Alkujaan tämän lähetti
Kane
Varastettu maanantaina 16.7.2012 Helsingissä Oulunkylän aseman alikulkukäytävältä v. 2011 mallinen Specialized Crux Comp. Erityistuntomerkki: vasen kampi puuttuu!
Ei ole pyörää löytynyt, ei poliisin eikä omasta toimesta. Rikosilmoituksen ja vahinkoilmoituksen (Tapiola) tein samana päivänä (16.7.). Sähköistä rikosilmoitusta odotin 2 viikkoa (pyysin postitusta kotiin) kunnes kyllästyin ja päätin mennä kävelä (itse asiassa ajoin toisella pyörällä) Pasilan poliisiasemalla (Pasilanraitio 13) ja hain kopion rikosilmoituksesta itse. Olin aiemmin laittanut s-postilla vakuutusyhtiöön kopion ostokuitista, ja nyt laitoin s-postilla skannatun rikosilmoituksen (jossa kaikki mukana nimettyä tutkinnanjohtajaa myöten... ) myös vakuutusyhtiön. Seuraavana päivänä soitto perään vakuutusyhtiöön jossa ystävällinen täti kertoi vaihtoehdot: Tapiolan yhteistyökumppani Bonar Oy toimittaa vastaavan pyörän tai tällaista vastaava pyörää vastaava nettohinta maksetaan tililleni. Päätin ottaa Bonarin tarjoaman pyörän (alustavasti) koska olin tyytyväinen Spessuun. Seuraavana päivänä (eilen) heti aamusta soitto Bonar Oy:stä jossa sanottiin että ko. mallia on vähän hintsusti mun kokoisena maassa, Hollannista löytyisi viikon toimitusajalla. Iltapäivällä uusi soitto että Tampereelta on löytynyt oikea koko. Lähti eilen Matkahuollon kuljettamana matkaan ja pitäisi olla huomenna perillä.
Asialinjalla. Vain siksi vielä Nöösi.
Kirjanmerkit