HephaElectrobikeFillariGiant
Sivu 29 / 153 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 19 27 28 29 30 31 39 79 129 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 841 - 870 / 4567

Aihe: Maastopyörä Enduroon!

  1. #841
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    7.160
    Ketun kettu. Sain tänään kepin takavaihtajan/pinnojen väliin. Korvake meni ihan solmuun ja vaihtaja taittui pinnojen väliin. Sain vaihtajan pinnojen välistä irti vain irroittamalla kiekon ja takaisin sitä ei enää saanut. Kannoin pyörän olalla kotiin sellaiset 3 km. Kotona vaurioita tutkiessani näyttää pahasti siltä, että myös runko (vuoden 2008 Commencal meta 5.5.1) vääntyi siitä kohdasta missä korvake on kiinni, koska rungon kolo, jossa korvake on kiinni, näyttää väljältä ja korvake ei istu tiukasti. Taitaa olla uuden rungon tai kokonaisen pyörän osto edessä. Joskus parannusosana metaan sai ostaa hiilikuituisen takahaarukan mutta taitaa olla mallit vaihtuneet tässä välissä.

    X0 takavaihtaja meni myös rikki mutta muut osat voisi siirtää tietty uuteen runkoon. Olin myös talvella ostanut juuri uuden keulan (revelation 150 mm) ja uudet kiekot (Flow) eli mieluusti ehkä ostais enduro-tyylisen rungon, johon 150 mm keula ja nykyiset kiekot sopii. Takana saisi olla joustoa samat 150 mm siis. Liteville kenties. Tosin budjettia ei tähän hätään olisi ja hankinta saattaa siirtyä ensi vuoteen tai syksyyn. Pitää ehkä yrittää muuttaa vaimon m-kokoinen nelossarjan meta pidemmällä stemmillä ja kentie set-back tolpalla omaan käyttöön sopivaksi loppukesäksi. huoh.
    kauris muokkasi tätä : 15.07.2012 at 18.04 Syy: täsmennystä

  2. #842
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Uantaa
    Viestit
    10.328
    On-one myy Tituksen El Guapoa DB Airilla kohtuulliseen hintaan 799£ eli vähän reilu tonni euroissa.
    http://www.on-one.co.uk/i/q/FRTITELG...rrel_air_shock
    Siinä on aika tiukka tarjous runkosetille ja viimeistään ebayhin ilmestyvät iskarittomat Guapot ovat varmaan edullisia...

  3. #843
    Liittynyt
    09/2011
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    273
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Ketun kettu. Sain tänään kepin takavaihtajan/pinnojen väliin. Korvake meni ihan solmuun ja vaihtaja taittui pinnojen väliin. Sain vaihtajan pinnojen välistä irti vain irroittamalla kiekon ja takaisin sitä ei enää saanut. Kannoin pyörän olalla kotiin sellaiset 3 km. Kotona vaurioita tutkiessani näyttää pahasti siltä, että myös runko (vuoden 2008 Commencal meta 5.5.1) vääntyi siitä kohdasta missä korvake on kiinni, koska rungon kolo, jossa korvake on kiinni, näyttää väljältä ja korvake ei istu tiukasti. Taitaa olla uuden rungon tai kokonaisen pyörän osto edessä. Joskus parannusosana metaan sai ostaa hiilikuituisen takahaarukan mutta taitaa olla mallit vaihtuneet tässä välissä.

    X0 takavaihtaja meni myös rikki mutta muut osat voisi siirtää tietty uuteen runkoon. Olin myös talvella ostanut juuri uuden keulan (revelation 150 mm) ja uudet kiekot (Flow) eli mieluusti ehkä ostais enduro-tyylisen rungon, johon 150 mm keula ja nykyiset kiekot sopii. Takana saisi olla joustoa samat 150 mm siis. Liteville kenties. Tosin budjettia ei tähän hätään olisi ja hankinta saattaa siirtyä ensi vuoteen tai syksyyn. Pitää ehkä yrittää muuttaa vaimon m-kokoinen nelossarjan meta pidemmällä stemmillä ja kentie set-back tolpalla omaan käyttöön sopivaksi loppukesäksi. huoh.
    Mites vakuutukset?

  4. #844
    A-P Guest
    hi5bikes näyttäs olevan takahaarukka commencaliin

  5. #845
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    7.160
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Ketun kettu. Sain tänään kepin takavaihtajan/pinnojen väliin. Korvake meni ihan solmuun ja vaihtaja taittui pinnojen väliin. Sain vaihtajan pinnojen välistä irti vain irroittamalla kiekon ja takaisin sitä ei enää saanut. Kannoin pyörän olalla kotiin sellaiset 3 km. Kotona vaurioita tutkiessani näyttää pahasti siltä, että myös runko (vuoden 2008 Commencal meta 5.5.1) vääntyi siitä kohdasta missä korvake on kiinni, koska rungon kolo, jossa korvake on kiinni, näyttää väljältä ja korvake ei istu tiukasti. Taitaa olla uuden rungon tai kokonaisen pyörän osto edessä. Joskus parannusosana metaan sai ostaa hiilikuituisen takahaarukan mutta taitaa olla mallit vaihtuneet tässä välissä.

    X0 takavaihtaja meni myös rikki mutta muut osat voisi siirtää tietty uuteen runkoon. Olin myös talvella ostanut juuri uuden keulan (revelation 150 mm) ja uudet kiekot (Flow) eli mieluusti ehkä ostais enduro-tyylisen rungon, johon 150 mm keula ja nykyiset kiekot sopii. Takana saisi olla joustoa samat 150 mm siis. Liteville kenties. Tosin budjettia ei tähän hätään olisi ja hankinta saattaa siirtyä ensi vuoteen tai syksyyn. Pitää ehkä yrittää muuttaa vaimon m-kokoinen nelossarjan meta pidemmällä stemmillä ja kentie set-back tolpalla omaan käyttöön sopivaksi loppukesäksi. huoh.
    Kotivakuutus löytyy ja mietin itsekin, että se saattaisi korvata. Pitää tiedustella ja pyytää korjausarvio liikkeestä. Laitain rouvan pyörästä korvakkeen ja takavaihtajan ja tältä se väli korvakkeen ja mahdollisesti taittuneen rungon välissä siis näyttää.


    Voisi toimia jotenkin mutta taitaa pidemmänpäälle jatkuvasti löystyä tuo kohta.
    kauris muokkasi tätä : 16.07.2012 at 09.11

  6. #846
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    7.160
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti marco1 Katso viesti
    On-one myy Tituksen El Guapoa DB Airilla kohtuulliseen hintaan 799£ eli vähän reilu tonni euroissa.
    http://www.on-one.co.uk/i/q/FRTITELG...rrel_air_shock
    Siinä on aika tiukka tarjous runkosetille ja viimeistään ebayhin ilmestyvät iskarittomat Guapot ovat varmaan edullisia...
    Tämän nykyisen uudehkon keulan 1 1/8 kaulaputki ja 31,6 hiilikuituinen satulatolppa eivät olisi yhteensopivia eli ehkä tuo ratkaisu ei kannata. Koska uusi takahaarukka saattaa siis hi5bikestä löytyä ja jos vakuutusyhtiö tällaiset vahingot korvaa, niin se lienee paras vaihtoehto, kun kustannukset jäävät omavastuun hintaan. Vakuutusehoissa sanotaan ettei harrastuvälineelle aiheutuneita vahinkoja korvata, jos ne hajoaa käytettäessä niitä tarkoitukseensa (pyörä hajoaa pyöräilemisestä) mutta käsittääkseni tällainen äkillinen ja yllättävä kepin meneminen voimansiirtoon ja sen aiheuttamat vauriot (kuten kaatumisen seurauksena hajoavat osat) saattavat ilmeisesti tulla korvattaviksi.

  7. #847
    Liittynyt
    01/2005
    Paikkakunta
    Vaasa
    Viestit
    1.101
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Voisi toimia jotenkin mutta taitaa pidemmänpäälle jatkuvasti löystyä tuo kohta.
    Hienosäätölekaa ja kovaa ajoa. (Toisaalta onhan sitä pienemmistäkin syistä runkoja päivitetty... )

    Ja 1 1/8 keula passaa tuollaiseen tapered runkoon oikealla ohjainlaakerilla.

  8. #848
    Liittynyt
    08/2010
    Paikkakunta
    Joensuu
    Viestit
    111
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Vakuutusehoissa sanotaan ettei harrastuvälineelle aiheutuneita vahinkoja korvata, jos ne hajoaa käytettäessä niitä tarkoitukseensa (pyörä hajoaa pyöräilemisestä) mutta käsittääkseni tällainen äkillinen ja yllättävä kepin meneminen voimansiirtoon ja sen aiheuttamat vauriot (kuten kaatumisen seurauksena hajoavat osat) saattavat ilmeisesti tulla korvattaviksi.
    Nuo vakuutusehdot kuulostaa sen verran tutuille, että taitaa olla Tapiolasta kotivakuutus hommattuna?

    Sain viime kauden alussa porsittua pannutuksen seurauksena oman xc-täpärini rungon lunastuskuntoon. Ennenkuin otin yhteyttä Tapiolaan, kävin näyttämässä paikallisessa kivijalkaliikkeessä pyörää ja he antoivat sille "korjauskelvoton"-tuomion.
    Tein vahinkoilmoituksen puhelimen kautta, jossa ilmoitin mitä oli tapahtunut ja mitä mieltä pyöräliike oli pyörästä. Vakuutustädit eivät yhtään äpättäneet vastaan, vaan maksoivat mukisematta korvauksen koko pyörästä muutaman päivän sisällä vahinkoilmoituksen tekemisestä.

    Samalla logiikalla tuon sinunkin tapauksesi pitäisi mennä vakuutuksen piikkiin.

  9. #849
    Liittynyt
    10/2010
    Paikkakunta
    Vantaanlaakso
    Viestit
    163
    Ehjä korvake paikalleen ja kovaa ajoa. Jos haluaa kosmetiikkaa harrastaa, niin voihan tuon vasaroida takaisin muotoonsa.

  10. #850
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    7.160
    Käyn näyttämässä pyörää pajalla ja kuituinen takasvingi tulee todennäköisesti alle. Hyviä arvauksia muuten vakuutusyhtiöstä ja suopeita tuntuvat olevan mutta kyllä niitä vakuutusmaksuja on aika paljon vuosien varrella maksettukin. Kotivakuutuksesta menee tosin omavastuu.

  11. #851
    160mm + 27,5" = Optimaalinen enduro? Uudet Norcot herättävät omistamisenhalua: http://www.pinkbike.com/news/Norco-R...Ride-2013.html

    Myös Cube tarjoaa tällä reseptillä uutta keitosta: http://www.bikeradar.com/mtb/news/ar...e-dhuez-34831/

  12. #852
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    185
    Tässä olisi uusi versio Enduro EVO:sta vuodelle 2013.

    180mm joustoa ja mukana myös "Specialisoitu" Cane Creek DB -iskari.

  13. #853
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    1.780
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hri Katso viesti
    Tässä olisi uusi versio Enduro EVO:sta vuodelle 2013.

    180mm joustoa ja mukana myös "Specialisoitu" Cane Creek DB -iskari.
    Aaaahhh..Mikä namu. Mulla tuli jo housuun
    - Fear is a mindkiller -


  14. #854
    Huomasin spessussa tänään huolestuttavan asian. Alimman linkun ulkopuolella on murtumisen/lohkeamisen jälkiä. Otin pari kuvaa, tosin huonolaatuisia.


    Ja sitten huomasin myös toisen asian. Sekä etu- ja taka jarruissa toinen mäntä ei toimi yhtä hyvin. Eli toisen puolen mäntä on paljon pidemmällä, toista ei edes näy. Pitää varmaan kohta vaihtaa palat...

    Edit. Onpa muuten huono kuva, sori
    Embrace the moment

  15. #855
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Kouvola
    Viestit
    3.275
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti xc-pyöräilijä Katso viesti
    Huomasin spessussa tänään huolestuttavan asian. Alimman linkun ulkopuolella on murtumisen/lohkeamisen jälkiä. Otin pari kuvaa, tosin huonolaatuisia.
    Tuo on ihan normaalia kulumista ainakin Spessun rungoissa. Minullakin on Epicissä lohkeillut maali mm. Brain-sylinterin kiinnityspisteen ympäriltä. Mutta ei sillä ole väliä, alumiini kun ei niin välitä vaikka olisikin paikoitellen paljaana. Tuossa suhteessa anodisoitu alumiinirunko on maalattua mukavampi, vaikka kuluu se anodisointikin pois jos joutuu vaikka vaijerikuoren hinkkauksen kohteeksi.

    Jarruille ensihoitona - palat irti, satulat irti, männät sisään sormin (tai työkaluin kun sormivoima ei riitä jumittuneisiin mäntiin) ja sitten kahvaa varovasti puristaen ulos. Ja taas sisään, ulos, sisään, ulos. Voi yrittää voidella jarrunesteellä tai sen puutteessa vaikka ketjuöljyllä.
    "Jaffan juon useimmiten suoraan pullosta." - palstapersoona 16.01.15

  16. #856
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti CamoN Katso viesti
    Tuo on ihan normaalia kulumista ainakin Spessun rungoissa. Minullakin on Epicissä lohkeillut maali mm. Brain-sylinterin kiinnityspisteen ympäriltä. Mutta ei sillä ole väliä, alumiini kun ei niin välitä vaikka olisikin paikoitellen paljaana. Tuossa suhteessa anodisoitu alumiinirunko on maalattua mukavampi, vaikka kuluu se anodisointikin pois jos joutuu vaikka vaijerikuoren hinkkauksen kohteeksi.
    Kiitos, hyvä tietää.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti CamoN Katso viesti
    Jarruille ensihoitona - palat irti, satulat irti, männät sisään sormin (tai työkaluin kun sormivoima ei riitä jumittuneisiin mäntiin) ja sitten kahvaa varovasti puristaen ulos. Ja taas sisään, ulos, sisään, ulos. Voi yrittää voidella jarrunesteellä tai sen puutteessa vaikka ketjuöljyllä.
    Pitää kokeilla heti kun on aikaa.
    Embrace the moment

  17. #857
    Liittynyt
    05/2006
    Paikkakunta
    Helsinki/Haaga
    Viestit
    105
    Hakusessa olisi sekalaiseen trail/enduro/tahko ajeluun soveltuva 140 - 150mm joustava pyörä, eli "do it all-kapine". Loppusuoralla netti speksailussa ovat päässeet

    - Pivot Mach 5.7
    - Mondraker Foxy RR
    - Morewood Sukuma

    Onko kenelläkään mitään näkemystä tuosta Morewoodin uutuudesta? Split pivot on ilmeisen hyvä poljettava myös ylämäkeen?

    Kiitos ja Anteeksi

  18. #858
    Liittynyt
    09/2000
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    1.710
    Itse split pivot ei vaikuta polkemiseen mitenkään, se on käytännössä runkoon integroitu kelluva jarru.
    Tuossakin polkemisen aikaiseen keinumiseen vaikuttavat päänivelen paikka, rungon leverage ratio ja iskari.

  19. #859
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    1.705
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti CamoN Katso viesti
    Jarruille ensihoitona - palat irti, satulat irti, männät sisään sormin (tai työkaluin kun sormivoima ei riitä jumittuneisiin mäntiin) ja sitten kahvaa varovasti puristaen ulos. Ja taas sisään, ulos, sisään, ulos. Voi yrittää voidella jarrunesteellä tai sen puutteessa vaikka ketjuöljyllä.
    Onko jarrunesteenä DOTtia? (Avidin jarruissa taitaa kaikissa olla?). Niihin on erikseen DOT-jarrunesteen kestävää vaseliinia (DOT grease). Tavallista jos laittaa tiivisteisiin niin menevät kuulemma lopullisesti. Näin asiaa minulle valaisi paikallinen pyörähuolto (ja antoi mukaan vähän ko. mönjää.) Mulla siis sama vika Elixir vitosessa, toinen mäntä liikkuu paremmin ku toinen. Tämä vinkki siis jos päädyt purkamaan koko jarrun.

  20. #860
    Liittynyt
    05/2006
    Paikkakunta
    Helsinki/Haaga
    Viestit
    105
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Verska-Vesa Katso viesti
    Itse split pivot ei vaikuta polkemiseen mitenkään, se on käytännössä runkoon integroitu kelluva jarru.
    Tuossakin polkemisen aikaiseen keinumiseen vaikuttavat päänivelen paikka, rungon leverage ratio ja iskari.
    Niinhän tuo näyttää olevan. Tarkemmin kun asiaa tutkin niin tuohan on sama systeemi kun Trekin käyttämä.

    Onko kokemuksia Mondraker Foxy RR:stä? Miten Cobalt 2 kiekot pysyy nipussa 90kg kaverin alla rajummassa menossa?

  21. #861
    Liittynyt
    05/2006
    Paikkakunta
    Helsinki/Haaga
    Viestit
    105
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Landy Katso viesti
    Hakusessa olisi sekalaiseen trail/enduro/tahko ajeluun soveltuva 140 - 150mm joustava pyörä, eli "do it all-kapine". Loppusuoralla netti speksailussa ovat päässeet

    - Pivot Mach 5.7
    - Mondraker Foxy RR
    - Morewood Sukuma

    Onko kenelläkään mitään näkemystä tuosta Morewoodin uutuudesta? Split pivot on ilmeisen hyvä poljettava myös ylämäkeen?

    Kiitos ja Anteeksi
    Pivot Mach 5.7 tuli hommattua.

  22. #862
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Kouvola
    Viestit
    3.275
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kaakku Katso viesti
    Onko jarrunesteenä DOTtia? (Avidin jarruissa taitaa kaikissa olla?). Niihin on erikseen DOT-jarrunesteen kestävää vaseliinia (DOT grease). Tavallista jos laittaa tiivisteisiin niin menevät kuulemma lopullisesti. Näin asiaa minulle valaisi paikallinen pyörähuolto (ja antoi mukaan vähän ko. mönjää.) Mulla siis sama vika Elixir vitosessa, toinen mäntä liikkuu paremmin ku toinen. Tämä vinkki siis jos päädyt purkamaan koko jarrun.
    Hmm. Olen käyttänyt mäntien kevyeen voiteluun silikoniöljyä ja tämä jarrunesteen käyttö on foorumilta kuultua, eli omakohtaista kokemusta ei ole. Mutta olenkohan ymmärtänyt jarrusatulan rakenteen ihan oikein - minkä takia se männän tiiviste siellä on? Eikös siellä toisella puolella ole käytännössä heti ensimmäisenä jarruneste joka yrittää paineen alla ulos ja työntää samalla mäntää ulos? Jos tiiviste on jarrunestettä varten niin miten se neste voisi olla haitallista tiivisteen ulkopuolisessa voitelussa?
    "Jaffan juon useimmiten suoraan pullosta." - palstapersoona 16.01.15

  23. #863
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Uantaa
    Viestit
    10.328
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Landy Katso viesti
    Pivot Mach 5.7 tuli hommattua.
    Saman tien voi suositella seuraavia päivityksiä:
    - SLX:n kahden eturattaan vaihtaja (M665) + bash jos edessä on 2-rattaan systeemit.
    - Enduroforksealsin neulalaakeripuslat iskarin takapäähän (etupää ei niin kriittinen)
    - raswaa satulatolppaan reilusti
    - takaiskariin 3-4kpl RockShoxin punaisia pötkylöitä täytteeksi lisäilmakammion puolelle jos iskarina on RP23 BV ja kuskilla painoa +80kg, uusimmalla CTD-mallilla ei ehkä tarvitse.

  24. #864
    Liittynyt
    05/2006
    Paikkakunta
    Helsinki/Haaga
    Viestit
    105
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti marco1 Katso viesti
    Saman tien voi suositella seuraavia päivityksiä:
    - SLX:n kahden eturattaan vaihtaja (M665) + bash jos edessä on 2-rattaan systeemit.
    - Enduroforksealsin neulalaakeripuslat iskarin takapäähän (etupää ei niin kriittinen)
    - raswaa satulatolppaan reilusti
    - takaiskariin 3-4kpl RockShoxin punaisia pötkylöitä täytteeksi lisäilmakammion puolelle jos iskarina on RP23 BV ja kuskilla painoa +80kg, uusimmalla CTD-mallilla ei ehkä tarvitse.
    Pyörän on käytetty.
    Eteen tulee Raceface rattaat, XT vaihtaja ja MRP ohjuri Bashilla.
    Takaiskarissa redut vaihdettu parempiin. En vielä tutkinut onko neulalaakerit. Huollettu hetki sitten, joten katsotaan kuinka pelittää.
    Tänään pitää mennä testailemaan. Kuvia ja raporttia kunhan pyörä edustuskunnossa.

  25. #865
    Liittynyt
    12/2006
    Viestit
    359
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Kotivakuutus löytyy ja mietin itsekin, että se saattaisi korvata. Pitää tiedustella ja pyytää korjausarvio liikkeestä. Laitain rouvan pyörästä korvakkeen ja takavaihtajan ja tältä se väli korvakkeen ja mahdollisesti taittuneen rungon välissä siis näyttää.


    Voisi toimia jotenkin mutta taitaa pidemmänpäälle jatkuvasti löystyä tuo kohta.
    Uutta saa storesta ---> http://www.commencal-store.co.uk/PBS...?ItmID=9849698

  26. #866
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Uantaa
    Viestit
    10.328
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Landy Katso viesti
    Pyörän on käytetty.
    Eteen tulee Raceface rattaat, XT vaihtaja ja MRP ohjuri Bashilla.
    Tuo SLX maksaa 24,90e vaikkapa B-D:ssä. Toimii kahdella rattaalla alkuperäistä 2011 XT:tä paremmin...

  27. #867
    Liittynyt
    05/2006
    Paikkakunta
    Helsinki/Haaga
    Viestit
    105
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti marco1 Katso viesti
    Tuo SLX maksaa 24,90e vaikkapa B-D:ssä. Toimii kahdella rattaalla alkuperäistä 2011 XT:tä paremmin...
    Osat on omassa hyllyssä, joten näillä mennään.

  28. #868
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    3.087
    välikysymys: kuinka moni ajaa täysin ilmajousitetulla enduro laitteella? Tai jos vain toinen pää, niin kumpi on ilmatoiminen?
    Paljon pyöriä, liian vähän aikaa..

  29. #869
    Yksi ilmoittautuu! Minä ajan täysin ilmajousitetulla enska pyörällä. Olen kyllä miettinyt kierrejousellista, mutta kun olen "vielä" kevyt sekä"nuori" on se jäänyt hankkimatta.
    Embrace the moment

  30. #870
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    390
    Pitäisi saada 456 Summer Seasonin ja Nicolai Noniuksen seuraksi jokin järeämpi endurotykki. Koko pyörällä saisi olla hintaa max 2500€. Haluaa listalla loiva ohjauskulma alamäkiin, bikeparkki naapurissa, mutta pyörällä pitäisi pystyä kiipeämään myös mäkien päälle ja tekemään metsälenkkejä. Pärjään kyllä vanhoillakin pyörillä, mutta uusi kuumottaisi varsinkin jos hyviä diilejä tulee vastaan. Tuskin vielä huomenna olen tilaamassa, mutta syksyn aikana luultavimmin. Mitäs olette esim näistä mieltä?

    Mondraker Dune http://www.hi5bikes.fi/~kZH5x0000001...Y104=M12-DUNE-
    Nukeproof Mega Komp http://www.bike-mailorder.de/BIKE-TE...b6hik6pu5h7ff4
    Canyon Strive ES 7 http://www.canyon.com/_en/mountainbi...ke.html?b=2569
    Radon Slide ED 8 http://www.bike-discount.de/shop/k18...de-ed-8-0.html

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •