FillariElectrobikeHephaGiant
Sivu 25 / 342 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 15 23 24 25 26 27 35 75 125 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 721 - 750 / 10237

Aihe: Viimeisin hankintasi, vol II

tempokisu Guest

Punapää oliko vielä joku asia?

Vaikka ulkokultaiset asiat olisi täydellistä, niin ei ihminen silti täydellinen ole.
    Mun mielestä.

Rumat koirat ainakin. Ja jossain on sanottu että ihminen alkaa vähittäin muistuttaa lemmikkiään...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Vaikka ulkokultaiset asiat olisi täydellistä, niin ei ihminen silti täydellinen ole.
    Mun mielestä.

Rumat koirat ainakin. Ja jossain on sanottu että ihminen alkaa vähittäin muistuttaa lemmikkiään...
    No nythän mä hokasin! Vaimo haukkui mua siaksi ennen,meillä oli silloin kaksi Bullterrieriä.
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

Satasen "arvoinen" fillariaiheinen upouusi laukku kolmella kympillä. Turhamaista? Kyllä. Natsiliiterin muovipussissakin olis uintikamat kulkeneet... Niinkuin tähänkin saakka...

Post scriptum. Se isompi ostos eli 29-maasturi on saman kolmen kympin päässä. Pitäiskö nostaa tarjousta? 2433,- on hintalapussa nyt. Olen nokittanut 350,- , myyjä vajaan 800,-

Mutta minkäs entinen laihialainen suuresti arvostamalleen kitupiikkiperimälleen mahtaa...
    - Hiki syö aivoja -

Piti lähteä äipän seuraksi yläfemmaan hakemaan pullotelinettä. Tajusin matkalla että tänään on syntymäpäiväni, joten shoppailuksihan se meni. Mukaan tarttui Oigion keskikokoinen juomareppu, Shimanon pitkähihainen ajopaita ja uusi eturatas 29eriin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kolistelija Katso viesti
    Piti lähteä äipän seuraksi yläfemmaan hakemaan pullotelinettä. Tajusin matkalla että tänään on syntymäpäiväni, joten shoppailuksihan se meni. Mukaan tarttui Oigion keskikokoinen juomareppu, Shimanon pitkähihainen ajopaita ja uusi eturatas 29eriin.
    Onneks olkoon. Mulla tulee ensi vuonna tasaluku, ajattelin juhlistaa ikuista nuoruuttani parin viikon aktiviteettimatkalla keskiseen Eurooppaan.
    - Hiki syö aivoja -

CRC:ltä pistin tilaukseen Foxin ja Enduran pitkähihaiset ja Enduran ajolasit..
    The end of the road is just the beginning...

Haato:n 150L lämminvesivaraaja, vaakamalli.

Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Uudet popttimet syksyn tallusteluihin.

Specialized Stumpy ´74 Limited edition.
    Tommaso Primavera - Pannuhuoneen Fausto Coppi

tempokisu Guest

Punapää Clint Eastwood- projekti

Onnittelut kolistelijalle!!

Mun Clintit tuli, ja valmiiksi tämä projekti. Outlaw Josey Wales oli hankala projekti; pään lähettäjä ei meinanut lähettää päätä ollenkaan, ja kun olin "open a case" niin senjälkeen, ja varsinkin negatiivisen palautteeni jälkeen sitä selittelyä ja kirje-ahdistelua vasta tulikin! Olisi heti selittänyt. Jouduin muuttaan palautteen, mutta positiiviseksi se ei muuttunu juuri tuon jatkuvan ahdistelun takia. Laitoin neutral, mutta comminication jäi pooriksi. Kaiken lisäksi pää ei sopinut mihinkään kroppaan; jouduin nikkaroimaan ja loppujen lopuksi liimasin pikaliimalla ja tilkkisin eräänlaisella "sementillä". Hoh hoh.
    Toinen on sitten Dollaritrilogian ukko ( pusseissa on kultakolikkoja oikeesti!). Alunperin piti hankkia vain dollari-ukko; loppujen lopuksi tuli 4 Clinttiä; senioriupseeri, Spirit of the West ja nämä.

Crc:stä sadetakin

Postiluukusta putosi eilen Tormin ajopaita:
    http://www.torm.cc/t1.html
    sopivan retro
    ​Mick Channon: "We've got to get bodies into the box! The French do it, the Italians do it."
    Brian Clough: "Even educated fleas do it."

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Namusetä Katso viesti
    Crc:stä sadetakin
    Näin tein itsekkin. Mukaan tarttui myös 3paria hanskoja 70-80 prosentin alennuksilla

Katsellut tovin renkuloita tuohon motooni, ilmenikin että parit BMW 1000 RR-pyörät itselleen ratakäyttöön ostanut kaverini omasi vielä kierroksen ajamattomia ensiasennusrenkaita (120/70/17 + 190/55/17 Metzler Interact. K3), niistä tuli soppeli kauppa (250 e/asennettuna)

Pari vähän rullaavampaa cyclotuubia (34mm versioina) syksyn hiekkateille:
    In triathlon, the suffering is so central and the other rewards so peripheral that one could only do it for the suffering.

Vajaa pari litraa sieniä kaupungin suosituimmasta sienestysmetsästä Ladun majalta ja metsäretken jälkeen pari kassillista ruokaa isoimmasta Kkaupasta.

Lukkorengaspihdit.
    - Numismaatikko -

Shimano xt shadow+ takavaihtaja ja raatoon uudet laakerit.
    Oksanen muokkasi tätä : 25.08.2012 at 18.26
    "On parempi olla kahdentoista tuomittavana kuin kuuden kannettavana"

HCT:ssä oli X-Bionicin kamppeita 35e kipale. Mukaan lähti sopivan kokoiset lyhyet pyöräilyhousut (ensimmäiset itselleni), testiajossa heräsi ainoastaan kysymys: Miksi kukaan ei ole käskenyt minua ostamaan pyöräilyhousuja aikaisemmin?!? En osaa X-Bionicista sanoa merkkinä mitään, mutta pieni ajelu tuntui erittäin hyvältä näillä housuilla. Paitaa ei ollut sopivassa koossa pitkähihaisena joten jätin ostamatta, olisi lyhythihaisen saanut 35e hintaan mutta jäi hyllyyn.

tempokisu Guest

Punapää lyhyet kutrit-projektia

Sain eilen otettua rantakuvat uusista Poppysta ja Darlasta. Poppylle maalasin ruskeat silmät, pesin tärkit hiuksista pois ja Darla ( tumma) sai lyhyet hiukset ( ponihäntä naps pois)

Tykkään lyhythiuksisista nukeista. Ja punahiuksisista. Tämmöiset kutrit ottaisin ( koko habituskin kelpaisi..) jos saisi valita. Dark Swan Elise. Asu on vielä hakusessa ( mustaa pitsimekkoa) kokeilin nyt tollee..

Gripit ja 17t vapaaratas.

Välikausifillari eli cyclocrossari. Väri musta. Lokareilla.

Huomenna meen hakemaan kaks uutta liskoa kotiin. jee! Näitä onkin sitten odotettu jo pari kuukautta, et eläinkauppias sai haettua noita tanskasta.

^Hassut veijarit!

No jopas on veikeän näköiset kaverukset, ihan pisti hymyilyttämään, ja mä kun en maanantaisin helposti edes hymyile

tempokisu Guest

Hymy suomalaista design-projektia

^ Rangon sukulaisia laita kuveja kun hemmot kotiutuu!

MäkiHiireltä sain kuvattavaa, aivan ihania, äärimmäisen tyylikkäitä ja tosi inspiroivia koruja. Siis ihan mahtavaa projektia! sehän tässä nukke-harrastuksessa on hienoa ettei ole vaan nukke joka ostetaan, vaan tästä keheytyy projektia ja inspiraatiota.
    Vedenneitokuvista tuli kauniita. Omasta mielestäni sain sen tunnelman mikä oli mielessänikin.

kettu

Edenillä on risti ( en tiedä näkyykö se tässä ny hyvin..) ja sama risti sitten Johnnylla, jolleka koru jäi "loppusijoitukseksi" ( laitoin sen isomman kaula"ketjun" niin meni just nappiin)

Perjantaina on tulossa uusi, käytetty titaanirunko. Sopivuudesta en tiedä, mutta näillä hinnoilla miestä muokataan sen verran, että se sopii "uuteen" pyörään. Tästä pitäisi rakentaa "pitkänmatkanpyörä" ja nykyinen Kuota jää lähiajeluun ja siitä yritän tehdän mahdollisimman kevyen.
    Ride the snake, he's old, and his skin is cold.

Uusi satula testissä, mä luulen, että tässä taitaa mennä tovi ennen kuin sopiva löytyy

Specialized Compit Sellon Pyörästä
    Still rides with 26er

^ Ollut käytössä n. vuoden päivät, myöskin Sellon Pyörästä. Oon ollu tyytyväinen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    ^ Rangon sukulaisia laita kuveja kun hemmot kotiutuu!
    Täs ois ensi askel uuteen kotiin.
    Aika kesyjä kavereita heti, et tuskin tarvii mitenkään erityisesti kesyttää.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •