HephaFillariElectrobikeGiant
Sivu 146 / 281 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 46 96 136 144 145 146 147 148 156 196 246 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 4.351 - 4.380 / 8418

Aihe: MTB Järvenpää

Olo on pikkasen outo, vai onko se normaali tila mulla? No keuhkoihin sattuu ja muutenkin sumeeta on. Rupesin purkamaan tänään tehdyn liikuntaharjoitteen tietoja, johan löytyi selitys ololle. Pumppu oli puörähtänyt 210 kierrosta!

PS alla ei ollut polku-pyörä.. Enkä tehnyt sitä

Jumaliste sulla on koneesta irronnut karsta kun noin kiertää Mönkijääkö olit ulkoiluttamassa kun tollaiset luvut irtosivat?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ARJ Katso viesti

Speksit on kyllä selvillä mimmoinen 650B:stä tulee.

Maastopyöräily on sitä paitsi ihan paska laji.
    tästä se haaveilee http://www.bike-discount.de/shop/k18...k.html?mfid=41

onhan se näillä keleillä .

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tom1 Katso viesti
    Jumaliste sulla on koneesta irronnut karsta kun noin kiertää Mönkijääkö olit ulkoiluttamassa kun tollaiset luvut irtosivat?
    Mönkkäriä juu, tänään taas. Maanantaina sitten pitäisi pyöräillä kevyesti..

Näin tänään. Oli hieno keli, hieno reitti.
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Enää ei kelit haittaa, nyt on traineri!

Tämmönen ilmoitus oli työpaikan ilmoitustaululla. Itellä ei nyt ole ollut tarvetta tankata kun pyörä ollut parkissa työmatkojen takia, mutta kyllä
    se vielä liikkuu....otsalamppu jo ladattu täyteen

Järvenpään Opisto järjestää kaikille avoimen ja maksuttoman yleisöluennon

Kestävyysurheilua harrastavan ruokavalio
    ke 7.11. klo 18-19.30 Järvenpää-talon Juhani Aho-salissa.

Luennoitsijana on ravitsemustieteilijä EtM, Master Trainer Anu Kosonen.
    Luennolla pureudutaan lyhyesti kestävyysurheilijan perusruokavalioon harjoittelukaudella: energiamäärään, suojaravintoaineiden tarpeeseen, nesteytykseen ja palautumista nopeuttaviin valmisteisiin. Sen lisäksi käydään läpi kilpailua edeltävän viikon ja kilpailupäivän ruokailut sekä nestetankkaus. Tarkoituksena on antaa työkaluja mahdollisimman hyvän suorituksen aikaansaamiseksi.

Yleisöluennolle ei tarvitse erikseen ilmoittautua.

Tervetuloa!

Heräsin vasta 9:20 ja kiiruhdin hirveällä hädällä maalikaupalle kymmeneksi. Noh, joko muut olivat lähteneet jo tasalta tai olin ainoa mies rivissä. Tulin takaisin kotiin hakemaan unohtuneet tavarat ja tekemään pari pientä säätöä. Lähden uudestaan tunnin sisään, jos on joku muukin lähdössä niin laittakaa viestiä nollaviisinolla-5953143. Ajelen noin klo 13:30 asti.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TuomasR Katso viesti
    Heräsin vasta 9:20 ja kiiruhdin hirveällä hädällä maalikaupalle kymmeneksi. Noh, joko muut olivat lähteneet jo tasalta tai olin ainoa mies rivissä. Tulin takaisin kotiin hakemaan unohtuneet tavarat ja tekemään pari pientä säätöä. Lähden uudestaan tunnin sisään, jos on joku muukin lähdössä niin laittakaa viestiä nollaviisinolla-5953143. Ajelen noin klo 13:30 asti.
    No oliko siellä muita? Eppäilempä ettei ollut. No empä ollut itsekkään, mutta maastopyöräilyn suhteen vedän hieman happea ja keskityn juoksuun.
    Kun maa on jäässä olen mukana ja kun lunta maassa niin pyöräillään ja hiihdetään. Kauden puolimaratavoitteeseen en ole päässyt, mutta lauantaina taas yritetään Kaariinassa. No tietenkin riippuu keleistä, jos sataa lunta niin juoksutkin on tältä kaudelta juostu

Minäkin taidan odotella talvea, ennen kuin fillarin selkään taas hyppään. Vapautuneen aukon tosin täytän kiipeilyllä. Olen havainnut sen olevan hauskaa hommaa samoista syistä kuin maastopyöräilykin; pelkällä kunnolla pääsee, mutta helpommalla, nopeammin ja vaikeammista paikoista pääsee, kun tekniikka kehittyy ja oppii lukemaan "maastoa".

@Tom1: Kävin tosiaan eilen Konalan Boulderkeskuksessa. Siisti paikka, kannattaa käydä katsastamassa. Kapusinpa yhden 6- boulderinkin

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ARJ Katso viesti
    No oliko siellä muita? Eppäilempä ettei ollut. No empä ollut itsekkään, mutta maastopyöräilyn suhteen vedän hieman happea ja keskityn juoksuun.
    Kun maa on jäässä olen mukana ja kun lunta maassa niin pyöräillään ja hiihdetään. Kauden puolimaratavoitteeseen en ole päässyt, mutta lauantaina taas yritetään Kaariinassa. No tietenkin riippuu keleistä, jos sataa lunta niin juoksutkin on tältä kaudelta juostu
    Edellisenä sunnuntaina meitä oli viisi ukkoa matkassa, se oli melkein syksyn ennätys Viime sunnuntaina ei sitten ollu muita pyöräilijöitä mun kanssa samaan aikaan. Kävin Flisbergetissä ajelemassa ja siellä oli jonkun fillarin jäljet, lisäksi bongasin (rauhanomaisen) pyssymiehen polulla. Pelästyin niin pirusti kun olin pari tuntia saanut ajella ihan omissa maailmoissani ja jostain polun mutkasta äijä pöllähti pyssyn kanssa eteen. Onneksi ei luullu hirveksi tai jänikseksi.

Jos vaan intoa piisaa niin ihan hyvät kelit on ajella, varusteet vaan riittävän kohilleen niin kylmä ja märkä ei haittaa. Mulla ei kylläkään taida olla yhtään vedenpitävää vaatetta, se meinasi harmittaa tänään työmatkalla kun satoi 40 km vettä ja oli +2 astetta.

Itse oli ajelemassa viime lauantaina dt_ kanssa palaneen talon reittejä ja Keravan hautuumaalla. Mutaa riitti ihan tarpeeksi . Säätiedotus lupaili sadetta viime sunnuntaille, mutta ei sitä sitten satanutkaan. Ajattelin kyllä lähteä kun aamulla ei sitten satanutkaa. Homma pysähtyi valitettavasti siihen kun olin innokkaasti pessyt ajokamat lauantai iltana (kun sadetta lupailivat ) niin ei aamulla märissä viitsinyt lähteä. Erstsille iso peukku! Aika hyvin vedetty kun kutosen seinä nousi. Itse olen tasolla 5a

Kauden 2013 spekulaatiot

No niin kausi alkaa olla paketissa. Pientä liikehdintää ennen pakkasia ja taas aloitetaan pikkuhiljaa valmistautumaan talven ja kesän (2013) goitoksiin. Alkukausi meni sairastellessa ja loppukausi samoin. Lienee tuo ikä jo kohta rajoitteena. Mitenkäs se nyt menikään öööö ei tiedolla ei taidolla vaan tuurilla.

Tulevalla kaudella ajetaan (puhun nyt itsestäni) Tahko 180 ja syötteen 120 km. Lisäksi hailaittina vaarojen maratooni Kolilla (juosten siis). Mutta tämä ei ollut vielä lupaus
    Näillä kolmella päätapahtumalla mennään.

Tulevan Tahkon tapahtuman tulen hoitamaan perheen kanssa joten perinteistä yhteishäppeninkiä en tule järjestämään. Aika aikaa kutakin.

Syöte on saannut paljon positiivista palautetta. Tiesiirtymiä ei ole juuri nimeksikään, mutta polkua siitäkin edestä. Tähän tapahtumaan voisi kehitellä jotakin jos innokkaita maastopyöräilijöitä riittää. Kommentoikaa jos kiinnostusta alkaa heräämään.

Tahkolla ajan sitten viimeistä kertaa, tämän muistaakseni sanoin jo viime kesänä kun saavuin maaliin piazzan nurkalle.

Kun maa on jäässä niin sitten alkaa maastopyöräily. Uusi nastarengas eteen on jo ostettu ja kiinaihmeet ladattu ja testattu

Maa on jäässä.

Terveiset Vuokatista. Ensilumet jo koettu tiistaina, loistavat ulkoilukelit ollu ja ulkoiltu(jalkaisin) onkin ylhäällä vaaralla sekä alhaalla mäntykankaalla. Hienoja reittejä käyskennellä luonnossa ja korkeuseroa löytyy kyllä. Hiihtokausikin tuli avattua putkessa ja ulkoladulla, jota väsäsivät koko ajan lisää.
    Syksyn päätavoitekin tuli ajettua eräänä lauantaina eli Vuosaaressa tuli pyörähdettyä( osa1 ja osa2 ),rankkaa oli.
    Valot kohta iskussa, uus akku kohta kotona, ja kiinanihme kans(eiks näitä pitäny olla 2 että pärjää,muistan jonkun sanoneen)
    No, huomenna kotio ja normi päiväjärjestykseen. YLenkeille kyllä aion mut alkanut vuorotyö syö osan niistä tehokkaasti.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukka H Katso viesti
    Terveiset Vuokatista. Ensilumet jo koettu tiistaina, loistavat ulkoilukelit ollu ja ulkoiltu(jalkaisin) onkin ylhäällä vaaralla sekä alhaalla mäntykankaalla. Hienoja reittejä käyskennellä luonnossa ja korkeuseroa löytyy kyllä. Hiihtokausikin tuli avattua putkessa ja ulkoladulla, jota väsäsivät koko ajan lisää.
    Syksyn päätavoitekin tuli ajettua eräänä lauantaina eli Vuosaaressa tuli pyörähdettyä( osa1 ja osa2 ),rankkaa oli.
    Valot kohta iskussa, uus akku kohta kotona, ja kiinanihme kans(eiks näitä pitäny olla 2 että pärjää,muistan jonkun sanoneen)
    No, huomenna kotio ja normi päiväjärjestykseen. YLenkeille kyllä aion mut alkanut vuorotyö syö osan niistä tehokkaasti.

Hirveetä meinikiä Jukka. Taitaa isännän kuntopohja olla kohillaan Minulta olisi jäännyt ajamatta.

Huomenna olin suunnitellut juoksevani Kaarinassa mutta säätutka näyttää niin kovin talviselle. Eikä ole juoksukenkiä joissa on nastat http://tuorla.v-smol.fi/saa/index.php

Taidan jäädä aamulla kaikessa rauhassa nukkumaan. Lienee viisain ratkaisu

Jahas, se taisi löytyä leipäkoneelle uusi omistaja Iso Jukka H:lle!

Ota ARJ rokulia huominen ja lähde sunnuntaina kokeilemaan Jotain Ihan Muuta, eli kiipeilyä. Menen joko 11-12 aikoihin boulderoimaan Konalaan tai iltapäivemmällä 14-15 aikoihin köyden jatkeeksi Tapanilaan. Riippuen vähän muista riippujista...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ertsi Katso viesti

Ota ARJ rokulia huominen ja lähde sunnuntaina kokeilemaan Jotain Ihan Muuta, eli kiipeilyä. Menen joko 11-12 aikoihin boulderoimaan Konalaan tai iltapäivemmällä 14-15 aikoihin köyden jatkeeksi Tapanilaan. Riippuen vähän muista riippujista...
    Riippuja otti yhteyttä; 16-17 aikoihin Tapanilaan...

en määny oikein tiiä, vai kiipeilemmään, mutta......

Maa on nyt jäässä, jos ei nyt ihan vielä mutta ensiyönä menee pakkaselle joten se tietää sitä että paska ei roisku

Olen tänään hieronut Specialized S-worksin taas entistä ehompaan talvikuntoon. Eli päivitystä on tullut sen verrann että edessä on ihan uusi nastakumi ja ihan newes takavaihtajan vaiheri kuorineen. Juu on se, se on semmoinen jonka huomaa kilometrin päähän ja tiätty sävy sävyyn kypärän kanssa. Minä en voi kerta akaikkiaan ymmärtää sellaisia maastopyöräilijöitä joiden takavaihtajan kuori ei ole savy sävyyn kypärän kanssa. Välitykset on muutettu sellaiselle heikkokuntoiselle rimpulalle passeliksi. Ketjunohjurikin on hieman viimetalvesta muutetu joten se tietää sitä että huomenna ollaan taas maastossa.

Kaikki mukaan sillä nyt taas mennään. Kuukauteen en ole maastossa ajanut metriäkään, mutta kyllä se tästä taas lähtee.
    Tuusulanjärvi ympäri tai jotain sinne päin.

Aattelin kans huomenna tulla maastopolkaisulle.

Tulossa kans. Nastakumit on vielä kaupassa mutta eiköhän ilmankin pärjää hyvin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TuomasR Katso viesti
    Tulossa kans. Nastakumit on vielä kaupassa mutta eiköhän ilmankin pärjää hyvin.
    ei oo mullakaan nastoja Vortriippiin laitettuna. onkos retkeilyvauhti niin uskaltais tulla ankkuriksi.

osallistuin ekaa kertaa jonkinnäköiseen seikkailukisaan viime yönä. kootut selitykset löytyy tuolta:
    http://www.sports-tracker.com/#/work...nirffpr0dkijtl

pisin kilpailumatka oli 170 km. yli puolet kilpailijoista liikkui jalan, yksi urhoollinen tuo 170 km, kisa-aikaa oli 24 tuntii .
    pyörällä liikkujista noin puolet meni pisimmän matkan, nopein alle 11 t .

Huikea veto tuo Jukan Vuosaaren keikka. Itsekin oon ajellu Jpää-Vuosaari välin, mutta se vaati lukemattoman määrän etappeja eri päivinä. Olisi kyllä hienoa tehdä tästä Itämeripyräilystä teemapäivä vaikka keväämmällä. Esim. Kerava-Vuosaari voisi olla päiväetappina mahdollinen myös meille taviksille.

Koitinpa taas innolla laittaa RIPpiä ajokuosiin uuden ketjunkiristäjän yms. kera, mutta kuinka ollakaan, eihän se istu. SLX -kampien pikkurattaan pulttien paikat laahaa kiinni. Internets tietää, että FSA:n kampien kanssa ehkä saattaisi onnistaa paremmin. Tai sitten ehkä ei. Onnistuisikohan jonkun toisen fillarin kanssa? Taitaa tuo RIPpi olla turhan XC -fillari minun käyttööni... Jos joku tietää jonkun, jota kiinnostaisi tuollainen hyvin kestävyystestattu Niner RIP9 kokoa S letkeään XC- ja trailiajeluun, saa ohjata puheilleni

, eihän se istu. SLX -kampien pikkurattaan pulttien paikat laahaa kiinni.
    Siis yhden rattaan systeemi? Noi pikkurattaan pultinpaikat on tullut sahattua järjestäen pois kaikista kamista kun olen laittanut ohjurin ja vain yhden rattaan.

, eihän se istu. SLX -kampien pikkurattaan pulttien paikat laahaa kiinni.
    Siis yhden rattaan systeemi? Noi pikkurattaan pultinpaikat (Shimano) on tullut sahattua järjestäen pois kaikista kamista kun olen laittanut ohjurin ja vain yhden rattaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Meridisti Katso viesti
    Siis yhden rattaan systeemi? Noi pikkurattaan pultinpaikat (Shimano) on tullut sahattua järjestäen pois kaikista kamista kun olen laittanut ohjurin ja vain yhden rattaan.
    Ertsi. Ota se kampi irti ja laita ruuvipenkkiin kiinni. Käteen sopiva viila ja ei kun viilaamaan. Ne pikkurattaan "tumpit" pitää ottaa juurimutineen pois.
    Ja sitten speksaamaan. Kyllä se siihen asettuu kun sen laitaa vaan paikoilleen. Prikkavirityksin.

Loistolenkki tänään, suuri kiitos kaikille maastoilijoille. Aivan timantti keli.
    On näköjään kroppa unohtanut miltä se oikea maastopyöräily tuntuu. Se tuntuu koko kropassa.

Joku puhu pikkujouluista, kuka järjestää?? Vai kokonnutaanko kaikki ertisn luokse saunomaan. Juu tiätty yllätyskeikkana (no tämä oli tämmöinen kevennys enhän minä nyt oikesti tätä tarkoittanut)

Kyllä hyvä oli lenkki, Heccu ajatti porukan päät pyörälle,kun pitkin peltoja porhallettiin. Leppäkorvessa käytiin kääntymässä, Keinikseltä ensin Tuomas oikas kotiin, me ARJ:n kanssa heti kohta(kuitenkin) kanssa, Heccu ja Timbe kiersivät vielä Talman kautta kotio. Polut eiku paranee, vielä kun pitelis pikku pakkasia.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Marcolli Katso viesti
    Huikea veto tuo Jukan Vuosaaren keikka. Itsekin oon ajellu Jpää-Vuosaari välin, mutta se vaati lukemattoman määrän etappeja eri päivinä. Olisi kyllä hienoa tehdä tästä Itämeripyräilystä teemapäivä vaikka keväämmällä. Esim. Kerava-Vuosaari voisi olla päiväetappina mahdollinen myös meille taviksille.
    Pistetäänpä korvan taakse. Kyllä tuolle välille hienon reitin saa, polkuja enemmänkin kun mitä nyt ajelin, kun "suunniteltua" reittiä suoristelin kellon mukaan.
    Kuivaan aikaan paljon kivempi kyllä tuolla taivaltaa.

kyllä loppus meno ku seinään Talmassa, en kait ollu palautunut edellistä rääkistä. Timben kannustamana jaksoin rullailla tietä Jäkeen.
    http://www.sports-tracker.com/#/workout/heccut/4ohe4omtffrscjq8
    Zippo ja Staattinen tavattiin Ahjossa treenamassa pyöräakrobatiaa.
    heccu muokkasi tätä : 28.10.2012 at 23.11

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •