Jälleen kerran totean että tämä topicci EI ole että "pyöräilyaiheinen hankintasi". Hankinta kun hankinta.
En mä ny pelkkää taustan kuvaa laita. On siinä oheishärpäkettä aina mukana, tietysti. Ja tämä on mun harrastus, ainoa harrastus nykysin, ja ainut asia muutenkin josta saan iloa, tyydytystä ja inspiraatiota - jotain pitää ilonaihetta ihmisellä olla! Ankeeta olisi muuten näin heikkokuntoisena kun olen istua sisällä ja murehtia hammasongelmaa/kipuja - nyt on ollut tekemistä enempi kun jaksaisi! .
Tuli siis iso rulla customized-taustakankaita. En mä niitä kaikkia kerralla pysty kuvaamaan, ehkä pari aihetta voi päivässä ja sitten kuvaajan "akku" loppuu. Kun tossa on jnk verran laittelemistakin aina.
Tommoset taustat uutta kans: 1. painostavatunnelmainen hämyisä huone. Kuvassa Eugenia ja ukkeli on Rochesterin jaarli ( se Libertine-elokuvan ukkeli -like). Mun tyylinen huone on!
2. Joki. Jeff Rogers kalassa ja tuli tommosta pientä sinttiä ( olisi pitäny tehdä isommat kalat..) Vanessa testaa uusia buutseja.
![]()
![]()
Kirjanmerkit