HephaElectrobikeGiantFillari
Sivu 162 / 281 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 62 112 152 160 161 162 163 164 172 212 262 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 4.831 - 4.860 / 8418

Aihe: MTB Järvenpää

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tom1 Katso viesti
    Hyvässä seurassa hyviä polkuja. Muutama metri jouduttiin tunkkaamaan mutta muuten meni kuin sukkasillaan kovilla poluilla
    http://connect.garmin.com/activity/274246373
    http://www.sports-tracker.com/#/work...elpmpbennsj3ob

Flis bergetillä oli kesäkelit. Ensin etupyörä sulaan ojaan ja suorin vartaloin tangon yli. 100m valokuvista
    ja toinen jalka tippui sulaan veteen...

Hienoa oli ajella hyvässä seurassa, vähän tunkkausta mutta se kuuluu talvella asiaan

Hyvässä seurassa hyviä polkuja. Muutama metri jouduttiin tunkkaamaan mutta muuten meni kuin sukkasillaan kovilla poluilla
    http://connect.garmin.com/activity/274246373
    Aamu meni katolta lumia pudotellessa ja olokin oli flunssainen. Kahden jälkeen palautu sen verran, että teki mieli vielä pyörän selkään. Ajelin Liisunkalliolle teidän jälkiä seuraille. Sähkölinjalta ajoin alas ihan sieltä kallion eteläpäästä. Olitte tunkanneet ihan umpihangessa pikkupätkän. Lemmenlaaksossa joku älykäs on ajellut moottorikelkalla polkuja pitkin, mutta onneksi ei isompia haavereita saanut poluille tehtyä.
    Antsu muokkasi tätä : 17.02.2013 at 20.42 Syy: näppisvirhe
    Jokainen polku on kokeilemisen arvoinen

Lainaus Alkujaan tämän lähetti heccu Katso viesti
    ei tänään mutta eilen viimeksi.
    Heccu, mikset sä tule yhteislenkille? Tollaisilla sun pikkulenkeillä olisi mielellään joskus mukana, kun nyt maalikaupalla kokoontuva joukko useimmiten haluaa pysytellä lähikulmilla.
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Timbe(r)man Katso viesti
    Heccu, mikset sä tule yhteislenkille? Tollaisilla sun pikkulenkeillä olisi mielellään joskus mukana, kun nyt maalikaupalla kokoontuva joukko useimmiten haluaa pysytellä lähikulmilla.
    aina ei aikataulut natsaa ja ajelen tosiaan mieluusti pitkiä lenkkejä.

Iltalenkille lähtijöitä? Eilisen perusteella polut on kohtuu hyvässä kunnossa, joten olen kaupalla 1730.

Mä olen ainakin tulossa näillä näkymin.

Treenaaminen on nyt 100% pyörinyt hiihdon merkeissä. Yhden tapahtuman olen jo hiihtänyt (kilpailu) ja pari koitosta vielä luvassa

Sunnuntaina näyttäisi olevan tulossa reipas ja aurinkoinen pyöräilypäivä, pitkästä aikaa. Eli sunnuntaina olen tulossa poluntukkeeksi menoa hidastamaan.

Jaa, minä olen polku-pyöräillyt viimeksi tammikuun ensimmäinen päivä. Sitähän voisi vaikka pariksi tunniksi tulla muistelemaan, millaista se touhu oikein onkaan. Mutta tänään iltapäivällä boulderoimaan.

Lahjattomat harjoittelee ja siksi, jos herään ajoissa, lähden jo ysin korvilla opettelemaan ajamista. Tarkemmin ottaen mutkien ajamista. Jos ketään kiinnostaa moinen, laittelee viestiä hän.
    ertsi muokkasi tätä : 23.02.2013 at 10.28

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ertsi Katso viesti
    Jaa, minä olen polku-pyöräillyt viimeksi tammikuun ensimmäinen päivä. Sitähän voisi vaikka pariksi tunniksi tulla muistelemaan, millaista se touhu oikein onkaan. Mutta tänään iltapäivällä boulderoimaan.

Lahjattomat harjoittelee ja siksi, jos herään ajoissa, lähden jo ysin korvilla opettelemaan ajamista. Tarkemmin ottaen mutkien ajamista. Jos ketään kiinnostaa moinen, laittelee viestiä hän.
    No jotta sinusta tulisi vielä parempi polokupyöräilijä sinun kannattaa starta jo 530.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ARJ Katso viesti
    No jotta sinusta tulisi vielä parempi polokupyöräilijä sinun kannattaa starta jo 530.
    Hmm, tämän voisi tulkita ainakin kahdella tapaa. Koska kyseessä on aina niin kannustava ARJ, tulkitsen tämän tarkoittavan, että olen jo niin mahdottoman hyvä, että kehittyäkseni tästä vielä tarvitsen aivan valtavasti treeniä <3

Hyvä lenkki tänään, vaikka väki vähenikin koko ajan. Miten se nyt olikaan: huonokuntoiset tippuu...

btw Heccu: Ihmeteltiin joskus tuon Garmin Connectin reittien onnetonta kulmikkuutta karralla. Kävi nyt ilmi, että vempain kyllä tallentaa tarpeeksi reitipisteitä, mutta tuo nettisysteemi esittää ne tuolla tavalla, enkä ainakaan minä löydä asetusta, jolla sen saisi näyttämään kaikki.
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Hyvä lenkki tänään, vaikka väki vähenikin koko ajan. Miten se nyt olikaan: huonokuntoiset tippuu...

btw Heccu: Ihmeteltiin joskus tuon Garmin Connectin reittien onnetonta kulmikkuutta karralla. Kävi nyt ilmi, että vempain kyllä tallentaa tarpeeksi reitipisteitä, mutta tuo nettisysteemi esittää ne tuolla tavalla, enkä ainakaan minä löydä asetusta, jolla sen saisi näyttämään kaikki.
    Juu niin tippu, mutta hieno oli lenkki ja sää oli loistava. Perusvääntöä lumisilla poluilla joten koko kroppa sai kyytiä oikein kunnolla.
    Tämä on sitä oikeaa polokupyöräilyä. Se on vaan fakta että hiihtäminen ja maastopyöräily on ihan eri lajeja, paskoja lajeja molemmat
    Mutta kyllä se taas tästä. Pari kolme tämmöistä lenkkiä alle niin homma tuntuu taas helpommalle.

mitäs siellä on hurjasteltu . Rautapelto tuli kelvillä vastaan ja sano että meno oli ihan mahotonta .

tarkemmin tuo Garmin on piirtänyt kun mun halpiskännykän ST-viiva. nuista asetuksista en kyllä mitään ymmärrä.

Pasilassa Marsusram tuli vastaa Kuunlanderilla, varsin mielenkiintoisen näköinen toi takapyörän puolaus

vanteella leveyttä 100 mm ja rengas 4,5" (kait)

Täytyy kirjoittaa jotakin, koska MTB Järvenpää on tippunut jo yhteislenkkien toiselle sivulle eli on miltei kateissa. Viikonlopuksi on luvassa loistavia polkuja, koska on pakkasta suojan jälkeen, paitsi jos lunta tulee paljon. Onko pyöräilysuunnitelmia?

Täytyy kirjoittaa jotakin, koska MTB Järvenpää on tippunut jo yhteislenkkien toiselle sivulle eli on miltei kateissa. Viikonlopuksi on luvassa loistavia polkuja, koska on pakkasta suojan jälkeen, paitsi jos lunta tulee paljon. Onko pyöräilysuunnitelmia?
    Lauantaina olisi tarkoitus ajella..

Lauantai-iltapäivästä kiikkumaan ja sunnuntaiaamusta kelien mukaan ajamaan tai lompsottelemaan. Sunnuntaina pitää ehtiä puoliksi päivin kotiin, eli lähtö pian aamiaisen jälkeen ja pari-kolme tuntia lähimetsissä...

Korrupted Guest
    Olen näillä näkymin sunnuntailenkillä mukana klo 13-14 asti. Renkaat pitäisi vaan vaihtaa, koska nyt alla Contin 2.2 Race Kingit KLV ajeluiden jäljiltä. Kyseiset renkaat rullaavat muuten erinomaisesti tasaisella .

Sunnuntaina hiihdetään sillä se on hiihtopäivä. Keskiviikkona olitiin Hecun kanssa keskiviikon yhteislenkillä, muita ei näkynyt? Olosuhtesiin nähden aivan loistokeli ja hyvät polut. Rauhassa mentiin vajaat pari tuntia.
    Muuten koko viikko on mennyt ihan kisakatsomossa treenien osalta. Selkäkin on mennyt vähän juntturaan sohvalla maatessa, mutta kyllä se kohta laukeaa kun sille antaa vähän haipakkaa salilla

Sunnuntaina ollaan räkätaudissa kotona peiton alla. Mitenköhän tän taudin saisi nopeasti taltutettua? Pullo kirkasta vai jotain muuta lääkkeeksi?

Sunnuntaina ollaan räkätaudissa kotona peiton alla. Mitenköhän tän taudin saisi nopeasti taltutettua? Pullo kirkasta vai jotain muuta lääkkeeksi?
    yskä lähtee yskimällä ja nuha niistämällä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ARJ Katso viesti
    Keskiviikkona olitiin Hecun kanssa yhteislenkillä. Rauhassa mentiin vajaat pari tuntia.
    eka kerta MTBJpään lenkillä kun mulle ei ees tullut hiki .

mutta tässä tuli hiki. Superparhautta jäisillä poluilla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti heccu Katso viesti
    eka kerta MTBJpään lenkillä kun mulle ei ees tullut hiki .

mutta tässä tuli hiki. Superparhautta jäisillä poluilla.
    Mahtava lenkki ja eilen olis ollut se viikonlopun ajopäivä. Tänään heikommin.

^Kävit(te) kuitenkin kokeilemassa? Minä pistin suosista lumikengät aamulla jalkaan, mutta kaippa siellä olisi päässyt phillarillakin. Mahtava keli kenkäilyyn. Kipakka tuuli ei metsän siimeksessä liikaa tuiverrellut ja hankikanto oli todella hyvä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ertsi Katso viesti
    ^Kävit(te) kuitenkin kokeilemassa? Minä pistin suosista lumikengät aamulla jalkaan, mutta kaippa siellä olisi päässyt phillarillakin. Mahtava keli kenkäilyyn. Kipakka tuuli ei metsän siimeksessä liikaa tuiverrellut ja hankikanto oli todella hyvä
    Minä en ollut tänään pyörällä vaan jatkoin unia aamulla katsottuani ikkunasta ulos. Sen sijaan kävin iltapäivällä patikoimassa lumikengillä hiihtomajan metsässä. Ertsin jälkiäkö ne siellä oli?

Olimme näköjään Timbermanin kanssa naapurimetsissä samoihin aikoihin: mä kävin iltapäivällä kaatiksen mettässä lompsimassa. Ostin joulukuussa Jeti-merkkiset sauvat, oli halvat. Yllätys yllätys, ei tullu samassa paketissa halpa ja hyvä. Olisinkohan käyttäny sauvoja alta 10 tuntia ja eikös pituussäädön lukitusmekanismille tullu tunnit täyteen. Täytyy mennä mussuttamaan Varuste.nettiin ja ostaa tällä kertaa hyvät.

Varoitus herkille, Kaatiksen mettässä odottaa inhottava näky: Ponsse on raiskannut puut sieltä täältä ja ajanu pillurallia pisin pusikoita.

Minä en ollut tänään pyörällä vaan jatkoin unia aamulla katsottuani ikkunasta ulos. Sen sijaan kävin iltapäivällä patikoimassa lumikengillä hiihtomajan metsässä. Ertsin jälkiäkö ne siellä oli?
    Voi hyvänen aika, äijät nukkuu??? Minä taas heräsin tänäaamuna 200 ja todella pikaisen aamiaisen jälkeen näpyttelin hopan vakkariin lukeman 111 km/h ja nokka kohti Tamperetta (Teivo) Olin Teivossä öbaut puol viisi ja siitä bussilla Niinisaloon. Ai miksikö? No hiihtimillä sujuuttelin perinteisellä tyylillä Niinisalosta Teivon raviradalle. Perinteinen Pirkan hiihto 90 km. Keli oli todellista "parhautta" sen lumimyräkän jälkeen. Aika ei ollut kummonen mutta latuakaan ei paikoin ollut kuin nimeksi. Luisto oli todella nihkeä, mutta pito oli todella hyvä. Testivedolla huomasin jo heti ilman että hiihtimillä oli vielä vedetty metriäkään että nyt nautitaan koko rahan edestä. Kun heitin sukset ladulle niin kuului "Flop" ääni ja siinä ne pytyi kuin se kuuluisa pa#¤%?! junttilan tuvan seinässä, ei ne meinannu siitä irrota mihinkään. Tämä oli sitä todellista pitkääääää peekoota

Keskiviikkona taas hiihdetään ja muutenkin pari seuraavaa viikkoa. Sen jälkeen linkoan sukset mäkeen ja siirrytään pyörän ohjaimiin taas uudella innolla.

En minä siellä päin. Aikataulupaineet pitivät tuossa Pellonkulman kupeessa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TuomasR Katso viesti
    Olimme näköjään Timbermanin kanssa naapurimetsissä samoihin aikoihin: mä kävin iltapäivällä kaatiksen mettässä lompsimassa. Ostin joulukuussa Jeti-merkkiset sauvat, oli halvat. Yllätys yllätys, ei tullu samassa paketissa halpa ja hyvä. Olisinkohan käyttäny sauvoja alta 10 tuntia ja eikös pituussäädön lukitusmekanismille tullu tunnit täyteen. Täytyy mennä mussuttamaan Varuste.nettiin ja ostaa tällä kertaa hyvät.
    Kuulostaa tutulta, minulta vain hajosi halvoista sommat. Vaihtoivat Varuste.net:ssä välirahan maksamalla parempiin: http://www.varuste.net/tuotetiedot2....+Traverse+Pole Saivat paljon ääniä Lumikenkä -ketjussa ja ovat olleet hyvät nyt noin 12 tuntia.

PonkalaJarno Guest
    Täällä päässä olis kans innokas polkija, taloudellisen tilanteen vuoksi joudun luopuun enskasta ja hommaan kaura version tilalle, elämä iliman 2 pyöräistä on kuin elämä iliman sielua Tosin fillari on vielä levälleen parvekkeella ja ehkä täytyy ostaa uusi kokonaan

^hyvin on vielä tilaa mettissä pyöräillä, ei oo ruuhkaa. tällä hetkellä saa, vaikkapa nettikaupoista, edullisesti ihan ajokelpoisia viimevuotisia tai vaikka uusiakin pyöriä esim 29 tai 26
    tunnen aika monta maastopyöräilyn harrastajaa jotka ovat ennen ajelleet kone-enskaa, ite myös muttei kisamielessä.

ARJ, oli puhetta siitä lamppukaupasta: http://shop.velotec.fi/category/9/valot
    olin jo unohtanut mutta nyt tuli mieleen

PonkalaJarno Guest
    Mua rupes himottaan tuo läski pyörä, mut hinta kipuaa sitten 1500 valmis paketin kanssa, ei kiva. Täytyy kattella ensin joku toinen maasturi ja katella rahotusta tuommoiseen

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •