Contin ust rq sanoi poks, ja minä kokeilemaan että onko se takuuseen. Ensin meiliä sinne että rikki on ja tähän malliin, ne vastaamaan että aijaa laitatko kuvan. Minä lähetän sinne videoklipin että tuossa se näkyy paremmin, rengas vatkaa ja kunnolla. Ne vastaa että JOS haluat tehdä valituksen niin sitten sitä rengasta postissa tännepäin ja tuohon osoitteeseen ja noi tiedot pakettiin. Kuvittelin että asia olisi mennyt eteenpäin kokoajan. Pyytivät että halvimmilla postikuluilla. Postin täti sanoo että 8-10 arkipäivää kestää. Minä odotan 4 viikkoa ja kun mitään ei kuulu niin meilillä kyselemään että onkos se paketti tullut perille? Vastaavat että koska lähetit sen, jumankauta neljä viikkoa sitten! ja heti perään tulee sposti että juu saatiin paketti. sitten täytyy vielä erikseen kysyä että saanko ne postikulut takaisin!!! juu, saat. oli vastaus.
All in all, kyllähän sekin asia saatiin hoidettua, mutta kun kaupan asenne tätä asiaa kohtaan vaikutti olevan todella vetelä. Että v***ttaa kun sen olisi voinut hoitaa paljon ryhdikkäämminkin! Se, että joutuu erikseen kyselemään ja pyytämään asioita ei mielestäni ole kaupan osalta kovin fiksua. Muuten olen saanut hyvää asiakaspalvelua, mutta tämä keissi vaan jätti pahan maun suuhun.

Jotkut asiat ovat niin kalliita että minulla ei ole niihin varaa paitsi silloin kun olen veloissa.

Kirjanmerkit