GarminElectrobikeGiantHepha
Sivu 74 / 156 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 24 64 72 73 74 75 76 84 124 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.191 - 2.220 / 4670

Aihe: Bike-discount

Vihainen Halpa ja nopea, mutta ei aina niin luotettava

Muuten hyvä kauppa, mutta kaksi kertaa viidestä on tullut pientä osaa väärin.

1. kerralla tuli väärä ohjainlaakeri vaikka tilasin normaalin Ritcheyn 1 1/8 tuumaisen (tuli jotain ihan himmeetä 1 1/4 & 1 1/8 hässäkkää ilmeisesti varaston pohjilta)
    2. kerralla, muutama viikko sitten, on tullut näemmä väärää Rockshoxin tiivistesarjaa ja huomasin vasta nyt.

V-mäistä tämmöinen, kun noita pikkuhiluja ei aina jaksaisi käydä suurennuslasin kanssa läpi heti paketin saavuttua.
    Oletko nahnyt varastettua fillariani?
    Metallinvihrea -97 Tunturi Kayapo
    -hopeinen 70mm Marzocchi keula
    -hollowtech keskio
    -mustat DMR V8 avopolkimet

Hei,

Tarvisin apua olen harrastanut maastopyöräilyä jo jonkun aikaa. Minulla on aina ollut käytössä liian kova satula maastopyörässäni. Tietäisikö teistä kukaan hyvää hinta- ja laatu suhteelta hyvää ja pehmeätä satulaa, jossa olisi mukava istua, kun metsissä ajelee.

Ps: olen täysin uusi tällä foorumilla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Neutriino Katso viesti
    Hei,

Tarvisin apua olen harrastanut maastopyöräilyä jo jonkun aikaa. Minulla on aina ollut käytössä liian kova satula maastopyörässäni. Tietäisikö teistä kukaan hyvää hinta- ja laatu suhteelta hyvää ja pehmeätä satulaa, jossa olisi mukava istua, kun metsissä ajelee.

Ps: olen täysin uusi tällä foorumilla.
    En tiedä pehmeistä satuloista, mutta oman kokemuksen mukaan tärkeintä ei ole pehmeys vaan se kuinka hyvin muoto sopii hanurille. Tietysti pehmeä on aina mukavampi, mutta jos löytää juuri sopivasti muotoillun sillä ei ole juurikaan väliä kun paino jakaantuu niin tasaisesti.

Hi5Bikes on kertonut että heillä on nykyään satulantestaus mahdollisuus SDG'n satuloille. Jos vain on pääkaupunkiseudun lähistöllä suosittelisin menemään sinne, koska mulle ei ainakaan ikinä ole sopinut muiden suosittelemat satulat, ehkä koska suosittelijoilla on eri muotoiset takapuolet...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Neutriino Katso viesti
    ...Minulla on aina ollut käytössä liian kova satula maastopyörässäni. Tietäisikö teistä kukaan hyvää hinta- ja laatu suhteelta hyvää ja pehmeätä satulaa, jossa olisi mukava istua, kun metsissä ajelee....
    Kai sulla on pehmustetut "pyöräilyhousut" alimapana vaatekappaleena.

Kova satula on paras, pehmeä vain lisää ongelmia.

Itellä meni taas tilaus hyvin. Viikossa tavarat käsissä.
    "On parempi olla kahdentoista tuomittavana kuin kuuden kannettavana"

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti

Jos satula sopii ei niitäkään tarvitse.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti

Joo tottakai minulla on pehmustetut "pyöräilyhousut". Mutta olen vain miettinyt pitkään, että miten pehmeämpi satula sopisi maasto ajoon.

Älä mieti, vaan kokeile.

Millaisella aikataululla teille on tullut seurantakoodit? 2pv tilauksesta, eikä koodista tietoakaan

Seurantakoodin näkee siitä laskun/tilausvahvistuksen linkistä. Saattaa lukea esim.routing tmv. Jos sitä ei ole tullut niin et koodiakaan näe.

