
Alkujaan tämän lähetti
järppä
Täältä voisi löytyä osaamista akuuttiin ongelmaan. Pelastin juuri navetan seinältä vanhan
Nopsa 20 -fillarin, joka lienee jostain 70/80 -lukujen vaihteen tienoilta.
Baar....*köh*...käyttöpyöräksi huolto on edennyt keskiöön, jonka atomisointi tuottaa päänvaivaa. Vasemman puolen lukkomutterit, pölysuoja ja laakeri kyllä lähti kivasti, mutta mikä olisi kätevin tapa saada tuon kampisatsi kahteen osaan? Mielellään siis niin, että sen saisi putsauksen ja rasvailun jälkeen myös takaisin paikalleenkin. Isoimmat ja keskisuuret töhnät tuolta on jo pois, muta olisi kiva saada ne loputkin.
Ei sitä saa kahteen osaan, koska se on yksiosainen kampi. Kampi mahtuu irtoamaan kokonaisena, kun kierrät molemmilta puolilta laakerikupit irti. Joko ostat oikean työkalun tai käytät tuurnaa ja vasaraa ja hyväksyt niistä tulevat vauriot kupin ulkopintaan tai viet pyöräkorjaamoon ja pyydät irroittamaan. Toisen puolen kierteet on sitten vasta- ja toisen myötäpäivään.
Google: removing fauber crank
Hylkylistalla: Mikrometri, Oatmeal Stout, kivimaa, IncBuff
"Asiatonta. Kaverin itse laatima julkinen hylkylista kertoo jo paljon."
Kirjanmerkit