Näillä kylillä bonggattu aamuhaukuttelulenkin aikaan krattorimiäs aurailemassa väyliä auki, polut on piilotettu höttöön mutta sehän vaan lisää löytämisen iloa ja muksahtelun riemua.
Unohdinko eilen muistaa toivottaa rauhaisaa Joulunaikaa setille?
Näillä kylillä bonggattu aamuhaukuttelulenkin aikaan krattorimiäs aurailemassa väyliä auki, polut on piilotettu höttöön mutta sehän vaan lisää löytämisen iloa ja muksahtelun riemua.
Unohdinko eilen muistaa toivottaa rauhaisaa Joulunaikaa setille?
Se on huono juttu se, jos krattorimiäs on käynyt, mutta onneks se krattorimiäs ei ollu ehtinyt kaikkialle. Paremman puutteessa oli kiva ajella Keravanjoen varressa rantaa pitkin menevällä ulkoilureitillä, mihin aikaiset ulkoilijat oli saaneet polun aikaiseksi. Ja kun pohja oli kova, niin siellä missä ei polkua ollut niin vauhtia vaan ja puolen metrin puuterilumeen ajamaan![]()
Kuntoilijan OnniwanniPhätti on livenä vallan sievä ja ajotuntuma ryhdikkään antoisa olematta kuitenkaan tyrkkäävä. [uinkki Ankkansin suuntaan]Laittaa tuumimaan... [/uinkki Ankkansin suuntaan]
Üllätysvieras saapui kaukaa idästä mukanatunkkaamaan eikä suostunut tyypittämään yhtään tyrkyllä olleista paksuttimista, hirrmuisa itsensähillintä.
Niijuu, 2700kcal jäi matkalle joten
*Mättää*
Muoksistelua, eli pari räpsyä matkan varrelta:
![]()
Shimaani muokkasi tätä : 25.12.2012 at 18.36 Syy: kuvittelu
Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne
Tää mukanatunkkaaja kiittää lenkurasta.
Kuulopuheiden mukaan paksuttimia oltaisiin laittamassa WHO:n pandemialistalle, niin vaarallisesta sairaudesta on kyse.
Siks mä olen varovainen noiden paksuttimien suhteen.
3500kcal kinkkua jäi jonnekin matkan varrelle, nyt saa popsia taas lisää...
ex. OldBeard
[QUOTE=Kuulopuheiden mukaan paksuttimia oltaisiin laittamassa WHO:n pandemialistalle, niin vaarallisesta sairaudesta on kyse..[/QUOTE]
Kyllä on ilmeisen vakava juttu, kun ekalla ajokerralla tuli polvi aika kipeäksi ja vähän nahka punottaa. Ruokakaan ei maita, mutta juomaaa (soft) kuluu ihan helkkaristi.
Lenkki oli hyvä ja vähän pääsi kurkistamaan paksupyöräilyn syvimpään olemukseen 4,5 h ajoharjoittelun aikana.
Ride harder - Ride a totally rigid.
Kuntoilijan Onniwanni näytti ovenraosta oikein hyvältä, setien yllätyshyökkäyksestä huolimatta sain juuri kaiken tehtyä valmiiksi ennen kuin vieraat saapuivat.
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Silvolantiekin oli tänään käyty auraamassa - auton pohjalevyllä. Oli melko raskas alusta ketkupolkkailtavaksi.
![]()
Shimaani muokkasi tätä : 26.12.2012 at 13.27
Ei ihme, että eilen tuntui kotimatka taas umpeen tuiskunneilla klv:lä aika raskaalta ja luulin jo ukosta vedon loppuvan kokonaan ennen koto porstuaa. Tänään, kun tutkin eilisen kaatumisen aiheuttamaa kieroutta takajarrulevyyn, niin takarengas ei pyörinyt vapaasti kuin puoli kierrosta ja sitten hirmu jumi päälle.Onneksi vaatekaapista näköjään löytyy noita levyjä vielä muutamaan tarpeeseen ja taas pyörii takanen niin herkästi niin herkästi.
Nyt rvan kanssa kävelylenkille hienoon talvi-ilmaan.
OnOne fätso neitsytlenkillä
![]()
Onpas harvinaisen edustava kuva meikäläisestä, kun on otettu riittävän kaukaa, eikä naamakaan näy ja pyry estää näkemästä. Onni Wanni näyttää kyllä hyvältä.
onks apan pätkä auki viikonloppuun mennessä?![]()
Kuntoilija: Tiijäkkö nää onko keravan seudulla paljoakaan ajokuntoisia polkuja näin talvisin? Mä voisin lähteä ajoseuraksi joku päivä mun kuulaskeutujalla. Ois kiva tietää missä paikalliset talvipolut menee, jos niitä edes on. Ois kiva joskus pyöriä ihan kotikulmilla. Tietty mun kunto on mitä on, mutta lupaan vetäistä astmalääkkeet, puuskuttaa täysillä ja laittaa sormet ristiin![]()
Voi hyvä Kyprok, mää en sentään mikään maalainen enää ole. Keravalta Hesan suuntaan etelään reilut kymmenen kilometriä jo lähes 15 v sitten muuttanut.
Eiköhän nuo naatiivit eli lähinnä Stoneynut osaa kertoa miten ja missä mahdollisesti ajo sujuu, jos sujuu.
Talwihupia Moonlanderilla. Uskaltaakohan noilla läskikiekoilla droppailla?
Olisiko Shimaanilla ensikäden tietoa, jotta olisiko Järviylängön suunnalla jo viikonlopuksi sen verran polkuset auki, että reilummalla renkaalla pärjää, jos uutta lunta ei tule ihan samalla tapaan kuin viime päivinä ?
Lintumetsän mastolta pohjoiseen suolle "Esan erikoinen"
Pitää käydä suojakelin aikana tänä iltana lompsimassa ja lapioimassa, niin pakkasella tulee varmaan helmipolkuja viikonlopuksi.
Kuka vakaakätinen setämies poraisi pari 8 mm reikää mun uuteen pyörään ? (prestareikä autoventtiilille sopivaksi)
Mun pora ja terät on 135 km päässä ja en viitsisi niitä lähteä tätä operaatiota varten noutamaan. Palkkioksi saa
vaikka tuulivoimalla valmistetun metallin sisälle piilotetun janojuoman.
Tuu kuntoilija käymään niin saat reijät vanteisiin.
Oisko huomenna päivävuorolaisia jossain päin liikkeellä?
Juu, äijjämaassa päristelemässä.Alkujaan tämän lähetti HC Andersen
Hidasta paksuilua huomenna? Ja ehkä vähän munkinsyöntiä...
Kuntoilija muokkasi tätä : 28.12.2012 at 18.34
Kirjanmerkit