Joskus kuvakaan ei selvennä..tuossa oli ainakin Jake Konalla joku ihme pötikkä??, ja mun veikkaus J_K se on "laskutikku" tai "mittatikku" ( laskutikku oli 70-luvulla! ennen taskulaskimia, mutta helmitaulun jälkeen)

Giusto, tuolla on mun oma OT: http://tempokisu.kuvat.fi/#/kuvat/ ( ps. vastikään 10000kävijän raja rikki! vähä yli 2 vuotta, ja viime viikon sisään 55 kävijää! mahtavaa) erilaiset kuvat on kivoja täällä.

No mutta nää kuvat otin itsenäisyyspäivän aamuna:
1. Dania Smoke Screen - Geisha - kampaus syntyi sattumalta, pähkäilin miten mä hiukset saan kivasti...hankala tuo tausta, jos horisontti on suorassa, portti ei ole ja jos portin toinen puoli on suora, toinen on vino..olkoon, vanha portti on vähä vääntyny? mun mielestä äärimmäisen kaunis neitokainen tämä Dania-muotti ylipäätään.
2. Giselle Glam Addict no3, originaaliasussaan - tästä neitokaisesta on tarkote tulla Giselle Nemo, eli avaan hiukset ja punainen Nemo-takki niinko Tarjalla. Giselle Sleeping Sun mulla jo onkin tehty.
Kun oli "vaan" pari rojektia laitoin lähikuvat neitokaisista kans.

eikä rojektit todella lopu, ideaakin tulee koko ajan lisää. Ei tarvi ite laittautua.