ElectrobikeHephaFillariGiant
Sivu 161 / 281 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 61 111 151 159 160 161 162 163 171 211 261 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 4.801 - 4.830 / 8418

Aihe: MTB Järvenpää

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Petterii Katso viesti
    Varastoa siivotessa löytyi tarpeettomana 4 kpl 29" sisureita. Jos jollekkin on näille käyttöä niin noutamalla saa. Sitten siellä oli yks S-Works Epicci m-kokoinen, josta voin luopua, jos sopiva kompensaatio keksitään.
    Tämä lienee se ykköspyöräsi, mistä sanoin jo pari vuotta sitten, että sitten kun myyt, saattaisin kiinnostua. Onko se 29? Voi tosin olla että tässä välillä kiinnostukseni on siirtynyt toisenlaisiin pyöriin, mutta voisithan esittää hintapyynnön vaikka yksityisviestinä, jos haluat myydä.
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukka H Katso viesti
    Lumikenkäkelit ainakin kohillaan joten sitä huomenna ap:stä jonkun aikaa jossakin. Mount kelliksellä saa 2-3h kulumaan ainakin kallioiden reunat kierrellen.
    Muita ideoita/lähtijöitä?
    Onko se kohillaan, jos on suojalunta, joka tarttuu kenkiin? No, minä olisin kuitenkin kiinnostunut. Aika- ja tapaamispaikka?
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Lumikenkäkelit ainakin kohillaan joten sitä huomenna ap:stä jonkun aikaa jossakin. Mount kelliksellä saa 2-3h kulumaan ainakin kallioiden reunat kierrellen.
    Muita ideoita/lähtijöitä?
    \o_ Hep! Itse olin ajatellut Hiihtomajan kepeästi kumpuilevaa maastoa, mutta kokemusta ei ole kummastakaan. Tommosta kakspuol-kolmetuntista lompsottelua olin huomiselle kaavaillut ja voin hyvin liikahtaa lähtöpaikalle autolla.

Tänään jääkin kiipeilyt väliin, mutta viikko sitten kävin kiikuttamassa vaimoa. Ja sehän tietenkin innostui ja rupesi jo suunnittelemaan varmistuskurssille osallistumista Hyvä niin, koska kesällä mennään tänne. Ja ettei ihan offtopiciksi menisi: http://www.whereisasturias.com/?p=3209 Olen syntynyt väärään maahan

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Timbe(r)man Katso viesti
    Tämä lienee se ykköspyöräsi, mistä sanoin jo pari vuotta sitten, että sitten kun myyt, saattaisin kiinnostua. Onko se 29? Voi tosin olla että tässä välillä kiinnostukseni on siirtynyt toisenlaisiin pyöriin, mutta voisithan esittää hintapyynnön vaikka yksityisviestinä, jos haluat myydä.
    Juuri sehän se on, mutta sullahan on jo Epicci joka on 95% samanlainen.

Onko se kohillaan, jos on suojalunta, joka tarttuu kenkiin? No, minä olisin kuitenkin kiinnostunut. Aika- ja tapaamispaikka?
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ertsi Katso viesti
    \o_ Hep! Itse olin ajatellut Hiihtomajan kepeästi kumpuilevaa maastoa, mutta kokemusta ei ole kummastakaan. Tommosta kakspuol-kolmetuntista lompsottelua olin huomiselle kaavaillut ja voin hyvin liikahtaa lähtöpaikalle autolla.
    Mullekin sama siellä taikka täällä, oisko aika joku 10? Jos tänne ,niin auton saa vaik meille,taikka Suotien päähän. Jos sinne niin auton saa hiihtomajalle ainaskin.
    Molempi parempi.

^ Mulle on ihan sama missä, kunhan pidetään tahti reippaahkona ja vähän löytyy korkeuserojakin mielen ja sykkeen virkistykseksi. Mutta siis peekoona tietenkin. Oisko sitten teiltä (osoite?) 1000? 0900:kin voisi onnistua.

^ Mulle on ihan sama missä, kunhan pidetään tahti reippaahkona ja vähän löytyy korkeuserojakin mielen ja sykkeen virkistykseksi. Mutta siis peekoona tietenkin. Oisko sitten teiltä (osoite?) 1000? 0900:kin voisi onnistua.
    Tulisin mukaan yrittämään ja olisin klo 10 kannalla. Mennään vaan Kellikselle, hiihtomaja on liian tuttua. Suotien pää Mäntsälässä löytyi kartalta, eli sielläkö tapaaminen? Taidan tulla omalla autolla siltä varalta, että kunto ei kestäkään nuorten menoa.

Näyttää siltä että Suotien päässä 1000. Ok?. Meillekin saa toki tulla, siirtymä/alkulämpö n.15min Suotielle. Yvnä tai helistimellä osoitteen voin laitella.

Voihan sitä lähtee meiltä 930, josta 10:ksi Suotien suuntaan kuis vaan sopii

Suotien pää kympiltä on hyvä. Muksulla on korvatulehdus. Ihan ok toi ollut, mutta voi olla, että tilanne muuttuu ja aamulla nukuttaa pitkään...

Siellä nähdään.

Tulisin mukaan yrittämään ja olisin klo 10 kannalla. Mennään vaan Kellikselle, hiihtomaja on liian tuttua. Suotien pää Mäntsälässä löytyi kartalta, eli sielläkö tapaaminen? Taidan tulla omalla autolla siltä varalta, että kunto ei kestäkään nuorten menoa.
    Saiskos Timber kyydin aamulla lompsottelemaan? Mä voin kävellä sun luo tai sitten koukkaisit tästä kautta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TuomasR Katso viesti
    Saiskos Timber kyydin aamulla lompsottelemaan? Mä voin kävellä sun luo tai sitten koukkaisit tästä kautta.
    Ilman muuta, haen sut klo 9.40. Jos olen myöhässä niin sittenhän voit kävellä tänne hätyyttelemään mua.

Näin tehdään, hyvä!

ST takkuaa eikä löydä läh. harjoitusta, laitellaan myöh. data&foto.
    Reilu 3h tuli möyrittyä kallioita kierrellen, lasku-nousu ja droppipaikat koluten, hiekkakuoppakin käyden ja suomaisemaakin katsellen.
    Mukavaa ja raskasta, lumi aavistuksen liian lämmintä ultimaattiseen lompsimiseen mutta oli sitä ainakin riittävästi.
    Kiitoksia seurasta ryhmä rämälle.

No nyt tosiaan toimii ST. Mount Kelliksen lompsimiset.
    Jukka H muokkasi tätä : 10.02.2013 at 20.13 Syy: ST data&foto

ST takkuaa eikä löydä läh. harjoitusta, laitellaan myöh. data&foto.
    STn reistailu vkonloppuisin on ollut parin viime kkn aikana jo sääntö. pahimmillaan on mennyt tiistaihin asti mutta nyt alkaa toimia varmaan jo tänä iltana.

kävin illansuulenkillä kelvejä ja pikkuteitä ajellen. yllätys oli suuri kun Kervon htmaalla vilkaisin kylälle menevää polkua joka oli täysin ajokunnossa.
    muita polkuja en kerinnyt ajella kun pimeys laskeutui ja oli vain kelvivalo mukana. voisi olettaa että enemmän liikutut polut on jo huomisesta alkaen
    hyvässä ajokunnossa jos pakastaa. eli eikun iltalenkkeilemään.

jk lumikenkiä oli tänään liikkeellä ainakin kahden merkkisiä. tuliko jotain konkreettisia eroja ilmi kenkien välillä tässä kelissä?

jk 2 joku tuli täpärillä vastaan Kaskelantiellä. nyt näyttää ST jo toimivan.
    heccu muokkasi tätä : 10.02.2013 at 20.07

^Morphoihin ainakin tarrasi lumi hyvin kiinni- sen jo tiesinkin. Tsl:iin liekö yhtä hyvin tai vähemmän- pohja vähän pienempi/avonaisempi/sileämpi.
    Salomonit oli Tuomaksella- vielä pienemmät ,kanssa avonaisemmat,kärki tosi kaareva ja sileä. Tais jonkin verran tarttua niihinkin vai?
    Kantavuudessa isot tietty mukavat upottavissa paikoissa.
    Hypittiin, liuttiin, kiivettiin, kaikilla tuntu taas pääsevän ja hiki irtosi joka jantterilta. Suht rankka rupeema kuitenskin-ainakin musta tuntuu niin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti heccu Katso viesti
    jk lumikenkiä oli tänään liikkeellä ainakin kahden merkkisiä. tuliko jotain konkreettisia eroja ilmi kenkien välillä tässä kelissä?
    oma havainto: tsl ? sopii myös kalliokiipeilyyn

Jukan analyysiin ei minulla ole lisättävää. Kalliokiipeilyssä tsl on tosiaan aika hyvä, mutta näytti morphoillakin pääsevän. Erinomainen lenkki oli, kiitos vielä Jukalle opastuksesta.

Salomoniin ei tarttunut liiemmin lunta mutta ne ovat sen verran pienet/kantamattomat että niitä ei kannata hommata aikuiselle. Ehkäpä ne toimisivat lapsella. Kiitos kaikille hyvästä lenkistä ja opastuksesta lajin saloihin, yllättävistä paikoista lumikengillä pääsee ylös ja alas.

Polkuraporttia: Kävin eilen päivällä ajamassa lumi-/räntäsateessa. Alunperin ajattelin ajaa klv:tä mutta sitten Hecun viestin innoittamana menin tsekkaamaan vakiomestat ja kaikki peruspolut (Hiihtomaja, Rampakka, Hautausmaa, Pellonkulma, Lemmenlaakso, Terhola) hyvässä kunnossa lumisateesta huolimatta. Polun pohjat kantaa hyvin eikä uusi lumi haittaa ajamista (no ehkä lumi tekee ajamisen vähän raskaammaksi).

Moro! Onkos kukaan ajatellut lähtevänsä iltalenkille tänään? Kelihän on mikä on, mutta itse ajattelin lähteä. Ajattelin startata jo kello 1700. Kierrän kaupan kautta sitten 1730.

Kiinnostaako ketään lumikenkäily huomenna? Ajattelin mennä Hiihtomajan seuduille noin kolmeksi tunniksi nauttimaan kumpuilevasta maastosta, ellei kellään ole parempia ideoita.?.

tämän näköistä oli tossa tänään, pari viikkoa sitten siinä oli hieno talvipolku

Kupukallion eli kaatiksen metsässä polut oli hyvässä kondiksessa niinkuin kaikkialla muualla Jpään ympäristössä.
    Liisunkalliolla en käynyt.

L:laaksossa

poluilla oli ruuhkaa, neljä muuta kammenpyörittäjää näkyi mutta hyvällä tuurilla kolareilta vältyttiin
    heccu muokkasi tätä : 16.02.2013 at 18.41

Kiinnostaako ketään lumikenkäily huomenna? Ajattelin mennä Hiihtomajan seuduille noin kolmeksi tunniksi nauttimaan kumpuilevasta maastosta, ellei kellään ole parempia ideoita.?.
    Pyöräilyä??? Kaikki maalikaupalle pikkupakkasessa pyöritään taaaaas vaihteeksi lähipolkuja läpi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tom1 Katso viesti
    Pyöräilyä??? Kaikki maalikaupalle pikkupakkasessa pyöritään taaaaas vaihteeksi lähipolkuja läpi
    Lumikenkäilyäkin vielä tänä talvena ehtinee, huomenna voisi pyöräillä, kun polut ovat kunnossa... eli kaupalla tavataan (todennäköisesti).

Jaa niin sitä. Sitä hommaa voi tehdä kesälläkin, kun taas lumikenkäily kesällä on todennäköisesti aika /c:stä

Korrupted Guest
    Tulen aamulla kaupalle jos saan kammettua itseni sängystä ylös .

Edit. En tulekkaan koska olen nähtävästi tullut kipeäksi...
    Korrupted muokkasi tätä : 17.02.2013 at 09.49

Jaa niin sitä. Sitä hommaa voi tehdä kesälläkin, kun taas lumikenkäily kesällä on todennäköisesti aika /c:stä
    Ois ollu kenkäily jees, mut on noi kenkät ja kalsonkit jo pakattu joten seuraavaan kertaan jääpi.

Sunnuntailenkki

Hyvässä seurassa hyviä polkuja. Muutama metri jouduttiin tunkkaamaan mutta muuten meni kuin sukkasillaan kovilla poluilla
    http://connect.garmin.com/activity/274246373

Käväsin Hiihtomajan maastoissa tallustelemassa. Pääpolut näyttivät olevan mainiossa kunnossa fillarointia silmällä pitäen. Onkos kukaan käynyt niillä suunnilla kurvailemassa?

Käväsin Hiihtomajan maastoissa tallustelemassa. Pääpolut näyttivät olevan mainiossa kunnossa fillarointia silmällä pitäen. Onkos kukaan käynyt niillä suunnilla kurvailemassa?
    ei tänään mutta eilen viimeksi.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •