Lainaus Alkujaan tämän lähetti E.T. Katso viesti
No tota, tietääkseni et viime vuonna kamppaillut sm-mitaleista. Jos ei ole kärähtänyt dopingista, niin sitten ei ole, ja sillä selvä. En nyt muista että kukaan olisi täällä sinua syytellyt. Mutis (muistaakseni) joskus heitti jotain jonka kiirehdit käsittämään väärin. Ja nyt olen NIIN pahoillasi.

Ei ole kovin tavallista vakuutella "puhtauttaan", eikä se ainakaan lisää uskottavuutta. Mä olen niin paljon nähnyt douppaamista 90-luvulla Tampereella että usko puhtaaseen pyöräilyyn meni lopullisesti. Aineita on edelleenkin helppo hankkia ja ihminen on...ihminen. Vielä enemmän kuullut puheita luotettavilta pitämiltäni henkilöiltä, mm. Suomen Mestareilta, tyyliin kuinka se ja se piikitti siellä ja siellä ja oli niin sekaisin ettei päässyt viivalta mihinkään. Tuolloinhan käytettiin mm. amfetamiinia.

Paikalliset ainakin tietävät täkäläisen seuran muinaisen "huumejengin", joista osa ajoi maajoukkueessakin. Höyryisestä harrastuksesta oli sitten seurauksena mm. itsemurhia.

Mutta, ettet käsittäisi väärin, en syytä ketään douppaamisesta, enkä vihjaa että kuuluisit tähän joukkoon. Jokainen tehköön keholleen niin paljon tuhoa kuin haluaa.
Sm-mitali kun sm-mitali, joten sm-tasolle on todella mahdollista päästä ihan reenillä - ja sitä muka olen jäävi sanomaan. Mikä vuosi on kyseessä, siittä ei ollut puhe. Tosiasia toki on että jos otetaan vaikka 1980-luku, niin tulostaso oli paljo kovempi...nytkän ei tarvi kun vähä hölkätä jo irtoaa sm-mitali. Tempossakaan taso mitenkään koventunut ole..
En ole ikuna doping-aineita nähnytkään, ja silti sitä syyttelyä tuli kotio asti, ja täälläkin on tullut "pillereillä nekin tulokset" - miten sen voi käsittää väärin? Sana on ihan niin kun se kirjoitetaan, kun en harrasta rivien välistä lukemista.

Ei hyvänen aika mitä paskaa jaksetaan jauhaa, jatkuvasti. Kenellä täällä ny ei ole elämää?