GiantHephaElectrobikeFillari
Sivu 70 / 156 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 20 60 68 69 70 71 72 80 120 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.071 - 2.100 / 4670

Aihe: Bike-discount

saksan dhl =! DHL, eli saksanmaan postin sivuilla tracking koodi toimii, ehkä, ja samalla koodilla suomen postissa sitten kun rantautuu maihin.

Se kaivattu seurantakoodi on sen pdf-tiedoston yläosassa. Toimii hyperlinkkinä. Seuranta alkaa toimia, kun paketille on nouto tilattu b-d:n toimesta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Gieggoilija Katso viesti
    Osaako kukaan sanoo, mistä tietää milloin tuo discount-bike lähettää pyörän? Heti tilauspäivänä tuli joku viesti sähköpostiin, jossa kiiteltiin tilauksesta ja sitten seuraavana päivänä tuli viesti, jossa oli pdf tiedosto ja niiden pankin tiedot yms. Dhl:lla ilmeisesti nuo nyt lähettää nuo pyörät? Mitään seurantanumeroa en ole vielä ilmeisesti saanut.
    Onko ihan mahdotonta lukea ne saateviestit, sen sijaan että kyselee täällä joka asiaa erikseen?

Siitä pdf:n Sendungsverfolgung: Routing -linkistä klikkaat.. Tulee siis maakuljetuksena, eli Saksan päässä kuljettaa paikallinen posti (DHL) ja kun paketti siirtyy Suomeen, löytyy samalla koodilla Itellan seurannasta. Kun tuo status näyttää että 'saapunut kohdemaahan' tai jotaib sen tapaista, niin seuraavana päivänä yleensä Itella tyrkyttää pakettia kotiovella.

(Deutshe Post omistaa DHL:n, siksi näkyy DHL-brändin alla tuo seuranta, vaikka kyse ei pikakuljetuksesta olekaan.)

Gieggoilija Guest
    Joo no ei siellä mitään tuollaista ole. Ei löydy seurantanumeroa. Ainoa mikä voisi olla seurantanumero on "beleg-nr", joka lukee siinä pdf tiedostossa, mutta kun yritän tunkee sitä http://www.dhl.fi/fi/express/lahetysten_seuranta.html tuohon niin tuossa sanotaan "
    Hakukriteerillä ei löytynyt DHL tuloksia. Yritä uudelleen."

Gieggoilija Guest
    Joo tilasin siis tuolta bike-discountilt pyörän ja tavaraa 10.8 ja se pdf tiedosto, jossa oli juuri tuo "Sendungsverfolgung: Routing" tuli vasta äskettäin eli tänään. Sähköpostissa lukee, että pyörä lähtee matkaan 4-7 päivässä eli silloin pitäisi ilmeisesti tuon seurantapalvelunkin toimia.

Eka kokemus firmasta oli kyllä erinomaisen positiivinen. Tilasin Radon Stage 6.0:n ja sälät 7.8. Fillariosaan ja tänään lapsi olikin sitten luovutusvalmiina kotiin.

Gieggoilija Guest
    Osaako kukaan sanoa kun tuossa DHL:n seurantapalvelussa on nyt 60% niin sitten kun on 100% niin se tulee mun kotiovelle vai lähteekös se sen jälkeen jonnekkin itellalle yms. ja se sitten toimittaa sen mulle?

Osaako kukaan sanoa kun tuossa DHL:n seurantapalvelussa on nyt 60% niin sitten kun on 100% niin se tulee mun kotiovelle vai lähteekös se sen jälkeen jonnekkin itellalle yms. ja se sitten toimittaa sen mulle?
    Itellalle menee.

Syötät sen koodin Itellan seurantaan, kun DHL:n seurannassa lukee, että paketti on saapunut kohdemaahan. 14-tuotteena tulee eli yritetään kerran tuoda kotiovelle ilman erillistä ilmoitusta ja jos et ole kotona vastaanottamassa pakettia, niin lappu tippuu postiluukkuun ja paketin voi hakea postista.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

Kelaapa tätä sivua ylös ja lukaise mitä minä sulle vastasin muutama viesti sitten.

Itella tarjoaa kotiin tai itellan hyllyyn.

15.8 (keskiviikkoiltana) tilaus sisään, 16.8 lähti paketti matkaan ja tänään 20.8 postimies toi paketin ovelle. On kyllä asiallista toimintaa!

14.8. tilattu
    21.8. Itellan mies toi paketin.

Viikko meni, alles gut.

(Jos et jo tiennyt: Saksan päässä seuranta DHL:n (B-D:n lähettämän linkin kautta), Suomessa Itellan sivujen kautta.)

Ipa Guest
    OT: Muistahan Gieggoilija laittaa kuva fillaristasi ao. ketjuun.

Nonniih, Just tilattu Bike-discountista zr team 6. Sain kyseltyä ja tinkailtua sähköpostitse Matti Maus:in kanssa sujuvasti eri fillareiden hinnoista, vastaukset tulivat lähes heti ja nyt vaan sitten odotellaan kustinpolkua... Prätkäilyharrastus vaihtui vanhoilla päivillä vähemmän? kuluttavaan vaihtoehtoon.

Pessi Guest
    Tilasin pyörän ja polkimet Bike-discountista 1.8. Pyörä siirretty dhl:n kuljetukseen 13.8. Hampurissa pyörä ollut 18.8 lähtien. Jospa se joskus ovelle tulee. Odottavan aika vain on niin pitkä..

Olisi tarkoitus tilata uudet kiekot maasturiin ja katselin tuolta bike-discountista vaihtoehtoja joita heillä on tarjolla. Onko kellään tietoa onko nämä valmiiksi kasattu? http://www.bike-discount.de/shop/k73...19-silver.html

Tulevatko yleensä heidän toimittamansa kiekot valmiiksi kasattuina?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti stp Katso viesti
    Olisi tarkoitus tilata uudet kiekot maasturiin ja katselin tuolta bike-discountista vaihtoehtoja joita heillä on tarjolla. Onko kellään tietoa onko nämä valmiiksi kasattu? http://www.bike-discount.de/shop/k73...19-silver.html

Tulevatko yleensä heidän toimittamansa kiekot valmiiksi kasattuina?
    Kyllä nuo kaikki Wheels MTB osiossa olevat _kiekot_ on valmiiksi kasattuja. Navat, pinnat ja kehät ovat omassa osiossaan. Eipä ole itselle ainakaan tullut vastaan diy-kiekot-rakennussarjoista.
    Rule #6 // Free your mind and your legs will follow.

Kyllä kiekkojen pitäisi kastattuna tulla. Itse tilasin ko. kaupasta pari vuotta sitten talvikiekoiksi Shimano XT/Mavic-setin ja kasattuina ne toimitettiin.

Tänään päivällä tilasin vähän vaatetta syksyä varten, ja kolmen tunnin kuluttua tilauksesta tuli sähköpostiin lähetyksen seurantakoodi. Varsin nopeaa toimintaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pessi Katso viesti
    Tilasin pyörän ja polkimet Bike-discountista 1.8. Pyörä siirretty dhl:n kuljetukseen 13.8. Hampurissa pyörä ollut 18.8 lähtien. Jospa se joskus ovelle tulee. Odottavan aika vain on niin pitkä..
    Nuohan tulee maakuljetuksena ja siinä kun Itellalta seurannasta löytyy suattaa mennä aikaa. Mm. kun paketti tulee Helsinkiin ja jos on viikonloppu niin ei liiku mihinkään. Mun yksi lähetys juroi Kuopiossa pääsiäispyhien yli, vähänkö rietoi. Veikkaisin että Pessin pyörä löytyy huomenna ainakin Itellan seurannasta ellei sitte jo Lehmossa. Terveisiä vaan täältä Kiteeltä, jos fillaroin lauantaina Joensuuhun niin tuuppa näytä pyörääs!
    I väntan på ännu dåligare tidet

Lainaus Alkujaan tämän lähetti dirtyrider Katso viesti
    Kyllä nuo kaikki Wheels MTB osiossa olevat _kiekot_ on valmiiksi kasattuja. Navat, pinnat ja kehät ovat omassa osiossaan. Eipä ole itselle ainakaan tullut vastaan diy-kiekot-rakennussarjoista.
    OK! Kiitoksia vastauksesta! Kasattuina oletinkin niiden tulevan mutta kun tuo kuva antoi luvan ymmärtää myös toisin.

Pessi Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pessi Katso viesti
    No tänäänhän se paketti odotti kotona...

Joihinkin edellisiin lähetyksen seurannan pohdintoihin haluaisin lisätä oman kokemukseni. Tilattu Radonin Race 6.0. Tilauksesta (maksettu luottokortilla) tuli saman tien vahvistus. Sen jälkeen en sitten saanutkaan yhtään postia. Hieman huolestuin kun täältä luin että pitäisi tulla toinen ja kolmaskin sähköposti. Ennen kuin ennätin sieltä mitään kysellä, pyörä ilmestyikin kotiovelle tasan viikko tilauksesta. Aina ei siis näytä tuo viestittely toimvan niin kuin pitäisi eli mitään seurantakoodin sisältävää viestiä en koskaan saanut. Mutta pääasia tietysti että pyörä tuli perille...
    Ain kaipaan mä sinne missä olimme silloin kun olimme siellä missä mäkin olin - H. Hopo

Lainaus Alkujaan tämän lähetti N-Man Katso viesti
    Aina ei siis näytä tuo viestittely toimvan niin kuin pitäisi eli mitään seurantakoodin sisältävää viestiä en koskaan saanut. Mutta pääasia tietysti että pyörä tuli perille...
    Ja roskapostikansiokin on tsekattu? Helposti tuntuvat jäävän nämä tilausvahvistuksen spammisuodattimeen. Oma gmail on kyllä jo oppinut, mutta sitä onkin pommitettu näillä vahvistuksilla melkoisen tiuhaan...
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti lansive Katso viesti
    Ja roskapostikansiokin on tsekattu? Helposti tuntuvat jäävän nämä tilausvahvistuksen spammisuodattimeen. Oma gmail on kyllä jo oppinut, mutta sitä onkin pommitettu näillä vahvistuksilla melkoisen tiuhaan...
    Onhan se tosiaan mahdollista että on sinnekin mennyt. En osannut edes ajatella kun ensimmäinen vahvistus heti tilauksen jälkeen tuli perille. Eikä muissakaan ulkomaan tilauksissa ole mennyt roskapostiin. Mutta tietotekniikka on niin ihmeellistä että täytyypä vielä tsekata tuo ennen kuin valittaa lisää...

SMugU Guest
    Tilasin äsken Radon zr team 6.0 pyörän kyseisestä liikkeestä. Nyt kysynkin että millasessa paketissa pyörä tulee kotiin? Onko se kokonaan purettu vai mitä kaikkea pitää kasata itse? Onko vaikea homma aloittelijalta vai vienkö sen liikkeeseen kasattavaksi? Entä mitäs muuta huomioitavaa on aluksi pyörän kanssa, huoltotoimenpiteitä ja muuta vastaavaa? Kiitos jo etukäteen.

Ohjaustangon kiinnitys, ohjainlaakerin kiristys?, polkimet, ja semmoista. Onnistuu itsekin, mutta on foorumilla esimerkkejä, kuinka tuossakin asiassa on sössitty.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti SMugU Katso viesti
    Tilasin äsken Radon zr team 6.0 pyörän kyseisestä liikkeestä. Nyt kysynkin että millasessa paketissa pyörä tulee kotiin? Onko se kokonaan purettu vai mitä kaikkea pitää kasata itse? Onko vaikea homma aloittelijalta vai vienkö sen liikkeeseen kasattavaksi? Entä mitäs muuta huomioitavaa on aluksi pyörän kanssa, huoltotoimenpiteitä ja muuta vastaavaa? Kiitos jo etukäteen.
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jamoo Katso viesti
    Minkälaisissa paketeissa bike-discount.de toimittaa kokonaisia maastopyöriä, tarviiko niitä siis osata koota jotenkin yms.? onko järkevää tilata ensimmäistä kunnon pyörää netistä?
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti YocceT Katso viesti
    Etupyörä, ohjaustanko, satula ja polkimet pitää kiinnittää. Pyörä on muuten koottu ja vaihteiden yms säädötkin ainakin omassani olivat suoraan kohdillaan.

Siinä kysymys ja vastaus..
    Rule #6 // Free your mind and your legs will follow.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •