GiantElectrobikeGarminHepha
Sivu 23 / 168 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 13 21 22 23 24 25 33 73 123 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 661 - 690 / 5028

Aihe: Jousituksen pienet kysymykset

  1. #661
    Liittynyt
    11/2010
    Viestit
    2.204
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti SyL4R Katso viesti
    Täytyy nyt kyllä kysyä että säilytättekö te maastureitanne pihalla vai vedättekö jotain vuorokauden sekopäälenkkejä kun talveksi vaihdatte "talviöljyt"??
    Keulaöljyt menee jähmeiksi 10min sisään kun pakkasta on tarpeeksi, reboundia joutu avaamaan -8c kelille 10 naksua auki tossa pari viikkoa sitten, huoneenlämmössähän samalla reboundilla se on täys hyppykeppi.

    Kaikissa iskareissa/haarukoissa ei vaan riitä säädöt että paksumpikin öljy menis läpi, siksi niitä joskus joutuu vaihtelemaan.

  2. #662
    Liittynyt
    01/2007
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    1.046
    Puol tuntia riittää -10 pakkasella et keulassa saa availla ihan huolella vaimennuksia.
    Toi vanha Foxin Vanilla R on ainakin tosi herkkä lämpötiloille. 5W öljyssä ei tahdo riittää vaimennuksia kesällä ja 2.5W ei meinaa toimia enää kun pakkasta alkaa olemaan yli kymmenen. Motorex nyt siis kyseessä.
    Tälle talvelle en ole edes jaksanut vaihtaa öljyjä ja keulasta ei kyllä paljoa joustoa ole jos tuolla käy ajamassa nyt.
    Loppukiri alkaa sadan kilometrin jälkeen.

  3. #663
    Liittynyt
    05/2012
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    1.777
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti sakuvaan Katso viesti
    Keulaöljyt menee jähmeiksi 10min sisään kun pakkasta on tarpeeksi,
    Onneksi keulaöljyjä on erilaisia. RedLine LightWeight vaikka jähmettyykin n. -22C lämpötilassa, mutta sen viskositeetti on uskomattoman tasainen +50C – 20C välillä. Eipä tarvitse RedLinea talveksi erilaiseksi vaihtaa tai vaimennuksia kovin paljon säätää lämpötilan muuttuessa. Kun taas ”tavallisen” öljyn viskositeetti muuttuu moninkertaiseksi tällaisella lämpötila-alueella.

    Esim. RockShox öljy vaikka jähmettyykin vasta -50C lämpötilassa, mutta on täysin käyttökelvoton jo -10C lämpötilassa juuri viskositeetin rajun muuttumisen takia.

  4. #664
    Liittynyt
    11/2010
    Viestit
    2.204
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ealex Katso viesti
    Onneksi keulaöljyjä on erilaisia. RedLine LightWeight vaikka jähmettyykin n. -22C lämpötilassa, mutta sen viskositeetti on uskomattoman tasainen +50C – 20C välillä. Eipä tarvitse RedLinea talveksi erilaiseksi vaihtaa tai vaimennuksia kovin paljon säätää lämpötilan muuttuessa. Kun taas ”tavallisen” öljyn viskositeetti muuttuu moninkertaiseksi tällaisella lämpötila-alueella.

    Esim. RockShox öljy vaikka jähmettyykin vasta -50C lämpötilassa, mutta on täysin käyttökelvoton jo -10C lämpötilassa juuri viskositeetin rajun muuttumisen takia.
    Motorexit toimii ihan hyvin, en näe syytä vaihtaa.

  5. #665
    Liittynyt
    04/2002
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    1.033
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti SyL4R Katso viesti
    Täytyy nyt kyllä kysyä että säilytättekö te maastureitanne pihalla vai vedättekö jotain vuorokauden sekopäälenkkejä kun talveksi vaihdatte "talviöljyt"??
    Kotona pyörä on yleensä lämpimässä mutta hetkessä ne öljyt jäähtyy kun lähtee ajamaan. Ellei sitten innostu riuhtomaan niin kovaa että öljyt pysyy lämpinänä koko ajon ajan ;-)

    Kiva tietää tuo Red Linen olemus jos sitä sattuu käyttämään talvella joskus.

    Joulukuun alussa oli pakkasta parhaimmillaan 27 astetta ja varmasti tulee yhtä kylmiä kelejä koulu- ja työmatkoille tänä talvena. On se ihan kiva, jos jousitus toimii myös tuommosissa lämpötiloissa.

    Talviöljyjen vaihto ei ole sen kummosempi operaatio kuin normaali öljynvaihto (jonka ite suoritan yleensä 2-3 kertaa vuodessa iskariin ja keuloihin).

    Tänään laitoin Stendecin 2,5w-öljyt vanhaan 888:siin ja DHX 5:seen. Nyt vaan odotellaan niitä 30 pakkasia, jolloin öljy pääsee kunnon talvitestiin
    jou mään, chicago

  6. #666
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    1.431
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ealex Katso viesti
    Onneksi keulaöljyjä on erilaisia. RedLine LightWeight vaikka jähmettyykin n. -22C lämpötilassa, mutta sen viskositeetti on uskomattoman tasainen +50C – 20C välillä. Eipä tarvitse RedLinea talveksi erilaiseksi vaihtaa tai vaimennuksia kovin paljon säätää lämpötilan muuttuessa. Kun taas ”tavallisen” öljyn viskositeetti muuttuu moninkertaiseksi tällaisella lämpötila-alueella.
    Tämä vaikuttaa asialliselta öljyltä mun möykkärin 130mm:n Fox Vanilla R 2005 keulaan.

    Ei haittaa vaikka olis vähän laiha viskositeetti kesällä kun keulalle tulee painoa muutenkin vähemmän.

    Mistä tätä öljyä ja keulaan soppelia tiivistesarjaa saa ? Kävin paikalliset kivijalat läpi laihoin tuloksin. Pikainen nettihaku ei tuottanu osumia EU-alueen kaupoista... EBay-kaupasta kyllä saa mutta onko muita ?

    Edit: voisi olla suotavaa jos joutuu tilaamaan että samasta kaupasta sais tiivistesarjan keulalle samaan tilaukseen. Niitäkään kun ei tunnu paikallisilta tai yleisimmistä verkkokaupoista löytyvän tähän.
    mhelander muokkasi tätä : 14.01.2013 at 09.29
    -Mika :: http://goo.gl/7OtRW

    Tekeleet: Off-road täpäri @ 2012, Vendetta kopio @ 2012
    Kaupalliset: MetaPhysic 700c @ 2011, M5 CrMo lowracer @ 2010

  7. #667
    Liittynyt
    05/2012
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    1.777
    RedLine öljyä löytyy Motonetista.

  8. #668
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    1.431
    Ah, sinne sitten. Kun n00b olen niin pakko kysyä: tarvinko vielä toistakin öljyä keulaan kuin tätä LightWeight:ä ?

    Edit: kyseessä oleva LightWeight lienee tuote 59-3017. Löytyy vielä UltraLightWeight tuote 59-3022.

    Onko kukaan asentanu tätä tiivistesarjaa kettukeulaan ? Ainakin kehuskelevat hyväksi, ei ole edes kalliimpi kuin SKF-brändillä myytävä "huippu"-vaihtoehto... on vaan ameriikan mantereella... saakohan yhtään lähempää ?

    -Mika :: http://goo.gl/7OtRW

    Tekeleet: Off-road täpäri @ 2012, Vendetta kopio @ 2012
    Kaupalliset: MetaPhysic 700c @ 2011, M5 CrMo lowracer @ 2010

  9. #669
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    1.431
    Mun keulassa oikean putken tiiviste tihkuu vähän. Mutta Motonetin öljyt on hyllyssä eikä ole kallista joten saattaapi olla että tulee öljyt vaihdettua ennen tiivisteitä. Nehän voi tilata sitten ennen kesää...
    -Mika :: http://goo.gl/7OtRW

    Tekeleet: Off-road täpäri @ 2012, Vendetta kopio @ 2012
    Kaupalliset: MetaPhysic 700c @ 2011, M5 CrMo lowracer @ 2010

  10. #670
    Liittynyt
    03/2012
    Paikkakunta
    Kitee
    Viestit
    6.066
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti HC Andersen Katso viesti
    Mä ostin Fillariosan kautta omat laakerit, osa löyty suoraan hyllystä ja muut tuli parissa päivässä. Hintakin oli enemmän kuin sopiva.
    Vanhimpaan kiekkosettiin, maasturin Dolomiteihin piti eteen saaha uuvet 6903 sarjan laakerit . Paikallinen tinkas 28 ekua per kappale. Melkein ostin uuden etukiekon hintaan 40. Joensuun pyöräkellarista mutta kun olin silloin pyörällä reissulla niin jäi kauppaan. Rolfit nyt palvelee puhtaasti nastarengaskiekkoina. Fillari-osasta laakerit alle kympin kipale. vaikea uskoa että Kithydron laakerit kestäis tommosen kolme kertaa pitempään... Ja normaali kämmi, mun maasturin kirkkokiekot tartti takaseen vasemman puoleisen uuven, tilasin vain yhen. Nyyh. Se on tuo painepesuri perseestä. Kaippa tuo Fillariosa on sillai proputiikki etteivät ihan sekundaa myy.
    Aattelin laakeritarpeessa vastasuudessakin kääntyä heijän puoleen, varsinkin kun tajusivat ihan oma-alotteisesti että mun postilaatikkoon mahtuu...
    I väntan på ännu dåligare tidet

  11. #671
    Liittynyt
    05/2006
    Paikkakunta
    Pohjois Helsinki
    Viestit
    596
    Olisko tuo 28€ laakeri ollut rosteri laakeri,jos tavallinen niin kate on ollut kohillaan. Sen takia esim DT,n navat on kalliita kun kalliinnissa on rosteri laakerit, noiden rosteri laakereiden hinta on n. 3xtavallinen laakeri.

  12. #672
    Liittynyt
    08/2011
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    88
    No tietysti sitten jos ajelee himopakkasilla. Itse en jaksa ruveta pyörällä lenkkiä vetämään jos hirveästi 10 astetta enemmän on pakkasta... Se vain ei enään ole kivaa....
    -Ei sen tarvii olla niin helvetin vakavaa.

    http://ridingmyassoff.wordpress.com/

  13. #673
    Liittynyt
    01/2007
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    1.046
    No ainakin mun Vanilla tönköstyy jo pienemmilläkin pakkasilla. Ja Talvipolut on eheken parhaimmillaan todella kovalla pakkasella. Niin pimeällä kuin valoisallakin ajettuna. Vaikka paleltaakin. Edes kevät talven moottoritiet ei vedä vertoja niille mun mielestä
    Loppukiri alkaa sadan kilometrin jälkeen.

  14. #674
    Liittynyt
    09/2000
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    1.710
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mhelander Katso viesti
    Onko kukaan asentanu tätä tiivistesarjaa kettukeulaan ? Ainakin kehuskelevat hyväksi, ei ole edes kalliimpi kuin SKF-brändillä myytävä "huippu"-vaihtoehto... on vaan ameriikan mantereella... saakohan yhtään lähempää ?

    Nuo on sormin hipelöimällä todettuna todella kovaa muovimaista tavaraa, varmaan putsaa liukuputkia hyvin, mutta itse en laittaisi keulaani.
    Kuulemma on myös niin tiukat että keulasta tulee nihkeämpi.
    Foxin uudet SKF-tiivisteet taas ovat huhujen mukaan loistava parannus alkukitkan vähentämiseen, semmoiset minä laittaisin jos ne ei ole edes kalliimmat kuin nuo Endurosealssin muovirinkulat.

  15. #675
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    1.431
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Verska-Vesa Katso viesti
    Nuo on sormin hipelöimällä todettuna todella kovaa muovimaista tavaraa, varmaan putsaa liukuputkia hyvin, mutta itse en laittaisi keulaani.
    Kuulemma on myös niin tiukat että keulasta tulee nihkeämpi.
    Foxin uudet SKF-tiivisteet taas ovat huhujen mukaan loistava parannus alkukitkan vähentämiseen, semmoiset minä laittaisin jos ne ei ole edes kalliimmat kuin nuo Endurosealssin muovirinkulat.
    Sait ylipuhuttua. Pitää kattella sitten SKF:t.

    Kävin hakemassa noi kevyet öljyt, saattaa tulla vaihdettua ennen tiivistesarjaa. Jopa manuvaalin mukaan öljyt voi kierrättää jos on ajettu alle 100 tuntia, eli siis ennen kevättä...
    -Mika :: http://goo.gl/7OtRW

    Tekeleet: Off-road täpäri @ 2012, Vendetta kopio @ 2012
    Kaupalliset: MetaPhysic 700c @ 2011, M5 CrMo lowracer @ 2010

  16. #676
    Liittynyt
    07/2000
    Viestit
    3.033
    Mä en enää tue Enduro Fork Sealsin tiivisteitä kun ne söi Toteemin toisen liukuputken paskaksi muutamassa tunnissa mutaisissa oloissa.

  17. #677
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    1.431
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mehukatti Katso viesti
    Mä en enää tue Enduro Fork Sealsin tiivisteitä kun ne söi Toteemin toisen liukuputken paskaksi muutamassa tunnissa mutaisissa oloissa.
    Aivan. Ja sanovat että mokomissa on enemmän kitkaa kuin Fox:n omissa joissa lienee jo SKF:n tiivisteet joita silläkin brändillä myydään.

    Kipasen hakemassa mokomat kun tuurilla löyty kivijalakasista niin saan kerralla keulan kuntoon. Ja samalla vähän lääkeruiskuja jotta litkun annostelu osuu edes sinne päin kohdalleen.

    löyty hyvälaatunen ja kätevä ohje kettukeulojen öljyjen vaihtoon. Näyttävät yleensä täyttävän korvakkojen päästä eli pohjasta, samalla välttyy vaimennusvärkkien purkamiselta...
    -Mika :: http://goo.gl/7OtRW

    Tekeleet: Off-road täpäri @ 2012, Vendetta kopio @ 2012
    Kaupalliset: MetaPhysic 700c @ 2011, M5 CrMo lowracer @ 2010

  18. #678
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    1.431
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mhelander Katso viesti
    Aivan. Ja sanovat että mokomissa on enemmän kitkaa kuin Fox:n omissa joissa lienee jo SKF:n tiivisteet joita silläkin brändillä myydään.

    Kipasen hakemassa mokomat kun tuurilla löyty kivijalakasista niin saan kerralla keulan kuntoon. Ja samalla vähän lääkeruiskuja jotta litkun annostelu osuu edes sinne päin kohdalleen.

    löyty hyvälaatunen ja kätevä ohje kettukeulojen öljyjen vaihtoon. Näyttävät yleensä täyttävän korvakkojen päästä eli pohjasta, samalla välttyy vaimennusvärkkien purkamiselta...
    Itsekseen tässä höpisen... Jätin ulos toisen öljypullon työpäiväksi ja kun niitä vatkas niin ei tehny eroa oliko +17 vai -10 lämpötilassa ollu. Lupaavalta siis vaikuttaa öljy.

    Vimeon videon mukaan mukaillen sain vaihdettua litkut ja putken tiivisteet. Ei niitä Redline LightWeight purkkeja olis tarvinnu kuin yhden. Samoin oikean (öljypuolen) sisuskalujen valutus paperiklippi (tai 1.5mm:n kuusiokolo avaimella) ei menny ihan kuin elokuvissa mutta eiköhön tuo tullu tyhjäksi.

    Lillu oli tosiaan mustaa vasemmassa putkessa ja vaaleeta oikeessa. Tiivisteet oli paskat. Ja vasemman mutteri ei sitten suostunu kiertymään auki ennen kuin sahasin rautasahalla uran talttapää ruuvarille.

    Muuten ihan helppo nakki ja tulihan siitä eri lailla herkempi. En tietenkään muistanu/ehtiny hakemaan niitä isompia lääkeruiskuja, pengoin 10ml:n tuubin lääkevarastosta ja siinähän sitten ruutailtiin 30ml vasempaan ja 155 oikeaan pohjan kautta.
    -Mika :: http://goo.gl/7OtRW

    Tekeleet: Off-road täpäri @ 2012, Vendetta kopio @ 2012
    Kaupalliset: MetaPhysic 700c @ 2011, M5 CrMo lowracer @ 2010

  19. #679
    tuce Guest
    Onkos jotain tehtävissä, kun rockshox xc28 keula jäätyy näin talvisin? Eli joudun säilyttämään kylmässä varastossa tota pyörää niin on aina ihan kohmeessa ja jäykkänä lähtiessä. Auttaako nesteiden vaihto tai muu?

  20. #680
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    1.431
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mhelander Katso viesti
    Itsekseen tässä höpisen... Jätin ulos toisen öljypullon työpäiväksi ja kun niitä vatkas niin ei tehny eroa oliko +17 vai -10 lämpötilassa ollu. Lupaavalta siis vaikuttaa öljy.
    Lisää samaa höpinää...

    Keula oli nojakkeineen ulkona viime yön ja kun aamulla kävin kokeilemassa niin oli pakkasta vaan -20. Yhtä notkeesti toimi kuin +17 tallissa. Katsotaan miten toimii kunhan ehdin/jaksan/viitsin lenkille lähteä, nyt olis mukavat -23 mittarissa...
    -Mika :: http://goo.gl/7OtRW

    Tekeleet: Off-road täpäri @ 2012, Vendetta kopio @ 2012
    Kaupalliset: MetaPhysic 700c @ 2011, M5 CrMo lowracer @ 2010

  21. #681
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    1.431
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tuce Katso viesti
    Onkos jotain tehtävissä, kun rockshox xc28 keula jäätyy näin talvisin? Eli joudun säilyttämään kylmässä varastossa tota pyörää niin on aina ihan kohmeessa ja jäykkänä lähtiessä. Auttaako nesteiden vaihto tai muu?
    Ihan näin nöösinä joustokeulojen suhteen, omani huollon perusteella, voisin veikata että pölytiivisteen alla on vettä ja öljyt on maitomaista vesiseosta. Siksi mun keula oli melko tönkkö. Ei ole enää...

    Muutenkin jos ei viitsi ajaa tai huoltaa öljykeulaa niin se kannattaa tehdä kun pakkas- ja lumikelit alkaa. Säästää vaivassa kun ei se mene kuraan tms vasta kuin keväällä, ja uusilla öljyillä saa herkkyyden takaisin juuri silloin kun sitä tarvitaan, ei talven pakkasiin.

    Otan itselle tavaksi vaihtaa jatkossa joulun alla keulaöljyt.
    -Mika :: http://goo.gl/7OtRW

    Tekeleet: Off-road täpäri @ 2012, Vendetta kopio @ 2012
    Kaupalliset: MetaPhysic 700c @ 2011, M5 CrMo lowracer @ 2010

  22. #682
    tuce Guest
    Niin mulla on kyseessä vielä uusi pyörä ja keula, eli tuskin siellä vettä on vielä. Mutta en sitten tiedä millasta nestettä käyttävät tehtaalla noissa, että auttasko ölpän vaihto?

  23. #683
    Liittynyt
    05/2012
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    1.777
    On tiedossa, mitä öljyä Rockshox öljy on ja on myös tiedossa, että pakkasella se ei toimi. Ei muuta, kun öljyä vaihtamaan, vaimennusöljyn vaihto pitäisi olla helppo, ainakin Rebassa on.

  24. #684
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    1.780
    Minkähänlaatuista tärpättiä on Rock Oil SVI 10 suspension fluid. Onko kokemuksia?
    Semmosta meinasin Fox vaniin laittaa foxin alkiuperäisöljyjen tilalle.
    Oli muuten hyvä opetusvideo tossa ylempänä.
    - Fear is a mindkiller -


  25. #685
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    1.431
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti syklopaatti Katso viesti
    Minkähänlaatuista tärpättiä on Rock Oil SVI 10 suspension fluid. Onko kokemuksia?
    Semmosta meinasin Fox vaniin laittaa foxin alkiuperäisöljyjen tilalle.
    Oli muuten hyvä opetusvideo tossa ylempänä.
    Kiitokset, olihan siinä hakeminen että löyty asiallinen video josta sai vielä selvää. Ei vaan ollu sisukalut ihan samat mun 2005 Vanilla R keulassa...

    Kannattaa ainakin uskoa noita kommentteja keulojen tehtaan öljyn luonteesta, ei tule enää mun keulaan moista talvisiirappia. Ajoa ei vielä ole tuolla Redlinen öljyllä, pitäisköhän käydä pikku lenkki polokasemassa, vain -24 tai kylmempää on ulkosalla, kävellen meinas jo tulla vähän kylymä työmatkalla.
    -Mika :: http://goo.gl/7OtRW

    Tekeleet: Off-road täpäri @ 2012, Vendetta kopio @ 2012
    Kaupalliset: MetaPhysic 700c @ 2011, M5 CrMo lowracer @ 2010

  26. #686
    tuce Guest
    Mitä öljyä suosittelet? Miks rockshox käyttää sit niin huonoo öljyy noissa?

  27. #687
    Liittynyt
    05/2012
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    1.777
    RedLinea (Motonetista) itse käytän, kunhan käyttölämpötila ei laske kovin paljon alle -20C. Rockshoxilla tuskin edes kuvittelivat, että niiden tuotteita joku käyttäisi pakkasella.

  28. #688
    tuce Guest
    ok kokeiluun menee.

  29. #689
    tuce Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mhelander Katso viesti
    Ah, sinne sitten. Kun n00b olen niin pakko kysyä: tarvinko vielä toistakin öljyä keulaan kuin tätä LightWeight:ä ?

    Edit: kyseessä oleva LightWeight lienee tuote 59-3017. Löytyy vielä UltraLightWeight tuote 59-3022.

    Onko kukaan asentanu tätä tiivistesarjaa kettukeulaan ? Ainakin kehuskelevat hyväksi, ei ole edes kalliimpi kuin SKF-brändillä myytävä "huippu"-vaihtoehto... on vaan ameriikan mantereella... saakohan yhtään lähempää ?
    Eli tarkentaisin vielä, mitä eroa näillä kahdella öljyllä, kumpaa kannatti laittaa?

  30. #690
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    1.431
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tuce Katso viesti
    Eli tarkentaisin vielä, mitä eroa näillä kahdella öljyllä, kumpaa kannatti laittaa?
    Mä laitoin tuotteen 59-3017 eli Redline LightWeight. Koska olen n00b ja luotin muiden tänne kommentoineiden kokemuksiin. Vielä kun olisivat sanoneet että yhdelläkin putelilla pärjää .

    Kettukeulan manuvaalissa sanottiin öljyjen vaihdosta että 30cc vasempaan jalkaan ja 155cc:tä oikeaan. Sen mukaan pitää laittaa ylhäältä joka vaatii koko keulan purkamisen. Päädyin samaan kuin suurin osa jotka näitä rassaa, eli laittamaan öljyt sisään alakautta ja sitten ilmaamaan.

    Rokkarista ei ole tietoa, kannattaa kaivaa esiin (huolto-) manuvaali ja tavata se ensin läpi. Kai tästä kokeneemmat osaa jotakin sanoa ?
    -Mika :: http://goo.gl/7OtRW

    Tekeleet: Off-road täpäri @ 2012, Vendetta kopio @ 2012
    Kaupalliset: MetaPhysic 700c @ 2011, M5 CrMo lowracer @ 2010

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •