ElectrobikeGiantHephaFillari
Sivu 46 / 153 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 36 44 45 46 47 48 56 96 146 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.351 - 1.380 / 4567

Aihe: Maastopyörä Enduroon!

  1. #1351
    Liittynyt
    08/2006
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    412
    Ennen BOSin Devilleä mulla oli tuo RS Lyrikin SoloAir DH. Jälkeenpäin vaihto tuohon Devilleen tuntuu tyhmältä. En oikein näe järkevänä maksaa 400 €:a enemmän Bosista verrattuna esim. Lyrikkiin Foxista ei ole muuta kokemusta kuin setä PaHin ystävällisesti lainaamasta 36 Vanista, jota Fillariosassa oli hämmennetty. Ainakin tuo Foxi tuntui erittäin hyvältä. Ai niin, kaikki mun keulat ovat olleet 170mm:n versioita. Herkin noista kaikista on selkeästä 55 RC3:n.
    Urheilua ja ulkoilua kuvina IG: mikkopiispa

  2. #1352
    Liittynyt
    05/2011
    Viestit
    211
    Saattaa jopa olla puhe samasta Vanista...

    Joo kilkuttimella enskakisaa hyvinkin varmasti. Katotaan nyt mihin kaikkialle sitä kerkiää, on aikamoisia suunnitelmia (kaikki pyöräilyyn liittyvää tottakai) kesälle.
    Messilästä alkaa jos hyvin käy.


    Edit. niin ja testata saa tottakai vaikka ihan polullakin katotaa nyt ensin se pyörä kasaan kuitenkin

  3. #1353
    Liittynyt
    12/2009
    Paikkakunta
    Hämeenlinna
    Viestit
    1.243
    Hieno homma! Vastapainoksi saa testata nyt syksyllä rakennettua 2012 Megaa. Tosin mm. ohjaamon kanssa ollaan vielä hieman vaiheessa ja iskariin haetaan vielä viimeisiä hienosäätöjä myös, mutta onneksi on kevättä vielä jäljellä

    Odottelemme kuvia Kilkuttimesta innokkaina!
    Mud, sweat and beers.

  4. #1354
    Liittynyt
    09/2002
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.862

    Maastopyörä Enduroon!

    Mä oon miettiny ihan uteliaisuudesta testata tommosta Vengeancea, siitä jäis sitten ylimääräiseksi dh-vaimentimella varustettu Lyrik (oikeasti haluisin vaan mustan keulan kun toi Lyrik on valkoinen).

  5. #1355
    Uutta vaan peliin, kulkee polutki sitten kovempaa..

  6. #1356
    Liittynyt
    01/2013
    Paikkakunta
    Kuopijo
    Viestit
    10
    Hellurei!

    Arvelin laitella pikku stooria tänne omasta pyöräprojektista, jos joku muukin inspiroituisi tämäntyyppisestä rakentelusta.
    Alla mainittu pyörä ollut minulla uudesta asti, vuodesta 2005 tähän päivään.
    Koska kyseessä on ensimmäinen harrastepyöräni ja vanhemmat avustivat tällöin minua sen hankinnassa, en ole raatsinut siitä koskaan luopua...
    ...enkä muuten luovu.
    Pyörähän on Timeless Seven Boxed.
    Pyörä oli aktiivisena 3 vuotta, kunnes sain kovalla työllä hankkimillani rahoilla hankittua asiallisemman DH-kulkimen ja sitä kierrettä jatkunut tähän päivään asti.
    Tämän jälkeen pyörällä ajeltiin satunnaisesti pari vuotta ja viimeiset kaksi vuotta maannut tallissa käyttämättömänä, kunnes....
    ...viime kesänä järjesteltiin täällä Kuopion seudulla sellaisia puolivakavia "kyläenskakisoja".
    Väänsin siellä DH-pyörällä mukana kunnes syksyllä tajusin, että mullahan olis yksi aihio mistä rakentaa fiksumpi peli hommaan.

    Talvi tuli, osia tilailtiin ja haalittiin kavereilta.
    Tästä lähdettiin:


    Painoa tällä komeudella tasan 20 kiloa.
    Kiekot, renkaat, keula, kammet, satula+tolppa, stemmi, tanko ja vanha kierrejousellinen iskari saivat huutia.
    Runko elämää nähneenä oli tietysti oli täynnä naarmuja ja lommoja, mutta nehän tuovat vain katu-uskottavuutta vai mitä?
    Runko kaikkinensa oli vallan mainiossa kunnossa muuten, ei klappaa, kitise eikä ole murtunut mistään.

    Osia mitä tähän sitten ripoteltiin oli:
    - Rokkarin Revelation XX Dual Air 15mm akselilla, kevyt ku mikä, kaverilta ostin houkuttelevaan hintaan ja enpä ehkä olis lähteny koko projektiin ilman tätä.
    - Manitoun Radium R ilmaiskari, tämä on 10mm lyhempi kuin mitä tuo kierrejousellinen oli, ajatuksena pitää keulakulma loivana.
    - Superstarin AM-kiekkosetti, kanssa yksi niistä halvoista palikoista, mitkä kannusti tähän projektiin.
    - Mäkipyörän ex-tanko 76cm Nukeproof ja stemminä 50mm RaceFace Respond
    - Joku random satulatolppa kaverilta ja Selle Italian satula.
    - Shimano Zee kammet, olivat kanssa edukkaat, päivttyi samalla ulkopuoleiset laakerit ja painavatkin alle kilon keskiön kanssa!
    - Lukkispolkimet mallia M530 tai flätit, aika näyttää kummilla sitten mennään.

    Projekti kaikkinensa meni suht kivuttomasti ja oli vallan viihdyttävä.
    Jarrut jossain vaiheessa olisi tarkoitus päivitellä joihinkin toisiin, mutta se on sitten sen ajan murhe.
    Tähän sitä sitten päädyttiin:


    Ja entäpä paino?
    No 15,4 kiloa punnitsin, ei vieläkään keijukainen, mutta poljettavissa pisemmätkin maastorymyämiset.

    Koitan nyt tällä postauksella kannustaa, jos jollakin on niitä vanhoja fraidipyöriä nurkissa pyörimässä ja reilusti alle puolet uuden fillarin hinnasta rahaa.
    Rakentakaa niistä, Stinkyistä, Bulliteista, Big Hiteistä ja sensellaisista, rohkeasti enska/AM-pyöriä jos sellaista mielitte, kuten minä.

    T: Niko
    blu3 muokkasi tätä : 21.01.2013 at 20.39 Syy: Filon merkki ja malli unohtu!

  7. #1357
    Liittynyt
    07/2000
    Viestit
    3.031
    Santa Cruzilta tuli uus pyörä, Blur TR, eli halvempi alumiiniversio Blur TRc:stä. Kenties hyvä peli niille, jotka haluu enskaan lyhytjoustoisemman pyörän:

    http://www.santacruzbikes.com/blurtr/

  8. #1358
    ^^Ei kovin poljettavilta näytä nuo kulmat, mutta olenkin mukavuudenhaluinen...

  9. #1359
    Liittynyt
    09/2000
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    1.710
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Verska-Vesa Katso viesti
    Ehkä olen vähän kallistumassa Fiven suuntaan.
    Onko kellään kokemusta Fivestä + CCDB Airista? Saako perän pogoamista hillittyä LSC:tä säätämällä niin että xc-lenkilläkin on kivaa (mutta niin ettei se silti mene ihan tönköksi)?
    Painoa ja hintaahan tuosta tulisi Foxin Floattiin verrattuna, mutta noi CTD-hommelit ei oikein innosta.
    Tuo Five CCDBA:lla tuli nyt tilattua, nyt pelottaa että "liian hyvä" takapää aiheuttaa sen ettei keulille tuleva RS Sektor enää tyydytä lainkaan
    Sektor on vähän käsille lyövä terävissä iskuissa kun hitaan vaimennuksen säätää tarpeeksi jämäkäksi, simmien vaihtokaan ei auta kun ei siellä mitään simmejä ole, ainoastaan se reikäinen muovipötkylä joka ilmeisesti yrittää olla jonkin sortin high speed blowoff valve.

  10. #1360
    Liittynyt
    12/2009
    Paikkakunta
    Hämeenlinna
    Viestit
    1.243
    Pidät vaan jonkun Suntourin siinä keulana. Taidat muuten tyhjentää myös lötköperäsarjan pokaalipöydät. Vähän tasoitusta meille muille
    Mud, sweat and beers.

  11. #1361
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    1.780
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti blu3 Katso viesti
    Hellurei!

    Arvelin laitella pikku stooria tänne omasta pyöräprojektista, jos joku muukin inspiroituisi tämäntyyppisestä rakentelusta.
    Alla mainittu pyörä ollut minulla uudesta asti, vuodesta 2005 tähän päivään.
    Koska kyseessä on ensimmäinen harrastepyöräni ja vanhemmat avustivat tällöin minua sen hankinnassa, en ole raatsinut siitä koskaan luopua...
    ...enkä muuten luovu.
    Pyörähän on Timeless Seven Boxed.
    Pyörä oli aktiivisena 3 vuotta, kunnes sain kovalla työllä hankkimillani rahoilla hankittua asiallisemman DH-kulkimen ja sitä kierrettä jatkunut tähän päivään asti.
    Tämän jälkeen pyörällä ajeltiin satunnaisesti pari vuotta ja viimeiset kaksi vuotta maannut tallissa käyttämättömänä, kunnes....
    ...viime kesänä järjesteltiin täällä Kuopion seudulla sellaisia puolivakavia "kyläenskakisoja".
    Väänsin siellä DH-pyörällä mukana kunnes syksyllä tajusin, että mullahan olis yksi aihio mistä rakentaa fiksumpi peli hommaan.

    Talvi tuli, osia tilailtiin ja haalittiin kavereilta.
    Tästä lähdettiin:


    Painoa tällä komeudella tasan 20 kiloa.
    Kiekot, renkaat, keula, kammet, satula+tolppa, stemmi, tanko ja vanha kierrejousellinen iskari saivat huutia.
    Runko elämää nähneenä oli tietysti oli täynnä naarmuja ja lommoja, mutta nehän tuovat vain katu-uskottavuutta vai mitä?
    Runko kaikkinensa oli vallan mainiossa kunnossa muuten, ei klappaa, kitise eikä ole murtunut mistään.

    Osia mitä tähän sitten ripoteltiin oli:
    - Rokkarin Revelation XX Dual Air 15mm akselilla, kevyt ku mikä, kaverilta ostin houkuttelevaan hintaan ja enpä ehkä olis lähteny koko projektiin ilman tätä.
    - Manitoun Radium R ilmaiskari, tämä on 10mm lyhempi kuin mitä tuo kierrejousellinen oli, ajatuksena pitää keulakulma loivana.
    - Superstarin AM-kiekkosetti, kanssa yksi niistä halvoista palikoista, mitkä kannusti tähän projektiin.
    - Mäkipyörän ex-tanko 76cm Nukeproof ja stemminä 50mm RaceFace Respond
    - Joku random satulatolppa kaverilta ja Selle Italian satula.
    - Shimano Zee kammet, olivat kanssa edukkaat, päivttyi samalla ulkopuoleiset laakerit ja painavatkin alle kilon keskiön kanssa!
    - Lukkispolkimet mallia M530 tai flätit, aika näyttää kummilla sitten mennään.

    Projekti kaikkinensa meni suht kivuttomasti ja oli vallan viihdyttävä.
    Jarrut jossain vaiheessa olisi tarkoitus päivitellä joihinkin toisiin, mutta se on sitten sen ajan murhe.
    Tähän sitä sitten päädyttiin:


    Ja entäpä paino?
    No 15,4 kiloa punnitsin, ei vieläkään keijukainen, mutta poljettavissa pisemmätkin maastorymyämiset.

    Koitan nyt tällä postauksella kannustaa, jos jollakin on niitä vanhoja fraidipyöriä nurkissa pyörimässä ja reilusti alle puolet uuden fillarin hinnasta rahaa.
    Rakentakaa niistä, Stinkyistä, Bulliteista, Big Hiteistä ja sensellaisista, rohkeasti enska/AM-pyöriä jos sellaista mielitte, kuten minä.

    T: Niko
    Hola hola! Siisti vekotin. Tuollahan ajaa vaikka minne ja mistä. Loistavaa uusiokäyttöä vanhalle rungolle.
    Enskesänä sit päästään lepposille enskapyörälenkeille . Tuohan on ihan vertailukelpoinen paino enskapyörään.

    Lähet vielä kisoja kiertämään niin saa kanssakilpailijat muutaman kerran hieraista silmiään ,että mikä vekotin se tuosta ohi sujahti.
    - Fear is a mindkiller -


  12. #1362
    Liittynyt
    01/2013
    Paikkakunta
    Kuopijo
    Viestit
    10
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti syklopaatti Katso viesti
    Hola hola! Siisti vekotin. Tuollahan ajaa vaikka minne ja mistä. Loistavaa uusiokäyttöä vanhalle rungolle.
    Enskesänä sit päästään lepposille enskapyörälenkeille . Tuohan on ihan vertailukelpoinen paino enskapyörään.

    Lähet vielä kisoja kiertämään niin saa kanssakilpailijat muutaman kerran hieraista silmiään ,että mikä vekotin se tuosta ohi sujahti.
    Kiitoksia!

    Ehottomasti lähen enskalenkeille ens kesänä! Spotteja mitä jäi jäykkiksellä ajamatta ja ovat dh-mankelin ulottumattomissa on jo pitkä liuta mielessä...

    Ja kyllä, jotain kisahommia olis ens kesänä tarkotus kierrellä.

    @Vuti
    Osuit oikeaan.
    Arvelin kyllä projektiin lähtiessä varsinkin tuota satulakulmaa ja kuten totesitkin koeajolla, ei se ole poljettavin mahdollinen, mutta etenee kumminkin.
    Takahaarukan linkussa on kuitenkin kuusi valinnaista kiinnitysreikää iskarille, dh-mankeleihin tottuneena kuljettana ruuvailin tietty sen loivimman, joka näkyy kuvassa .
    Ja ajatuksissa olisi vaihtaa myös tuo layback-satulatolppa suoraan malliin, niin satula siirtyy sen reilu puoltoista senttiä eteenpäin.

  13. #1363
    Liittynyt
    09/2000
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    1.710
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti blu3 Katso viesti
    Ja ajatuksissa olisi vaihtaa myös tuo layback-satulatolppa suoraan malliin, niin satula siirtyy sen reilu puoltoista senttiä eteenpäin.
    Jos penkki on ihan liian takana, käännä vain tolppa väärinpäin niin homma on ratkaistu. Ei se tietenkään kaunista ole.

  14. #1364
    Liittynyt
    09/2000
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    1.710
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti AK-87 Katso viesti
    Mites Avekkiksen ja Verska-Vesan fillariprokkikset etenee, vai eteneekö?
    Tämmöinen siitä nyt tuli:

  15. #1365
    Liittynyt
    12/2009
    Paikkakunta
    Hämeenlinna
    Viestit
    1.243
    Ai että, asiallisen näköinen Orankihan se on! Plussaa muodikkaista eriparikiekoista ja herkkuiskarista
    Mud, sweat and beers.

  16. #1366
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    3.087
    Tommosilla muutoksilla ens(ka)kauteen; leveempi ohjaamo, remote-tolppa 5" dropilla, rengas- ja vaihteistospeksausta yms. sellasta pientä vielä tulossa..

    Paljon pyöriä, liian vähän aikaa..

  17. #1367
    Liittynyt
    09/2011
    Paikkakunta
    Kaarina
    Viestit
    4.543
    Eikös tuo tolppa kannattais kääntää jotta mekanismi tulis etupuolelle, olettaen et meinaat hissienskaa ajella nii voi sen hissin ankkurin survasta sinne jakkaran alle..
    The end of the road is just the beginning...

  18. #1368
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    3.087
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti miku80 Katso viesti
    Eikös tuo tolppa kannattais kääntää jotta mekanismi tulis etupuolelle, olettaen et meinaat hissienskaa ajella nii voi sen hissin ankkurin survasta sinne jakkaran alle..
    ite tykkään kapulasta äässissä, toisinsanoen; istun kapulan päällä satulassa, ei ainakaa pääse lipsahtaan tolpan takaa pois..
    Paljon pyöriä, liian vähän aikaa..

  19. #1369
    PonkalaJarno Guest
    Mulla ois tuossa partsilla enduroon passeli ylimääräinen runko, sardan täys jousto, takana kierre jousi ja säädettävissä kuten mopoissa ja kulmaa vielä 2 eri kulmaan, edessä on suntour levy jarrulla ja vanteina vueltat , vaihteena shimanon deoret ja v-jarrut. Ite vaihoin siihen aikanaan dh-stongan ja tuli tuolla ajeltua myös jätemäki alas ja oulunkylän pikku kosken mäkeä kans, nuo vanteet ei ainakaan ole tehty kovaan rymyämiseen tai sit elopainoo liikaa. Koko hökötyksen paino reilu 12 kg. Kuvia ei löytynyt googlettamalla, tämähän on ostettu aikanaan hobby hallista, mut iskareiden vaihdolla osaava kuski kerkiää varmaan, pyörä löytyy järvenpäästä etu kumin käyn viikonloppuna hakemassa tallilta

  20. #1370
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    3.087
    seriously??
    Paljon pyöriä, liian vähän aikaa..

  21. #1371
    Liittynyt
    08/2006
    Paikkakunta
    Hollola
    Viestit
    382

    RE: Maastopyörä Enduroon!

    Päivän paras!!!
    Sent from my Lumia 710 using Board Express
    www.mckramppi.com

  22. #1372

  23. #1373
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    1.780
    En viitsinyt avata omaa ketjua niin laitetaan nyt tänne.

    Niitä enskapyöriä kantsii tulla testaamaan kuopioon 23.3 Antikkalan talvi DH-kisaan.
    Vaikka nimi on DH-kisa niin rata on semmoinen ja lumi tasoittaa röykkyjä ,että enskapyörällä todella hyvä rata ajaa.

    Itse ajellut tuolla spessun endurolla ja täysin pätevä pyörä tuolle radalle. Hissillä pääsee ylös ja rata on todella hauska ja myös sellainen ,ettei tarvii olla Steve Peat kruisaillakseen siinä ja harraste sarjassa ei vedetä niin tosissaan.(ehkä).

    Jos kiinnostaa tulla pitämään hauskaa niin kuopioon la 23.3 matkanne käypi.

    Sen verra kuitenkin opastusta ,että jos joku innostuu enskapelillä tulemaan niin vähintään nastat on melkein oltava. Ruuvit ,ehkä paremmat vielä. Sen verran jäinen tuppaa rata keväällä olemaan.

    Tuossa linkki kisakutsuun ja muutama video menosta.
    http://p1.foorumi.info/savomtb/viewtopic.php?p=3157#3157

    Tässä ajetaan konan akrabadakralla rata.
    http://vimeo.com/56860000
    syklopaatti muokkasi tätä : 09.03.2013 at 06.23
    - Fear is a mindkiller -


  24. #1374
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    1.780
    Tämähän hiljaseks mennyt. Tilasin omaan spessuun xx1 kammet 32 ja 28 rattailla. (kuvassa taaempana). tarkoitus olis siirtyä yhteen eturattaaseen ja paikalleset lenkit ajaa 28 rattaalla ja sit enskakisoihin vaihtaa 32.




    Oikeastaan mitä kysyisin foofumilaisilta on ,että kun mulla on tossa keulana nyt karvalakki fox van 170 r o/b ja vähän kiinostas vaihtaa kevyempään keulaan.
    Tähtäimessä olis rokkarin lyrik solo air 170mm RC2DH jolla pyörä myös kevenis sen puol kiloo.
    http://www.bike-discount.de/shop/k1026/a88403/lyrik-rc2dh-solo-air-170-tapered-maxle-lite-20-black.html

    Ainoa huolenaihe on ,että menettäisinkö minä alamäkiominaisuuksia tuo vaihdon myötä kun tuo fox on kuitenkin jousi keula vai onko tuo lyrik niin paljon parempi ,että hyötyä tulis ylä sekä alamäessä ja tasaisella. ?
    Säätöjähän tuossa lyrikissa on ihan eri tavalla kuin foxissa.
    - Fear is a mindkiller -


  25. #1375
    Liittynyt
    05/2011
    Paikkakunta
    Nokia
    Viestit
    666
    Heitin tikkaa että kumpaanko topicciin ihmettelyni nakkaan Radon vain tähän. No tänne osu. Eli asiaan. Raato näyttää julkasseen ED 160 seuraajat. Ihan asiallisen oloisia taas...mutta minkäköhän ajatus E1 mallissa on toi kolmen rattaan kammet? Tällä lyhyellä kokemuksella tän tyyppisistä pyöristä en näkis mitään käyttöä tolle isoimmalle rattaalle. Kun trendi on pikemminkin mennä vaan yhdellä niinkuin E2 mallissa. Keula kulmakin aika jyrkkä moneen muuhun verrattuna ja ED:ssäkin oli 66. No tosin Slide 150:sen runkohan toi on. Vähä jotenkin tuntuu menneen taaksepäin verrattuna edeltäjä malliin...

  26. #1376
    Liittynyt
    01/2005
    Paikkakunta
    Vaasa
    Viestit
    1.101
    Spämmätään nyt tähänkin ketjuun pari kuvaa tältä päivältä. Eli tällainen on rakentunut nyt viime aikoina Enskailuun sekä kaikenlaiseen hauskanpitoon tuolla mettien/mäkien puolella. Kulmia/keskiön korkeutta tässä voi näppärästi säädellä dropouttien kiinnityskohtaa muuttamalla. Saatavana myös 27.5 dropoutit jos tuota "uutta" rengaskokoa mielii joskus kokeilla. Eli ei pitäisi heti kyllästyä kun voi kokeilla kaikenlaisia eri setuppeja.




  27. #1377
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti syklopaatti Katso viesti
    Oikeastaan mitä kysyisin foofumilaisilta on ,että kun mulla on tossa keulana nyt karvalakki fox van 170 r o/b ja vähän kiinostas vaihtaa kevyempään keulaan.
    Tähtäimessä olis rokkarin lyrik solo air 170mm RC2DH jolla pyörä myös kevenis sen puol kiloo.
    Yleensä vaihtamalla paranee, näinhän se menee. Mutta puolen kilon painonsäästön vuoksi en sitä tekisi, nuo teräsjousikeulat on vaan niiin smootheja ilmakeuloihin verrattuna. Eli: jos toimii tosi hyvin omassa ajossa, älä vaihda. Mutta jos kaipaat esim. lisää säätöjä niin sitten kannattaa.
    Trek Rail | Camino Al | Taiga | Team Tuska

  28. #1378
    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    333
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti alteregoni Katso viesti
    Raato näyttää julkasseen ED 160 seuraajat. Ihan asiallisen oloisia taas...mutta minkäköhän ajatus E1 mallissa on toi kolmen rattaan kammet? Tällä lyhyellä kokemuksella tän tyyppisistä pyöristä en näkis mitään käyttöä tolle isoimmalle rattaalle. Kun trendi on pikemminkin mennä vaan yhdellä niinkuin E2 mallissa.
    Triplakampien ideana on luultavasti tossa se, että isoin ratas heitetään mäkeen ja tilalle laitetaan bashi omien mieltymysten mukaan

  29. #1379
    Liittynyt
    12/2009
    Paikkakunta
    Hämeenlinna
    Viestit
    1.243
    Näyttäisi ihan potentiaaliselta laitokselta tämä Polygon Orrin proto:



    Orrin Details

    • Intended use: all-mountain/enduro
    • Travel: 160mm
    • Carbon fiber front and rear triangles
    • Designed for 650B wheels
    • Internal cable routing
    • Post mount rear brake
    • ISCG-05 chain guide tabs
    • 66° head angle
    • 428mm/16.8'' chain stay
    • Target weight: 5.3lb/2.4kg
    • Availability: TBA
    • MSRP: TBA
    Mud, sweat and beers.

  30. #1380
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    3.087
    Njoo ja noita pitäisi kuulemani mukaan saada ihan kotisuomesta, kangasalta.. kuten myös piakkoin toivottavasti Intenseä..

    http://www.movego.fi/tuotteet.html <<-- tuolta
    Kemizti muokkasi tätä : 20.03.2013 at 15.24
    Paljon pyöriä, liian vähän aikaa..

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •