Alkujaan tämän lähetti
Poursuivant
Eli siis Cancellara voi poistua Bruynellin alaisuudesta, koska ei ole ollut mukana hänen d-ringissä, mutta Nuorempi Hoikka ei? Vanhempihan se taisi jo tälle kesälle narahtaakin...
Cancellara varmaan selvittää tätä vaiihtoehtoa. Syyskuussa kerrottiin, että Cancellara on tutkinut asianajajiensa avustuksella, onko sopparipykälissä joku kiertotie, jolla pääisisi pois RadioShackista. Sitä ei löytynyt ja mies päätti tyytyä kohtaloonsa kunnioittamalla kauden 2013 loppuun asti ulottuvaa sopimustaan. Minulla ei ole mitään hajua, minkälaiset d-pykälät soppareissa on jos joku tallitoveri käryää tai kaapista löytyy vanhoja luurankoja (lue: Bruyneel & US Postal).
Mikäli olen käsittänyt oikein, Andy on ollut aina hyvin lojaali. Hän kunnioittaa sopimustaan, vaikka v-käyrä on varmaan aika korkealla - kiitos US Postal -casen ja veljensä käryn.

Alkujaan tämän lähetti
Poursuivant
Astanan nurkanvaltaajat, eli käytännössä sen vanha Discovery Channelin jengi, savustettiin ulos tiimistä. Bruyneel ja LA saivat käytännössä fudut Vinon tiimistä ja asiasta tuli hirveä mekkala. Koko Bruynellin esikunta poislukien Contador ei enää kilpaillut vuoden 2010 aikana Astanassa, vaan tilalle perustettiin Team RadioShack, jonka puikoissa oli silloin tämän d-casen kaksi syytetyintä toimijaa: JB ja LA.
Olen miettinyt skenaarioita, että Bruyneelin ja Armstrongin harrastama politiikka on saattanut koitua Contadorin pelastukseksi, ettei hänen nimeään löydy lainkaan USADA:n raportista (ml. lista anonyymeistä ajajista). Pistoolimieshän oli täysin ulkokehällä mm. Tourissa 2009. Koko sirkus pyöri Armstrongin ympärillä ja AC oli käytännössä eristetty, koulukiusattu henkilö.
https://twitter.com/ammattipyoraily
Kirjanmerkit