FillariElectrobikeGiantHepha
Sivu 51 / 275 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 41 49 50 51 52 53 61 101 151 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.501 - 1.530 / 8228

Aihe: 50/60 Tasajako

Mää olin päikkäreillä.

Just joo Sedät. Jos olisin luvannut lähtijöille oluen matkaevääksi niin mun rahat ei olisi riittäneet ja viereisen Alepan oluet olisi loppuneet kesken.
    Ride harder - Ride a totally rigid.

mutanaama Guest
    Sry, vedin kuiteski lyhyemmän korren ku anoppi tuli saunomaan, että älä sä siinä valita.

Mä jouduin istumaan emännän vieressä ja rauhoitella sitä kun se teki taloyhtiön kirjanpitoa, lisäksi mun piti nyökkäillä ja seurata missä mentiin. Sitten mä en muutenkaan ois päässy kun mutis ei lähteny qun mulla on auto pajalla.
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

mutanaama Guest
    Syytä säkin nyt mua, itse soitit ettet millään viitsi lähteä kun on melkein pakkastakin.

Se on aina helpompi vierittää syyt muiden niskaan, jotenkin mä ounastelin että sä feidaat kun ei kokopäivänä mitään kuulun, ajattelin keventää sun syyllisyyttä kun olit luvannut viedä mut ajamaan.

mutanaama Guest
    Me duunarit ollaan kato koko päivä vaan töissä, eikä meillä oo mitään ipadeja, et vois pävisin päivittää faseen mitää fantsuja juttuja.

Mää olin duunissa kun Kuntsarin juna nytkähti liikkeelle. Sen suunnan polut kyllä kiinnostaa kun en ole siellä päin pahemmin haahuillut.

Mutmut on tässä iltatyöläisen arjessa hyviäkin puolia: tänäpänä taisi ola läskipyöräelämäni hauskin 3h Ylästössä. Lunta ihan riittävästi. Eikä ollut kovinkaan paljon ollut kulkijoita poluilla ennen mua. Vinkeä viilinki kun on korkkaamaton 10cm puuteria kovalla pohjalla. Meni välllä lähes ihan vauhdikkaasti. Ja sitten hairahduin inasen vähemmän käytetylle paanalle ja sitten tunkkailtiin. Summa summarum = ei olisi malttanut pois lähteä, mutta kun kaivos kutsuu. Huomenna koitan irrota kotoa vielä aikaisemmin. Mun Kiinanihme loistaa parisen h notta liikkeellepolkaisu 07.00 vois olla bien. Lisää luntakin on tiedossa.

mutanaama Guest
    Kuinkas olis tarjolla ajoa sunnuntaina. Joku 3-4h vois olla taas passeli. Munkkikoskelta ylästöön ja sieltä takasin+ tarvittava sakkokierros.
    Tai sitten vaikka nuuksjöö

Sunnuntainen lenkki kuullostaa hyvältä.

Jaa, mulla saattaa löytyä muutama tekosyy sunnuntaille takataskusta. Tai ainakaan mihinkään Espooseen en lähde siirtymään polkien ja eihan muulla taida olla edes rahaa mukilliseen kuumaa mehua ja reikämunkkiin. Kaikki irtain raha meni
    talkkipussukoihin ja nekin levisin pitkin ja poikin ja yhtään en saanut osumaan sisus- ja ulkokumin väliin, joten kitka on siellä niin kova, ettei ole yhtään ihme ettei maastoajo suju yhtään.

Koillis-vantaallako kuntoilja? Voisin lyöttäytyä Korsosta lenkkiseuraks kuukulkimella joskus parin tunnin päästä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti petjala Katso viesti
    Koillis-vantaallako kuntoilja? Voisin lyöttäytyä Korsosta lenkkiseuraks kuukulkimella joskus parin tunnin päästä.
    Ilmansuunnista niin tiedä, mutta tuossa Ilolan ja Rekolan metsässä tulee pyörittyä. Seuraavaan kertaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HC Andersen
    Sunnuntainen lenkki kuullostaa hyvältä.
    Mun suntaiajelu on taivaalta satavan valkoisen töhnän määrästä kii, tänään työpäivää oli vain 15 ja puoli tuntia. Larstaina en edes ajattele herääväni valoisaan aikaan.
    Shimaani muokkasi tätä : 09.02.2013 at 12.56 Syy: Muok: heräsimpäs prkl.

Sunnuntai kuulostaa kivalta, menkää te vaan. Mä en pääse ainakaan aamupäivällä kun "toi yks" aikoo mennä töihin ja mä saan olla lasten kanssa lumisotaa tai luistelemassa.

Huomenna 10.30 @ Munqqis

mutanaama Guest
    Silloin siellä.

Jos en ole ____________ tai ______________ niin olen siellä @1030.

Nimim.
    Arvonta käynnissä

Muok: Puhelinherätyssoiton perusteella vaihtoehto auraamassa voitti.No, ei niitä lumitöitä kesällä tehrä.
    Shimaani muokkasi tätä : 10.02.2013 at 06.18 Syy: muok usw
    Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne

Voipi olla, että olen maisemissä huomenna ellei jonkun hemaiseva kummityttö (35v.) tai mummo (38v.) vien muon jonkun saunaan.
    Kuntoilija muokkasi tätä : 09.02.2013 at 19.25

Eipä tullut mitään eepistä lenkkiä tänään, sukat oli ainoat vaatekappaleet jotka oli kuivia.

mutanaama Guest
    Sama täällä, valistunut arvio kodista kotiin 43,28 km. Takaisin tullessa oli lievä vastatuuli, mutta kelvi aurattu ja hyvässä kunnossa. Uusi fillari ja ajoasento maantiellä tuntui oikeassa reidessä ilkeästi. Pari kertaa meinasin jo käyttää sitikka tai volvokortin, mutta päätin kuitenkin ajaa katkeraan loppuun asti.

Kiitokset ajoseurueelle. Eeppisyyttä sain kun liikkeellepolkaisun suoritin 07.30. Onneksi olin kaukaa viisas ja otin mukaan vaihtopaidan, -takin. -hanskat ja -pipon & buffin niin setälenkin alkaessa sai kuivaa päälle. Kaloreita kului, mutta mahtoiko palaa 2 munkkia, ranskalaiset & majoneesi, pala pizzaa ja Kokis? Lopputulemana kummiskii nyt on aikas muikean pehmeä olotila. Voisin harkita päikkäreitä.

mutanaama Guest
    Päikkärit olis kovin harkitsematonta, "lumilinko, kohta oottaa koittajaa" kotkan ruusun sävelin.

Kun ei kettukaupassa ollu liikeneviä Bud/Lou kumeksia, niin aloin kattella nettikauppoja.
    Ruotsinmaalle näkyy tulleen lasti, mutta on vielä hintavia (moms 25%) verrattuna saksanmaan ei-oo-hyllyssä kauppaan (MwSt. 19%).

Olipahan taas eilen lenkin yritys. Tulomatka hoodeille ihan ok, mutta porukan perällä välittömästi hengitys salpasi, eikä varmasti ollut vauhtia mulle liikaa. Seurasin teidän jälkiä linjoille ihan hissutellen ja yhdessä ylämäessä alkoi sen verran ahdistaa, että piti pitää ihan reilu tauko.Siitä sitten klv:lle ja kotiin hissun kissun ja yhdessä ylämäessä piti siirtyä jalkamieheksi, kun alkoi olla olo kuin kalalla kuivalla maalla. Jospa joskus kroppa pelaisi kuin ukolla olisi haluja.

Tääl rupee olemaan keuhkoputkentulehdus ohitettuna. Oli kyllä semmonen taas kiukku tauti et huh. Viime viikon Maanantaina alko vihjailemaan et olisin kipeeks tulos ja Tiistaina oli pakko mennä saikkua hakemaan. On se kumma et miten toi 50m matka kauppaan voikaan olla niin rankka, ku miettii et ajan kumminkin metäs tollasella 16kg pyörällä Ny voikin sit jatkaa tuon pyörä homman eteenpäin hoitamista. Oli muutes 2012 kommarin Supreme 6 vähä alle 600e niitten sivuil, tutkin nii kaikki osat vanhasta menis kiinni heittämällä. HMMMM HMMMM pitäs viel odotella Tarmon tuomiota tolle vanhalle rungolle

Lainaus Alkujaan tämän lähetti St0neyNut1 Katso viesti
    Tääl rupee olemaan keuhkoputkentulehdus ohitettuna. Oli kyllä semmonen taas kiukku tauti et huh. Viime viikon Maanantaina alko vihjailemaan et olisin kipeeks tulos ja Tiistaina oli pakko mennä saikkua hakemaan. On se kumma et miten toi 50m matka kauppaan voikaan olla niin rankka, ku miettii et ajan kumminkin metäs tollasella 16kg pyörällä Ny voikin sit jatkaa tuon pyörä homman eteenpäin hoitamista. Oli muutes 2012 kommarin Supreme 6 vähä alle 600e niitten sivuil, tutkin nii kaikki osat vanhasta menis kiinni heittämällä. HMMMM HMMMM pitäs viel odotella Tarmon tuomiota tolle vanhalle rungolle
    Tarttukohan toi sama tauti tän weisböökin kautta,katoppa kö samaanaikaan mullakin?
    No osta vaikka varoix Commarin runko jos nuin halawalla lähtee,voit sillä ajaa silleeen isommin ja ilman huolia jos poksahtaa.
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

Ootte nuin isolla kirkolla vuoronperään kipeenä? Itte vissiin neljään vuoteen mitään Suomilimsan jälkivaikutuksia pahempaa tavannut. Löysää sakkia.
    I väntan på ännu dåligare tidet

Lainaus Alkujaan tämän lähetti arctic biker Katso viesti
    Ootte nuin isolla kirkolla vuoronperään kipeenä? Itte vissiin neljään vuoteen mitään Suomilimsan jälkivaikutuksia pahempaa tavannut. Löysää sakkia.
    Johtuneeko siitä, että täälläpäin neliökilometrillä on myös toinen ihminen, se sairas, joka sairastuttaa kaikki muut.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti arctic biker Katso viesti
    Menneellä viikolla oli räkäsiä hoidossa ja vanhemmille ja kläpeille haettiin ruuwat ja hyysättiin niin jo on prkl jos tauti ei tartu.
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •