ElectrobikeHephaFillariGiant
Sivu 33 / 203 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23 31 32 33 34 35 43 83 133 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 961 - 990 / 6086

Aihe: MTB-Turku, Episodi III - shitin kosto

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HAK Katso viesti
    Ehkä siinä, että Matti ei vaan tiedä mikä on kunnollinen maastopyörä.
    Vuonna 2006, ennen kuin rakensin ensimmäisen sinkulani, olin aivan tavallinen maastokuski pitkäjoustoisine täpäreineni. Valitettavasti homma vaan lähti ensimmäisestä kokeilusta raiteilta. Porttiteoria, tiätsä. Kammottavinta on se, että tämä tuntuu olevan tarttuvaa.

Eppuja lainatakseni:

Nimeni on Otto von Töttenbäri /
    musta piti tulla lääkäri /
    sitten kuulin radiosta Hollea /
    aloin heti vetää pollea
    Fuck e-bikes
    Fuck Strava
    Fuck tubeless

Nopeasti summeeraten esityslistalle on nostettu seuraavaa:
    1) Ullan SyöteSimulaatio jossa ajetaan 60km väärään suuntaan (saako tähän osallistua myös muut?)
    2) idea MTB Turun bmx mestaruuskilpailuista tiistaina. Immo kehittelee sopevia sarjoja naamakirjan puolella
    3) SohvaCyclo; Akin parin viikon takaista reittiä mukaillen. Hiekkatietä, kelviä ja helppoja polkuja matalalla sykkeellä 3h / 60km
    4) Hirvensalossa alamäkipainotteista ajoa TAI paikallisten polkujen seurailuja Hannun(?) vetämänä

Lisäksi tietysti sunnuntaicyclot joka ajetaan vaikka ei sataisi. Torstaisin ajetaan torstailenkki, loogista.
    Eikös tuossa nyt ole puuhaa yhdelle viikolle?
    www.pyörätarvike.com

Ollin ja Karin kanssa kolme kierrosta Pääskyvuorta, märkää, liukasta, kuraista mutta niin mukavaa. Raivattiin parit polut niin pääsee paremmin ajamaan, ei katkottu mitään, siirreltiin vaan risuja ja tukkeja polulta.
    Kierroksella mittaa 4km. Niin ja pannutustakuukin tuli hoidettua, mutta ei mun toimesta kun laitoin polvarit ennen lähtöä
    Maailmassa on kaksi ääretöntä asiaa, avaruus ja ihmisten typeryys-ensimmäisestä ei olla ihan varmoja (A.Einstein)

Juu, tietysti mun ympyrälenkille saa tulla mukaan! Hiljaista vauhtia ja tauot minimissä. Minulla siis. Hitaasti perässä ajavaa Ullaa odotellessa tulee tietenkin taukoja enemmän.
    mtbturku.net
    MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Frank Katso viesti
    Niin ja pannutustakuukin tuli hoidettua, mutta ei mun toimesta kun laitoin polvarit ennen lähtöä
    Hyvä poika! *tapu tapu päähän*
    crash-test-Pikke

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Frank Katso viesti
    Ollin ja Karin kanssa kolme kierrosta Pääskyvuorta, märkää, liukasta, kuraista mutta niin mukavaa. Raivattiin parit polut niin pääsee paremmin ajamaan, ei katkottu mitään, siirreltiin vaan risuja ja tukkeja polulta.
    Kierroksella mittaa 4km. Niin ja pannutustakuukin tuli hoidettua, mutta ei mun toimesta kun laitoin polvarit ennen lähtöä
    Jeps, kiitos Frankille opastuksesta! Mukava reitti, mutta niin sokkeloinen etten kolmen kierroksen jälkeenkään osaisi ajaa yksin sitä oikein. Pannutustakuu, hep! Kevyt sivuttainen otb, ei täysiä pisteitä takana ajavan mukaan.

kari kangassalo Guest
    Kiitos kovasti munkin puolestani, hauska reitti.Varissuon suuntaan kotiin mennessä oli vielä oikein kivaa pätkää joka päättyi siihen varissuon pommisuojajäähallin sisäänkäynnin kohdalle.

OTB:stä: Mielestäni ei ollut puhdas otb, koska koko vartalo ei mennyt sarvien yli. Vai mikä on tyylipuhdas? nyt määritelmiä kehiin. Alastulokin oli vaan kyljelleen eikä selälleen tai päälleen, kuten itsellä on tapana se tehdä.
    Joka tapauksessa nämä kaatumiset ja otb:t tuovat ainakin hauskaa tarinointia tänne foorumille, kunhan ei tule oikeita vammoja. Henkisistä ei puhuta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HAK
    Ehkä siinä, että Matti ei vaan tiedä mikä on kunnollinen maastopyörä.
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Matti H
    Vuonna 2006, ennen kuin rakensin ensimmäisen sinkulani, olin aivan tavallinen maastokuski pitkäjoustoisine täpäreineni.
    MOT
    mtbturku.net
    MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta

Mä oon kerran tehnyt todistajien läsnäollessa niin hyvän OTB:n ettei mun tarvii enää toistaa. Google todistaa kun kuusenoksaa ei enää ole. Valitettavasti en itse nähnyt, enkä juuri ehtinyt tajutakaan. Nopeasti harjateräs pysäyttää pyörän kun pääsee eturenkaan pinnojen väliin noin 20 km/h vauhdista.

Tsekkasin ja ilmasin äsken pari takajarrua malleja LX ja Saint. Nyt taas pyörii molemmissa fillareissa takarenkaat - toivottavasti. Jaksaisko sitä mitään polkea. Sohva vetää puoleensa.

Eilen nuorison kanssa eväsretkellä Kuhankuonon Karpalopolulla. Kuhankuonolta kaakkoon uusia pitkoksia, joista alle kouluikäinenkin totesi että onpas rumat. Isä on samaa mieltä!
    • Kauas on pitkä matka. Painava on raskas kantaa.

Oih, mäkin muistan sen ajan, kun MattiH ulkoilutti vaan Koiraa. Silloin meteliä piti sekä kuski että pyörä. *muistelee*
    crash-test-Pikke

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ulla Katso viesti
    Noista pitkoksista tuli mieleen, että kuka nyt Syötteelle menee... siellä on niitä ylä-/alamäkipitkoksia. Mielenkiintoisia varsinkin märällä ilmalla. Niissä on siis semmoinen paksun lankun verran porrasta liitoksissa, viistetty loivemmaksi, mutta silti...

Nastoilla ajavat menisi lujaa sateen sattuessa Voipi olla että osa ei ole kisareitissä, kun näyttää olevan vähän mukailtu MTB-reiteistä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti SuperD Katso viesti
    1) Ullan SyöteSimulaatio jossa ajetaan 60km väärään suuntaan (saako tähän osallistua myös muut?)
    2) idea MTB Turun bmx mestaruuskilpailuista tiistaina. Immo kehittelee sopevia sarjoja naamakirjan puolella
    3) SohvaCyclo; Akin parin viikon takaista reittiä mukaillen. Hiekkatietä, kelviä ja helppoja polkuja matalalla sykkeellä 3h / 60km
    4) Hirvensalossa alamäkipainotteista ajoa TAI paikallisten polkujen seurailuja Hannun(?) vetämänä

Lisäksi tietysti sunnuntaicyclot joka ajetaan vaikka ei sataisi. Torstaisin ajetaan torstailenkki, loogista.
    Kohdan 4 mukaisesti ajattelin tarjota tiistailenkiksi tutustumista Hirvensalon maastoihin. Reitti voi olla kallioilla ylösalas jumpaa tahi tutustumista paikalliseen polkuverkkoon. Lähtöpaikkana olkoon laskettelukeskuksen parkkipaikka ja startti vaikkapa klo 1800. Vauhti pidetään sopivana ja tarvittaessa "teknisempiä" kohtia kokeillaan useampaan otteeseen. Mieleni on avoin muillekin ehdotuksille ja Hirvensalon polut siirtyvät mentaalisesti vaikka BMX-radalle.
    Hel02 muokkasi tätä : 15.07.2012 at 19.23 Syy: korjattu viesti irti lainauksesta

Meni kaikki lainauslaatikkoon. Asia kuitenkin selvinnee ja löytyy lainauksen sisältä. Loogista vai mitä?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti SuperD Katso viesti

Eikä tässä vielä kaikki! Artzi kuulemma suunnittelee ke vp:lle Kaanaa - Naantali ajelua. Lähtöaikaa esim. täältä voi rukata sen mukaan jos joku haluaa mukaan. Sieltä on hankala kerätä pidempää polustoa, mutta osa on niin hienoa, että voinee ajella vaikka molempiin suuntiin. Osa ennenäkemätöntä polkua, pieni osa jopa "polkua"!

Onneksi on ens viikolla iltavuoro, ei tartte miettiä mihin osallistuu ja minkä jättää väliin kun on niin paljon kaikkea suunnitteilla
    Tietty aamupäivisin olis aikaa........
    Maailmassa on kaksi ääretöntä asiaa, avaruus ja ihmisten typeryys-ensimmäisestä ei olla ihan varmoja (A.Einstein)

Ja onneksi mä olen kipeä, niin ei myöskään tarvi osallistua... No ei sentään, mieluummin olisin kunnossa. Nyt on itse asiassa just sellainen ärsyttävä olotila, etten ole kunnolla sairas enkä terve, vaan jotain siltä väliltä ja ihan veto veks.
    crash-test-Pikke

Oho, ja noin nättikin vielä, olen äimän käkenä.

Hirvensalolle ääni täältä! Kiinnostaa kovasti ne polut

Veto on veks vaikken ole pyöräillyt tänään yhtään. Rihtasin (Paven neuvoilla tietysti) Pivotin kiekot suoriksi. Kun rihtausteline on nyt kaivettu esille kaiken roinan takaa, meinasin tehdä saman maantiepyörän takakiekolle. Tarkempi tutkiskelu osoitti kuitenkin navan hyvin rouheaksi ja nyt on sitten kiekko purettu osiin ja todettu, että vaikka tallissa on ********** kaikkea roinaa, niin ei tuohon sopivia kartioita. Onneksi lähipäivien sääennusteet eivät ole maantielenkkiä suosivia. En enää tutki tarkemmin työmatkapyörää, ajan vaan. En jaksa säätää ja korjata.

TARVITSEEKO JOKU VIELÄ NIITÄ PYÖRÄTELINEITÄ? Kuuluvat osastoon ******** roina ja lähtevät metallinkeräykseen jos ei kukaan kaipaa.
    mtbturku.net

Mä voisin ottaa.
    crash-test-Pikke

Mahtaiskos sellaisen pyörätelineen saada mahtumaan olohuoneeseen

TARVITSEEKO JOKU VIELÄ NIITÄ PYÖRÄTELINEITÄ? Kuuluvat osastoon ******** roina ja lähtevät metallinkeräykseen jos ei kukaan kaipaa.
    Voi perhana.. Anteeksi, mutta tää on nyt päässyt kaiken remontin keskellä unohtumaan täysin. Mä varasin yhden, ja jos on vielä tallella, niin käyn vaikka huomenna jossain kohtaa hakemassa..

Noutokoordinaatteja luovutetaan yksityisviestitse/puhelimitse/sähköpostitse ja telineet otetaan mukaan tiistaina BMX-radalle.
    mtbturku.net

Lainaus Alkujaan tämän lähetti artzi Katso viesti
    Eikä tässä vielä kaikki! Artzi kuulemma suunnittelee ke vp:lle Kaanaa - Naantali ajelua. Lähtöaikaa esim. täältä voi rukata sen mukaan jos joku haluaa mukaan. Sieltä on hankala kerätä pidempää polustoa, mutta osa on niin hienoa, että voinee ajella vaikka molempiin suuntiin. Osa ennenäkemätöntä polkua, pieni osa jopa "polkua"!
    Salaperäistä meininkiä. Saattais kiinnostaa, mutta ei oo vp. Ja olis kai muutakin tekemistä illalla. Huom! Samaisena iltana myös Turku-rastit Naantalin Luolalassa.
    • Kauas on pitkä matka. Painava on raskas kantaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Aki Korhonen Katso viesti
    Salaperäistä meininkiä. Saattais kiinnostaa, mutta ei oo vp. Ja olis kai muutakin tekemistä illalla. Huom! Samaisena iltana myös Turku-rastit Naantalin Luolalassa.
    Luolala? Mihinkähän päin ne lähtee metsää etsimään, onko tietoa? Miten iso jengin tuo vetää paikalle? Vaikka eipä suunnistajaa pitäisi 1, pööräilijän haittaavan, kun siellä pyörii enemmän niitä kanssasuunistajia kuitenkin puskissa suhistelemassa. Ja ne on kaikki nopeampia kuin minä...

Rastit lähtevät tuolta. Ja varmaankin rontustelevat siinä eteläpuolella olevassa maastossa. http://opaskartta.turku.fi/Web/Defau...u&language=fin
    Riippuu täysin kelistä, mutta huippusään sattuessa 500+ suunnistajaa saattaa olla.

Kiitoksia Matille eilisestä Maasto"cyclo"lenkistä. Jatkossakin saavun vetäjän ollessa hieman vajaakuntoinen, niin saatan pysyä perässä.
    Lenkki oli erittäin passeli, ja tämmöiselle tapaukselle ihan oikeaa kuntoilua. Luvattu umpipusikkotunkkauskin toteutui.

Jees, cyclot ajettiin Rusko-Kaarina-yhteistyönä. Kiitos kaikille, kivaa oli.

Vajaakuntoisuus, johon Baas viittaa, sai alkunsa torstailenkin kotimatkasta. Runttasin patoutuneella energialla Lausteen hiihtomajan pulkkamäkeä ylös, ja viimeisellä kallionnyppylällä takapyörä sutaisi yrittäessäni nostaa kynnyksen yli. Siitä sitten osuma stemmiin pienellä marginaalilla. Luulin selvinneeni rumalla ja esittelykelvottomalla mustelmalla, mutta oikea puoli sai rysäyksessä ilmeisen kovan iskun. Torstaista saakka on tuntunut siltä, kun olisi kylkiluu murtunut, syvään hengittäessä henki salpautuu ja kipu on muutenkin aika ankara. Eilisen lenkin jälkeen ei sitten tarvinnut enää edes kävellä suorassa. Aamulla poistuin sängystä vierimällä. ****n *****.

Niistä Syötteen pitkoksista...

Yritän Ulla hakea telineen tänään tai huomenna!
    Fuck e-bikes
    Fuck Strava
    Fuck tubeless

Tällä kunnolla itse uskaltaudun sunnuntailenkille vasta, kun vetäjä on sen verran vajaakuntoinen että esim. toinen jalka on kipsissä ja vähintään toinen käsi kantositeessä
    Eilinen lenkkinne oli varmaankin kulkenut jossain Kesämäen metsissä, koska meidän tenava jossain vaiheessa tuli sanomaan, että "isi isi, tosta meni äsken ainakin ööö.... seitsemän maastopyörää ohi."
    Minä ajan pääni jäädyksiin

Elekee nyt hyvä ihmiset pelotelko minua niillä Syötteen pitkoksilla. Retkeilemäänhän sinne mennään.

Telineitä voi noutaa tänään klo 20 alkaen. Timpille, MattiH:lle ja Pikkelle on varattu teline, sitten ne on loppu.
    mtbturku.net

^ Mä voin Ulla tulla hakemaan sen rihtauspukin jos se vie liikaa tilaa....

Viikon lukujärjestystä, saa soveltaa:
    Ma: Aina sataa!
    Ti: Tarjolla samanaikaisesta kahta aktiviteettia: 1) Hel02 vetää TeemaTiistain Hirvensalon poluilla. Startti klo 18 slalomparkilta. 2) Bemaxia Kuppiksella alk klo 18.
    Ke: @Artzi: Mimmottos aikaan meinasit lähteä keskiviikkona? Retkeily kyseisessä suunnassa kiinnostaa, olen myös melko flexiibeli ajankohtien suhteen. Iltapäivä ehkä parempi jos jotain pitää arpoa. Tulen Turgun suunnalta joten voin nyppästä LVI-liikkeeltä halukkaita mukaan lenkin lähtöpaikalle Raisiåån.
    To: Torstailenkki Impparista
    Pe: SohvaCyclo?
    La / Su: Ullan kuuskymppiset?

Forecan sääprofeetat suosivat ulkoilua tällä viikolla, ajetaanny!
    SuperD muokkasi tätä : 16.07.2012 at 14.08 Syy: Yritin tehdä tiistain ohjelmakuvauksesta vielä epäselvemmän, taisin onnistua?
    www.pyörätarvike.com

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •