FillariGiantElectrobikeHepha
Sivu 15 / 134 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5 13 14 15 16 17 25 65 115 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 421 - 450 / 4013

Aihe: Työmatkatemmon säännöt?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juniper Katso viesti
    Eli hävisit 5 kertaa, koska jos jouduit ohittamaan monta kertaa niin sinut ohitettiin monta kertaa eli hävisit.

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2
    No johan nyt on markkinat! Vitsi nyt kun lähden töistä kotiin, niin mun pitää saalistaa viisi plus-pistettä. Mä olen nyt hemmetti miinuksen puolella! Tai ainakin pitää jotenkin huoli, että kukaan ei pääse valoissa ohi.... Ehkä mä alan kylvämään nauloja jälkeeni piikkimatoksi, että vältyn näiltä harmittavilta pistemenetyksiltä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sade77 Katso viesti
    ...Vitsi nyt kun lähden töistä kotiin, niin mun pitää saalistaa viisi plus-pistettä. Mä olen nyt hemmetti miinuksen puolella!...
    Ei auta. Tässä lajissa kun ei lasketa plus-pisteitä. Vain tappiot lasketaan, joten ei kannata hävitä.
    Polku se on paikallaan polkeva polkukin... Aurora

Häviö on häviö, sitä ei voi enää myöhemmin kompensoida, vaan se seuraa häpeätahrana koko loppuelämän.
    Speksien sattuessa kohdalle ajetaan speksien mukaisesti. Sateen sattuessa kastutaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Risto Koivunen Katso viesti
    Häviö...se seuraa häpeätahrana koko loppuelämän.
    Nää on aina kipeitä muistoja....

Kannattaa lohduttautua ajatuksella, että sitä hävittyjen työmatkatempojen lukumäärää ei todennäköisesti tulla hakkaamaan hautakiveesi.
    Speksien sattuessa kohdalle ajetaan speksien mukaisesti. Sateen sattuessa kastutaan.

Kannattaa lohduttautua ajatuksella, että sitä hävittyjen työmatkatempojen lukumäärää ei todennäköisesti tulla hakkaamaan hautakiveesi.
    Senhän voi laittaa testamenttiinsa ehtona - olympiavoittajilla renkaat, työmatkatempoilijoilla tappioiden määrät esimerkiksi 23456/23460 tappiot/temmot.
    • EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
    • EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
    • Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta

....hävittyjen työmatkatempojen lukumäärää ei todennäköisesti tulla hakkaamaan hautakiveesi.
    Voishan se olla hyvä että se ainoa suurempi saavutus on kiveen ikuistettu.

Vain häviö on ikuista.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti haedon Katso viesti
    Ei auta. Tässä lajissa kun ei lasketa plus-pisteitä. Vain tappiot lasketaan, joten ei kannata hävitä.
    Huoh, no ei auta kun mennä maanrakoon häpeämään! Aamulla kuittasin kaksi syslokrossia ja yhden retro-Bianchin, joten tänään mä ainakin voitin! Kukaan ei menny mun ohitse Ehkä se voidaan sitten hakata hautakiveen "voitti kerran elämässään työmatkantemmon suvereenisti".

Ei. Väärin taas kerran. Kaksi syslorossia ja yksi retro-Bianchi hävisivät. Sinä et voittanut.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kare_Eskola Katso viesti
    Ei. Väärin taas kerran. Kaksi syslorossia ja yksi retro-Bianchi hävisivät. Sinä et voittanut.
    Häviämätön muisto häviöttömästä temmosta kuitenkin, joten kyllä hautakiveen tulee jotain mainintaa laittaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Oatmeal Stout Katso viesti
    Häviämätön muisto häviöttömästä temmosta kuitenkin, joten kyllä hautakiveen tulee jotain mainintaa laittaa.
    Ilman muuta, olishan tuossa voinu huonomminkin käydä. Olis voinut vaikka hävitä!

Mukava työmatka aamulla...pääsin peesaan pipopäistä hybridikuskia maasturilla. Ilmeisesti hybridistiä rupesi ärsyttämään 240 Hugin räikän ääni kun rupesi syljeskeleen Seuraavalla suoralla ohi..1-0
    Die Kanonen von Kauppi
    |ex 10k-kerho|
    "ajelee takana, porukan perällä vaan ja syö patukkaa siellä koko ajan" E. Lummelampi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sarpale Katso viesti
    Ilman muuta, olishan tuossa voinu huonomminkin käydä. Olis voinut vaikka hävitä!
    Näinpä ja sitäpä sureva jälkipolvi kärvistelisi ja häpeilisi, vaan toisin kävi ja se tulee ikuistaa tulevia sukupolvia varten, jotta he voivat ylpeänä muistella suvun suurtekoja.

Hah hah haa. Parin viikon ajan hävittänyt yhtä hybridiä etunojapunnerrustelineellä varustettuna. Tänään kaiffari näki että olen tulossa sivusta samalla väylälle ja kauhea repiminen alkoi välittömästi, tanko notkui ylös alas ja ketju vinkui hybridissä kun Aukusti pyöritti kultaisten ketjujen avulla ajoneuvon hurjaan 30 km/h vauhtiin.
    Oli sen verran rajun näköistä menoa ja näytti kuolema tulevan niin armahdin ja annoin hänen kuvitella olevansa voittaja tänään. Koukkasin hieman pidempää reittiä ja nostin vauhtia sen verran ettei hän kerkeä nähdä minun ohittavan kiertotietä apuna käyttäen. Huomenna sitten isketään ja nöyryytetään oikein kunnolla ja ajellaan kahdeksikkoa ympärillä, säälipisteet on jaettu.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Highlander Katso viesti
    Mukava työmatka aamulla...pääsin peesaan pipopäistä hybridikuskia maasturilla. Ilmeisesti hybridistiä rupesi ärsyttämään 240 Hugin räikän ääni kun rupesi syljeskeleen Seuraavalla suoralla ohi..1-0
    Ylämäessä ois ollu niin paljon herkullisempaa suorittaa ohitus.=)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti eilolma Katso viesti
    Hah hah haa. Parin viikon ajan hävittänyt yhtä hybridiä etunojapunnerrustelineellä varustettuna. Tänään kaiffari näki että olen tulossa sivusta samalla väylälle ja kauhea repiminen alkoi välittömästi, tanko notkui ylös alas ja ketju vinkui hybridissä kun Aukusti pyöritti kultaisten ketjujen avulla ajoneuvon hurjaan 30 km/h vauhtiin.
    Oli sen verran rajun näköistä menoa ja näytti kuolema tulevan niin armahdin ja annoin hänen kuvitella olevansa voittaja tänään. Koukkasin hieman pidempää reittiä ja nostin vauhtia sen verran ettei hän kerkeä nähdä minun ohittavan kiertotietä apuna käyttäen. Huomenna sitten isketään ja nöyryytetään oikein kunnolla ja ajellaan kahdeksikkoa ympärillä, säälipisteet on jaettu.
    Aivan huippu juttu. Naurattaa oikein vedet silmissä. Iske huomenna oikein simona. Ja kerro miten kävi.

Ei kai sähköpyörille hävityistä täysiä pisteitä lasketa?
    Foorumipyöräilyn "Lanterne Rouge"

Sähköpyörällä ajaessa ollaan hävitty jo ennen ensipolkaisua. Sähköpyörälle ei voi hävitä, mutta jos sellainen ohittaa voidaan seuraavan kuukauden työmatkat laskea automaattisiksi häviöiksi.

Mutta jos tällainen sähköpyörä ohittais, ni pyytäisin vaan päästä kyytille: http://www.faradaybikes.com/products/faraday-porteur

teni 2312: Työmatkatempoilusta lukiessa ei saa nauraa. Vakavaa puuhaa.

Koskeeko tuo nauramiskielto myös itse tempoilua? Eli saako juuri ohittamalleen kilpakumppanille nauraa pilkallisesti, vai tuleeko silloin diskatuksi (= häviö)?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti fiber Katso viesti
    Ei sitä tarvitse ottaa huomioon - se on nolo ohitetuksi tuleminen ja häviö, ei sen kummempaa. Niillä loppuu moottoriavustus 25 km/h kohdalla, joten kampea vaan kiertymään vilkkaammin.
    Niinhän sitä luulis. Kehvelit ovat virittäneet mopojaan. Viime viikolla otin patterimieheltä pataan, kun en millään uskonut että duracell pystyy alokkaan tupakomentoasennossa "sotkemaan" 35 km/h, loputtomaan ylämäkeen. Tappio oli nolo, todella nolo.

Kostoksi tyhjensin tyttäreni valomiekan duracell:it.
    - Hiki syö aivoja -

Koskeeko tuo nauramiskielto myös itse tempoilua? Eli saako juuri ohittamalleen kilpakumppanille nauraa pilkallisesti, vai tuleeko silloin diskatuksi (= häviö)?
    Nyt heitit visaisen. Sanoisin kuitenkin, ettei oikea voittojen kerääjä inahdakaan, on vain tyynen kylmä. Pikemmin pitäisi kysyä onko voitettu minkään tunnereaktion arvoinen, edes kulmien kohotuksen?

Kaikenlainen ilmeily, eleily ja muu pyörän päällä suoritettava toiminta on työmatkatemmon säännöstön soveltamisalan ulkopuolella, eikä näinollen vaikuta asiaan.
    Ankka riitelee - Asiat eivät

Kukas se kuittas mut 100-0 (punaisella Cännärillä) tänä aamuna Sangintiellä Oulussa? Nimimerkki on hukassa...
    Tulit kyllä niin "puun takaa" että en ehtiny vastaamaan Erkkolan sillallakaan.
    Ei oo ollu meikäläisellä kovin hyvä tuuri näissä tmtempoissa viime aikoina. Eilen räjähti takarengas fiksistä kesken matkan ja tänään murtu satulatolpankiristimen pultti samasta vehkeestä Turpiin tulee niin että tukka lähtee.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kare_Eskola Katso viesti
    Okei okei! Nyt mä alan hiffaamaan nämä säännöt! Ei haittaa, vaikka mä en voittanut. Pääasia on, että ne toiset hävisi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti eilolma Katso viesti
    LOL! Aamun piristys tosiaan Tule nyt kertomaan kuitenkin miten nöyryytys eteni!

Petyin itseeni kun pysähdyin tänään punaisiin valoihin ja hybridikuski edellä ajeli niistä sujuvasti läpi. Huusin perään, että: "Punaiset!" Nyt jälkeenpäin nolottaa..
    Die Kanonen von Kauppi
    |ex 10k-kerho|
    "ajelee takana, porukan perällä vaan ja syö patukkaa siellä koko ajan" E. Lummelampi

Tänä aamuna tuulessa ja tuiskussa kohti Toppilaa nöyryyttämään etunojahybridiä, mitään ei jätetty sattuman varaan tänä aamuna. Nöyryytyksen maksimoimiseksi fiksi alle, sadekamat päälle ja ISO REPPU selkään. Kohtauspaikalla ei tänä aamuna näkynyt muita joten suuntasin kohti Reinon kotia odottaen milloin keltainen heijastinliivi tulee näkösälle, tottakai tien vastakkaista puolta ettei tule osumia ennen kunnon kisan alkua.
    Kilometrin verran väärään suuntaan tutustuen tulevaan kisareittiin ja miettien kaikkein alistavinta ohituspaikkaa, kunnes tuttu hahmo vilahti pusikon takaa tielle. Nopea tarkistus ettei ole raskaampaa ajoneuvoliikennettä, fiksin etunen takas kaupunkia kohti ja kuuntelemaan ketjun vinkumista. Nopeasti oli hemmo kelattu kiinni kaikista pakoilu yrityksistä huolimatta. Samaa vauhtia hyvällä suoralla rennosti jalkoja pyörittäen ja vihellellen ohi. Pistäydyin hetken päästä läheisen huoltoaseman pihassa "lisäämässä" ilmaa renkaaseen, seurauksena uusi ohitus tällä kertaa ylämäkeen kevyesti haukotellen.
    Hetken päästä kurkkasin varovasti taakse ja hemmo oli kadonnut, lienee yritti eilistä kikkaani kiertotietä apuna käyttäen. Katseen siirtäminen joen yli todisti epäilykseni oikeaksi, siellä se reppana yritti kiihdyttää vauhtia tuulta hyväksi käyttäen että ehtisi ajaa noin 500 metriä pidemmän matkan nopeammin kuin minä. Hidastin hieman ja rullailin torille paikkaan jossa reittimme jälleen kohtaisivat, ei siinä muutakaan tekemistä ollut niin seisoskelin track standissä odottaen hybridiä tulevaksi sillan takaa. Parin banaanin jälkeen alkoi valoa näkymään ja keltainen heijastinliivi lähestyi suorastaan uhkaavalla vauhdilla. Banaanin kuoret roskiin keula oikeaan suuntaan ja menoksi. Tottakai piti varmistaa nöyryytys ja antaa hemmon huomata että olin jo pidemmän aikaa odotellut häntä tulevaksi.
    Joku aamu voisi ottaa haasteen ja lähteä liikkeelle tavarapyörällä, joko silloin onnistuisin häviämään.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •