Ai niin, tapahtuman virallinen nimihän oli Vuoden Viimeinen ja Ensimmäinen Lenkki![]()
Ai niin, tapahtuman virallinen nimihän oli Vuoden Viimeinen ja Ensimmäinen Lenkki![]()
Pikkujoululenkki ja syömingit passaa. Uuttavuotta "juhlin" orjankaapu päällä töissä.
Tulossa pikkujouluun...
Täten ilmoittaudun lenkille että iltajuhlaan!
Yksi juttu vaan HIT ja kisoissa nähdään ;-)
Soitin Huiliin, 20:30 onnistuisi pöytä. Mitäs raati on mieltä, siirretäänkö koko settiä tunnilla eteenpäin? Vai haluaako joku ottaa asiakseen varata jonkun muun paikan?
Joulujuhlaan tulossa, mutta 19:30 käy. Lapsen hoitaja pitää päästä 10:00 pois..
Tulossa ainakin syömään (juomaan - lenkistä ei niin väliä). Aikataulun puolesta kumpikin käy esitetyistä.
Kello 20.30 käy myös.
Ilmoittautuu pikkujouluihin ja lenkille. Kumpikin ajankohta käy.
Ilmoittaudun pikkujouluun, molemmat ajat käy. Lenkistä en vielä tiedä varmaksi.
Tulen mukaan ravintolaan, molemmat ajat käyvät. Lenkki katotaan sään ja muiden tekemisten mukaan.
Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.
Tässä alkaa olla sen verran monta "jaa":ta, että varaan pöydän Huilista klo 20:30. He (muka) vastaavat puhelimeen vasta klo 14 jälkeen, joten siihen asti on aikaa keksiä joku muu rafla ja varata pöydä.
Hinku ajamaan on kova, joten lähden illalla testaamaan tunkkaamisen määrän metsässä. Maalikaupalla klo 17.30.
Veikkaan että tälläinen olisi toistaiseksi välttämätön poluilla.
![]()
Mä ajattelin mennä testaamaan lumikenkiä, jos vaikka sais jonkun polun auki.
Jos sisäliikunta kiinnostaa niin mä olen käynyt kaverin kanssa kahvakuulailemassa perjantaisin aamulla: https://www.opistopalvelut.fi/jarven...TietueNro=3703
jompiakumpia tuolla taitas nyt tarvita. jos laihispyöräilyä meinaa harrastaa niin kelvit on tällä hetkellä hyvä vaihtoehto, tosin auraussysteemi näyttää olevan sellainen että ensin aurataan pyörätie ja viiden minuutin päästä lumiaura ajaa urku auki tietä pitkin ja heittää lumet takaisin kelville
ma iltana oli pakko lähteä lenkille kun tiesi että polut menee pilalle
http://www.sports-tracker.com/#/work...letrrk0g65n4k5
kummatkin perinteiset juhlat joutuu harmittavasti jättämään väliin![]()
Raporttia poluilta: Reilun tunnin pyörin hautuumaata ja onko se nyt rampakkaa ympäri. Runkopolut oli jo tallattu ajettaviksi. Hautuumaa oli paikoin jopa hyvä. Kauemmaksi en uskaltanut lähteä.
Tilasin tänään Roselta vähän työkaluja napojen ym. rassaukseen, koska omat työkalut ovat (toistaiseksi) aika minimaaliset. Toivottavasti kerkeäisivät jouluksi kotiin! Ostitko firman piikkiin tuota Wurthin vaseliinia, kun käsittääkseni eivät myy yksityisasiakkaille?
Ps. Ei kellään olisi myynnissä asiallisempia kiekkoja noiden Sun Rims Ditch Witchien tilalle?
Korrupted muokkasi tätä : 12.12.2012 at 21.45
Mulla on jotkut Salomonin lumikengät, en tiedä mallia sen tarkemmin koska nappasin ne isäni autotallista pölyttymästä. Ne eivät ole mitkään prot, muistaisin että niissä oli hintalappu, jossa luki 70 e tms.
Viime vuonna testasin niitä muutaman kerran. Silloin oli lunta melkein muniin asti eikä ne kantaneet mua sellaisen puuterilumen päällä. Niissä paikoissa missä lunta oli vähemmän, kanto riitti ja homma tuntui hauskalta ulkoilulta. Kokeilin myös sauvojen kanssa ja silloin syke nousi korkeammalle (sauvat tosin hajos melkein heti, ne oli jotkut yrityslahjana saadut sauvakävelysauvat). Tänään en päässyt avaamaan kautta mutta toivottavasti huomenna tai perjantaina jos yskä hellittää.
Ainiin, ISP:n nastakato kahdella lenkillä yhteensä 20 nastaa takaa. Soitin maahantuojalle mussuttaakseni ja hän kertoi että Schwalben mielestä nastojen irtoaminen on normaalia. Schwalbe kehottaa tällöin ostamaan 50 nastan pussin + työkalun, aika hanurista. Noh, maahantuoja oli tehtäviensä tasalla ja lupasi lähettää mulle 30 nastaa kaikesta huolimatta.
Liimottaudun snadijouluun pitkän kaavan mukaan (jos vielä mahtuu).
^Hyvin mahtuu
Pikaisesti troolattuna tulossa ainakin:
ertsi, ARJ, Fourtour, Palis79, Tom1, TuomasR, Timbe(r)man, Marcolli
Ennen aikataulumuutosta ilmoittautuneet:
kasari, Rautapelto ja KODE, joista viimeinen on nyt epävarma. Kai se lapsenlikka yhteentoista viihtyy KODE?
Jaa, onkos kellään mitään kontaktia Seppoon? Olisi kiva saada sana hällekin.
Jos enemmän kuin 15 ilmoittautuu, täytyy varmaan varoittaa raflaa, mutta eiköhän ne sisään kuitenkin ota.
Tämä harrastaa pyöräilyä :-)
ja vielä kyselen että moneltako huomenna valopäälenkille? Oliko se 1700 vai jotain muuta?
Kirjanmerkit