GiantElectrobikeHephaFillari
Sivu 58 / 275 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8 48 56 57 58 59 60 68 108 158 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.711 - 1.740 / 8228

Aihe: 50/60 Tasajako

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HC Andersen
    Kas mitä se postiljooni toi...
    *komistusnips*
    Tuosta tulee vallan hieano.

Onhan tuo kaunis runko, mutta mun makuun keskiö on liian matalalla. Näillä taidoilla keskiö ja kammet hakkasi liian usein kiviin ja kantoihin, kun Juminyn Guapolla tein
    kunnollisen kolmen tunnin testilenkin .
    Ride harder - Ride a totally rigid.

Ennen kivet ja kannotkin oli matalampia

Hmpff, tuon Tiitun 10v vanhempi esi-isä tuolla varastossa täytynee kunnostaa ajokuntoon kesäksi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kuntoilija Katso viesti
    Onhan tuo kaunis runko, mutta mun makuun keskiö on liian matalalla. Näillä taidoilla keskiö ja kammet hakkasi liian usein kiviin ja kantoihin, kun Juminyn Guapolla tein
    kunnollisen kolmen tunnin testilenkin .
    Korjattu uudempiin ja Juminylla on vissin edelleen se matala keula?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti marco1 Katso viesti
    Korjattu uudempiin ja Juminylla on vissin edelleen se matala keula?
    Edelleenkään ihan varma onko se miten hyvä korjaus, ite en vaiha, vaikka ehkä vaihtaisivatkin! 150mm Sektor ja asteen Slackset. 170mm kammet. Sinänsä joku 10mm keulan joustomatkaa lisää ei tee just mitään eroa käytännössä, mutta tais olla esim. Lyrikissä enempi mittaa vaikka jousi pohojasa, että siinä voi sitte tulla jotain käytännön merkitystäkin. Emt, ajamalla nää selviää mikkä toimii kellekin.

"Korjattu uudempiin ja Juminylla on vissin edelleen se matala keula?[/QUOTE]

Juu, Jussilla oli kyllä vain 150 mm keula. Tuo "korjaus" tuotannossa ei vissiin ole mennyt ihan tuubiin.

Tuolla MTBR:llä on hauskaa ajan viihdettä lukea tuota värssyä matalasta keskiöstä. Oikeudellakin jo uhataan.
    Kuntoilija muokkasi tätä : 05.03.2013 at 22.31 Syy: lissäys.

Mä olen tietoinen että toi on matalampi kun mun nykyinen, mutta kun on taas tullu ajettua tuolla matalalla paksuttimella niin on tottunut tuohon kolisteluun. Mitä mä olen maailmalta lukenut niin 170mm keula & kammet sekä ulkoinen alempi ohjainlaakeri pitäis olla aika toimiva. Aika näyttää miltä toi sitten tuntuu.
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Tuolla MTBR:llä on hauskaa ajan viidettä lukea tuota värssyä matalasta keskiöstä. Oikeudellakin jo uhataan.
    Onse vaikeeta. Kohta varmaan kääntyy trendi - mun perässä ne yleensä tulee nää jutut - ja sitte mittaillaan missä on liian korkea keskiö. Mä tuun varmaan sitte joskus kesällä testaamaan sen Fattyn vaikka mätiksen maisemiin tms. Tai siis lupaan tai uhkaan tulla ja ens talvena samat puheet. Teoista niin väliks.

Tule vaan, mutta kesällä kun kivet on näkyvillä ajetaan vaan pyörällä jossa on n. 35 cm korkealla oleva keskiö.
    Lamppusi on pakattuna ja paijattuna laatikossaan odottaen hesalaista noutajaa.

Mä oon myös lukenut noita MTBR:än juttuja, osittain huvittuneena.

On-One muuten myy just sitä mitä lupaa: Frames - So wrong, it's right

Mä voin tulla Alpinella sinne, niin pääset testaamaan sen ja mä Fattyn. Sit kun lumet on poijjes ja sää lempeä.

Alpine kelpaa hyvinki. Vedettiinkö tuo uusi satsi Guopoa pois myynnistä, kun hoksasivat että ei nytkään tuotanto mennyt piirustusten mukaan?

Eikös RockMachine ollut keskiöltään korkein noista porukan pyöristä mitä joskus zoomailtiin.. no pääasia että on mukavaa, vaihtaisin runkoa itsekin jos nyt pystyisi, ei sillä että nykyinen olisi vajavainen vaan siksi että siihen on tarttunut niin perkl huono tuuri.

Juu minäkin olisin halunnut/ostanut vanhan mallisen muovi Meta Vitosen Factory-varusteisen runkosetin Kommarilta halvalla , mutta kun sen peräpää ei niele
    reiluja renkaita, niin jäi ostamatta. Ajetaan vaan vanhalla ja päivitetään sitten tulevaisuudessa suoraan 650b:n tai jopa 29":n.

Loistokas runko HCllä, nyt vaan rokkikone taulunraameihin seinälle , kullitetuin raamein

tämä vielä arpoo . hmm olisko ydinpomminkestävä mega am vaiko tra....ion "..vert" .mut menee kyl toi dunekin vielä ihan mainiosti =) ku uuven keulan siihen täräyttää. Eihä lyrikisä mitää vikaa oo mut ku muutki ostaa X-Fuusioneita

Hyvä tuosta hooceen guanosta tulee. Iskari jyrkempään reikään, anglesetti tai ~14mm stäkillä oleva alakuppi ja >555mm korkuinen keula niin jopas rokkaa.

Kiitokset Kuntoilialle koeajosta,ei meinannu uni tulla silmään,mummo haluis samanlaisen...*Hmmm* mistä rahat?
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

Ollos hyvä vaan Ellmeri . Se on viikinkilotto päivä tänään. Pehmeät kyydit antoi kyllä tuo sinun Ellusi ja arvaappa ku vähän hämmästyin, kun heti ekana tuli lähimetsässä tismaalleen samanlaisilla runkomuodoilla varustettu Ellu vastaan.

Näkyy tänään olevan vielä hyvät poluntallauskelit.
    Lompsottimet odottelee kotona.
    Sitten tuleekin pakkasta loppuviikoksi ja rännit on kuin betonia, saattaisi jopa tulla hankikanto.

edit: Kotimatkalla totesi että vanhat pohjat löytyy vielä ilman tamppaajia sen viimeisen lumentulon alta kun vaan puskee menemään. Väliin vähän vauhti tahtoi hyytyä kun jalkamiehet olivat tehneet uudet eksytysjäljet vanhan umpiuran viereen.
    Marsusram muokkasi tätä : 06.03.2013 at 18.49

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Marsusram Katso viesti
    edit: Kotimatkalla totesi että vanhat pohjat löytyy vielä ilman tamppaajia sen viimeisen lumentulon alta kun vaan puskee menemään. Väliin vähän vauhti tahtoi hyytyä kun jalkamiehet olivat tehneet uudet eksytysjäljet vanhan umpiuran viereen.
    Oliks ne sun ne BFL jäljet tulkintieltä katoavan mettän läpi mäjelle ja sieltä länteen päin?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti PaH Katso viesti
    Oliks ne sun ne BFL jäljet tulkintieltä katoavan mettän läpi mäjelle ja sieltä länteen päin?
    Sieltä tuli oikaistua ja BFL oli alla.

Ollos hyvä vaan Ellmeri . Se on viikinkilotto päivä tänään. Pehmeät kyydit antoi kyllä tuo sinun Ellusi ja arvaappa ku vähän hämmästyin, kun heti ekana tuli lähimetsässä tismaalleen samanlaisilla runkomuodoilla varustettu Ellu vastaan.
    Jaahas olisko ollu se yx Ellun Jokerilla ajava? ei oo näkyny aikoihin.
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Marsusram Katso viesti
    Sieltä tuli oikaistua ja BFL oli alla.
    Sullon vikurit BFL:t ku tommosia kurveja tekee alamäjessä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti PaH Katso viesti
    Sullon vikurit BFL:t ku tommosia kurveja tekee alamäjessä
    Lou'ta odotellessa saa sladitella.

Lojuuko jollakin 30,9mm satulatolppia ylimääräisinä nurkissa, hissitolppa oilsi bueno.

Re: 50/60 Tasajako

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HC Andersen Katso viesti
    Lojuuko jollakin 30,9mm satulatolppia ylimääräisinä nurkissa, hissitolppa oilsi bueno.
    Mulla on joku tolppa, pitää iltapäivällä mitata oliko se 30,9 vai 31,x millinen. Luulen että 30,9, mutta hissiä siinä ei ole.

Juu lipaston kätköissä lojuu laatikossaan KS:n kaukosäädöllä oleva setback mallinen 125 mm liikkuva tolppa. Se on ollut hyvin pienellä käytöllä, kun minä en hokannut sen tarpeellisuutta omiin ajoihin. Se ei tilaa juurikaan vie eli siitä ei ole mikään pakko päästä eroon hinnalla millä hyvänsä, mutta oikeanlaista korvausta vastaan siitä voin luopua.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HC Andersen Katso viesti
    Mistä mä sen muka tietäisin? Kokeilin Shimaanin hieman vanhempaa El Guapoa eikä se mitenkään vastenmieliseltä tuntunut, jos toi on paska niin saahan siitä tehtyä olut tölkejä.
    No kerro sit ku tiiät! Olis nimittäin ihan mielenkiintonen vaihtoehto.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

Huominen aamupäivä on ilmatieteenlaitoksen mukaan karmivan kylmä. Ajaa voisi, jos puolen päivän jälkeen näyttää lämpiävän...

EDIT:
    Aini, HååSeelle info tolopasta. Tommottinen.
    kolistelija muokkasi tätä : 09.03.2013 at 18.42

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •