GarminElectrobikeGiant
Sivu 81 / 177 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 31 71 79 80 81 82 83 91 131 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.401 - 2.430 / 5284

Aihe: Siilinjärven maantie - ja maastolenkit

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kyrdis Katso viesti
    Morjesta,

Onko tulevana kesänä siilinjärvellä jotain yhteisajo porukoita noille maantielenkeille tulossa ja onko tiedotusta jostain muualta kuin täältä foorumilta ?
    Siilissä ei vuosiin ole ollut säännöllisesti ajavaa porukkaa. Kuntotaso on niin erilainen, että ei oikein homma pelitä. Minä ajelen koko kesän joko lauantaina tai sunnuntaina satkun lenkkejä. Vauhti on jossain 25 + yksin ja porukassa voisi pitää muutamaa kilsaa kovempaakin vauhtia.
    Jospa sellainen porukka löytyy niin ajetaan. Voihan kovempaakin ajaa, mutta sitten minä en voi olla mukana.
    Täällä on ilmoiteltu. Voi olla, että on porukoita, jotka eivät ilmoittele missään.
    Jos et aja et voi ottaa!

Oolrait
    katsellaan tulevana kesänä jos sitä sattuisi saamaan jonkinlaista porukkaa kasaan, vauhtitasohan on soviteltavissa jokaiselle, kunhan ei kenenkään kieli ulkona koko matkaa tarvitsisi polkea, jos jää lenkki torsoksi niin voihan sitä sitten yksin jatkaa haluamallaan vauhdilla.

Pitää tänään käydä jonkinmoinen pätkä polkasemassa ja säätämässä uuden pyörän ajoasentoa kohdilleen.. Tulisi nyt vaan vähän sitä luvattua aurinkoakin.

Pirskatti kun täältä Honkamäestä ei pääse vielä maantiepyörällä kun on tuota sepeliä. Taidan kuitenkin yritellä. Jälän lenkki taitaa olla putsattu.
    Jos et aja et voi ottaa!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kyrdis Katso viesti
    Oolrait
    katsellaan tulevana kesänä jos sitä sattuisi saamaan jonkinlaista porukkaa kasaan, vauhtitasohan on soviteltavissa jokaiselle, kunhan ei kenenkään kieli ulkona koko matkaa tarvitsisi polkea, jos jää lenkki torsoksi niin voihan sitä sitten yksin jatkaa haluamallaan vauhdilla.

Pitää tänään käydä jonkinmoinen pätkä polkasemassa ja säätämässä uuden pyörän ajoasentoa kohdilleen.. Tulisi nyt vaan vähän sitä luvattua aurinkoakin.
    Mukana ollaan jos porukka saadaan kasaan. Nyt on ollut sellaista yksinajelua...

Olisko halukkaita Siilistä huomenna (lauantaina) lähtemään lenkille? Pielavesi-Pulkonkoski tai Länsirannan lenkki?

Käväistiin Karin kanssa eilen illalla Ahkiolahdessa kaffella ja siinä tuli puheeksi, että jos järjestettäisiin edes yksi yhteislenkki tällekin vuodelle. Joku reilu satasen lenkki kahvitauolla sopisi minulle ja suht rauhallisella vauhdilla. Tänä vuonna on tullut sen verran laiskasti käytyä lenkillä, että kovin kovassa vauhdissa en pysy kyllä mukana.

Olisiko huomenna klo 10.00 Fontanellalta ja vaikka Maaningan suuntaan Länsirannan lenkille mitään? Ehdotuksia....

Oon kippeenä pahus.
    Jos et aja et voi ottaa!

Olisin lähdössä mukaan. Lauantaina en pääse, mutta sunnuntai olisi vapaa. Pielavesi-Pulkonkoski on Siilistä n 95 km. Hyvä reitti. Ite hyppäisin kyytiin Käärmelahdesta tai voin ajaa Siiliinkin.

Länsirannan lenkillä on muistaakseni alkanut päällystystyö 20.8.

http://alk.tiehallinto.fi/alk/tietyot/tietyo_3.html

Tie 5550 välillä Haminalahti - Pajuskylä.

Paikka: Maaninka, Kuopio. Tarkempi paikka: Välillä Kurolan laituri - kunnanraja Kuopio/Maaninka.
    Siltatyö. Päällystystyö. Kaidetyö.
    Tie suljettu 20.8.2012-24.8.2012. Tie siltapaikalla aukaistaan ja liikenne ohjataan kiertoreitille.
    Kesto: 20.08. - 26.09.2012. Ma-Pe 06.00-22.00

En tiedä tarkempaa paikkaa.
    Sammy muokkasi tätä : 24.08.2012 at 14.47

Sunnuntai käy kyllä minullekin. Mitenkäs Karille? Reittiähän voidaan vielä pohtia. Länsirannan lenkillä on huonosti kahvipaikkojakin.

kon-ciocc Guest
    Sunnuntai sopii. Kelivaraus tietenkin mutta hyvältä näyttää ennusteet sunnuntaille, hetki sitten kun niitä tiirailin. Pulkonkoski-Varpasmaa-Pielavesi ja satamassa kahvit?

Ok. Sunnuntai klo 1000 Fontanella ja suunta länteen.

Mulle sopii myös. Eli mukana ollaan.

kon-ciocc Guest
    Ajelen huomenna Kinnulanlahden kautta vastaan jos ei sada tai välitön sateenuhka ole päällä. Ennuste huomiseksi on muuttunut aika epäsuotuisaksi.

Ajelen aamulla kymmeneksi Fontanellan parkkipaikalle. Niinhän tuo näkyy lupailevan heikkoja sadekuuroja, muuten näyttäis ihan hyvälle.

kon-ciocc Guest
    Kiitokset Ilkalle ja Samille miellyttävästä matkaseurasta! Fillarin mittariin kertyi 112km lisää joten kesän pisin lenkki minulle. Vauhtiakin oli vähintäinkin riittävästi. Lumia ootellessa ajellaan toivottavasti vielä toisenkin kerran?

Kiitokset lenkkiseurasta. Pielavesi nähtiin ja ainoa sadekuurokin kohdattiin siellä. Mulle tuli reilut 120 km ja vauhtia taisi olla paikoitellen hiukan liikaa minun kuntoon nähden.

Kiitoksia hyvästä lenkistä ja lenkkiseurasta. 116 km näytti oma mittari kotiovella ja vauhti kolmenkympin paremmalla puolen

kon-ciocc Guest
    Sunnuntai näyttäisi sään puolesta kelvolliselle käydä kahveilla vaikkapa vehmerissä. Kelit tosin vaihtuu nopeasti mutta toivotaan ....

Ei onnistu minulta, muuta ohjelmaa sunnuntaina. Toisaalta viikon verran oltu jo flunssassa, joten lyhempää iltalenkkiä pitää harkita joko huomiselle tai sunnuntaille.

Joo, mulla on kanssa sunnuntaille muuta. Tänään meinasin ennen saunaa käydä jonkun pienenmän lenkin (jos ei sada). Sunnuntai on vielä auki, että ehtiikö aamusta jonkun pikku lenkin.

kon-ciocc Guest
    Ajettiin naapurin Matin kanssa Viannan kautta Peltosalmelle josta Kotilihan maukkaan kinkkusämpylän ja kahvin voimalla kotiin. Neljä tuntia ja 109km ihan mukavassa kelissä joskin paikoin tuuli hyydytti liiat menohalut!

kon-ciocc Guest
    Jokos kuskit on kaivaneet sivakat naftaliinista? Pari kertaa käyty Pataskilla luistelemassa. Maastopyörää on tarkoitus ulkoiluttaa - silloin tällöin -jos ilmat sen sallii. Toiveissa taas - jälleen kerran - tulevana suvena muutama kiva yhteislenkki.

Joo, marraskuussa Lapinlahdella aloittelin hiihtokauden ja Siilissä jatkettu. Nyt taitaa ruveta loppumaan hiihtokelit. Joko sitä kohta lenkille lähdettäisiin maantielle?

kon-ciocc Guest
    Helatorstaina vois ajatella yhteislenkkiä. Lähtö Fontanellan pihasta, aamupäivä tai joskus päivemmällä kun ilma jo hieman lämmennyt? Jos ei silloin niin uudelleen seuraavana viikonloppuna.

Mulle kävis helatorstai. Länsirannan lenkki? Huomenna meinasin töiden jälkeen Pielavesi-Pulkonkoski. Mukaan lähtijöitä?

kon-ciocc Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sammy Katso viesti
    Mulle kävis helatorstai. Länsirannan lenkki? Huomenna meinasin töiden jälkeen Pielavesi-Pulkonkoski. Mukaan lähtijöitä?
    ( Pielavesi-Pulkonkoski)
    Taitas tulla mulle satkun verran kilsoja täältä ajaen. En jaksa töiden jälkeen ihan tuollaisia vielä... .
    Helatorstaina jos sää vain sallii niin olisko kuitenkin esim. S:järvi-Nilsiä-Varpaisjärvi-S:järvi? Samille n. 120km, mulle satku. Länsirannanlenkki >120km minulle, ehkä liikaa näin alkukaudesta vielä.

Keskiviikolle luvassa hyvää keliä kun taas torstaille sekä viikonlopulle kehnompaa säätä. Jos näyttää ennusteet toteutuvan niin keskiviikkoiltana vois ajaa vaikka sen satkun.? Katellaan
    kon-ciocc muokkasi tätä : 06.05.2013 at 18.21 Syy: Lisää tekstiä

Minun kyllä pitäisi vielä harjoitella salaa sivuteillä lisää ennen kuin uskallan teidän kyytiin. Vasta kolmesti ulkoiluttanut maantiepyörää, noh rospuuttopyörällä on tullut ajettua lyhyttä lenkkiä. Huomenna illalla voisi kyllä käväistä alle satasen lenkillä.

Ilkka taisit tulla maanantai-iltana vastaan Siilissä kun olin pyörälenkillä. Kävinkin Ranta-Toivalassa. Mulle keskiviikko ei käy Torstaille aamulle ovat luvanneet nyt hyvää keliä...

kon-ciocc Guest
    Keskiviikoksi on luvassa kuivaa ja kohtalaisen 'lämmintä' keliä joten aion lyhyehkön iltalenkin silloin ajaa. Torstai on kyllä sään puolesta hieman arvoitus, aamupäivä ehkä poutaa mutta aika koleaa näyttäis olevan.
    Välillä Alapitkä-Hoikki on pinnoitustyöt käynnissä. Sekin haittaa hieman ajamista Siilin suuntaan.

Jep, Sammy tulit vastaan Tarinan rinteessä. Kävin kiertämässä Kolmisopen.

No ei ole helppoa taaskaan sovittaa aikatauluja.. Saattaa minunkin lenkki jäädä huomattavasti alle satkun, ei jalat tunnu palautuvan niin helposti enää. 17:30 Fontanella.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •