ElectrobikeFillariGiantHepha
Sivu 53 / 203 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3 43 51 52 53 54 55 63 103 153 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.561 - 1.590 / 6086

Aihe: MTB-Turku, Episodi III - shitin kosto

Lainaus Alkujaan tämän lähetti marmar Katso viesti
    Maantieporukan kanssa ajoin Cyclolenkin, joka lähtee auranlaaksosta, mentiin Kuusitonsalmen puolta piikkiöön ja motari-rata-ohikulkutie ympäristöä takaisin. Kulkee Piikiössä osittain samoja reittejä tuon viivan kanssa. Kokonaismittaa lenkillä muistaakseni 73 km. Itse olin liikkeellä täpärillä ja maastokumeilla. Reitti oli täpärillä teknisesti helppo, mutta Cycloilla oli paikoitellen märillä juurilla ja kivillä, sekä savessa hiukan haasteita pidon kanssa. Itse tykkäsin ko reitistä. Ja viiva lenkille mun ajamana löytyy tästä.
    Joku kerta vois uskaltautua tuonne maantieporukan cyclolenkeille. Tarttee vaan hiukan reenata että pysyy perässä.
    Fuck e-bikes
    Fuck Strava
    Fuck tubeless

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Matti H Katso viesti
    Tarttee vaan hiukan reenata että pysyy perässä.
    Hah! (huutaa hän puskista, muistellen erästäkin viime talvista syklolenkkiä)

Onko tietoa kuka ja mistä syystä on muokannut luolavuoren ylähyppyriä? Se nokka on muutettu melko lailla vaaralliseksi ainakin täysjoustopyörälle. Ite en ainakaan saanu kontrolloitua hyppyä aikaseks siitä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kijas Katso viesti
    Onko tietoa kuka ja mistä syystä on muokannut luolavuoren ylähyppyriä? Se nokka on muutettu melko lailla vaaralliseksi ainakin täysjoustopyörälle. Ite en ainakaan saanu kontrolloitua hyppyä aikaseks siitä.
    Tätä kannattaa kysyä alamäkipuolelta. Ovathan ne yläpöydän nokat nyt hiukan hankalampia ainakin näin aloittelijalle...

Hauskaa ja raskasta oli Hirpparissa tänään. Ei nuo hiekkatiet vaan sovellu meikäläisen kunnolle, polulla sen sijaan ryskäämällä pärjäilee edes jotenkin. Kiitokset järjestäjille ja osallistujille.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hel02 Katso viesti
    Hauskaa ja raskasta oli Hirpparissa tänään. Ei nuo hiekkatiet vaan sovellu meikäläisen kunnolle, polulla sen sijaan ryskäämällä pärjäilee edes jotenkin. Kiitokset järjestäjille ja osallistujille.
    Hienosti tultiin hirpparilaiset peräkkäin oikeassa järjestyksessä. Eetu nuorimpana ekana, sitten sä ja sitten mä. Tosin multa putos ketju kaks kertaa, joten jos ...... niin olis mä teidät hakannut ! ...kele

Kiitti, kivaa oli. (Huudoista päätellen joku vois kysyä, miten niin kivaa ?)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HAK Katso viesti
    Tosin multa putos ketju kaks kertaa, joten jos ...... niin olis mä teidät hakannut ! ...kele

(Huudoista päätellen joku vois kysyä, miten niin kivaa ?)
    Juu kivaa oli mutta meinas kunto vaan loppuu. Niinhän siinä sitten kävi että ketjut sano naps viimisen kiekan alus.

Tattista vaan kaikille.

Annas ku isi näyttää?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juice Katso viesti
    Juu kivaa oli mutta meinas kunto vaan loppuu. Niinhän siinä sitten kävi että ketjut sano naps viimisen kiekan alus.

Tattista vaan kaikille.
    Niin onhan Juicekin ainakin melkein hirpparilainen.
    Naps ja tyhjä polkaisu, ei kovin kivaa, mutta pyöräilyä kuitenkin.

Hyvä meininki oli kisoissa. Liikenteenohjaajillakin oli kivaa.

Kameralle tarttui pari kohtuullista ja useampi suttukuva,

https://picasaweb.google.com/1028149...eat=directlink
    Fuck e-bikes
    Fuck Strava
    Fuck tubeless

Tulokset

Muutostoiveet (ajat ja erityisesti kierrosmäärät) osoitteeseen ulla.karhunen(a)gmail.com

Kiitos osallistujille ja Matille, Pikelle ja Mikalle avusta! Kierroslaskenta vaatisi vähintään yhden sekkarin ja henkilön lisää. Taas tuli paniikki, vaikka oli muka varauduttu viime vuotta paremmin. Minä en ota tätä kisaa enää vastuulleni. Kiitos ja hei.

Edit: herra M-7 piti vaihtaa M-10-sarjaan, kun ei aluecupissa ole M-10:tä nuorempia sarjoja. Lupaava nuorimies, kiilasi itsensä M-10-joukossa kakkoseksi!!
    Ulla muokkasi tätä : 05.09.2012 at 08.28
    mtbturku.net
    MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta

Kiitos järjestäjille mukavasta radasta ja kisasta! Järjestelyt pelasi hienosti ja kannustan Ullaan ottamaan vastuun myös ensivuonna! MattiH oli ottanut kuvia, omaa kärsivää ilmettä on hauska katsoa kotisohvalta, kiitos. Kerran törmäsin puuhun ja yhdet otb:t alamäkeen, mutta selkeetä parannusta viimeviikkoiseen kuitenkin.
    OlliR muokkasi tätä : 04.09.2012 at 21.38 Syy: kirjoitusvirhe..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ulla Katso viesti
    Kiitos osallistujille ja Matille, Pikelle ja Mikalle avusta! Kierroslaskenta vaatisi vähintään yhden sekkarin ja henkilön lisää.
    Kiitos Ullalle ja Pavelle ja muille, SebastianB myös siellä viittoili tien poskessa.

Oikein hyvinhän se meni. Hommataan vaikka kaks sekkaria ja persoonaa ensi vuodeksi lisää.

Jep, kiitos kaikille liikenteenohjaajille.
    mtbturku.net
    MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta

Kiitokset kaikille minunkin puolestani, mukavaa oli!
    "Pysähdys on vauhdin surma" -Torstailenkillä kuultua

HUOM, VIIMEINEN ENNAKKOILMOITTAUTUMISPÄIVÄ!
    https://mtbgreenrace-sporttisaitti-com.directo.fi/

Kaikki mukaan viettämään mukavaa syyspäivää maastopyöräilyn merkeissä

Oonko muuten muistanut sanoa että osallistukaa Taivassalon kisaan. Ei tarvitse olla huippukalustoa tai huippukuskia. Olen pettynyt jos tuolla ei ole turkulaisia enempää kuin Tahkolla.
    • Kauas on pitkä matka. Painava on raskas kantaa.

Nautinnollista maastopyöräilyä, maittavaa lohikeittoa, räiskäleitä, grillattua makkaraa ja paljon paljon muuta Pollin Pihassa lauantaina
    Tämä kannattaa tulla fiilistelemään ja maistelemaan paikanpäälle!

Liedon XCO -reitti tuli kuntoon eilen illalla, on melkoisen hauska reitti
    Tosin mäkeäkin on molempiin suuntiin ja kalliota sekä kunnon polkua.
    *** teamvelocycling.fi /nonamesport.com / fat-bike.fi ***

Tutustuminen taitaa olla torstailenkin ulottumattomissa. Vai tolpalta kunnon maantietempo alkuun?
    mtbturku.net

^melko kunnianhimoista
    The end of the road is just the beginning...

Liedossa on hyvä reitti. Kannattaa käydä ajamassa ja tietty osallistua sunnuntain kisaan. Kisatopicista löytyy myös reittikäppyrä.

Siirtymähän on vain 10 km. Joku hurja on joskus halunnut että vakiolenkeillä olisi vaihtuva lähtöpaikka. Tiistailenkeille tätä vähän yritettiin saada aikaiseksi, mutta loppui ainakin meikäläiseltä vapaat tiistait. Tiistailenkkejäkin saa edelleen kuka vaan vetää. Minä mielelläni siirtäisin tämän päivän torstailenkin Lietoon, mutta ilmoitusaika alkaa olla turhan rajallinen eli joku mennee kuitenkin normipaikalle. Suosittelisin että Shamus (tai joku muu) ilmoittaa kellonajan ja lähtöpaikan, jos pystyy ja haluaa näyttää reittiä tänään. Ne sitten menee ketkä haluaa... Tiedän ettei useita lenkkejä haluta sopia samalle päivälle, muttei se ole mikään katastrofi jos hyvän syyn takia näin tehtäisiin.
    • Kauas on pitkä matka. Painava on raskas kantaa.

Do dii! Fillari taas läjäs, voi siis hyvällä fiiliksellä lähteä Taivassaloon. Tiistaina kisassa paukku ketjut, vaihdoin ne ja samalla uusiksi meni takapaketti. Testilenkillä ketjut hyppi niin pahasti että piti sitten uusia vielä eturieskakin. Näin käy vain kun seisotta fillaria varastossa, olkaa siis varovaisia.

Annas ku isi näyttää?

Moi,

Onneksi tutustuminen oli Torstailenkin ulottumattomissa. Olen Liedosta kotoisin ja tiedän kuinka kaukana se on. Olin tänään se ekakertalainen, Kiitos hyvästä lenkistä. Tosin tarkoitukseni oli ottaa rennosti tänään.

Vaihdoin tänään omat treenit teidän lenkkiin kuvitellen, että se olisi kevyempi. Virhe. Tottumattomalle maastopyöräilijälle tuo oli erittäin hyvä lenkki.

Noh onneksi tästä ei pääse kuin ylöspäin, joten jo viikon päästä maasto duathlonilla varmaan ollaan todella paljon nopeammassa vedossa. Oliko muuten täällä muita menijöitä Hyvinkäälle? Itse pyrin varmaan pakettiautoon tai majapaikkaan.

Kiitos spetsialistille reitistä ja muulle seuralle myös!

Alussa oma tunne oli kömpelö, hidas, surkea ja päässä ketutus. Meinasin lähteä kesken pois, mutta sisulla. Reitti taisi helpottua ekan tunnin jälkeen ja sain juonesta kiinni, loppumatka meni jo hymyn puolelle.
    mtbturku.net

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ulla Katso viesti
    Alussa oma tunne oli kömpelö, hidas, surkea ja päässä ketutus. Meinasin lähteä kesken pois, mutta sisulla. Reitti taisi helpottua ekan tunnin jälkeen ja sain juonesta kiinni, loppumatka meni jo hymyn puolelle.
    Tuttu tunne lähes joka lenkillä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mijura Katso viesti
    Moi,

Onneksi tutustuminen oli Torstailenkin ulottumattomissa. Olen Liedosta kotoisin ja tiedän kuinka kaukana se on. Olin tänään se ekakertalainen, Kiitos hyvästä lenkistä. Tosin tarkoitukseni oli ottaa rennosti tänään.

Vaihdoin tänään omat treenit teidän lenkkiin kuvitellen, että se olisi kevyempi. Virhe. Tottumattomalle maastopyöräilijälle tuo oli erittäin hyvä lenkki.

Noh onneksi tästä ei pääse kuin ylöspäin, joten jo viikon päästä maasto duathlonilla varmaan ollaan todella paljon nopeammassa vedossa. Oliko muuten täällä muita menijöitä Hyvinkäälle? Itse pyrin varmaan pakettiautoon tai majapaikkaan.
    Yleensä noi torstailenkit menee niin, että hitain menee sen mitä pääsee/pystyy/haluaa ja muut sovittaa nopeuden sen mukaan.

Ei tuo Lieto mitään kaukana ole. Mulla on sama 10 km prisman tolpalle ja mun mielestä se on lähellä, ihan nurkan takana. Imppariin yleisimmin ajamaani reittiä halisten läpi miltei tuplat ja sekin on kohtuullisen matkan päässä

Ihan hyvin liedossakin olisi ehtinyt torstailenkin aikatauluraamissa. Alkuunhan olisi saanut maastopätkän littoistenjärvelle 15 min siirtymää rata ympäri 15 min siirtymää ja polkua takaisin. Tuskin edes klo 21 paluuaika olisi venynyt.

Mutta eipä mulla mitään valittamista, kun en ehtinyt edes tolpalle ehdottamaan tuota. Kotiuduin töistä vasta seitsemäksi.

Voin tänään vetää tutustumislenkin Liedon rataan jos halutaan?
    esim. klo. 18.30 Liedon urheilukentältä?
    *** teamvelocycling.fi /nonamesport.com / fat-bike.fi ***

Jee jee, sain kipsin tänään pois kädestä :-)

Mutta sitten tulikin lunta tupaan röntgenistä, eli käsi ei ole vielä kunnolla luutunut, eli kolmesta neljään viikkoa pitää ottaa rauhallisesti, eli ei sitten tarvitse haaveillakaan maastoon lähtemisestä vielä vähään aikaan :-(

No onneksi toi Liedon XCO reitti kulkee melkein takapihalla, joten voi sitten tallustella sinne fiilistelemään...

Onpa aika mennyt äkkiä! Ja menee se muutama lisäviikko myös. Tsemppiä!
    mtbturku.net

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •