Mullekin kelpaisi renkaat, joissa olisi kaikki nuo luetellut erot MW:hen nähden, mielellään dramaattisina.. ja tietty mulle alle mahtuvina (Nordic spike 42mm menee juuri ja juuri ilman lokareita, MW lokarien kanssa)
Tarkemmin ajatellen vertailuna mun Nordic spike 42mm vs. MW 35mm, molemmat 700c-koossa:
-MW:stä irronnut muutama nasta, NS:stä ei yhtään. NS:llä en tosin ole sladitellut asvalttia vasten uutena
-Kummastakaan ei ole tullut nastat läpi, joskin kolmannelle talvelle siirtyvien MW:n nastat hieman sisään painuneita
-Kumpikaan ei rullaa hyvin, tai nastarenkaiden kastissa kai "kohtuullisessti". Kovalle pinnalle otan mielummin MW:n
-NS toimii lumella ja loskalla paremmin karkean kuvion ja isomman leveyden ansiosta
-Kumpikaan ei ole puhjennut mulla, paksummalla kuviolla NS kai kestää paremmin sepeliä
-Valmistajan paino MW:lle 910g, NS 900g (eli huimasti kevyempi). Toisaalta paksuun kuvioon kertyy helposti ainakin 11g lunta/loskaa, jolloin MW voittaa painossa.
Onko NS sitten tie autuuteen? No eipä juuri, vaikka joissain oloissa onkin mukavampi ja vastaavasti joissain häviää NW:lle.
Kirjanmerkit