GiantFillariHephaElectrobike
Sivu 59 / 275 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9 49 57 58 59 60 61 69 109 159 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.741 - 1.770 / 8228

Aihe: 50/60 Tasajako

Veli Hooceen kera turistiin että voitais lähteä kaakkaonjuontilenkille muttei ennen kello yhtätoista, Forecakin on samaa mieltä. Jos vaikka puoliltapäivin Munkkikoskelta? Kävin tänään Turbonuuskun™ kera esiinskouttaamaassa paksuttimillepasseleita helmipolkurännejä joilla kapianakkisia tunkkaavat pillahtaa itkuun...

Munqqis käy mulle hyvin ja puoliltapäivin passaa loistavasti.
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kolistelija Katso viesti
    EDIT:
    Aini, HååSeelle info tolopasta. Tommottinen.
    Ota toloppa mukaan lenkille niin mä otan tupon rahaa.

Menikös mun tarjous ohi , ku olin kriittinen meksikaania kohtaan. Hinta ei olisi ollut paha, ykönen ja tuplanollat.
    Ride harder - Ride a totally rigid.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kuntoilija Katso viesti
    Menikös mun tarjous ohi , ku olin kriittinen meksikaania kohtaan. Hinta ei olisi ollut paha, ykönen ja tuplanollat.
    Ei sun tarjousta olla sivuutettu, mä olen edelleen ostamassa hissitolpan, mutta mä veikkaan että se menee ens kuuhun että on rahaa, mikä KS:ä toi sun oli ja minkä mittainen. Jos se osoittautuu passeliksi niin voin sen ostaa poies.

Moro. Laitan ny tähän ketjuun kysymykseni, koska teillä on selkeesti Ylästön suunnallakin polut hallussa. Eli kysymys kuuluu: Pääseekö Pukkivuorentieltä tai lähinurkilta mettän kautta Silvolantien alkuun (eli tulee mettästä ulos Ylästöntielle)? Lähteekö Pukkivuorentieltä hyvin polkuja vai pitääkö vaan tietää "paras polku". Yleensä oon kääntynyt Tulkintieltä alikulun kautta pöpelikköön ja tullut tullut taas asutuksen pariin Peltovuorenkujan nurkilta. Osaisko joku antaa vähän ajovinkkejä? Toki kokeilemallahan ne sieltä löytyy. Kiitoksia, jos joku jaksaa vastata ja saa selvää mitä yritän tässä ettii...

Tolpan informaatio KS i900r, mitta 385 mm, lasku 125 mm, halk 30,9.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Roces
    ...Pääseekö Pukkivuorentieltä tai lähinurkilta mettän kautta Silvolantien alkuun ...
    Pääsee.
    Lähe mukaan Setälenkille niin ei tartte ite ettiä ja harhailla siellä Katoavan Metsän™ nurkilla.
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Roces;
    .... pitääkö vaan tietää "paras polku"...
    Se taas on ihan päivästä, kelistä ja fiiliksestä kii - reittejä on aika monta.

Nimim.
    Kanta-asuja.
    Shimaani muokkasi tätä : 09.03.2013 at 20.19 Syy: Etukeno kaupassa oli Black Mint:tiä vaan ostin ihan vaan Minttukosua kaakkaon sekaan

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Roces Katso viesti
    ...Pääseekö Pukkivuorentieltä tai lähinurkilta mettän kautta Silvolantien alkuun ...
    Pääsee.
    Ihan niitä renkaanjälkiä seuraamalla. Jos ei seta-lenkille eesty.

Nimim.
    vakituinen vieras

@S - "minttu se on joka miehen tiellä pitää"

Tänään just ihmeteltiin Turbonuuksun™ kera että kuka *piip* oli selvinpäin käynyt turvailemassa Sähkölinjan alla polun molemmin puolin..... Tallustelin sit malliksi sen kovapohjaisen polku-uran heikkosilmäisemmellinnii näkyväks kun joku tampio oli tallonu uran sivuun.
    Shimaani muokkasi tätä : 09.03.2013 at 20.04 Syy: Äh, liika vähän vokaaleja. Laita tuosta jokunen oikiaan paikkaan aa, ee, ii, oo, uu,yy,ää, öö

Vaikuttaa sellaiselta mitä mä tarviin, KS:ät on ainakin mulla toiminu hyvin tähän asti. Mä tarkistan vielä tuolla kiinteällä tolpalla sen oikean pituuden, jos se on ok niin voin sen sulta ens kuussa lunastaa poies.

Kiitoksia vastauksista! Pitänee joku kerta uskaltautua lenkille mukaan. Niiltä lenkeiltä voi ilmeisesti saada harmittoman ja kiusallisen välimaastossa olevan paksupyöräkuumeen .

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Roces Katso viesti
    Kiitoksia vastauksista! Pitänee joku kerta uskaltautua lenkille mukaan. Niiltä lenkeiltä voi ilmeisesti saada harmittoman ja kiusallisen välimaastossa olevan paksupyöräkuumeen .
    Ei se ole vaarallista. Ei kaikki lenkille osallistuneet ole hankkinu paksupyörää... vielä.

Ai attans että -20 tuntuu ilkeälle. Koiraa piti lähes raahata perässä kun isäntä halusi käydä pellon reunassa tutkailemassa onkos hankikantoa. Ei ollut.

Munkkis puoliltapäivin voi olla vallan mahdollinen. Jos ei mua näy niin en ole siellä

Mul ku on vieläkin tota röhää ja köhää, niin aattelin sanoo et tuun vaan käymää munkkiksella. Ehkä osaan olla lähtemättä poluille jos kerron tällain etukäteen ja julkisesti...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kmw Katso viesti
    Ai attans että -20 tuntuu ilkeälle. Koiraa piti lähes raahata perässä kun isäntä halusi käydä pellon reunassa tutkailemassa onkos hankikantoa. Ei ollut.

Munkkis puoliltapäivin voi olla vallan mahdollinen. Jos ei mua näy niin en ole siellä
    Mä olin ja koiran kaa lenkillä ei oikeen jaksanu juosta willarin kyydissä ja syy selvisi*ripuli* heitettiin vajaa 15km:ä.
    Mullakin painoi eilinen hallainwuoren lenkura.
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kolistelija Katso viesti
    Mul ku on vieläkin tota röhää ja köhää, niin aattelin sanoo et tuun vaan käymää munkkiksella. Ehkä osaan olla lähtemättä poluille jos kerron tällain etukäteen ja julkisesti...
    Joo. Niin varmaan...

Kivaa oli sen mitä mukana olin.

Ilolan polut hyvässä kunnossa,taisi olla onnivannin jälkiä jota seurailin?
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

Aluksi meitä oli 6 ja lopuksi enään 2 pientä neekeripoikaa, 25 kilsaa tuli puhelimeen matkaa. Kiitos kaikille seurasta.

Muoks: Ässä oli selkeesti pitkän ajotauon aikana unohtanut mitkä paikat ei mene ajamalla, nyt meni monta ennen ajamatonta *peuk*

Kiva oli ajaa kun keuhkot ei rajoittanut matkantekoa. Lääkitys oli kohdillaan. Mulle tuli ovelta ovelle 33 km, kun lisäksi starttasin 10.30, jotta sain testattua miten ukko toimii.

Ellmeri, mä ja Onni Wanni on varmasti ajanut joka ikisen polun Ilolan lähimetsässä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HC Andersen
    .... Ässä oli selkeesti pitkän ajotauon aikana unohtanut mitkä paikat ei mene ajamalla, nyt meni monta ennen ajamatonta *peuk*
    Nooo, pohjalta ei pääse kuin ylöspäin.... Mehtäpöörääminenhän olis helppoa jos olis kuntoa ja osaamista
    Onnistui melko hyvin tuo reitinvalinta - samaa polkua ei ajettu kahteen kertaan paitsi se 80m pätkä altaan reunaa ja sekin mentiin eri suuntaan.

t:
    se kolmas neekeripoika

Talvilenkura ei tuosta paljon pysty paranemaan. Kiitokset veturille + ajoseuralle. Pari ihka uutta pätkääkin osui matkalle.

G-form maahantuoja on http://extremesports.fi/

Tää oli kai sit se neljännes neekeripoika, kiitos ja anteeks munkin puolesta. Oli oiva aika hypätä pois kuuden tunnin kohdalla kun pihaan oli vaan 50m matkaa. Hyvejä oli sekä kurvat että keli - olis luullu et enempikin olis poluilla ollu pyörän ulkoiluttujia, mut ei. Eiks tää juttu oo enää muodissa?

edt: tuosa taannoi känädän turneella havaitsin et noita G-formeja sai sieltä ihan joka fillari-/suksipuodista ja valikoimaa oli polvi- ja kyynärsuojien lisäks topattuja paitoja jne. Noi normipolvarit oli 45-55 CAD pari. Muutamalla parilla kasvatin omaakin stokkia.
    PaH muokkasi tätä : 10.03.2013 at 18.49

Kohtasin tänään Ylästön soidinalueilla viiden yksilön kanadanpyöräparven, ja pyydän nöyrimmästi anteeksi tahattomasti ylimieliseltä kuulostanutta parven nopeuteen liittyvää sarkastista kommenttiani (=voin ajella välillä hiljempaakin). Hiffasin sen hölmöyden melkein heti parven lähdettyä liikeelle, enkä enää kehdannut jäädä samalle ladulle.
    Tiedän mitä siinä kävisi, jos oikeasti yrittäisin pysytellä kyseisen parven perässä heidän rientonsa ajan. Lenkin loputtua parven jäsenten marssiessa rinnat kaarilla suihkuun, soviteltaisiin minulle happinaamaria samalla kun levyttäisin jossain hangella leuka kuolassa hien marinoimissa vetimissäni - siis jos edes selviäisin loppuun asti.
    JustinTime muokkasi tätä : 10.03.2013 at 17.41

^Tuohon kohtaan aivan pirun hyvä letkautus.

Nimim. Letkan tokaeka

TsastInTaimin ei tartte anteeksipyydellä muuta kun heikkoa laskutaitoaan, parvessa oli tuolloin vielä kuusi jänestä.

Nimim. Letkan vikavika.

No niin, siinä todistusaineistoa^. Olin niin loppu, etten osannut enää edes laskea.

Niin ja sit me vielä ajettiin ihan väärin - jarruvaunu™ veti letkaa hitaasti mutta kankeasti.
    Käytiin hiukan ennen sinistä hetkeä Turbonuuskun™ kera nuilla ihanlähipoluilla ja voi herramakieasus - kuuden paksuttimen letka tasaa polunpinnan kertavedolla. Supiväylä on ihan upea ränni ja samoin se yhdyspolku sieltä Valtaväylältä, aamulla ne molemmat oli vielä kuoppaa kuopan perässä. Se metukoilla muhennettu polunpätkä Itäpellontien likellä vaatii lapiolla tasoitusta, ehkä jo huamenna innostuu moiseen hommaan, tänään ei jaksa.
    Nyt vois sit syyä sen aamupalan.....

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ellmeri Katso viesti
    Ilolan polut hyvässä kunnossa,taisi olla onnivannin jälkiä jota seurailin?
    Kävin myös Pe hyrräämässä näillä poluilla ja hyvin rullas

^
    Eilen kävin Zipon ja Ruohonet80 kanssa Zipon parkkis - Mätis - Ilolan ABC - Mätis - Savio. Ruohonet80 suuntasi kotia Mätäkivenmäeltä ja me jatkettiin Ziponkaa kahville ABC:lle. Talven paras lenkki!!! Polut kuin asvalttia, aurinko paisto ja sopivan viileä ilma. Nyt voi hyvillä mielin päivystää tän viikon.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •