ElectrobikeHephaGarminGiant
Sivu 21 / 54 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 11 19 20 21 22 23 31 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 601 - 630 / 1608

Aihe: Kiekon rakentaminen

  1. #601
    Liittynyt
    11/2007
    Paikkakunta
    Siilinjärvi
    Viestit
    783
    Olen tuota kasausta hartaasti miettinyt mutta oli kyllä kertakaikkiaan niin rohkaiseva vastaus mhelanderilta, että ihan pakko on kyllä nyt kokeilla. Sopiva nippeliavain löytyy kyllä mutta onkos jotain tee-se-itse-pidintä noille litteille pinnoille vai pitäisikö tilata aito ja oikea työkalu, kun en sitä ole tullut hankkineeksi (koska ajattelin rihtauksen teettää muualla)?
    Aikoinaan ihmiset olivat läheisempiä - aseet eivät kantaneet niin kauas...

  2. #602
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    1.431
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tirsintarsi Katso viesti
    Olen tuota kasausta hartaasti miettinyt mutta oli kyllä kertakaikkiaan niin rohkaiseva vastaus mhelanderilta, että ihan pakko on kyllä nyt kokeilla. Sopiva nippeliavain löytyy kyllä mutta onkos jotain tee-se-itse-pidintä noille litteille pinnoille vai pitäisikö tilata aito ja oikea työkalu, kun en sitä ole tullut hankkineeksi (koska ajattelin rihtauksen teettää muualla)?
    Asiaa. Ei tämä ole mitään salatiedettä... onnistuu kyllä kunhan ei ole turhan kiire että ehtii harjoitella.

    Olen rihtannu Rovalin radiaaleja kiekkoja joissa on muinaiset litatut pinnat niin että pidän vapaalla kädellä kiinni pinnasta kun kirraan nippaa ja sitten peruutan pinnan takasi suoraan. Tämä siis jos pinna ei mene ihan rusetille. Ja se ei mene jos on pantu sitä öljyä kaulakkoihin ja pinnan jengoihin.
    -Mika :: http://goo.gl/7OtRW

    Tekeleet: Off-road täpäri @ 2012, Vendetta kopio @ 2012
    Kaupalliset: MetaPhysic 700c @ 2011, M5 CrMo lowracer @ 2010

  3. #603
    Liittynyt
    01/2005
    Paikkakunta
    Ahvenanmaa
    Viestit
    1.751
    Tuli ekat kiekot niputettua pitkästä aikaa. Meni ihan nappiin vaikka näytti siltä että olisin tarvinnut 2 mm pidemmät pinnat tähän uuteen Fiksi/sinkulanapaan johon nyt asensin vähän järeämman vanteen jolle sopii leveämmät renkaat. Nyt loppusäätö rihtauspukissa vielä niin päästään ajoon.

  4. #604
    Liittynyt
    04/2006
    Paikkakunta
    Pori
    Viestit
    5.073
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tirsintarsi Katso viesti
    ...onkos jotain tee-se-itse-pidintä noille litteille pinnoille...
    Jos kasaaminen tuosta on kiinni, niin pienoinen (4") jakoavain toimii ihan mukavasti, laittaa vaikka teipinpalat leukoihin jos pelkää naarmuja.
    Seuraavaan projektiin tilaa sitten sen oikean työkalun.
    Kaar ittelles vaa

  5. #605
    Liittynyt
    11/2010
    Viestit
    2.204
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tirsintarsi Katso viesti
    Olen tuota kasausta hartaasti miettinyt mutta oli kyllä kertakaikkiaan niin rohkaiseva vastaus mhelanderilta, että ihan pakko on kyllä nyt kokeilla. Sopiva nippeliavain löytyy kyllä mutta onkos jotain tee-se-itse-pidintä noille litteille pinnoille vai pitäisikö tilata aito ja oikea työkalu, kun en sitä ole tullut hankkineeksi (koska ajattelin rihtauksen teettää muualla)?
    ABS/Nylon/muovi palikkaan rautasahalla ura, sama asia.

  6. #606
    Liittynyt
    01/2009
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    684
    Ääni tuolle rautasaha (tai dremel) ja muovipalikka vaihtoehdolle.
    Mä ostin joskus Probikekitin tarjouksesta semmoisen alumiinipulikan missä on erilevyisiä uria juuri tuohon tarkoitukseen, maksoi ehkä 2 euroa -60% alessa.

  7. #607
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    1.431
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kontio Katso viesti
    Ääni tuolle rautasaha (tai dremel) ja muovipalikka vaihtoehdolle.
    Mä ostin joskus Probikekitin tarjouksesta semmoisen alumiinipulikan missä on erilevyisiä uria juuri tuohon tarkoitukseen, maksoi ehkä 2 euroa -60% alessa.
    Joo pitäis jaksaa itekin tehrä. Muttaku noita rovaaleja tulee rihtattua aniharvoin. Kun kerran maltoin purkaa kokonaan ja kasata itte uusiksi kunnolla. Sitä ennen niitä sai rihtata about joka lenkin jälkeen, pahimmassa tiputti pari pinnaakin edestä.
    -Mika :: http://goo.gl/7OtRW

    Tekeleet: Off-road täpäri @ 2012, Vendetta kopio @ 2012
    Kaupalliset: MetaPhysic 700c @ 2011, M5 CrMo lowracer @ 2010

  8. #608
    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    1.702
    2-ristiin miten? 3-ristiin olenkin tehnyt. Onko helppoa ohjetta linkittää. g ei löytänyt.

  9. #609
    Liittynyt
    12/2010
    Paikkakunta
    Vanda
    Viestit
    800
    2x=Yli-ali
    Respect is not given, it is taken.

  10. #610
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    1.431
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti juu-zo Katso viesti
    2x=Yli-ali
    Ja vähän lisää...

    Aloita puolaus niin että etsit navasta valmistajan logon. Laita napa niin että pyörästä päältä katsottuna oikea puoli on itseesi päin (takanavan pakan puoli). Etsi logon keskiviiva ja etsi reikä joka on kolmas reikä vastapäivään tuosta keskimmäisestä, siitä pinna läpi navan keskelle päin ja sitten vanteelle venttiilistä vastapäivään seuraavaan reikään. Seuraava pinna vastapäivään toiseen reikään ja vanteelle neljänteen reikään

    Perään kaikki pinnat ja sama toiselle puolelle, mutta nyt (edelleen kiekko samoin päin) tuosta ensimmäisestä pinnasta toisen puolen laippaan vastapäivään seuraavan reikään, ja vanteelle kans samoin.

    Kun alat laittamaan (edelleen kiekko samoin päin) pinnoja navan keskeltä ulospäin, etsi ensimmäisestä pinnasta katsoen kolmas reikä myötäpäivään ja siitä pinna niin että menee ristiin sisäpuolelta ekan pinnan kanssa ja niiden väliin jää vastapuolen pinna.

    Jos noilla nyt homma jatkuisi...
    -Mika :: http://goo.gl/7OtRW

    Tekeleet: Off-road täpäri @ 2012, Vendetta kopio @ 2012
    Kaupalliset: MetaPhysic 700c @ 2011, M5 CrMo lowracer @ 2010

  11. #611
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    1.431
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti K.Visto Katso viesti
    Tuossapa oiva luetun ymmärtämisen testi koululaisille...
    Pahoittelen... mutta jos luetun ymmärtää niin saa venttiilin sellaseen kohtaan johon mahtuu myös pumppu, ja ammattilaisen pitää jo tehdä töitä että erottaa kiekon omatekemästään.

    Voihan noi pinnat arpoakin paikalleen, niin mäkin olen aloittanut...
    -Mika :: http://goo.gl/7OtRW

    Tekeleet: Off-road täpäri @ 2012, Vendetta kopio @ 2012
    Kaupalliset: MetaPhysic 700c @ 2011, M5 CrMo lowracer @ 2010

  12. #612
    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    1.702
    Pinnojen vuorottelu meni oikein, mutta pinnalaskurin kanssa ollut jotain häikkää kun ovat aivan liian pitkät. No kokeilin lennosta 3-ristiin, mutta laitoin vahingossa ali-yli-ali. Pitäisi kai olla ali-ali-yli...no menen nukkumaan ja katkon pinnat pihdeillä huomenna

  13. #613
    Liittynyt
    12/2010
    Paikkakunta
    Vanda
    Viestit
    800
    Yleensä rakennetaan kyllä yli-yli-ali periaatteella ihan vain syystä että toinen kierros pinnoja on helpompi pujottaa navan sisältä ulos, mutta toimiihan se toisinkin päin jos on tajunnut aloittaa puolauksen eri kohdasta.
    Respect is not given, it is taken.

  14. #614
    Liittynyt
    11/2007
    Paikkakunta
    Siilinjärvi
    Viestit
    783
    Tuosta oli minulle paljon apua ihan jo kiekon kasaukseen. Vielä, kun sen lopullisen hienosäädön opettelis käytässä (Tässä kevään mittaan...). Onhan se täälläkin jo jossain välissä esitelty mutta nostetaan taas esille.
    http://http://www.wheelpro.co.uk/wheelbuilding/book.php
    Aikoinaan ihmiset olivat läheisempiä - aseet eivät kantaneet niin kauas...

  15. #615
    Liittynyt
    01/2008
    Paikkakunta
    Jkl
    Viestit
    713
    Muistutan Sheldon-sedän (rip) ohjeesta, joka lienee tuttu: http://sheldonbrown.com/wheelbuild.html.

    Tuolla ei mene pahasti vikaan.
    ---
    Parempi pipo taskussa kuin oksalla.

  16. #616
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Lohja
    Viestit
    12.518
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mhelander Katso viesti
    Voihan noi pinnat arpoakin paikalleen, niin mäkin olen aloittanut...
    Parempi tapa oli ottaa malliksi valmis ja oikein tehty kiekko viereen. Siitä se sitten minulla lähti....

    Ootteko muuten huomanneet, että F-lehden "jutut" sivuilla on Alpon tekemä kiekonkasausartikkelit osa I ja II

    http://www.fillari-lehti.fi/Fillarilehti/Jutut.aspx
    Toiseksi eniten ketuttaa kaikki

  17. #617
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Lohja
    Viestit
    12.518
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jake_Kona Katso viesti
    Pinnojen vuorottelu meni oikein, mutta pinnalaskurin kanssa ollut jotain häikkää kun ovat aivan liian pitkät. No kokeilin lennosta 3-ristiin, mutta laitoin vahingossa ali-yli-ali. Pitäisi kai olla ali-ali-yli...no menen nukkumaan ja katkon pinnat pihdeillä huomenna
    Mitä laskuria tuli käytettyä?
    Toiseksi eniten ketuttaa kaikki

  18. #618
    Liittynyt
    05/2008
    Paikkakunta
    Rajamäki
    Viestit
    4.090
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti A.M.® Katso viesti
    Mitä laskuria tuli käytettyä?
    Ja olihan navan tiedot varmasti niissä oikein? Itse käyttämissäni on ollut sama napa useilla eri mitoilla ja on pitänyt olla tarkkana ettei ota väärää.
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

  19. #619
    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    1.702
    Viimeeksi syksyllä kun tein dynamokiekon katsoin napadatan xxx?( mikä lie ollutkaan) ja sitten lisäsin ne tiedot toiselle>>>laskurina käytin wheelpro.uk laskinta. Nyt ei onnistunut koska käytin hope pro II Qr or 20mm keskiön tietoja sekä 622 kiekkoa, kun ehkä olisi pitänyt käyttää kiekkomittana 700 ja hope II pro evo 15mm.No kys sivulla ei ole näitä tietoja ja nyt luonnollisesti aivan väärät pinnat. oma vika mitäs läksin >>>3

    En viitsi ryhtyä latailemaan jotain pinnalaskentaohjelmistoja omalle koneelle. Siksi en käytä tuota sheldonia ollenkaan. Liekö mäkissä toimisikaan??

    Työntömitta kädessä, mutta .....

    Wheelpro.uk
    Nyt parisen tuntia tutustunut miten napatiedot ja vannemitat määritetään. Saattais vaikka onnistua tilaaminen
    Itse sain vannemitaksi 588 rim dia a) 55.3 b) 53.8 c) 22.75 d) 36.4
    36 pokes
    3 ristiin 280.7 lefti ja 282.4 righti
    jos vaikka tilais 281 ja 283 pinnoja

  20. #620
    Liittynyt
    10/2007
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    544
    Posti toi eilen NoTubes Arch Ex kehät. Vielä kun CRC:ltä saapuisi Revon pinnat ja nippelit niin pääsee kasailemaan. Hopen navat tulee vanhoista keikoista, missä kehät alkoi olemaan aika paljon osumaa ottananeet. Tämä ei ehkä ole se helpoin projekti ensimmäisiksi kiekoiksi, mutta jostain pitää aloittaa, kun navat oli valmiina

    Kysymys, mitä noihin nippelin kierteisiin kannattaa laitta, vai kannattaako niihin laittaa mitään? Kun lukee näitä foorumeita, niin saa aika ristiriitaista tietoa.

  21. #621
    Liittynyt
    01/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    2.923
    Kyselin tuossa syksymmällä neuvoa kiekkojen kasaamiseen, tarkoituksena oli kasailla kiekot jotka kestäisivät vähän paremmin kuin valmistuotteet. Lopulta kasailin kolme paria kiekkoja tuossa joulun tienoolla. En ollut aikaisemmin moista tehnyt, joten kokemus oli ihan opettava ja loppujen lopuksi mukavaa puuhaa. Halusin yhdet "talvikiekot" leveämmällä vanteella, yhdet "kurakelin" kiekot krossariin/maantiepyörään ja yhdet "ykköskiekot". Tein Novatecin navoilla, Sapimin Race pinnoilla ja messinkinippeleillä. Nippeleihin laitoin ihan öljyä.

    Vaikeinta oli pinnojen asettelu, mulla ei ollut ennestään yhtään 3x kiekkoa, joten pari kertaa tuli harjoiteltua ennen kuin meni oikein. Ohjeena käytin Musson kirjaa ja http://www.yksivaihde.net/site/foorumi/topic.php?id=958 löytyvää kohtalaisen yksiselkoista ohjetta.

    Vaikka paljon vähemmälläkin olisi pärjännyt, niin hankin rihtauspukin, kireysmittarin, dish stickin ja loppurihtausta varten heittokellon, kaikki halvinta mallia tosin (ebaysta tms.). Kyllähän se nopeutti ja yksinkertaisti hommaa aika paljon.

    Kuva työpisteestä :


    Ensiksi kasasin talvikiekot, vanteiksi valikoitui mavic A319. Hintaa tuli kaikkineen 110€, ja painoa 2050g. Puolaus edessä ja takana 32/3x. Nämä on ollut jo ajossakin toista kuukautta, ihan hyvin toimivat:


    Seuraavaksi työn alle otin krossarin kesäkiekot. Vanteina Mavic CXP33, puolaus edessä 28/2x ja takana 32/3x. Painoa tuli 1780g ja hintaa 180€.


    Viimeisenä vääntelin maantiepyörään kiekot. Vanteina KinLin XR300, puolaus edessä 28/2x ja takana 32/3x. Painoa tuli 1650g ja hintaa 215€.


    No mitä tästä pitäisi johtopäätöksenä tehdä:
    - Tuliko halvaksi? No ei, varmaan olisi kaupasta saanut valmiskiekot samaan tai alempaan hintaan.
    - Tuliko kestävämmät? No se jää nähtäväksi, nuo talvikiekot ovat olleet ihan hyvän oloiset.
    - Oliko kivaa? Ehdottomasti, rentouttavaa puuhaa, vähän niinkuin aikuisten legoja kasaisi.
    - Oliko vaikeaa? No ei ylivoimaisen vaikeaa, mutta kyllä siinä pari kertaa joutui ohjeita lukemaan.
    Aakoo muokkasi tätä : 23.02.2013 at 19.03

  22. #622
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Lohja
    Viestit
    12.518
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mikkox Katso viesti

    Kysymys, mitä noihin nippelin kierteisiin kannattaa laitta, vai kannattaako niihin laittaa mitään? Kun lukee näitä foorumeita, niin saa aika ristiriitaista tietoa.
    Öljytään kevyesti. Piste.
    Toiseksi eniten ketuttaa kaikki

  23. #623
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    1.431
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti A.M.® Katso viesti
    Öljytään kevyesti. Piste.
    Komppaan. Vanupuikolla joka on kostutettu öljyyn pyöräytetään vanteen päältä holkkia jota vasten nippa tulee. Sitten pinna perään ja samalla puikolla kostutetaan jengat öljyllä ennen vanteen läpi pujottamista ja nipan kiertämistä.
    -Mika :: http://goo.gl/7OtRW

    Tekeleet: Off-road täpäri @ 2012, Vendetta kopio @ 2012
    Kaupalliset: MetaPhysic 700c @ 2011, M5 CrMo lowracer @ 2010

  24. #624
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Lohja
    Viestit
    12.518
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Aakoo Katso viesti
    Viimeisenä vääntelin maantiepyörään kiekot. Vanteina KinLin XR300, puolaus edessä 28/2x ja takana 32/3x. Painoa tuli 1650g ja hintaa 215€.

    No mitä tästä pitäisi johtopäätöksenä tehdä:
    - Tuliko halvaksi? No ei, varmaan olisi kaupasta saanut valmiskiekot samaan tai alempaan hintaan.
    - Tuliko kestävämmät? No se jää nähtäväksi, nuo talvikiekot ovat olleet ihan hyvän oloiset.
    - Oliko kivaa? Ehdottomasti, rentouttavaa puuhaa, vähän niinkuin aikuisten legoja kasaisi.
    - Oliko vaikeaa? No ei ylivoimaisen vaikeaa, mutta kyllä siinä pari kertaa joutui ohjeita lukemaan.
    Sanoisin että tuossa maantiekiekkoparissa on ainakin hinta/painosuhde paremmin kuin kohdallaan
    Toiseksi eniten ketuttaa kaikki

  25. #625
    Liittynyt
    07/2012
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    355
    Dokumentoin puuhiani siltä varalta, että joku muukin pitää erikoistyökalun ostamista kurjana.

    Mavicin UST-vanteiden holkit saa kotitekoisellakin välineellä kiristettyä:

    http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...vain&p=1982167

  26. #626
    Liittynyt
    05/2007
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    2.092

  27. #627
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    1.431
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti A.M.® Katso viesti
    Sanoisin että tuossa maantiekiekkoparissa on ainakin hinta/painosuhde paremmin kuin kohdallaan
    Juu ei ole paha. Mun "maantie kiekot" on noi DT-Swiss kehillä ja WTB LaserDisc Lite navoilla olevat jotka kelpaa sekä vanne- että levyjarruille. 3-ristiin DT-Swiss Competition 2.0/1.8 pinnaa, edessä 28 takana 32. Painavat tilkan alle 2kg yhteensä ja hintaa tuli tuolloin kyllä enemmän.

    Mutta ne kevyet maantie kiekot on tehty vanhoille Arc en Ciel vanteille DT-Swiss Revolution 2.0/1.5 36 pinnalla 3-ristiin, edessä Campy Record -napa 80-luvun lopusta ja takana Hope Pro III. Painoa etu 600g taka 808g eli yhteesä 1408g. Kustannus: pinnat + Hope (vajaat 200 €). Pirun työläs rihtata spagettivanteet suoraksi mutta keveämpää saa hakea sitten isolla rahalla. Päälle Conti Podium 200g:n tuubit ja PG-970 11-21 pakka ja avot.

    Rehellisyyden nimissä sanottakoon että noilla kiekoilla ei tule paljoa ajeltua. Molemmat tulen todennäköisesti levyttämään jotta keveydellä saa kompensoitua lisääntynyttä painoa ja saa tuon hirvittävän 36 pinnan määrän piiloon ilmavirroilta.

    Ja mitä tulee näistä kahdesta kiekkosarjasta lenkkikäytössä, painavammat on nopeammat samoilla maantielenkeillä samoissa olosuhteissa samoilla keskisykkeillä. Aero auttaa enemmän kuin keveys.
    -Mika :: http://goo.gl/7OtRW

    Tekeleet: Off-road täpäri @ 2012, Vendetta kopio @ 2012
    Kaupalliset: MetaPhysic 700c @ 2011, M5 CrMo lowracer @ 2010

  28. #628
    Liittynyt
    11/2007
    Paikkakunta
    Siilinjärvi
    Viestit
    783


    Tuommonen siitä nyt sitten tuli... Vielä on pientä hienosäätöä jäljellä mutta ehkäpä tuolla jo uskaltaisin ajella. Koitin tuolla puukalikan ja pyörän etuhaarukan kanssa rihtailla mutta näpit jäätyy vielä näillä lämpötiloilla turhan äkkiä Pitää rihtailla ihan kunnolla sitten keväämmällä, jahka pyöräkin mihin tuo on tulossa kaivautuu esille talvivarastosta. Ja tietty takakiekkohan on vielä kaupassa asti odottamassa.
    Painoa tuolla on melkoisen tasan 800g ilman jarrulevyä, pikalinkkua/tms. ja kumeja.
    Aikoinaan ihmiset olivat läheisempiä - aseet eivät kantaneet niin kauas...

  29. #629
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    1.431
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jake_Kona Katso viesti
    Viimeeksi syksyllä kun tein dynamokiekon katsoin napadatan xxx?( mikä lie ollutkaan) ja sitten lisäsin ne tiedot toiselle>>>laskurina käytin wheelpro.uk laskinta. Nyt ei onnistunut koska käytin hope pro II Qr or 20mm keskiön tietoja sekä 622 kiekkoa, kun ehkä olisi pitänyt käyttää kiekkomittana 700 ja hope II pro evo 15mm.No kys sivulla ei ole näitä tietoja ja nyt luonnollisesti aivan väärät pinnat. oma vika mitäs läksin >>>3

    En viitsi ryhtyä latailemaan jotain pinnalaskentaohjelmistoja omalle koneelle. Siksi en käytä tuota sheldonia ollenkaan. Liekö mäkissä toimisikaan??

    Työntömitta kädessä, mutta .....

    Wheelpro.uk
    Nyt parisen tuntia tutustunut miten napatiedot ja vannemitat määritetään. Saattais vaikka onnistua tilaaminen
    Itse sain vannemitaksi 588 rim dia a) 55.3 b) 53.8 c) 22.75 d) 36.4
    36 pokes
    3 ristiin 280.7 lefti ja 282.4 righti
    jos vaikka tilais 281 ja 283 pinnoja
    Yksi vaihtoehto on, että mittaat kunnolla navat, pinnojen pituus on jo tiedossa, ja vanteiden ERD:t. Sitten jumppaat vaikkapa DT-Swiss:n pinnalaskurilla josko saisit jollakin soppelilla yhdistelmällä ko pinnat passaamaan napojen ja kehien väliin.

    Ellei sitten ole tiukka tavoite tehdä jotakin tiettyä... mulla on useempi kiekko kasattu niin että on vaan pinnasarjoja vanhoista kiekoista ja ehkä uudet kehät, ja sitten vain kokeileen meneekö 3-ristiin vai 4-ristiin että saa nippuun. Noissa toki ei ollu niin nuukaa lopputuloksen kanssa...
    -Mika :: http://goo.gl/7OtRW

    Tekeleet: Off-road täpäri @ 2012, Vendetta kopio @ 2012
    Kaupalliset: MetaPhysic 700c @ 2011, M5 CrMo lowracer @ 2010

  30. #630
    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    1.702
    Noi aikaisemmin antamani hope mitat olikin väärin mitattu, koska mittasin ulkokehältä enkä sisäpinnalta.
    Nyt sain oikeat lukemat 3-ristiin 281 ja 283 mm. Hopeiset vanteet ja puolat sekä kultaiset navat ja nipat.
    Kultaiset levyjarruruuvit :bling:


    Susiprojektissa 2-ristiin (Väärin tilatut pinnat olivat 291 ja 292 mm)

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •