FillariHephaElectrobikeGiant
Sivu 145 / 281 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45 95 135 143 144 145 146 147 155 195 245 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 4.321 - 4.350 / 8418

Aihe: MTB Järvenpää

Kyllä kiipeily on mukavaa vaihtelua pyöräilylle. Kaikki mukaan kokeilemaan! Jos tuntuu että ei tunnu kotoisalle niin sukkikset jalkaa vain ja kypärä Olitko Ertsi mitä päivää ajatellut tuleva viikonloppuna? K-Raudan mäkeä ei ihan lenkin ohella pysty siivoomaan. On niin huonossa kunnossa, hyvä että kokonainen viikonloppu sen siivoamiseen riittää. Mutta ilmoittaudun talkoisiin kun ne tullaan järjestämään.

^En ole ajatellut, ei ole mun juttu nääs. Jos on hyvät kelit ja saan konkelin kuntoon, saatan jopa pyöräillä viikonloppuna. Lauantai iltapäivä tai sunnuntai aamupäivä lienee otollisimmat ajankohdat minulle... Jos lauantai iltapäivä onnistuu, voisi ehkä käydä katsastamassa Boulderkeskuksen Pasilassa...

EKP:ta vois koittaa taas tulevana viikonloppuna, mulla muut menot peruuntuivat. Säätiedotus lupaa tällä hetkellä sateetonta keliä lauantaiaamulle.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TuomasR Katso viesti
    EKP:ta vois koittaa taas tulevana viikonloppuna, mulla muut menot peruuntuivat. Säätiedotus lupaa tällä hetkellä sateetonta keliä lauantaiaamulle.
    Minulla käy heikosti, sillä pitäisi olla klo 15 toisessa hommassa Järvenpäässä. Sunnuntai kävisi paremmin, mutta kovin epämääräisiä ovat sääennusteetkin vielä.
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Huomenna aamulla ajattelin ajella 2 - 3 tuntia. Lähtö joskus 9-10, jos joku on liikkeellä samaan aikaan niin ilmoitelkaa.

EKP saa jäädä tältä viikonlopulta, sadetta jatkuvasti, mukavampi kastua lähellä kotia. Seuraavan kerran voisi yrittää parin viikon päästä.

Nyt on metsät mukavasti marinoitu vedellä. Hiihtomajan metsässä polut solisi puroina

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Meridisti Katso viesti
    Nyt on metsät mukavasti marinoitu vedellä. Hiihtomajan metsässä polut solisi puroina
    Eikä fillarin korjaavat pulikatkaan ole tulleet -> kiipeilemään siis. Pasilan Boulderkeskuksessa ei tarvitse pelätä putoavansa korkealta. Juna Haarajoelta lähtee puksuttelemaan 12:49.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ertsi Katso viesti
    Eikä fillarin korjaavat pulikatkaan ole tulleet -> kiipeilemään siis. Pasilan Boulderkeskuksessa ei tarvitse pelätä putoavansa korkealta. Juna Haarajoelta lähtee puksuttelemaan 12:49.
    Ehkäpä tulen mukaan myös. Tänään kisat, joten katotaan mikä on huomenna kunto

^Niineikusiis tänään olen menossa...

Ilimoottelin joskus hörypäissäni että 6.10.2012 ajetaan pitkälenkki. No nyt voin jo ilmoittaa että ainakaan minä en pysty pitkää lenkkiä ajamaan enkä lyhempääkään.

Sen Hyvinkään sippaamisen jälkeen olo ei ole juuri kohentunut. Yritin eilen lähteä pikku iltajuoksulenkille, mutta kun sain riivittyä verkkarit raajoihin niin jalat oli jo hapoilla. Viikkasin kamppeet komeroon ja menin nukkumaan, joten lenkistä tuli sitten mallia palauttava

Palaan mestoille kunhan saan itteni kuntoon.

Ja toisaalta metsässä on niin kuivaa että ihan pölisee joten eihän siellä olisi edes kovin mukavaa ajella.

Tai sitten siirryn maantiepuolelle, kun siellä taitaa olla kohta koko MTB alajaosto sotkemassa.

Eikun maastoon vaan huomenna, jos ei liikaa vettä sada. Pieni tihku siedetään.
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ARJ Katso viesti
    Ilimoottelin joskus hörypäissäni että 6.10.2012 ajetaan pitkälenkki. No nyt voin jo ilmoittaa että ainakaan minä en pysty pitkää lenkkiä ajamaan enkä lyhempääkään.

Sen Hyvinkään sippaamisen jälkeen olo ei ole juuri kohentunut. Yritin eilen lähteä pikku iltajuoksulenkille, mutta kun sain riivittyä verkkarit raajoihin niin jalat oli jo hapoilla. Viikkasin kamppeet komeroon ja menin nukkumaan, joten lenkistä tuli sitten mallia palauttava

Palaan mestoille kunhan saan itteni kuntoon.

Ja toisaalta metsässä on niin kuivaa että ihan pölisee joten eihän siellä olisi edes kovin mukavaa ajella.

Tai sitten siirryn maantiepuolelle, kun siellä taitaa olla kohta koko MTB alajaosto sotkemassa.
    Eiköhän siellä ole nyt jo koko jaosto! Miten pikku-joulut ja leipäkone?

Minä en ole tulossa maantiepuolelle. Myin Bianchin (ja muut maantierakkineet) pois jo 90-luvulla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Timbe(r)man Katso viesti
    Eikun maastoon vaan huomenna, jos ei liikaa vettä sada. Pieni tihku siedetään.
    Sataa, ei tihkua. Lenkki ehkä myöhemmin iltapäivällä?

Joo, todennäköisesti löytyy väli muutaman tunnin lenkuralle.

Eilen meni rikki takalokari, taitaa hanuri kastua tänään. Täytyy tilata rivakasti uusi 29" setti kun sääennuste lupaa jatkossakin pelkkää sadetta. Jos joku tarvii 26" etulokarin, multa saa nimellistä korvausta vastaan Topeakin Defenderin.

Edit: olisko joku klo 14 hyvä aika?
    TuomasR muokkasi tätä : 30.09.2012 at 10.32

Lähteekös kukaan hetken päästä lenkille? Valot päähän ja menoks.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Timbe(r)man Katso viesti
    Lähteekös kukaan hetken päästä lenkille? Valot päähän ja menoks.
    Jaa, tätä mä en kerenny lukemaan.Oliki hämärää lopussa ilman lyhtyä. Hyvä lenkki kolmistaan.Jokunen lammikko mannis.

Olen pyörä, älä kysy minne. Seeking kokous kenties valaista minua
    (kuukkelin käännös Timben jälkikirj.)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kasari Katso viesti
    Jaa, tätä mä en kerenny lukemaan.Oliki hämärää lopussa ilman lyhtyä. Hyvä lenkki kolmistaan.Jokunen lammikko mannis.

Olen pyörä, älä kysy minne. Seeking kokous kenties valaista minua
    (kuukkelin käännös Timben jälkikirj.)
    Jaahas, no ei ole kyllä kuukkelilla espanja saati suomi hallussa, vaan on tuossa joukossa sentään oikeita sanoja.
    Innostaisikohan piemeäajon nautinto väkeä lenkeille arki-iltaisin? Nyt pääsee taas nauttimaan lumeneista.

Voisin lähteä harjoittelemaan pimeällä ajoa Tällä viikolla en kerkiä, mutta ensi viikolla voisin lähteä iltasella ajelemaan. Sunnuntaina kaikki yhteislenkille! Itsekin tulossa säävarauksella. Rupee sen verran toi ainainen sataminen ketuttaa että ei jaksa enää sateessa ajella.

Onko tänään kukaan menossa maastoon? Olisin itte lähdössä joskus kolmen aikaan. Seurakin kelpaa.

Sunnuntailenkillä käväistiin Timbermannin kanssa Talmassa tuolviisiin rennonletkeesti pyörähtämässä.Kiitokset seurasta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukka H Katso viesti
    Sunnuntailenkillä käväistiin Timbermannin kanssa Talmassa tuolviisiin rennonletkeesti pyörähtämässä.Kiitokset seurasta.
    Kauheesti huutelua ennakkoon että lenkille lähden. Noh hienosti vedin vielä unta palloon kymmenen aikaa, vaikka oli herätyskello . Kävin sit yksikseen hiihtomajaa kiertelemässä, huononpaan suuntaa on sielläkin polut menneet

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukka H Katso viesti
    Kiitos Jukalle, joka tuntee valtavan määrän polkuja perusalueemme ulkopuolella. Esimerkiksi tuonne Talman alueelle pitää mennä useammin, oli hienoa polkua. Tältä näytti pyörä lenkin jälkeen:

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ertsi Katso viesti
    Eikä fillarin korjaavat pulikatkaan ole tulleet
    No nyt ne on ja tänään olin haaveillut ehtiväni ne asentelemaan, mutta haaveeksihan se jäi. No, eipähän tartte arpoa, mennäkö sunnuntaina maastoon vai tehdä jotain muuta. Ihan Arton kiusaksi en mene maantielle vaan kiipeilemään.

Se on ihan oikeasti hauskaa hommaa Jos tuntuu, että kuitenkin korkealla pelottaa liikaa, niin kuten eräs viime viikonloppuna melkein ensimmäistä kertaa kapuilemassa ollut, ei-erityisen-urheilullinen äiti-ihminen tuumasi: "sitten kun lakkaa ajattelemasta kuinka korkealla on ja keskittyy itse kiipeämiseen, homma on oikeasti tosi kivaa" ja kapusi katonrajaan 12 metriin. Ko. henkilön kanssa ollaan menossa alkeiskursille parin viikon päästä.

Nyt on menossa kiipeilyviikko, joten kokeilemaan pääsee erityisen Halvalla Lähteekö kukaan sunnuntaina matkaan?

Tervehdys pitkästä aikaa tänne palstalle,

eilen kolmistaan käytiin toteamassa lemmenlaakson märkyys ja testasimme lamppujen toiminna.

Minä olin koeajolla lyhyemman stemmin kanssa. Ei hyvä, palaan vanhaan takas.
    Jokainen polku on kokeilemisen arvoinen

650 miehet nyt niitä saa!

Komento takaisin. Perun sanani, että en lähde Järvenpään maantielenkeille jos lenkit ovat tällaisia:

http://www.youtube.com/watch?v=7ZmJtYaUTa0

...silläkin uhalla että haukutaan mamilsiksi.

http://www.taloussanomat.fi/harrastu.../201239503/139

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antsu Katso viesti
    Tervehdys pitkästä aikaa tänne palstalle,

eilen kolmistaan käytiin toteamassa lemmenlaakson märkyys ja testasimme lamppujen toiminna.
    Ja reittikin jäi talteen. Peruspolkuja ajeltiin, tosin ne oli muuttunut julmetun liukkaiksi.
    http://www.sports-tracker.com/#/work...6gafuf254b7jsv

Lainaus Alkujaan tämän lähetti KODE Katso viesti
    650 miehet nyt niitä saa!
    Juu näin on mutta tuo fillarilehden juttu oli kyllä ihan ala-arvoinen. Siis ei järjenhaivää koko jutussa. Asiaa ei ollenkaan. Odotin tuota numeroa kuin kuuta nousevaa, mutta petyin ja pahasti. Pelkästään bikeradaria seuraamalla ja lukemalla tietää jo paljon enemmän.

Speksit on kyllä selvillä mimmoinen 650B:stä tulee, mutta katsotaan kevväämmällä lisää. Renkaat ja keula ratkaisee pelin, muu on jo mietitty.

Olen myös hieman pettynyt suomalaisiin pyöräliikkeisiin. Kysymyksiini (650B) vastaukset ovat ollleet ihan fillarilehden artikkelin tasoisia. Tai mitäpä tuumitte jos sähköpostissa on vain linkki valmistajan sivuille? tai pyydetään olemaan yhteyksissa suoraan valmistajalle.

Kohta tosiaan koko ala kuolee suomesta. Myydään vain mummiksia ja ensipyöriä muksuille.

Tosiaan en kaipaa itse mitään erityistä palvelua mutta ainakin omasta mielestäni normaali perusulkoilijaa enemmän lajista perillä olevana odotan toki myös hieman enemmän, siis tietoa. Kysmykseni asetin heti EuroBike messujen jälkeiseen ajankohtaan jolloin kaikki suurimmat toimijat suomesta oli EuroBikessä.

Ai niin Foxcompin Toikalta sain kyllä vastauksia kysmyksiin ja tietoa mitä tulossa on kaudelle 2013

Maastopyöräily on sitä paitsi ihan paska laji.

Nooh, tänään paska lensi melkoisesti vähemmän kuin esim. kaksi viikkoa takaperin. Voisi sanoa että oli melkein kuivaa, enää eivät polut toimineet ojina, kaltsit kuivia ja vain paikka paikoin ihan aavistuksen kosteaa. Huomenna sitten onkin jo rutikuivaa.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •