ElectrobikeFillariGiantHepha
Sivu 99 / 203 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 49 89 97 98 99 100 101 109 149 199 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.941 - 2.970 / 6086

Aihe: MTB-Turku, Episodi III - shitin kosto

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MTB 50+ Katso viesti
    Vesijohtolinjan kohdalla tuli vastaan minulle tunnistamattomaksi jäänyt partainen kuski...
    Onko vesijohtolinja siinä pitkospuiden paikkeilla, jossa hiihtolatu laskee mäeltä järvelle? Itse ainakin ajelin siinä parta huurussa ja muistan, että pariskunta tuli niillä nurkilla vastaan.
    Muuten kävelijöitä näkyi järven kierroksella yllättävän vähän, kun teidän? lisäksi ei tainnut näkyä kuin yksi koiran ulkoiluttaja. Hiihtäjiä järven jäällä meni lähes katkeamattomana letkana.
    Minä ajan pääni jäädyksiin

Mää oon taas niin onnellinen! P*ska kunto, mutta loistava lenkki!
    crash-test-Pikke

Loistava lenkki! Kiitos

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pikke Katso viesti
    Mää oon taas niin onnellinen! P*ska kunto, mutta loistava lenkki!
    Tästä ei voi muutakun parantaa =)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TeKu Katso viesti
    Onko vesijohtolinja siinä pitkospuiden paikkeilla, jossa hiihtolatu laskee mäeltä järvelle? Itse ainakin ajelin siinä parta huurussa ja muistan, että pariskunta tuli niillä nurkilla vastaan.
    Muuten kävelijöitä näkyi järven kierroksella yllättävän vähän, kun teidän? lisäksi ei tainnut näkyä kuin yksi koiran ulkoiluttaja. Hiihtäjiä järven jäällä meni lähes katkeamattomana letkana.
    Juuri siitä vedettiin aikoinaan vesijohto Mustavuoren säiliöltä järven pohjaa pitkin Littoisten vesilaitokselle. Pitkokset siihen tehtiin ehkä kolmisen vuotta sitten.
    Rva ja minä siinä tallusteltiin.
    Hieman mekin kummastelimme kävelijöiden vähäistä määrää, kaikki olivat joko suksilla tai pyörällä liikeellä.
    ÖRM 2021

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hullukoira Katso viesti
    ... Bongasin aamupäivällä melko tuoreen näköiset tunkkausjäljet Piikkiön pappilan takaa ja jos oikein tunnistin, niin rengastuksena kuskilla oli ollut Ice spiker pro. Tunnustaako kukaan?
    Taisivat olla minun jäljet. Tässä yksi aamu harhailin silläkin suunnalla.
    ÖRM 2021

Uutta videota

Täs ois tää mun uusin julkaisu:
    http://www.youtube.com/watch?v=S9CAGC1ak2M

Se nyt on vaan tyhmää.

Erä-Veikkojen metsästysmaja - Juvankoski - Oripää - Riihikoski - Aura - Lieto as - Paattinen - Moisio - Yli-Maaria.

Maastovälityksellä.

Onneksi keli oli paska!
    Pave muokkasi tätä : 24.02.2013 at 19.36
    MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta

Kilometrejä kymmenen vaiko enemmän?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti peruspertti Katso viesti
    Kilometrejä kymmenen vaiko enemmän?
    85,2, 4:12:58. Pölöjää, ei kestä perberi.
    MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pave Katso viesti
    85,2, 4:12:58. Pölöjää, ei kestä perberi.
    joko tuhat helmikuulle Kohta saa jo ajella seuraavan satasenkin

Lainaus Alkujaan tämän lähetti peruspertti Katso viesti
    joko tuhat helmikuulle Kohta saa jo ajella seuraavan satasenkin
    Huo... Ei kun siis tänään täyttynee 1,3k. Alkaa vähitellen puuduttaa...

Tuli ajeltua tossa aamusella parntunnin lenkura, hienosti oli pakkanen kovettanut polkuja. Koska keli oli ja on mitä parahin, niin pitihän sitä mennen tullen ajella pitkänsalmen jäällä, oli mielenkiintoista huomata kuinka ihmisiä huvitti tai jopa kummastutti polkumakone merenjäällä. Lähestulkoon kaikki vastaantulijat ja ohitettavat antoivat tietä, ja kun vielä kiitti nätisti niin aina sai mukavan hymyn kyytipojaksi. Paljon oli fillarinrenkaan jälkiä maastossa, joten on siellä tainnut joku muukin ajella. Oma fillarointi on taas jäänyt talviaikana melko pineksi, koska lasten harrastukset ja työ vie suuren osan ajasta, tosin taitaa olla osittain myös saamattomuutta. Noin kun ottaa pyörän muutaman kuukauden seisonnan jälkeen varastosta, niin pitäisi varmaan tarkastella säätöjä sillä keula ainakin oli tänään melkosen jäykkä. No ei kai sitten muuta kun pajalle ja lisää ajoa.
    Mukavaa kevättä kaikille!

Annas ku isi näyttää?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pave Katso viesti
    Huo... Ei kun siis tänään täyttynee 1,3k. Alkaa vähitellen puuduttaa...
    Sulla on jo 4,827586206896552 x mun kilometrit. Kyllä pitääkin puuduttaa. Mutta tän viikon vapaat pitkästä aikaa turkusessa, jos vaikka ajais muutaman kilometrin. Pääsee ajamaan ihan kuutamolla.

Pave painaa ihan omassa luokassaan, onse kova.
    2,49 x mun kilsat, vaikka itseltä on jäänyt vain 2 päivää kokonaan ilman ajoa.

Heijaa heijaa.
    Suo, kalja ja läski.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti greenman Katso viesti
    Pave painaa ihan omassa luokassaan, onse kova.
    2,49 x mun kilsat, vaikka itseltä on jäänyt vain 2 päivää kokonaan ilman ajoa.

Heijaa heijaa.
    Näin on. Mun loukkaantuminen leikkasi ikävästi mun kilsoja, mutta Pave puolustaa silti sinnikäästi hurjalla saldolla meidän kärkipaikkaa. Meinasin koittaa pikkuhiljaa hilata itseni takaisin keskiarvon yläpuolelle. Yhdellä kädellä ajoa koitin tänään ja onnistui sekin jotenkin. Ainakin piristi mieltä jos ei muuta.

Aijuu, marmarille !
    crash-test-Pikke

Onko kilometrikisasta mahdollista vetäytyä pois? Mystinen sairastelu on tehokkaasti estänyt kaiken ylimääräisen hikiliikunnan harrastamisen, ja mun saldoksi on jäänyt vain kevyet työmatkapyöräilyt. Tänään fysioterapeutti kehotti lopettamaan työmatka-ajelutkin, ainakin vähäksi aikaa, koemielessä. Ei sairastelun takia, vaan siksi kun selkä on ihan romupaskana.

Seuraavat viikot koitan siis kulkea kävellen töihin ja kouluun. Siitä vaan ei tuossa kisassa kukaan hyödy mitään. (Paitsi kilpailevat joukkueet tietysti...)
    bomba muokkasi tätä : 26.02.2013 at 08.25

Lainaus Alkujaan tämän lähetti bomba Katso viesti
    Seuraavat viikot koitan siis kulkea kävellen töihin ja kouluun. Siitä vaan ei tuossa kisassa kukaan hyödy mitään. (Paitsi kilpailevat joukkueet tietysti...)
    Muakin harmittaa tuo että kävelykilometrejä ei hyväksytä. Mun mielestä kaikki lihasvoimin taitettu pitäisi hyväksyä. Kai se aika pian selviää alkaako pahenemaan vai paranemaan, kun kävelee. Ei kai tämä niin haudanvakavaa ole. 2-kaveria viikon rampana ja silti 60 km johtoasema. Pave ja Lehis urakoineet kunnolla. Minä en ainakaan osannut alkuun arvata, että olisimme vielä kuukauden päästä 10% johdossa ja yli 50% edellä tehosarjan kolmossijaa.

Kävin tänään ulkoiluttamassa kuvarastin perässä pyörää 33 km. Teki pelkästään hyvää kädelle pieni liikunta ja lämpökäsittely (hanska ei mene kipsin päälle, joten sormet paljaana). Selkä ja takapuoli hieman kovilla, kun veivaa yhdellä kädellä tuollaisia matkoja. Sellaine fiilis jäi, ettei kipsi estä millän lailla ajamista, eikä ajaminen haittaa paranemista, vaan pikemminkin päinvastoin. Jos tiukaksi menee ja uusi kipsi ei ratkaise ongelmaa, niin hankin ja ruuvaan sen aika-ajotangon kiinni Tosin kaatumiseen ei ole varaa.

Maastonastakumit, maastopaineilla autioilla kelveillä tuntui kyllä turvallisemmalta, kuin käveleminen autolta kirurgisen sairaalan ovelle, kun ulkona oli hieman heikosti hiekoitettu väylä.

Tän tekstin kirjoittaminen sattui käteen enemmän, kuin tuo 33 km lenkki. Käsi ei tykkää paikallaanolosta, saatikka näppiksen naputtelusta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti marmar Katso viesti
    ...

Kävi Sellaine fiilis jäi, ettei kipsi estä millän lailla ajamista, eikä ajaminen haittaa paranemista, vaan pikemminkin päinvastoin. Jos tiukaksi menee ja uusi kipsi ei ratkaise ongelmaa, niin hankin ja ruuvaan sen aika-ajotangon kiinni Tosin kaatumiseen ei ole varaa.

...
    .
    Kyllä kipsillä ajaa voi, olen sitä harrastanut aika paljon. Minulla on hyllyssä sellaiset normaalitankoon kiinnitettävät aika-ajokahvat. Jos tarvitset niitä, tai toista niistä lainaksi, niin ilmoita. Itse käytän niitä vain kipsin tai lastan kanssa ja juuri nyt ovat molemmat kädet kohtuullisen hejiä
    ÖRM 2021

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kijas Katso viesti
    Täs ois tää mun uusin julkaisu:
    http://www.youtube.com/watch?v=S9CAGC1ak2M
    Hyvä video. Millä pyörällä ajat? En tunne nuit pyöriä mitenkään erityisen hyvin vaikka suht selvästi pyörä näkyykin.
    Toiv. sais ite ostettua pyörän mahd. pian niin pääsisi tutustumaan Turun maastoihin. Hyviltä reiteiltä näytti kyllä videossa.

näyttää olevan Pivot Mach 5.7 hiilikuituna...
    The end of the road is just the beginning...

Ajoissa liikkeellä:
    Onkos joku menossa GoExpo-messuille? Jos vaikka kyydissä pääsis polttoainekuluja tasaamaan.
    Maailmassa on kaksi ääretöntä asiaa, avaruus ja ihmisten typeryys-ensimmäisestä ei olla ihan varmoja (A.Einstein)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tonait Katso viesti
    Millä pyörällä ajat?
    Joo Miku katto oikein, Mach 5,7 carbon. Hyvä pyörä mutta suht arvokas. Vesalla oli allaan Commencal Meta 55:nen. Jos satutaan samoille lenkeille ni voit halutessas testaa pyörää.

Jokos täällä on voivoteltu, että Nemesis no 1. aka Moto on käynyt mellastamassa järvenkiertoreitillä? Voi, Voi.
    Suo, kalja ja läski.

Missä moto on touhunnu?
    Fuck e-bikes
    Fuck Strava
    Fuck tubeless

Apokalyptinen näky tuli vastaan uimarannan ja järvelän välisellä osuudella. Siinä lintujorpakon tienoilla. Tuho ei kovin laajaa, jos ei jää tuohon. Vaikutti tuoreelta.
    Suo, kalja ja läski.

Sunnuntaina siitä ajettiin ohi. Kyllä siitä läpi pääsi ajamaan mutta kovin oli aukea aukea
    www.pyörätarvike.com

No hyvä, jos on noinkin kauan ollut jo metsä nurin. Voisi uskaltaa toivoa, että ei laajene. Tosin ihmetyttää miksi on vedetty luontopolulta metsä sileäksi.
    Suo, kalja ja läski.

Muistelen nähneeni ja tänne linkanneeni Liedon kaavan viime vuonna ja sen mukaan siihen ja aika isolle alueelle siihen ympäristöön aloitetaan pientaloalueen rakentaminen. Toivottavasti muistan väärin ja se oli vain paha uni, mutta ...
    ÖRM 2021

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •