ElectrobikeFillariGiantHepha
Sivu 39 / 203 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 29 37 38 39 40 41 49 89 139 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.141 - 1.170 / 6086

Aihe: MTB-Turku, Episodi III - shitin kosto

OT
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juha Jokila Katso viesti
    Mun turbo hyytyy alle 2000 rpm ja vasta 3000 rpm:ssä alkaa repiä. Melkeen 500 litraa bensaa tuli puhallettua läpi.
    Jos se on VW:n kone siitä pitäsi varmaan ohjelma päivittää. Minulla on sekä 1,2 ja 1,4 TSI. Molemmat vetävät hyvin tuosta 1500 rpm:stä alkaen. Kummastakin on ohjelmaa päivitetty pari kertaa. 1,2:lla on ajettu n. 30 tkm ja 1,4:lla yli 100 tkm.
    ÖRM 2021

Lainaus Alkujaan tämän lähetti miku80 Katso viesti
    Starfury & makkeli: Kiitokset eilisestä lenkkiseurasta! Oli ainakin omalta osalta über hikinen lenkki vaikka hitaasti edettiin et liekö vaikuttanu 3 kuppii kahvii ennen lenkkiä asiaan .. No jos kokeilis tänään toisenlaisel tankkauksella lähtee liikkeelle ..
    Hikistä oli täälläkin, mut hyvä lenkki ajettiin ja mulle vauhtikin oli ihan passeli. Uutta polkuukin löyty itelle sielt Ala-Lemun periltä, tarvii joskus ajella sinne uudestaan.
    Mä koitan tänään kans vähän toisenlaista tankkausta, mut se aiheuttaa mahdolist hikoiluu vast sit huomen aamul

Eilen suoritettiin lukujärjestyksen mukaisesti veloa. Oli ajoseuraa, cheerleadereitä, vesisadetta ja joku oikea ratapyöräilijä joka näytti miten sitä fillaria kuuluu polkea. Paikalle saapui sovitun mukaisesti myös tiistain lenkkikaverin alter ego, eli Arppojen alalahkoon kuuluva VeloArppa, jonka kanssa nykäistiin 2 x reilun 10km vedot. Ei tuo ympyräajo olekaan niin hölmöä kuin äkkiseltään voisi kuvitella. Tasamaa, hyvä asfaltti ja vetoapu antaa mukavia kilometriaikoja . Suosittelen koittamaan jos joku hyvin rullaava fillari löytyy varastosta. Kiitos Pikkelle kannustuksesta ja VA:lle vetoavusta.

Tänään tolpalle - bemaxiradan kautta - jos ei mitään valtavaa monsuunisadetta ilmaannu
    www.pyörätarvike.com

Velopyöräily vaikuttaa yllättävän mielenkiintoiselta trainerin jyystämisen sijaan. Pitää varmaan koittaa viikonloppuna, jos sitä taipuu alaotteelle.

Määkin yritän jaksaa raahautua tolpalle.
    crash-test-Pikke

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Maik Katso viesti
    Velopyöräily vaikuttaa yllättävän mielenkiintoiselta trainerin jyystämisen sijaan. Pitää varmaan koittaa viikonloppuna, jos sitä taipuu alaotteelle.
    Trainereista puheenollen, olen kuullut, että joku Kaarinalainen sekapyöräilijä saattaisi olla luopumassa Kurtin Road machinesta. Niinq vink vink.

Alkaa jo kuulua vieno turbon ujellus. Karavaani starttaa huomenna aamulla kohti pohjoista. Mitään ei ole vielä pakattu, perustyyliin. Tänään vedetään vielä koirapyöräilyreeniäkin.

Nämä mestat odottaa:

Fuck e-bikes
    Fuck Strava
    Fuck tubeless

Kai sä tuut sunnuntai cyclon kuitenki vetämään?
    Suo, kalja ja läski.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti greenman Katso viesti
    Kai sä tuut sunnuntai cyclon kuitenki vetämään?
    Niinjuu. Cycloja ei ole kahteen viikkoon. Palaamme asiaan 12.8., palautellen. Lehdistöäkin saattaa olla paikalla.
    Fuck e-bikes
    Fuck Strava
    Fuck tubeless

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Matti H Katso viesti
    Niinjuu. Cycloja ei ole kahteen viikkoon. Palaamme asiaan 12.8., palautellen. Lehdistöäkin saattaa olla paikalla.
    Äh, justiinsa tajusin, että 12.8 en olekaan maisemissä. Menee hieno tilaisuus pilata mainettaan entisestään ohi suun.
    Suo, kalja ja läski.

Käytiin vetämässä varmasti pohja-ajat pyöräsuunnistuksessa. Hauskaa oli silti, vinkatkaa, jos jatkoa seuraa! Toimitsijat puhuivat Kärryisistä.

Mä sain lähes tuplattua radan, 15 km sekoilin.
    Ulla muokkasi tätä : 26.07.2012 at 22.12
    mtbturku.net
    MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta

Olin myös pyöräsuunnistamassa. Rata oli 7,7km ja gps:n mukaan todellinen matka jonka poljin oli 12.7km. Koko matkan poljin hymy huulilla, niin hauskaa hommaa pysu on! Rata ja maasto olivat mielestäni hienot ja keli lämpimän hikinen. Toivottavasti näitä tulee jatkossakin edes kerran vuodessa. Niin ja se teline jonka väsäsin hisu telineestä toimi loistavasti.

17 lähti tolpalta ja yks pomppas metsästä mukaan. Ajettiin Pääskyvuorta, vakkea, litsaa, lähteenmäkeä, vyyryläistä ja mikkolanmäen kautta tolpalle. Mukana ainakin yks enskertalainen joka oli samalla nuoriso-osastoa, hyvin pärjäs mukana, ei mitään ongelmia. Ehkä joku muukin oli ekaa kertaa, en huomannut tolpalla kysyä. Varsinasesti ei mitään tainnut hajota, yhdet ketjut eivät meinanneet pysyä paikoillaan ja jotain pientä jarruongelmaa oli. Jos muuten jarrut vinkuu ajaessa niin painaa vaan jarrut pohjaan niin vinkuna lakkaa, haittaa kuulema kyllä hiukan ajamista . Bomba piti huolen pannutuksesta, muuta ei kuulema näkynyt kuin korkea jalan kaari. Onneksi ei henkilövahinkoa.
    Lämmintä oli ja itikoita, joku öttiäinen pisti mua huuleen, melkoinen patti siihen tuli. Kiitos vaan kaikille perässä polkeneille.
    Maailmassa on kaksi ääretöntä asiaa, avaruus ja ihmisten typeryys-ensimmäisestä ei olla ihan varmoja (A.Einstein)

Jep kiitokset Frank:lle ja muillekkin lenkkiseurasta!
    The end of the road is just the beginning...

Jäi taas vaihteeks lenkki väliin töiden takia. Sunnuntaiksi kaivataan ajoseuraa?

Kiitos taas kerran, mainio lenkki ja uutta polkuakin taas sopivasti!

Pitääkin yrittää ehtiä huomenna vilkaista tarkemmin niitä vinkuvia jarruja ennen Luolavuoren lenkkiä. Muutenkin on ajaminen raskasta, saati sitten jarru pohjassa...

Jälleen kerran kiitos ja anteeksi!
    crash-test-Pikke

Pyöräsuunnistus on siitä hieno laji ettei tarvii pyydellä anteeksi kuin itseltään. Hyvin oli MTB-Turku-henkistä väkeä paikalla. Karttatelineen kanssa oli melkoista tuskaa, mutta purukumilla tai nippusiteillä korjasin mä sen (ennen lähtöä). Emitti putos kerran johonkin metsään, mutta onneksi löysin sen. Pitkälle rastivälille valitsin huonon reitin, mutta sitä ei oikein voinut kartasta tietää. Kohtuullisen helppo reitti olis ollu kenelle tahansa tulla koittamaan. Huhu liikkui että vielä toinen olisi tälle vuotta tarjolla. Kiitos järjestäjille!

EDIT: Tulokset järjestäjän sivuilla. Salanimellä näköjään menty kärkeen. HAK ajoi ilman ajanottoa eikä siten näy tuloksissa.
    Aki Korhonen muokkasi tätä : 26.07.2012 at 23.17
    • Kauas on pitkä matka. Painava on raskas kantaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Frank Katso viesti
    Bomba piti huolen pannutuksesta ---
    Kukaan ei varmaan voi sanoa juurikaan yllättyneensä tuosta uutisesta... Ekalla pannutuksella sattu vasempaan ja jälkimmäisellä oikeaan käteen. On hyvä reenata tasapainoisesti. Oikea känny on vähän kankea mutta liikkuu, joten tuskin mitään vakavaa.

Frankille kiitos vedosta

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Aki Korhonen Katso viesti
    Pyöräsuunnistus on siitä hieno laji ettei tarvii pyydellä anteeksi kuin itseltään. Hyvin oli MTB-Turku-henkistä väkeä paikalla. Karttatelineen kanssa oli melkoista tuskaa, mutta purukumilla tai nippusiteillä korjasin mä sen (ennen lähtöä). Emitti putos kerran johonkin metsään, mutta onneksi löysin sen. Pitkälle rastivälille valitsin huonon reitin, mutta sitä ei oikein voinut kartasta tietää. Kohtuullisen helppo reitti olis ollu kenelle tahansa tulla koittamaan. Huhu liikkui että vielä toinen olisi tälle vuotta tarjolla. Kiitos järjestäjille!

EDIT: Tulokset järjestäjän sivuilla. Salanimellä näköjään menty kärkeen. HAK ajoi ilman ajanottoa eikä siten näy tuloksissa.
    Salanimellä kärkeen, hep! Anopin vanhalla emitillä menin kun oma oli väliaikaisesti hukassa. Hiukan repesin kun huomasin tuloksissa anopin nimen kärjessä(+60 v)! Ilmoittauduin kyllä omalla nimellä ja mtb-turun laitoin seuraksi.

Tulokset (selaa alaspäin, 7.7km pyörä): http://www.ms-52.net/wp-content/uplo...7/t120726.html

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Frank Katso viesti
    Varsinasesti ei mitään tainnut hajota, yhdet ketjut eivät meinanneet pysyä paikoillaan ja jotain pientä jarruongelmaa oli. Jos muuten jarrut vinkuu ajaessa niin painaa vaan jarrut pohjaan niin vinkuna lakkaa, haittaa kuulema kyllä hiukan ajamista
    Kengän lukkoklipsin ruuvi saatiin myös taidokkaasti kadotettua, huomenna sitten metsästämään uutta. Katotaan jos vielä jaksan sinne luolavuoreen jakamaan huonoja neuvoja. Puntillekki pitäs homenna jaksaa..
    BMC Trailfox TF01 höystettynä kaikella jännällä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti OlliR Katso viesti
    Salanimellä kärkeen, hep! Anopin vanhalla emitillä menin kun oma oli väliaikaisesti hukassa. Hiukan repesin kun huomasin tuloksissa anopin nimen kärjessä(+60 v)! Ilmoittauduin kyllä omalla nimellä ja mtb-turun laitoin seuraksi.

Tulokset (selaa alaspäin, 7.7km pyörä): http://www.ms-52.net/wp-content/uplo...7/t120726.html
    Täällähän on melkein kaikki salanimellä, joten haittaaks se.
    Tuosta Gunin ajasta voi ottaa muutaman minuutin pois, kun jututin iloista suunnistajaa matkalla.
    En mä oikeastaan ajanut lainkaan, kunhan vähän yritin ulkoilla ja karttaa lukea. Alkuviikon pyöräilyt painoi vielä niin paljon, että parempi palautua kunnolla.

Ihan kivan reitin tuolla normaalilla suunnistuskartalla oli Kari tehnyt. Varsinaisissa pysukartoissa polkumääritykset on tehty niin hyvin, että niiden perusteella pystyy mainiosti ennakoimaan polun ajettavuuden. Lisäksi esteet esim. kaatuneet puut on merkitty punaisella poikkiviivalla.

(Ne huhutut pysut on ehkä 13.9. Nousiaisten Kärryisissä - mukavaa kangasta, mutta niistä varmaan kuuluu sitten myöhemmin)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HAK Katso viesti
    (Ne huhutut pysut on ehkä 13.9. Nousiaisten Kärryisissä - mukavaa kangasta, mutta niistä varmaan kuuluu sitten myöhemmin)
    Kärryisistä on mun tekemä pysu-kartta muutaman vuoden takaa. Toivottavasti sitä voidaan käyttää, vaikka mulla ei ole ollut järjestelyihin osuutta tänä vuonna.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HAK Katso viesti
    Artzi eksyy varmaan seuraavaksi Ristivuorelle, Palovuorelle ja Palometsään. Hopefully.
    Harmi kun en voi tulla tänään messiin!
    Hauskaa lenkkiä.
    Sherlokki kuuklaili vähän... (koiraimmeisten voorumilta). Jos su ehtis käydä tuolla, tahi mustikassa...

"Siitä Paialhontien alusta oikealta lähtee heti sellanen polku ylös sinne kallioille (se on ainoa kohta mistä tuo reitti menee tien läheltä). Mä oon yleensä pysäköiny auton siihen pusikkoon kun siinä on sellanen sopiva kolo, mut siihen mahtuu vaan yks auto."

PS
    Pysu olis kiinnostava hommeli, jos vaan ehtis. Listakin näyttäisi sitten tältä...

(Lähti: 8, Keskeytti: 0, Hylätty: 0, Kadonnut: 1)

Frankille kiitos lenkin vetämisestä. Nyt jo toinen porukkalenkki takana ja mukavaa oli edelleen, vaikka sainkin korjailla ketjuja enemmän kuin tarpeeksi. Nopealla tarkastelulla syylliseksi näyttäisi paljastuvan ketjunkireyttä säätävä Trickstuff epäkesko joka ilmeisesti ei pysynyt paikoillaan. Jospa ens kerralla paremmin. Ropplesin ihmetellessä ruuvin katoamista alkutaipaleella, lähdin SuperD:n perässä tavoittelemaan muuta porukkaa. SuperD kävikin ohjaamassa alkupään sakkolenkille odottamaan jälkijoukkoa ja minä siinä välissä suoritin ensimmäisen otb:ni. Sitä ei varmaan voida laskea virallisiin tilastoihin kun onnistuin ajoituksessa sopivasti niin ettei yleisöä ollut paikalla, mutta kyseessä lienee ollut varsin tyylipuhdas räpeltäminen. Onneksi oli pehmeää pusikkoa tarjolla niin poskikosketus maahan ei jättänyt juurikaan jälkiä. Kiitos, hiki tuli. Ja kiitos vielä Akille viime viikon lenkistä!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juha Jokila Katso viesti
    Kärryisistä on mun tekemä pysu-kartta muutaman vuoden takaa. Toivottavasti sitä voidaan käyttää, vaikka mulla ei ole ollut järjestelyihin osuutta tänä vuonna.
    Niinhän sieltä on. Ajelin sillä kartalla pari viikkoa sitten. Hyvin pitää edelleen paikkansa. Muutamia uusia polkuja tullut siihen Kärryistentien kankaalle.
    Siellä Myniksen päässä sen Nousten rajan notkon paikkeilla onkin vähän enemmän muutosta. Tulee varmaan joku teollisuus- tai asutusalue ja läpiajotie Roukkuliin.

Hyvää matkaa pohjoiseen.

Mä saatan kanssa piipahtaa tuolla joku päivä karttareenissä.

Suunnistuskartan mukaan siitä "sun parkkipaikalta" lähtee tosiaan selvä polku kallioille. Ja kohta haarautuu ainakin kolmeen suuntaan. Suht suoraan itää menee pitkin kallioita polkuja aina Kustavintienlaitaan teollisuuslueelle saakka. Ja sitten se toinen kallioalue tuon tien pohjoispuolella on polkuja täynnä Kustavintielle saakka.

(....kadonnut kun ei malttanut tulla metsästä pois.)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Matti H Katso viesti
    Trainereista puheenollen, olen kuullut, että joku Kaarinalainen sekapyöräilijä saattaisi olla luopumassa Kurtin Road machinesta. Niinq vink vink.
    Kiitti vinkistä, mutta en siis ole siirtymässä paikallaan pyöräilyn pariin mitenkään aktiivisemmin - ainakaan heinäkuussa. Solisluun luksaatio vaan on pakottanut toivottavasti hyvin väliaikaisesti keskittymään kaikenlaisiin hupilajeihin kuten vesijuoksu ja harjoitusvastuksen vinguttelu.
    Have fun in far north.

PySusta sen verran, että "Olli Alexanderssonin" kanssa vertailtiin reittejä, ja Ollin mennessä useasti suorinta tietä sunnistaen ja mahdollisesti fillaria kantaen/työntäen (?), niin itse poljin koko matkan käyttäen toivottavasti nopeinta uraa. Matkaa mulle tuli 2 km enemmän. Ajovautihan on tietty mulla hiljaisempi muutenkin, mutta paras tehdä näin jos ei omat suunnistustaidot ole huippua eikä polvet kestä metsässä loikkimista...
    kypärän kuljettaminen tangossa on kuin sitoisi turvavyön auton rattiin

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Maik Katso viesti
    Kiitti vinkistä, mutta en siis ole siirtymässä paikallaan pyöräilyn pariin mitenkään aktiivisemmin - ainakaan heinäkuussa. Solisluun luksaatio vaan on pakottanut toivottavasti hyvin väliaikaisesti keskittymään kaikenlaisiin hupilajeihin kuten vesijuoksu ja harjoitusvastuksen vinguttelu.
    Have fun in far north.
    Missäs nyt olet solisluun luksauttanut, fillarillako ?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Immo Laine Katso viesti
    PySusta sen verran, että "Olli Alexanderssonin" kanssa vertailtiin reittejä, ja Ollin mennessä useasti suorinta tietä sunnistaen ja mahdollisesti fillaria kantaen/työntäen (?), niin itse poljin koko matkan käyttäen toivottavasti nopeinta uraa. Matkaa mulle tuli 2 km enemmän. Ajovautihan on tietty mulla hiljaisempi muutenkin, mutta paras tehdä näin jos ei omat suunnistustaidot ole huippua eikä polvet kestä metsässä loikkimista...
    Niinhän se on, että pysussa kannattaa suhtautua hyvinkin ennakkoluulottomasti reitinvalintoihin ja käyttää siihen myös tarpeen mukaan aikaa muutama sekunti tarpeen tullen. Monesti pitää jättää "hauskan" näköiset vaihtoehdot käyttämättä ja tyytyä luukutukseen.
    Ajelin tuon pitkän välin molemmat vaihtoehdot. Vasenkin oli muuten ok, mutta paljon risukasoja ja varmaan kymmenen kaatunutta puuta ja vähän pehmeääkin. Sitähän ei nähnyt kartasta, kuten Aki sanoi. Oikean kautta kyllä ehdottomasti nopeampi. Ja jatko "varmaa", juuri ajettua reittiä seuraavalle rastille. Jos pystyy menemään/tulemaan samaa reittiä, se on hämmästyttävän paljon nopeampaa, vaikka olisi vähän pidempi, mutta on kuitenkin tuttua juuri ajettua uraa.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •