ElectrobikeGiantHephaGarmin
Sivu 141 / 232 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 41 91 131 139 140 141 142 143 151 191 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 4.201 - 4.230 / 6932

Aihe: Espoon lenkit

Moro, mulla olisi tää viikko vielä lomaa.... voisin tehdä hyvin aamupäivän lenkkejä (2-5h), jos löytyy lähtijöitä. Sääennusteet näyttää tosi hyviltä ti-pe välillä.
    Mulle sopisi hyvin lähtö esim 9-10 välillä. Onko kiinnostuneita? Vauhdit voi olla siinä kolmenkympin hujakoilla. Hiljaisempikin käy, koska triathlonskaboista ei ole kuin
    viikko ja palautuminen on menossa... Illat sopii tietysti myös, mutta nyt pystyisi hyvin nautiskelemaan kaikessa rauhassa
    Jaakko

Mulla olis sulle keskiviikoksi oiva palautumislenksu . Käydään ensin Velskolan mäessä poistaa hapot sun jaloista 6x1.5min, sitten huilitaan 10-30min auringosta nauttien ja päälle semmonen 2-2.5h tunnin PK ajelu ja jos ajetaan toi noin 30km/h, niin mun on sitten saatava vetää koko ajan. Jos ajatus sopii, niin treffit siihen velskolantien ja kunnarlantien risteykseen 8-12 väliin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kp63 Katso viesti
    Mulla olis sulle keskiviikoksi oiva palautumislenksu . Käydään ensin Velskolan mäessä poistaa hapot sun jaloista 6x1.5min, sitten huilitaan 10-30min auringosta nauttien ja päälle semmonen 2-2.5h tunnin PK ajelu ja jos ajetaan toi noin 30km/h, niin mun on sitten saatava vetää koko ajan. Jos ajatus sopii, niin treffit siihen velskolantien ja kunnarlantien risteykseen 8-12 väliin.
    Voisin tulla mukaan. Joudun tosin tulemaan crossarilla, kun maantiefillari on vielä jonkin aikaa telakalla odottamassa osalähetystä.

Mä voisin tulla myös mukaan ja ehdin risteykselle klo 11. Sopiiko tuo aika teille?

Mulle klo 11.00 ok. Toi mäkiosuus vie 30min. Päälle esim tommonen vastapäivään.

https://maps.google.fi/maps/ms?msid=...289a7eda&msa=0

Joo, 11 sopii mullekin.

Mun osallistuminen vielä epävarmaa, voi olla et tulisin mahdollisesti pelkälle maantiepätkälle. Tein äsken pidemmän palauttavan treenin ja katson aamulla fiilistä. Vielä vähän hapottaa toi kisa. Lenkki toteutuu näköjään jokatapauksessa, osallistuin tai en. Aikataulu on ok, jos päätän osallistua.
    Jaakko

Olen myös lähdössä päivälenkille huomenna, mahdollisesti jotain Pikkala-Tähtelä-Virkkala-Lapinkylä-tyyppistä kierrosta (reilu sata km). Ei mitään treenitavoitteita, ihan vain rentoa fillarointia noin kolmenkybän keskarilla.

Koukkaan joka tapauksessa Bembölen kautta, joten jos joku muu haluaa liittyä mukaan, niin voin tehdä pienen stopin kahvituvalla (klo 11 tai klo 12) ennen varsinaista lenkkiä.

Tuun mukaan KP:n lenkille. Nähdään kohtapuolin!
    Jaakko

Kiitos kaikille lenkistä. KP:n järkkäämälle lenkille osallistui 4 kuskia. Kuuma keli tuntui ainakin itsellä, olisi pitänyt ottaa enemmän nestettä ja energiaa mukaan. Kiitokset myös tekniikkavinkeistä kokeneimmille.
    Jaakko

Valitettavasti joudun jättämään 200/25 lenkin väliin. Viime lenkin jälkeen särkenyt polvia ikävästi ettei viitsi lähteä ylittämään itseään pahemman vamman pelossa.

Kiitoksia myös mun puolesta hyvästä reenistä tänään. Lisää tällaisia vaan ja pitää itekin alkaa vetää tähän tyyliin noita mäkitreenejä. Takavaihteen vaijeri oli rispaantunut melkein poikki joten ei ihme etteivät vaihteet pysyneet paikalla.

Moi! Olisko La 10:00 perinteiselle Tupalenkille lähtijöitä? Eli 100-130km yhdellä kaffetauolla mahdollisimman pieniä teitä, vauhti porukan mukaan.
    Keliksi on luvattu sopivan lämmintä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Viineri Katso viesti
    Moi! Olisko La 10:00 perinteiselle Tupalenkille lähtijöitä? Eli 100-130km yhdellä kaffetauolla mahdollisimman pieniä teitä, vauhti porukan mukaan.
    Olen mukana.

Pari päivää sitten (illalla) Bodomin lähellä oleva Snettansintie oli päällystetty kivimurskeella, ilmeisesti odotti uutta asfalttia. Tuli tiukka u-käännös vähän ennen Röyläntien risteystä. Mahtaako joku tietää onko tuo tie jo kunnossa?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ristopee Katso viesti
    Pari päivää sitten (illalla) Bodomin lähellä oleva Snettansintie oli päällystetty kivimurskeella, ilmeisesti odotti uutta asfalttia. Tuli tiukka u-käännös vähän ennen Röyläntien risteystä. Mahtaako joku tietää onko tuo tie jo kunnossa?
    Tiistaina kun ajoin siitä, niin kysyin paikalla olleilta tietyösediltä, ja he sanoivat että asfaltti vedetään keskiviikkona. Eli sillä perusteella voisi vaikka ollakin jo kunnossa - en ole kyllä käynyt itse katsomassa sen jälkeen. Ehkä joku tietää tarkemmin?

Me ajettiin siitä kulmalta eilen keskiviikkona ja silloin siinä jotain töitä tehtiin. Ei tietoa onko vielä valmis.
    Jaakko

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Glaciesvir Katso viesti
    Valitettavasti joudun jättämään 200/25 lenkin väliin. Viime lenkin jälkeen särkenyt polvia ikävästi ettei viitsi lähteä ylittämään itseään pahemman vamman pelossa.
    Onko tuolle sunnuntain lenkile vielä lähtijöitä? Sääennuste on aika ukkospainotteinen.

Norjalaisten ennuste näyttää ihan hyvää keliä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tapsalme Katso viesti
    Olen mukana.
    Sittenhän meitä on ainakin kaksi lähdössä, eli nähdään Lauantaina kympiltä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hez3 Katso viesti
    Onko tuolle sunnuntain lenkile vielä lähtijöitä? Sääennuste on aika ukkospainotteinen.
    Foreca lupaa myrskyä ja accuweather +29. Hieman oli puhetta homman siirrosta lauantaille ja reitistä riippuen voisin tulla mukaan osaksi matkaa kokeilemaan jalkoja.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hez3 Katso viesti
    Juu on. En ehdi ajamaan lauantaina, joten sunnuntain 200/25 on ainoa vaihtoehto. Tämänhetkiset sääennusteet ei vaan lupaa kauhean hyvää. Jos kelit paranee ja lähtijöitä on vähintään 3 niin olen mukana.

Itse pystyn lähtemään lauantainakin, mutta silloin vain osaksi matkaa alkuillan muun menon takia. Ukkoskuuroja sunnuntaiksi lupailee sekä Foreca että ilmatieteenlaitos, joten ei ihan hyvältä näytä.

Mulle sunnuntai on ainoa mahdollinen. Ukkoskuurothan saattaa olla hyvinkin paikallisia, joten hyvällä tuurilla pysytään kuivana. Onko reitistä jo joku lukkoonlyöty versio? Olisko lähtö klo 10 tuvalta?

Mites reittinä tälläinen lenkura, mikä mahdollistaisi loikkimisen kesken pois, kun vedetään tuvan tienoilla kahdeksikko? Poljin jälkimmäisen lenkin kolme viikkoa sitten, mutta eka kierros on monelta osin tuntematon. Voisin lähteä alusta mukaan ja katsoa miten paikat kestää. Huominen sopisi minulle nyt paremmin ja ennustekin näyttää paremmalta. Tuvalta voisi lähteä 1000 liikkeelle.

http://maps.google.fi/maps?saddr=Caf...13,15&t=m&z=11

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Viineri Katso viesti
    Mukana

200/25 reittiä tuli testattua Masalan risteykseen asti. Röykästä vedettiin Nurmijärvelle 1311-tietä pitkin, kun arvottiin reittiä ja navi-tarkistus kertoi edessä olevan jonkin verran hiekkaa. Nurmijärvellä kannattaa harkita taukoa, koska itsellä tuntui Keimolaan olevan turhan pitkä matka. Toisaalta nukuin pommiin ja jäi aamiainen vähiin. Velksolan mäkien jälkeen oikein mukava reitti kaikkiaan. Tasaista paljon ja yllättävän paljon alamäkiä ilman isoja ylämäkiä. Omat päiväkilsat meni 135 tasolle ja keskri taisi olla himpin yli 25, kun Bropackan mäet vei kaiken mehun koneesta.

Tässä olis yksi vaihtoehto sunnuntain lenkiksi. Reitillä on pikkuisen vähemmän isoja teitä kuin tuossa 8-lenkissä. Sammatista tai Karjalohjalta luulisi löytyvän joku taukopaikka, Karjaalta viimeistään ja sitten Inkoossa näyttäisi myös löytyvän taukopaikka.

http://goo.gl/maps/Z9dAc

No katsotaan aamun sääennuste missäpäin on vähemmän ukkosen uhkaa, käyn joka tapauksessa 10:ltä tuvalla katsomassa onko lähtijöitä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Glaciesvir Katso viesti
    Mites reittinä tälläinen lenkura, mikä mahdollistaisi loikkimisen kesken pois, kun vedetään tuvan tienoilla kahdeksikko? Poljin jälkimmäisen lenkin kolme viikkoa sitten, mutta eka kierros on monelta osin tuntematon. Voisin lähteä alusta mukaan ja katsoa miten paikat kestää. Huominen sopisi minulle nyt paremmin ja ennustekin näyttää paremmalta. Tuvalta voisi lähteä 1000 liikkeelle.
    Jälkimmäisellä kierroksella K-osuus eli Lieviöntie sopii paremmin cyclocrossiin (soratie). Sitä edeltävä Niemenkyläntie ei ole sekään kovin ihanteellinen ryhmäajoon, siellä on kuuden kilometrin matkalta todella vaarallisia routavaurioita.

Tupalenkilä oli 7hlö. Käytiin Vattolan kioskilla kahvilla. Kilometrejä kertyi 134, nousua 1200m, keskarilla 31,0. Harvinaisen hienosta kelistä saimme nauttia, tätä lisää

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •