GiantElectrobikeHephaFillari
Sivu 138 / 281 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 38 88 128 136 137 138 139 140 148 188 238 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 4.111 - 4.140 / 8418

Aihe: MTB Järvenpää

Lainaus Alkujaan tämän lähetti heccu Katso viesti
    keskiviikkona tarkoitus lähteä ajelemaan joskus puolenpäivän jälkeen lentokentän suuntaan ja takas. onks muita vapaa-ajan viettäjiä? kesälomavauhti.
    pieni sateen riski näyttää olevan.
    Hyvin sopii, varsinkin tuo kesälomavauhti

keskiviikkona tarkoitus lähteä ajelemaan joskus puolenpäivän jälkeen lentokentän suuntaan ja takas. onks muita vapaa-ajan viettäjiä? kesälomavauhti.
    pieni sateen riski näyttää olevan.
    Mulla on pientä kipua polvessa, mutta jos se kumminkin on kunnossa, niin tulen mukaan; varauksella kuitenkin, eli ei kannata jäädä odottelemaan jos minua ei lähtöpiakalla näy.
    Laitatko tarkemmat koordinaatit lähdöstä?
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Jaahas, en pääsekään keskiviikkona. Raksahommat pukkaa päälle. Onkohan tänään iltapäivällä / illalla joku lähdössä?

Muutama ilmo laitettu. Jämi 84, Mtb-Finlandia ja sokerina tour de Helsinki..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Timbe(r)man Katso viesti
    Laitatko tarkemmat koordinaatit lähdöstä?
    käviskös lähtö vaikka AINOLAn parkkipaikalta (niin jää kaupungin läpiajo pois) klo 12.30. ajettas n 3 t sinnejatänne sitten joku aika eli yht n 5-6 t.
    kahviakin keritään varmaan matkalla nauttia.

käviskös lähtö vaikka AINOLAn parkkipaikalta (niin jää kaupungin läpiajo pois) klo 12.30. ajettas n 3 t sinnejatänne sitten joku aika eli yht n 5-6 t.
    kahviakin keritään varmaan matkalla nauttia.
    Sadetutkat eivät juuri nyt lupaa hyvää. Lähtö silti?
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Timbe(r)man Katso viesti
    Sadetutkat eivät juuri nyt lupaa hyvää. Lähtö silti?
    tullaan sitten pois jos rupee olee liian märkää. aattelin lähtee kattoon .

tullaan sitten pois jos rupee olee liian märkää. aattelin lähtee kattoon .
    ei tarttenu tulla pois keskenkaiken.

ei ihan jaksettu lenskarikentälle asti, Ilolan Abcltä tavoitettiin työstäkotimatkalla oleva Jukka ja sieltä ajeltiin Jukan reittejä Nikinmäen kautta takas.

Tauno suuntasi kesken lenkin Lundbergille kun vapaaratas sano työsopimuksen irti.

http://www.sports-tracker.com/#/work...7huald0pogf1mh
    heccu muokkasi tätä : 11.07.2012 at 21.51

Kiitos Hecculle ja Jukalle loistavasta retkestä. Polvikin tykkäsi, kun on nyt vähemmän kipeä kuin ennen lenkkiä. Vantaalla, Tuusulassa ja Keravalla on kyllä uskomaton määrä polkuja; jäisivätpä vain mieleen.

Paluumatkaseuralle kiitoksia. Uutta polkuakin oppi taas Ptalo-Jpää akselilta. Olihan tuo paluukin vahvasti Hecun käsialaa, mun ansioksi tuosta jää Nmäen läpäisy ja harhaanjohtaminen Keiniksellä.

Sunnuntaina olen taas reissussa enkä pääse vakiolenkille mutta onko huomenna lähtijöitä?

^ Mihin aikaan olet menossa? Voisin ehkä illemmalla, öpaut 1700-1800 korvilla, lähteä varovasti koestelemaan koiven kestoa. Ehkä.

Ei ollu tarkkaa suunnitelmaa, iltapäivällä ajattelin. Nyt näyttäis siltä että noin klo 15 olis paras mutta seurassa on kivempi ajella joten myöhäisempikin lähtö käy.

Näyttää siltä, että ehtisin maalikaupalle klo 1630. En ole varma kuskin enkä konkelin kunnosta, joten en aja a) kovaa b) pitkään, max pari ~ kolme tuntia, fillaria välillä säätäen. Ota toki varaslähtö ja koppaa minut matkaan Maalikaupalta.

Hyvä! Sovitaan 16:30 kaupalla. Mulla ei ole kiire eikä hätä ja pyörässä varmaan pientä säätämistä kun on uus takavaihtaja.

Jämille lähtijät! Olisiko halukkaita majoituksen? Itse meinasin lähteä perjantaina ja mennä hotellin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti KODE Katso viesti
    Jämille lähtijät! Olisiko halukkaita majoituksen? Itse meinasin lähteä perjantaina ja mennä hotellin.
    Eiköhän sinne kannata mennä suoraan aamusta ilman majoitusta. Eihän se nyt niin kovin kaukana ole ?
    Tapana on ollut että paskanen pyörä heitetään katolle heti maaliin tultua ja sekä paskasissa, hihisissä ajokamoissa ajetaan kotios. Mitä sitä hienostelemaan.

Mä oonkin vilimitähti: http://www.youtube.com/watch?v=Bm_fx...=youtu.be&hd=1 . Kun jääpi kameran eteen, eikä piä kiirusta, pääsee vilimille. kohta 51 sek.
    Nimim. "Ylypiä" (ylpeys käy lankeemuksen edellä, vanha suom. sananlasku)
    FillaRilla muokkasi tätä : 16.07.2012 at 21.54
    onks pakko, jos ei haluu

Huomenna olisin lenkille tulossa. 17:30 ei ihan ehdi, pääsisin 17:45 ajakaa vaikka lämmittely lähimetsässä..

Ei tullut mitä tilasin! Paketissa ja tilauksessa luki:
    Nobby Nic Evo Snake Skin PaceStar 2,4" TL-Ready folding, mutta sisällä oli Rocket Ron Evo PaceStar 2,40" TL-Ready folding. Kestääkö tuollainen kevytkumin kylki näitä täkäläisiä kivikoita jos ei jaksa reklamoida asiasta? Kumin punnittu paino on 548g mikä on melko kevyt 2,4" kumiksi. Asia mietityttää koska ainakin Continentalin kylkisuojaamattomat ei kestä porukkalenkeillä.

Eikö noissa ole sama runko. Eri kuviot vain. Ajoon vaan sitten se selvii :-)

Eipä ole sama runko. Juurikin Roneista puuttuva Snake Skin on se rungon vahvuuteen vaikuttava myyntilause.

rungossa ei liene eroa mutta "Snake Skin" versiossa on kylkisuojaus. Tappiotakin tulee 0,05€ hankinta hinnassa (bike-discount). Tarkoitus oli laittaa taakse jossa ei yleensä suojaamattomat Continentalit ole kestäneet (edessä kestää paremmin). ...ja Schwalben kestävyydestä ei ole kokemusta joten kaipaan kokemuksia kestosta.

Mulla on kestänyt joka polulla niin Contin Supersonicit, kuten Schwalben Evot, joten minun kokemusten mukaan ajoon vaan. Enkä ole huomannut eroa näiden välillä.

PS. mitäs se kylki on jos ei runkoa?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Petterii Katso viesti
    "mitäs se kylki on jos ei runkoa?"
    No joo runkoahan se on, mutta esitteessä on kuvattu niin hienosti rakenteet, että hätäisellä ajattelulla kylkisuojauksen voi kuvitella omana kerroksena normaalirungon päälle.

Rocket Ronit saa kyllä helposti pahki kyljistä. Ei kovin kummoista raapaisua tarvi. Itse olen käyttänyt niitä lähinnä todella kuivissa keleissä, jolloin ne rullaa hyvin ja ne saa kulkemaan tarkasti terävienkin kivien välistä. Märällä ne on muutenkin tosi liukkaat, ja ne luistelee helposti kylki edellä kiviin.
    Tän kesän keleillä vaihtaisin kyllä Nobby Nicceihin...

toivottavasti kukaan porukkalenkkiläisistä ei saanut sydämen- tai muita tykytyksiä kun tööttäilin auton kanssa Linjamäessä .

olin tulossa pyörärasteilta Turengista http://www.sports-tracker.com/#/work...ddmkf617h425rv

käppyrästä näkee että täältä etelästäkin löytyy nousumetrejä (dataview löytyy nousukäppyrä)

pari kännykuvaa kotimatkalta

Turkhaudan paikkeilta otettu sivuikkunan läpi

maalikaupan alamäestä Jäppilänkadulta

kokeilin kuinka pienellä kulkee, keskikulutus 3,1 l/100km, ajomatka 65 km, keskinopeus oli 60 km/h

toivottavasti kukaan porukkalenkkiläisistä ei saanut sydämen- tai muita tykytyksiä kun tööttäilin auton kanssa Linjamäessä .

olin tulossa pyörärasteilta Turengista http://www.sports-tracker.com/#/work...ddmkf617h425rv

käppyrästä näkee että täältä etelästäkin löytyy nousumetrejä (dataview löytyy nousukäppyrä)

pari kännykuvaa kotimatkalta

Turkhaudan paikkeilta otettu sivuikkunan läpi

maalikaupan alamäestä Jäppilänkadulta

kokeilin kuinka pienellä kulkee, keskikulutus 3,1 l/100km, ajomatka 65 km, keskinopeus oli 60 km/h
    Ai Heccu se oli.. Kiroilua siellä lähinnä oli

Ihmeteltiinkin, että kuka siinä torveilee. Kiviä olis viskottu perään, ellei morjestus olisi näkynyt...

Tällainen lenkki ajeltiin, eikä edes satanut:
    http://www.sports-tracker.com/#/work...1rrt70srpbfrme

Olisikohan intoa sunnuntaina lähteä vieraisiin maastoihin?

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •