Tuommoinen projekti sotii tietenkin tämmöistä perinteistä "ensin teot, sitten puheet" -etenemistapaa vastaan, mutta mikäs siinä. maailma muuttuu ja on sitä ennenkin uhottu (ja tähän sikarihymiö).
Blogin alussa hieman pisti pyöräilyn harrastajan silmään jokseenkin tarpeeton ja IMHO täysin aiheeton selittely jonkinlaisesta kalustotasoituksesta. Pyöräsi ei ole mikään kivireki etkä tuollaisessa ajossa häviä juuri mitään keveimmälläkään hiilikuitu-unelmalla ajavalle.
(En tosin ole kolmesatasta itse ajanut, joten kokeneemmat korjatkoon...)
Ultrajuoksupuolta tunnen juuri sen verran että tiedän että 200 km on 24 tunnin juoksussa erinomainen tai jopa kova tulos. Projektissasi sinulla ei tosin ole 18 tuntia juoksua takana - olet itse asiassa saanut istuskella edelliset 11 h - mutta sikäli kuin olet ns. "reality checkin" tarpeessa, aloittaisin lähemmän tarkastelun sieltä päästä.
Pähkinänkuoressa: mitään en tuontyyppisestä kestävyyssuorituksesta tiedä enkä ymmärrä, mutta kateellinen olen ihan periaatteesta ja löydän huomautettavaa ja pystyn näkemään aidonkin hyväntekeväisyystarkoituksen pelkkänä itsetehostusjippona. Ihan kiva jos onnistut edes epäonnistumaan kunniakkaasti, mutta paljon makeampi jos ja kun homma lässähtää ja blogi vaikenee hissunkissun...
Kirjanmerkit