Mahtava raportti taas, kiitos Yeti! Minulta jäi Kuhankuonon laturetki II väliin, Paavon flunssa tarttui.
mtbturku.net
MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta
Mullakin oli joku pikaflunssa. Oli eilen messukeskuksessa vähän raskasta olla, kun taisi olla kuumetta oikein kunnolla. Tänään oli jo paljon parempi olo ja toivottavasti se tästä vaan paranee. Tokavekara™ ajoi tosi hyvin bemaksikisassa naisten luokassa. Nyt on kauhea into päällänsä.
crash-test-Pikke™
Messuilla olikin varmasti paljon altistavaa materiaalia ja tartunnan saaneita ihmisiä lähistöllä. Enpä ole koskaan käynyt, mutta tartuntoja saa näköjään vähemmälläkin. Fillarikuumeen jälkitautina sain vielä fillarivatsataudin. Reilusti on oksenneltu ja koko viikonloppu vietetty vaakatasossa. En suosittele. Koko talven on ollut myös fillarimorkkis, kun olen lukenut teidän ansiokkaita ajokertomuksia. Koskakohan sitä itse alkaisi taas harrastaa polkupyöräilyä... Kenties kevväämmällä.
PS. Kaipaisko kukaan vanhaa Ghost FR Northshore täpärirunkoa? Kaikki muutkin liikkumiseen vaadittavat osat toki löytyy (ja ovat paikoillaan), jos välttämättä kaivataan. Kehua en voi mitään kohtaa tai ominaisuutta. Rungolle ei juurikaan kehtaa hintaa laittaa, mutta joistain muista osista kiinnostaisi saada edes vähän korvausta. Mahdollisesti kiinnostuneille lisätietoja privaattiviestillä.
- Kauas on pitkä matka. Painava on raskas kantaa.
Minä olen ajanut tänä talvena yhden kerran (polku)lenkin pyörällä. Sekin oli viime vuoden puolella. En enää kehtaa kutsua itseäni maastopyöräilijäksi, olen hiihtänyt ne harvat pitkät lenkit mihin on ollut aikaa. Satunnaisia työmatkoja ei lasketa. Hejaheja muille..
mtbturku.net
MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta
Ketunkolossa oli oranssissa kaksysärissä komia valkoinen keula.
Suo, kalja ja läski.
Ai sellainen loppuunajetun näköinen kapistus? Sidissä on muuten se hieno puoli, että lukitus on defaulttina päällä. Lämmittää syöntäin, aah. Josko ottais projektiksi oikein ajaa tuolla pyörällä tänä kesänä, kun tulee uudet ketjut ja rattaatkin.
Ketunkolossa kerrottiin myös pitkätukan speksailevan jotakin. Kauppias tietysti herrasmiehenä vaikeni yksityiskohdista.
Fuck e-bikes
Fuck StravaFuck tubeless
Ketunkolo on kuin perinteinen Teboilin kahvila.
Speksailuista sen verran, että lähiaikoina olisi tulossa myyntiin Meta 5 ja hiilarijäykkäpärän runko + osia (mm 26" SID XX).
Kesäksi kunnon tykityspyörä tai keventelyprojekti siis tarjolla. M kokosia.
![]()
greenman muokkasi tätä : 11.03.2013 at 15.56
Suo, kalja ja läski.
Onko tuosta Ikean spoorista jollakin tarttunut GPS jälkeä? Ikean sisätilat ovat ainakin sellainen sokkelo että ilman tarkempaa tietoa ei alueelle uskalla lähteä![]()
http://connect.garmin.com/activity/282105395
Tossa Pöljä ja Putte kiertäneet 16 kieppiä![]()
Tässä turkulaisen harhailuja sunnuntailta Tampereella.
Ikean ulkotilatkin oli mulle ihan riittävän haasteelliset.
Tuossa iltapäivän viivan alussa on Ikean spooria 2 kierrosta.
http://www.sports-tracker.com/#/work...qsi7973m21qln1
&
http://www.sports-tracker.com/#/work...emamkb4a6mojl4
Olisiko kiinnostusta pieneen kaljahiihtoon nyt perjantaina? Perjantaina illalla hiihtoa vaikka Töykkälän laavulle, nuotio ja yöpyminen ja lauantaina aamupäivällä hiihtoa Kurjenrahkalla ja sitten takaisin parkkipaikalle. Keli näyttää hyvältä eikä edes kylmältä.
www.yetirides.com
www.instagram.com/yetinylund
Ei pysty. Pah.
Fuck e-bikes
Fuck StravaFuck tubeless
Mulla on sissikurssi. Lähe kattomaan löytyykö susta pimee verenhimonen tappokone. Saat pyssynkin kaulalle.
Oli aika jännä kokemus ajaa pimeää asfalttitietä pimeässä pitkähkö pätkä niin, että tie oli kokonaan lumen peitossa ja parissa kohtaa lunta oli sen verran paljon, että ajo meni tunkkaamiseksi. Aika harvoin tiet ovat noinkin tukossa.
Lumiaura-auton lähestyminen takaa oli sen verran hurjan kuuloista tuloa, että otin pyörän olalle ja hyppäsin penkan yli hankeen odottamaan ohitusta. Siinä pitkällä peltosuoralla ei ollut mitään, mihin olisi muuten voinut väistää.
Kannattaa kokeilla![]()
ÖRM 2021
Olikos joku foorumilainen n.16.20 tänään tuomiokirkon valoristeyksessä menossa kirkon puolelle valkoisella täysjoustolla, merkkiä en huomannut kun perässä tulin, mutta bar mittsit oli tangossa ainakin ja ajokamat vimpan päälle? Lähti kaveri sen verran vauhdilla valojen vaihduttua vihreäksi ja tunki jalankulkijoiden läpi samalla taklaten vastapalloon toiselta puolen katua tulevaa neitokaista, tyttö hieman horjahtaen jäi hölmistyneenä ihmettelemään tapahtunutta...
Foorumilla kun usein avaudutaan autoilijoiden käyttäytymisesestä pyöräilijöitä kohtaan niin jäi tapaus vähän kaivertamaan. Toki jalankulkijat sinkoilevat usein sinne sun tänne, mutta ei se pyöräilijöiden (varsinkaan harrastajien) maine vastaavalla toiminnalla parane.
Eli jos olet tulossa/menossa lenkille ja vauhtia on pidettävä tilanteesta riippumatta, ei yksi Turun ruuhkaisimmista suojateistä neljältä iltapäivällä ole ehkä paras vaihtoehto. Sorry avautumisesta, mutta ei vastaavaa (onneksi) usein näe.
Suo, kalja ja läski.
Jos ei kukaan myönnä niin pakko todeta etten ollut minäEi tule montaa muuta valkoisella täysjoustolla ajavaa nyt heti mieleen... Olin kyllä lähes samoihin aikoihin rikospaikalla mutta sinisellä täysjäykällä!
Ei ku me tehdään ruokaa nuotiolla ja hiihdellään välillä et jaksaa taas syödä.
- foorumilainen - check
- n.16.20 tänään - noup
- tuomiokirkon valoristeyksessä menossa kirkon puolelle - noup
- valkoisella täysjoustolla - noup
- bar mittsit tangossa - biltsu mittsit, puoli pistettä
- ajokamat vimpan päälle - noup
Tulos 1,5 / 6 pistettä, enpä ollut sitten minäkään.
Kirjanmerkit