yritän keretä cyclolla mukaan ysiltä.
yritän keretä cyclolla mukaan ysiltä.
Kolmeen mieheen ajettiin tänään. 50 km ja 22 km/h. Kehvo-Jälä ja kahvit Rantatoivalan St1. Laiska olo oli koko reissun. Vanha ei jaksa.
Ride the snake, he's old, and his skin is cold.
Kilometrikisaillijoille: Kilometrikisasta on tulossa palkinto. Työkalusetti. Palkinto arvotaan viime talven tapaan. Jos et halua mukaan arvontaan, niin ilmoita yyveenä minulle. Itse en arvontaan osallistu. Arvonta suoritetaan luotettavissa olosuhteissa sitten kun palkinto on kätösissäni.
Paketti on postissa, joten suoritutin arvonnan. Onni suosi zapea. Palkinnon saa minulta, sitten kun olen käynyt postissa eli varmaan huomenna. Onnea voittajalle!
Mites kun ulkona ei ole pystynyt ajamaan enää moneen kuukauteen, niin laitetaanko spinmingit taas talveksi pyörimään?
juseh ottaa sen vaaleanpunaisen tutin suustaan ja tulee ulos ajamaanIso Mies! Huomenna startti Teboilita klo 8.05 ja sunnuntaina kymppilenkki. Sunnuntaina ajattelin Sopenmäkeen tms. suunnistaa eli Karttulantieltä Kurkimäkeen hiekkatietä pitkin. Huomisen suunnasta ei vielä tietoa.
Kolmeen mieheen Sopenmäki-Hirvimäki. Pojalla puhkesi rengas heti lähtiessä, mutta hyvä reissu silti. Aurinko paistoi ja elämä hymyili. Kotikiusatut kahvittelivat Takkabaarissa. Matka 50-60 km välillä ja vauhti lähempänä 15 km/h. Samsung Xcover ja Sports Tracker kokeilu ei tuottanut tänään tulosta, joten reitti perinteisellä tyylillä tässä: http://goo.gl/maps/FfN7G Ja myös jälkeen päin tehty reitti ST:iin http://www.sports-tracker.com/#/work...8oh6uun4glolbs
StantheMan muokkasi tätä : 05.11.2012 at 21.20
Huomenna startti Teboililta klo 9.05 ja tuollainen kolmen tunnin kiekura + kahvi. Sunnuntaina normi kympin lenkki.
Eilisen ajoin keskenäs eli yksin. Tänään lähdettiin kolmella ja kahteen mieheen ajettiin koko lenkki eli Kellomäki. Uusi tuttavuus. Keli hyvä ja triangelisti tarjosi munkkikahvit Takka baarissa. 50 km ja 16 km/h.
http://goo.gl/maps/nUWVX
Lauantaina startti 7.05 l-aseman Shell ja suuntana etelä. Jari-Pekka, Joroinen jollakin kierroksella tavoitteena. Matkallaolotavoite 12 h. Ohessa ajattelemattomasti tehty alustava reittisuunnitelma.
Joo. Kyllä siellä näillä jäillä lasketellaan kusi sukassa, vaikka nastat pyörässä olisivatkin.
Tulipa ajettua. Alussa nauratti. Lopussa itketti. 205 km ja 12h. Kerrankin sadevaatteet mukana ja käytössä. Näkyvyys oli heikko. Puola poikki takaa puolessa välissä, joten piti ajaa aika tarkasti kuoppia vältellen. Normi sippaus lopussa. Tänään jos sais sukat jalkaan, niin se riittää tämän päivän urheluksi.
Olisko huomenna kymppilenkille lähtijöitä? Suattasin ajella esim. Vartialaan kahville, lähteä voisi tarvittaessa aikasemminkin.
Jollei ihmiselämässä tapahdu järjelle käsittämätöntä, niin se on sitä jo. (Juhani Peltonen)
Kyllä on tarkoitus. Lähdetään klo 9. Sellainen 3,5 tunnin lenkki.
Ok. Sori, mulla on talvipyörä kaikilla nastoilla eli kovaa en pääse.
Jollei ihmiselämässä tapahdu järjelle käsittämätöntä, niin se on sitä jo. (Juhani Peltonen)
Ja mulla kans ja kunto on huuhdeltu kaljalla häviksiin![]()
Aamupojat ajoivat kahteen mieheen Vartialaan kahveille. Sumuista ja märkää oli, mutta hienoa sää silti. Feliciano tarjosi munkkikahvit. 19km/h ja 65 km keskustasta.
Olin niin reilulla päällä että tarjosin itselleni vielä toiset munkkikahvit Takkabaarissa, matkaa tuli 102km pienillä sakkokierroksilla.
Huomenna Teboillilta klo 10 ratkiriemukas aamupäiväajelu. Tervetuloa! Tuulta päin, kahvit ja takaisin.
Ei näkynyt muita tonttuja, kuin minä. Vartialassa munkkikahvi. Täytyy kypärää nostaa Talvisarjan juoksijoille, jotka lauantaisin tulevat aina vastaan Kallantiellä. Että viittivät tuollaisessa kelissä juosta. Huomenna siis uusi yritys klo 10. Nyt etelään oli tuuli mikä tahansa.
Kahteen mieheen Hirvimäki•Sotkanniementie. Kahvit Takkabaarissa. Ei ollut minun päiväni tänään. 17km/h. -12C.
Kybältä. Vartiala.
Hiljaista oli. En mennyt Vartialaan vaan lennu jaama ja takaisin. Toivalan steellä sentään munkkikahvit. 36km ja 15 km/h.
Tapanina ajamaan, vaikka klo 10. Nyt vielä ranne auki eilisen Kysin päivän jäljiltä. Kyllä tämä tästä.
Gud juul kaikille, tapanina pitää siili-julkula-toivala- siili lenkki heittää jos pakkaanen laskee alle 20-c.. Ja ei lenssu yllätä.
Älköön äänekkäät puhuko huomisesta mitään, kun tämäkin päivä on kesken
Tervetuloa, vaikka Vartialaan kahveille. Pakkasrajaa ei ole. Siis huomenna 26.12. Klo 10.00 Teb.
StantheMan muokkasi tätä : 25.12.2012 at 22.40
Milloinka alkaa spinninki? Jos vähän joulukinkkuja olis sulatellu..
Vartialaan ajattelin suunnata, mutta pukki ei tuonut kunnon talvitamineita niin nolostihan siinä kävi. Kasurilan kohilla alkoi varpaista ja sormista taju lähtemään noin jäi lenkki torsoksi, 1h25min ja 17km/h.. Alennusmyynneistä kunnon hanskat, kypärähuppu, ja lämpimät talvikengät niin avot.
Älköön äänekkäät puhuko huomisesta mitään, kun tämäkin päivä on kesken
Kirjanmerkit