Sijoitus parani yhdellä vaikka aika oli 35 min heikompi. Eka kiekalla ei kiihtynyt kuin syke, todella tukkoista ja hapokasta ajelua. Toisen kierroksen aika oli vajaat 10 min nopeempi ja syke parikymmentä täppia matalampi. Sijoituskin parani toisella kierroksella kuudella kymmenellä. Mutaa oli, mutta eipä se niin hirveesti haitannu. Rocet ronit edessä ja Racing ralphit takana, litkut ja 1,8 bar painetta. Ei mitään rengasongelmia. Enkäpä paluu jäykkäperään toi ajamiseen hieman pehmeämmät ajolinjat. Loppulasku on huomattavasti mukavampi kuin vanha. Nyt tälläistä pappaikää lähestyvän tarvitsi jarrutella vain parisataa metriä. I like it. Kiitokset kanssa ajelijoille, yritin antaa hyvin tilaa ekakiekalla, toisella kierroksella tilaa sai todella hyvin.