Tilausvahvistus tuli ja tilausnumero, mutta ei se seurantaan toiminut ja mitään routing numeroa ei ollut. Alkaa tuo luisteleminen ahdistamaan, bontr ex3 takana, kun muuta ei enään ole.

Voi olla ett menee hieman aikaa siinä linkissä ennenkun alkaa toimimaan. Kyllä ne silloin yleensä sen on lähettänyt ku vahvistus tulee. Joskus itelläki menny sen kanssa 2pv mut toisinaan lähtenyt samana päivänä. Aika varma on 5 arkipäivää kotiin...

Nyt tuli seurannat 2pv meni. Toivottavasti kerkeisi perjantain lenkille, klo 15 lähtö. Taitaa olla vain toive ajattelua.

Asiallista toimintaa. Maanantai iltana tein tilauksen, tiistaina tuli seurantakoodi sähköpostiin ja tänään kävin hakemassa terminaalista paketin. Oikeat tavarat hyvään hintaan.
    Meileihin ei vaan oikein vastata. Sunnuntaina pistin kyselyä kengänsuojista ja tänään tuli vastaus.

Saako tuolta bike-discountista osamaksulla? Sivuilla ainaki se näkyy, mutta sit ku tekee tilausta niin ei tuu semmosta vaihtoehtoa... Nimimerkillä osarilla onneen...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jullikka Katso viesti
    Saako tuolta bike-discountista osamaksulla? Sivuilla ainaki se näkyy, mutta sit ku tekee tilausta niin ei tuu semmosta vaihtoehtoa... Nimimerkillä osarilla onneen...
    "Zusätzlich müssen folgende Voraussetzungen erfüllt sein:

•Volljährigkeit
    •Ungekündigtes Arbeitsverhältnis
    •Fester Erstwohnsitz in Deutschland
    •Die Lieferung erfolgt ausschließlich innerhalb Deutschlands."

Eli esim. seuraavat vaatimukset on täytettävä:
    -Kiinteä ensisijainen asuinpaikka: Saksa
    -Toimitus on vain Saksassa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jullikka Katso viesti
    No luottokorttihan on käytännössä sama jos sellaisen omistaa. Teet vaan itseksesi maksusuunnitelman paljonko maksat kuussa, vaikka esim. satasen. Kyseessä kai on kuitenkin pyörä tai joku isompi ostos. Kalliimmissa pyörissä meillä köyhemmillä tulee kyllä luottoraja vastaan.

Uuteen Radonin 29errään tilaamani romppeet lähtivät DPD-toimituksena (ei maksua, kun paketin arvo ylitti jonkun summan) viime perjantai iltana ja eilen sitten soitettiin, että toisivat paketin, jos olen kotosalla. Nopsaa toimintaa ja erityisen mukavaa oli, että soittivat ennen tuontia, niin ei koko päivää tartte kotona vartoa. Taidan käyttää DPD:tä jatkossa itsekin. Samaten itse pyörän kokoaminen Saksassa tapahtui sitten kolmessa päivässä ja eilen illalla jo bike box oli DHL:llä kuljetettavana. Mikä sen sijaan ei ollut mukavaa oli se, että noi romppeet oli laskutettu luottokortilta kahteen kertaan, siis pyörän ja bike boxin kanssa yhdessä ja vielä pelkät romppeet erikseen. Lähetin Bike-Discountiin e-mailia asiasta. Toivottavasti asia selviää ja saan Nordea Rahoituksen rahat takasin luottokortille mahdollisimman pian.

Ensimmäinen tilaus tästä firmasta toissapäivänä sisään ja tänään tuli ilmoitus että lähtenyt liikkeelle.

BD on jostain syystä lakannut toimittamasta lähetysilmoitusta (i.e. Shipping notification). Tilausvahvistus ja romppeet tulee aina OK, josta otaksuma että yhteystietoni ovat heillä oikein. Kyseinen ongelma on vaivannut 4-5 edellistä tilausta, aiempina vuosina ilmoitus tuli kun romppeet shipattu.

Ja ennenkuin kukaan kysyy: En vielä ole kysynyt heiltä asiaa, ongelma ei ole suuri. Mites muilla, saatteko tiedon kun kamat on shipattu?
    www.pyörätarvike.com

Viime torstaina tilaus sisään ja tänään oli aamupäivällä paketti saapunut kotiin. Viisi päivää taitaa olla uusi ennätysnopeus omalla kohdallani vaikka viikonloppu oli välissä.

SuperD:lle minulle on aina tullut lähetysilmoitus. Tänäkin vuonna yli puolentusinaa tilausta takana ja aina on tullut tieto siitä kun paketti on lähetetty. Lisäksi joka kerta seurantakoodi on toiminut.

Torstaina tilaus ja tavarat tänään kotona, eipä ole tännekään tullut paketti ennen näin nopeasti!

Lähetysilmoitus tuli ja on tullut jokaisella edelliselläkin kerralla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti SuperD Katso viesti
    Mites muilla, saatteko tiedon kun kamat on shipattu?
    Pari ekaa tilausta tuli aikoinaan maksettua pankkisiirrolla ja niihin tuli myös lähetysilmoitus ja seurantakoodi. Sen jälkeen on tullut käytettyä Paypalia ja ilmoitusta tai seurantakoodia ei ole tullut, romut ovat tulleet aina siitäkin huolimatta. Tiedä sitten mistä johtuu, ainakin mulla on käytössä BDssä ja Paypalissa eri spostiosoite, ei oikein muuta tule mieleen.
    Vai mitä, Tetsa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Analog Kid Katso viesti
    Tiedä sitten mistä johtuu, ainakin mulla on käytössä BDssä ja Paypalissa eri spostiosoite, ei oikein muuta tule mieleen.
    Ei pitäisi olla tuolla vaikutusta, täälläkin on molemmissa eri osoite käytössä.
    Kannattaa varmaan kysästä sieltä mikä vikana.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti SuperD Katso viesti
    BD on jostain syystä lakannut toimittamasta lähetysilmoitusta (i.e. Shipping notification). Tilausvahvistus ja romppeet tulee aina OK, josta otaksuma että yhteystietoni ovat heillä oikein. Kyseinen ongelma on vaivannut 4-5 edellistä tilausta, aiempina vuosina ilmoitus tuli kun romppeet shipattu.

Ja ennenkuin kukaan kysyy: En vielä ole kysynyt heiltä asiaa, ongelma ei ole suuri. Mites muilla, saatteko tiedon kun kamat on shipattu?
    Ootko roskapostilaatikosta kattonu?
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

Lähetysilmoitukset ja koodit on joka kerta tullut.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti elasto Katso viesti
    Ootko roskapostilaatikosta kattonu?
    +1

Ainakin Gmail on sitkeästi pitänyt CRC:tä ja B-D:tä roskapostittajina. Ei uskonut kerrasta, että ei saa hukata lähetysilmoituksia, vaan useamman kerran laittoi suoraan hylkyyn.
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

Mun tapauksessa nyt ei ainakaan lähetysilmoitusta löydy mistään roskapostista. BDn sposti on palveluntarjoan jonka avaan Windowsin omalla spostiohjelmalla, joka taas ilmoittaa saapuneesta "roskapostista". Ja samalla kysyy haluaako sen avata normaalisti. Eli ei ole mennyt ohi silmien. Ja edelleen ne tilausvahvistukset tulevat normaalisti tilauksen teon jälkeen. Paypalin sposti taasen on iänkaikkisen vanha jippii-sähköposti, jossa ei edes ole optiona roskapostia.
    Vai mitä, Tetsa

Re: Bike-discount

Kuinkas nopeasti tämä kauppa pistää tavaraa liikkeelle, eilen aamulla vahvistivat maksun menneen perille mutta ei vielä kahdessa päivässä ole hyllyssä olevat tavarat liikkeelle lähteneet (?)
    "Ainoa treeni mitä kadut on se, jota et tehnyt." -Michael Jordan

^Pääsääntöisesti samana arkipäivänä, joskus tosin vasta seuraavana arkipäivänä on paketti ollut aina matkalla.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •