ElectrobikeGiantHephaFillari
Sivu 94 / 203 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 44 84 92 93 94 95 96 104 144 194 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.791 - 2.820 / 6086

Aihe: MTB-Turku, Episodi III - shitin kosto

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pave Katso viesti
    No, kohta sieltä tullaan takaa ohi, kunhan kaiken maailman kanuunat yms. ensin lämpeävät...

Kärkipaikka menetetty, ainakin hetkeksi. Tosin vasta alle 2 kilometrin erolla. Itse ajoin työmatkaan pientä mutkaa ja varsin kivuttomasti meni. Liikennevalojen poisjäänti nosti keskaria ja lisäaika ei ollut yhtä suuri, kuin kilometrit olisi antanut olettaa.

Pitäisköhän tonnin tavoite nostaa 1500 kilometriin tälle parille kuukaudelle Vaikka startti on hyvä, niin ei uskalla vielä, kun on niin paljon viikonloppuja jaksolla ja hiihto, sekä retkiluistimetkin kutsuu. Joten pitänee tyytyä siihen, että mahdollisimman paljon.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sti Katso viesti
    Saman huomion tein, kun meinasin eilisen tku-nli-tku työmatkan tuonne laittaa ei kannata minun kilsoilla lähteä alentamaan keskiarvoa. Pitäkää pakko-100 kuskit& muut aktiivit ketju kireällä & mieli virkeänä!
    Onks tässä nyt sellainen muna-kana tilanne. Yritetään kilometrikisalla kannustaa ihmisiä pyöräilemään, mutta toisten hyvät suoritukset vie pohjan pois omalta osallistumiselta. Eikä se pakkosatanen tuossa tilastossa paljoa auta. Mulla viikonlopulta 120 km, mutta loppukuussa tuskin tulee enää yhtään pyöräilyä. Meikäläisen osallistuminen alkaisi jo muutamassa päivässä tiputtaa oikeiden pyöräilijöiden keskiarvoa.
    • Kauas on pitkä matka. Painava on raskas kantaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Aki Korhonen Katso viesti
    Onks tässä nyt sellainen muna-kana tilanne. Yritetään kilometrikisalla kannustaa ihmisiä pyöräilemään, mutta toisten hyvät suoritukset vie pohjan pois omalta osallistumiselta.
    Saattaa olla, mutta mun puolesta kaikki mahtuu mukaan. Tuskin me kuitenkaan kärkikahinoissa kovin pitkään pysytään. Jos epäröi, niin kannattaa pitää kirjaa ajamisistaan ja ajaa mahdollisimman paljon, niin voi tulla myöhemminkin mukaan ja kirjata kilsat takautuvasti.

Toimii tämä kannustimenakin. Kun on jo mukana, niin Paven Sunnuntainen 171 km saldo keulilla kannustaa mua yrittämään kiinni. Voi olla että turha toivo saada paven kilometrejä kiinni, mutta 3 parhaan joukossa aion pysyä, vaikka olenkin nyt kolmantena kaukana kärkikaksikon perässä 118 km suorituksella.

Ero keulille ei vielä toivoton. Lasken kokonaissaldon tasaiseen yli 30 km/työpäivä suorituksen varaan. Laskeskelin leikilläni eilen illalla, että reittejä muuttamalla saan nostettua vauhtia (kierrän liikennevalot ja risteykset mahdollisimman kaukaa). Näin saan muutaman minuutin lisälenkeillä/matka yli 400 km kasaan parissa kuukaudessa.

Ha! Minä ainakin olen mukana vain kilpailun vuoksi. Siis palkintojen Kilometrejä tulee juuri niin vähän kuin tulee. Sori.. ja eihän kanuunoista ole vaaraa, ne nyt vaan ei pärjää (en keksinyt sopivaa hymiötä).

Näin vapaalla taas hiihto, kohta jo 60 täynnä tänä vuonna, jotta voi lähteä 60 retki-hiihtoon talvilomalla...

Ohkasen veltto olo tulee kun kattoo noita teidän ajomääriä. Hieno meininki! Saako laiska vaan harrastaa?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Matti H
    Ohkasen veltto olo tulee kun kattoo noita teidän ajomääriä.
    No on mullakin...

Ei tätä kyytiä kyllä kahta kuukautta kestä millään tällainen tavan tallaaja...

Btw, Bikeshop.fi kirinyt taas piensarjan kärkeen, hyvähyvä!
    Tästähän tuleekin jännää, kun tilanteet vaihtuvat jatkuvasti...
    MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta

Tänään maanantaina 4.2.2013 kello 18:00 helppo maastolenkki itäpuolen poluilla Kiskokujan ja Littoistentien kulmasta.
    Ajoaika 2,5 ...3,0 h.
    Leppoisa vauhti, helppoa peruspolkua ja varmasti pimeää. Kunnollinen valo tarvitaan.

Lähteekö ketään mukaan ? Siis tämä tuli hiukan myöhään mieleen .
    ÖRM 2021

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MTB 50+ Katso viesti
    Tänään maanantaina 4.2.2013 kello 18:00 helppo maastolenkki itäpuolen poluilla Kiskokujan ja Littoistentien kulmasta.
    Ajoaika 2,5 ...3,0 h.
    Leppoisa vauhti, helppoa peruspolkua ja varmasti pimeää. Kunnollinen valo tarvitaan.

Lähteekö ketään mukaan ? Siis tämä tuli hiukan myöhään mieleen .
    Voishan tuota osaksi tai koko ajaksi tulla, jos ehtii. Vähän voi kiire tulla. Kun en ole varma onko valotkaan ladattu.
    Paikka ilmeisesti Telesteä vastapäätä suunnilleen Turun ja Kaarinan rajalla?
    Älkää jääkö turhaan odottelemaan, jos en ole tasan paikalla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti marmar Katso viesti
    Voishan tuota osaksi tai koko ajaksi tulla, jos ehtii. Vähän voi kiire tulla. Kun en ole varma onko valotkaan ladattu.
    Paikka ilmeisesti Telesteä vastapäätä suunnilleen Turun ja Kaarinan rajalla?
    Älkää jääkö turhaan odottelemaan, jos en ole tasan paikalla.
    siinähän se. aamulenkkireittini kiertelee aika pienellä alueella ja se on myös kaikille tuttua maastoa. kotiin on helppo oikaista, jos siltä tuntuu.
    ÖRM 2021

Tästähän tuleekin jännää, kun tilanteet vaihtuvat jatkuvasti...
    Jee jee kiilatiin taas keulille.

edit: meni jo.
    greenman muokkasi tätä : 04.02.2013 at 20.19
    Suo, kalja ja läski.

Korjasin asian.
    MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta

Korjasin asian.
    Korjasin lisää, ettei Paven tarvi yksin pitää meitin johtopaikkaa.

MTB50+ innoittamana 21 km maastossa ja kelveillä+monta kilometriä siirtymiä lisälenkeillä +työmatkat lisälenkeillä päälle.

Kiitokset lenkkiseurasta. Oli upeassa kunnossa polut.

edit:
    Pientä lisäkorjausta ajettu, ero kasvaa, päästiin jo toiselle sataluvulle
    Eihän maastopyöräilijä jätä pyöräänsä kotiin lumisateen sattuessa eihän?
    marmar muokkasi tätä : 05.02.2013 at 07.36

Olipas raskas 21km työmatka auraamattomassa lumessa. Kait se tästä helpottuu, kunhan jaksaa useammin yrittää

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Entropyyh Katso viesti
    Olipas raskas 21km työmatka auraamattomassa lumessa. Kait se tästä helpottuu, kunhan jaksaa useammin yrittää
    Lumessa ajo on mitä mainiointa mäkitreeniä. Oikein mukavan kurjaa oli ajaa kotoa töihin. Suosittelen !

Työpaikkani on kyllä samassa osoitteessa kuin kotini, mutta eri kerroksessa . Tänään työmatkaa tuli runsaat 35 km.
    ÖRM 2021

Lumessa ajo on mitä mainiointa mäkitreeniä. Oikein mukavan kurjaa oli ajaa kotoa töihin. Suosittelen !

Työpaikkani on kyllä samassa osoitteessa kuin kotini, mutta eri kerroksessa . Tänään työmatkaa tuli runsaat 35 km.
    Hurjaa touhua sanon minä!

Ikkunasta, kun katsoo, niin kannatti kantaa Puggi aamulla viidennestä kerroksesta. Matkaa edestakaisin tosin vain säälittävät 15 km.

Joudutko ajamaan iltäpäivällä myös takaisin kotiin?
    Suo, kalja ja läski.

Mä vähän luulen, että Matin työpaikan ja kodin väli on etääntynyt entisestään siihen mennessä.

Harmi Kilometrikisan osalta, että nämä oikeasti paljon polkevat MTB-Turkulaiset eivät yleensä mittaile ajamiaan kilometrejä...

Mulla kun on vaan vaatimattomat 12 km työmatkaa, niin joutuu etsiskelemään 'oikoreittejä' kotimatkalla. Aamulla on aina niin kiire, ettei ehdi oikoa.

Mä menisin varmaan silti autolla. Tai no - en menis varmaan ollenkaan töihin jos se olis noin lähellä kotisohvaa.
    • Kauas on pitkä matka. Painava on raskas kantaa.

Vajosuon Kaljahiihto nyt viikonloppuna? Lunta riittää, ja pikkupakkasessa kalja ei jäädy. Kaljahiihdosta ei ole tullut samanlainen perinne kun kalja-ajelusta, mutta kolme vuotta sitten oli hauskaa.

www.yetirides.com
    www.instagram.com/yetinylund

Mulla menee koko viikonloppu töissä. Helvetisti tietty tekis mieli.
    Fuck e-bikes
    Fuck Strava
    Fuck tubeless

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Yeti Katso viesti
    Vajosuon Kaljahiihto nyt viikonloppuna?
    Kyllä tämä minulle sopii. Saataa kuitenkin olla, että jos kuriiri tekee työnsä niin kuin pitäisi, niin houkutuksia on monenlaisia.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juha Jokila Katso viesti
    Kyllä tämä minulle sopii. Saataa kuitenkin olla, että jos kuriiri tekee työnsä niin kuin pitäisi, niin houkutuksia on monenlaisia.
    Eli?

www.yetirides.com

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Yeti Katso viesti
    Eli?
    Siis lähden hiihtelemään vaikka pitkäpoika tulisikin kotiin. Ei ole vielä kelit parhaimmillaan sille.
    Juha Jokila muokkasi tätä : 05.02.2013 at 23.21

Lainaus Alkujaan tämän lähetti greenman Katso viesti
    ...

Joudutko ajamaan iltäpäivällä myös takaisin kotiin?
    Tyydyin kävelemään alakertaan, kun illalla oli kuntopiiriharjoitukset Tyrmässä.
    ÖRM 2021

Vajosuon hiihtoon tekisi mieli mukaan, mutta taas kerran olen reissussa Saksanmaalla. Donnerwetter !
    ÖRM 2021

Siis lähden hiihtelemään vaikka pitkäpoika tulisikin kotiin. Ei ole vielä kelit parhaimmillaan sille.
    Eli Rantapihan parkkipaikka lauantaina klo 16. Vai kl 15? Onko muita tulossa?

www.yetirides.com

Molemmat käy.

Ottaisinko piruuttani ahkion? Ite tehty polyeteenilevystä kauan sitten ja vedetty siinä lapsia kun olivat pieniä. Muistaaksen oli melkoisen liukas ja etenemiskykyinen. Onko ajatuksen nautiskella perinteistä reittiä Vajosuolle?

Ottaisinko piruuttani ahkion? Ite tehty polyeteenilevystä kauan sitten ja vedetty siinä lapsia kun olivat pieniä. Muistaaksen oli melkoisen liukas ja etenemiskykyinen. Onko ajatuksen nautiskella perinteistä reittiä Vajosuolle?
    En ole ajatellut asiaa sen enempää. Perinteinen reitti, eli ensin haahuluia Kurjenrahkalla ja Vajosuolla ja yö Vajosuon laavulla sopii hyvin, mutta muitakin vaihtoehtoja käy. Ahkio nyt on helppo valinta suolla, vaikka itse ajattelin pärjätä kevyellä repulla.

www.yetirides.com

Jos joku löytää keväällä polulta avainnipun niin se on sitten mun. Pari tuntia oli kivaa ajellessa, kolme tuntia sen jälkeen polkuja talsiessa ja lunta potkiessa vähemmän kivaa ;(

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •