Mummistanko, yllättävän letkee 8)
"kato äiti, ilman käsiä"
![]()
Jotenkin on sen näköinen baana, että olen sen kerran ajanut sinkulalla olettaen että ollaan Jyväskylässä... Meneeköhän pahasti metsään, jos tarjoan tätä linjaa lounaaseen?
Tai sitten se oli täällä..?
Team yöhöpinät™
Lentämisen taidon tai oikeastaan niksin voi oppia.Kikka on siinä, että oppii paiskautumaan maata kohti osumatta siihen.
Kaikki polut vievät metsään :P Ampujien majalta noin puoli kilometriä pitkospuuta/polkua kuvauspaikalle.
Googlen tyypitkin eksyneet tuonne http://goo.gl/maps/dXGJ
Peruskeula.
![]()
My brain is stuck from shooting glue
I'm not sorry for the things I do
Carbona not glue
Parin viikon takaiselta mökkimatkalta oma versio "paperinavigoinnista" laiteongelmien varalta:
Pasi
Kaunista katua yritin kyllä kuvata
![]()
Lauantaina Pappisissa.
![]()
Kyllä se siitä kun saa muutaman tuhat kilometriä alle...
https://dl.dropbox.com/u/70740417/20...2013.13.29.jpg
Kahva eeltä hiekkatietä.
Lenkkipyörän ohjaamo:
![]()
Rostsekki
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
Pakko kyllä ihmetellä miten ihmeessä porukalla on noissa maastopyörissä jarrukahvat sojotettu rajusti alaviistoon järjestäen? Itse ainakin koin valaistuksen alaspäin viettävien paikkojen kanssa, kun nosti jarrukahvat vähän ylemmäs.![]()
Rennosti paikat jäykkänä
Mul on jarrukahvat sellases kulmas et ajaessa on ranteet suorana ns. eniten aikaa vietettävässä asennossa ollessa .. satulahan on eri tapauksissa joko ohjaustangon yläpuolella paljonkin tai alapuolella mikä sitten määrittää tuota jarrukahvojen asentoa .. jokaiselle varmasti oma optimaalinen kulma ..
The end of the road is just the beginning...
Ranteeni tykkäävät siitä että jarrukaffa on melko alaspäinosoittava. Ns. luonnollinen asento, minulle.
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
Näyttää kuin kaikki olisi vinksallaan eri suuntiin, mutyta kyyyllä se tanko ihan suorassa on...
Ajoasento pysyy rentona, liikkuvana ja tehokkaana. Jarrukahvojen roikotus aiheuttaa kyynärpäiden kohoamista joka huonontaa näitä edellä mainittuja asioita.
Jarruttaminen tehokkaampaa. Vähemmän ns. arm pumppia. Jarrukahvoja pitäisi pystyä käyttämään niin että sormi on samassa kulmassa kuin kyynärvarsi. Kahvojen roikotus nostaa automaattisesti kyynärpäitä ylös kun sitä tahtomattakin hakee voimakkainta asentoa.
Pikaisesti kun kuuklettelee noita enduro, alamäki yms. teknisessä maastossa viihtyvien ammattilaisten kuvia niin eipä siellä pahemmin näe jarrukahvojen roikotusta. Saman havainnon tekee myös crossi/enduro mopojen puolelta jarru/kytkin kahvojen asennoista.
----------
rush muokkasi tätä : 25.01.2013 at 11.02
----------
rush muokkasi tätä : 25.01.2013 at 11.01
Tässä ei riitä enää muotipoliisilla pamppu vaan voi suoraan törkätä etälaumauttimella....
Kirjanmerkit