Puhdetöinä väkersin tuollaisen piilteema-merkkisen ohjainlaakerin asennuskalun. Himmeli rakentuu 20mm kuningaspultin ympärille. Ajatus oli, joskus kunhan kerkeen ja kehtaan,
sorhaan tuon ruodon ympärille myös keskiön ja emäputken rotsausterät. Edellä kerrotun takia ruoto on luotisuora, timantilla silovalssattu sekä molemmissa päissä sorvaamalla koneistettu M18X1.5 taajakierre. Samoin kiristysmutteri-hässäkän sisälle piilotettu painelaakeri. Eipä tuosta painelaakerista ole haittaa ohjainlaakeri skooleja prässätessäkään.
Onpahan kevyt kiertää. Nuotteja ei tuosta vielä ole muutako jotain harakanvarpaita Työmiesaskin kannessa. Säveltelin ihan vapaasti omasta nupista.
Tuolla kapistuksella ohjainlaakeria EI voi vetää vinoon koska härveli pakottaa skoolin(t) suoraan. Ruodon päälle tulevat laipat, joissa on 60mm pitkä ohjauspinta on koneistettu samalla kiinnityksellä reikä&vastepinnat. Akselin ja laippojen reikien välys on 0.03 joten kohtisuoruus on taattu. Kuvat ja kuvatekstit selventävät himmelin rakennetta.
Koekaniinina kuvassa on wanha retkipyörän raato.

https://picasaweb.google.com/1080371...Gzna2upMPp6gE#