HephaGiantGarminElectrobike
Sivu 8 / 14 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6 7 8 9 10 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 211 - 240 / 391

Aihe: Roseversandin/Rose Bikesin palvelusta

Lainaus Alkujaan tämän lähetti humppakuutio Katso viesti
    Tilasin uudet ajopöksyt, kun vanhoista alkoivat saumat repeillä. Tilaus viikonloppuna sisään ja (viimeviikkoisesta tulipalosta huolimatta) paketti lähti tänä aamuna liikkeelle.
    Kiva, tein hyllytavaratilauksen ja maksoin pankkiin 7/6 eli eilen päivällä, normaali pankkiviive huomioiden niin loppuviikosta voin ootella, nimimerkillä peläten seuraavaa maantiekumin puhkeamista, Blackburn Airstick tallitesteissä ei enää vakuuta... Hkultalan tapauksessa voisin epäillä tämmöistä itseaiheutettua ongelmaa, Rose kuin myös muut sakemannit on aika tarkkoja protokollasta, homma toimii kun mennään sääntöjen mukaan...
    I väntan på ännu dåligare tidet

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hkultala Katso viesti
    Niillä oli "poistotarjouksessa" hyvin halvalla melko arvokkaat kammet. Ja ne pystyi tilaamaan vaikka oli jo "oikeasti loppuneet".
    No joo, olen törmännyt samaan tilanteeseen. ja tappiolle jäin... Mun rahat, ne muutamat kympit muuten sitte oli mun Rosen asiakastilillä. Näissä nettikaupoissa kannattaa toki hetkinen fundeeerata kaupan tommoista sisäistä filosofiaa. Sen ymmärtäminen auttaa kohtuu paljon.

En nyt voi kehua millään hirveen pitkillä tahi heille siis nettikauppiaille ekonomisesti kovin tärkeillä asiakassuhteilla, mutta kuitenkin jotain. Asiallinen mussutus on aina huomioitu, noi Roset, BikeC ja sun muut saa joka halavatun päivä enempi tahi vähempi typerämpiä reklamaatioita enemmän kuin me voidaan ees käsittää. Versenderenglish, you know!
    arctic biker muokkasi tätä : 11.06.2012 at 17.27 Syy: kehuja pois

Ja näin; 7/6 tilisiirtona maksettu, tänään kiittelivät rahoista ja prosessoivat tilausta.

Platzangstin trailtech EVO ja muutamat sukat tuolta ostin, viikko meni tilauksesta, ei valittamista.

Keskiviikkona tilaus sisään tänään tiistaina posti täti toi. Työkaluja ja aluspöksyt tuli tilattua. Kokokin oli juuri oikea. Niin ja ilmeisesti lasinalunen tuli uuden asiakkaan lahjana .

Tänään sitten tuli ilmoitus, että jarrut ovat saapunet heille ja pistävät eteenpäin korjausosastolle. Melkein kaksi ja puoliviikkoa matkasivat sinne, missähän lienee kierrelleet... Noh, jään odotelemaan seuraava tilanneraporttia.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tirsintarsi Katso viesti
    Jarrut tilasin ja etujarru oli vuotanut nesteet pihalle tänne tullessa. Parissa päivässä tulivat perille, joten toimituksesta ei valittamista. Positiivistä lisäksi, että voin lähettää jarrut korjattavaksi heille takasin, koska ei ole enempää vastaavia varastossa ja korvaaminen uudella samanlaisella on täten hankalaa. Myös suomenkielinen edustus voidaan lukea plussaksi. Katsotaan vielä, miten jarrujen korjausreissu sujuu.
    Aikoinaan ihmiset olivat läheisempiä - aseet eivät kantaneet niin kauas...

Keskiviikkona ennen töiden alkua laitoin tilauksen sisään, tänään pe ilmoittivat DHL:n seurantakoodit. Rosen tililläni on vieläkin "Toimitusta valmistellaan parhaillaan."
    Pe aamuyöstä tila vaihtunut ja pysynyt samana:
    "The international shipment has been processed in the export parcel center
    Rosen tilin tila muuttunut tyytyväisyyskyselyksi.
    Ma ip paketti saapunut Suomeen.
    Ti ip paketti vastaanotettu. Nyt pitäisi vielä kurkistaa pakkaukseen.

(Täydennän kuittausta, kunhan saan paketin.)
    Halloo halloo muokkasi tätä : 19.06.2012 at 13.12 Syy: täydennystä matkan varrelta

No perhana, nyt tämän vuoden toinen Rosen tilaus enkä mie mittään seurantakoodeja ole ikkään saanu, panin äsken noottia tuonne saksanmaalle, tiistaina tilaus muuttui lähetetyksi. Tuossa posteljoonia päivällä vähän sillä silmällä kyttäilin mutta turhaan niin turhaan ja oikeastaan ei mulle mikään paketti tänne ole alle viikossa tullut.

Tilaukseni tuli perille eilen, hain sen tänään. Kaikki oli niin kuin pitiikin, ja tuli nopeammin kuin arvelin. Seurantakoodit (tai linkin) sain myös heti maksun mentyä perille. Yksi mystinen asia oli tilauksessa (kai joku lahja): muovinen vihreä läpyskä. En tiedän, mihin sitä käytetään!

Mulle on aina tullut joku, kun olen tuolta tilannut lahja... Milloin pesusuti tai reppu tms.

Taitaa olla lasinalunen tuo läpyskä. Erikoista! Mutta kiitti vaan. Tuli myös kaljunestoshampoota

Jotain shampoota tuli tännekin pikkusälä + satula -tilauksen lisänä. Pikkusälät tuli todella nopeasti, jännä vaan, että samana iltana kaksi tuntia aiemmin tehty tilaus muhii jossain DHL:n päässä Saksan puolella. Kai. Sinne seurantaan ei tosin päivity kaikki kovin nopeasti, vaan vasta sitten, kun paketti on jo Suomen puolella Itellan hoivissa.

Aikaisempi tilaus, eli Mr. Ride 2 saapui luvatussa ajassa, joka oli tosin pitkä, mutta toki tiedossa jo tilausta tehdessä. Mainiota oli, että pyörän sai naisten satulalla ilman erillistä korvausta ja satulan sai vielä valita ihan itse. Otin kokeiluun sitten fizikin Vestan, joka siirtyi kokeiltavaksi maantiefilooni ja siihen saa jäädäkin, uusi samanmoinen tuli nyt maasturiin. On mun arseni kanssa mahtavan yhteensopiva tuo satula! Tilatuista pullotelineistä toinen oli asennettu valmiiksi ja siihen oli tyrkätty juomapullo kaupantekijäisiksi.

Ainoa miinus tuossa toiminnassa tulee siitä, että Suomen puolella lähetys siirtyy Itellan hoidettavaksi, ja pyörätilauksen tapauksessa eivät kyllä hoitaneet toimitusta kovin moiteettomasti. Paketti oli muuttunut rullakkotoimitukseksi, jota yritettiin toimittaa arkisin ennen kello kahta (tän kun ois tiennyt etukäteen). Itella ei asiakkaalle soittele, se on kuulema maksullinen lisäpalvelu. Ensimmäisestä toimitusyrityksestä ei mitään infoa jätetty, huomasin itse sen seurannasta. Vaati pari puhelua, ennen kuin ottivat puhelinnumeroni ylös, jotta seuraavan toimitusyrityksen yhteydessä voisivat sitten soittaa ja sopia, että jätetään paketti lähipostiin. Soittaessa ei tietty osanneet sanoa seuraavan toimitusyrityksen ajankohtaakaan edes. Mutta soitot soi ja paketti pääsi postiin ja sieltä kotiin.

Eli Rosen kanssa asiointi sujui mallikkaasti, eikä tilatut tuotteetkaan ole pettymyksiä aiheuttaneet, päinvastoin!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Halloo halloo Katso viesti
    Keskiviikkona ennen töiden alkua laitoin tilauksen sisään, tänään pe ilmoittivat DHL:n seurantakoodit. Rosen tililläni on vieläkin "Toimitusta valmistellaan parhaillaan."
    Pe aamuyöstä tila vaihtunut ja pysynyt samana:
    "The international shipment has been processed in the export parcel center
    Rosen tilin tila muuttunut tyytyväisyyskyselyksi.
    Ma ip paketti saapunut Suomeen.
    Ti ip paketti vastaanotettu. Nyt pitäisi vielä kurkistaa pakkaukseen.
    Kaikki tuli mitä tilasin ja vähän ekstraa (kupinalunen ja kofeiinishampoota piskuinen pullo). Harmittavasti runkolaukun hihnan toisen pään klipsu rikkoontui sitä testatessa. Miten noissa palautuksissa, takuissa, pitääkö palauttaa koko tuote? Tuntuisi turhalta lähettää hihnan vuoksi koko laukkua, energianhukkaa lennätellä moista.

Ny on jarru korjattuna takaisin kotona. Hassua, että halusivat oikeasti jarrun takaisin Saksaan, eikä jonkinlainen kompensoiminen ja täällä korjaus kelvannut. Mutta loppu hyvin kaikki hyvin. Ei valittamista toiminnasta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tirsintarsi Katso viesti
    Tänään sitten tuli ilmoitus, että jarrut ovat saapunet heille ja pistävät eteenpäin korjausosastolle. Melkein kaksi ja puoliviikkoa matkasivat sinne, missähän lienee kierrelleet... Noh, jään odotelemaan seuraava tilanneraporttia.
    Halloo halloo: pistä postia Suomen edustajalle asiasta, eiköhän hän osaa vastata.

Noita klipsujan saa lähimmältä suutarilta mutta jos päädyt palauttamaan niin Rosen laskuun se toki onnistuu. maakuljetuksena ne kyllä kulkee. Yhen klipsun takia ehken itte viittis vaivautua, Mutta emailia vaikka Andrealle niin saatat saaha rikkoontuneen tilalle uuven. Tänään tälle Verhoffille mussutin miksei mulle tänä vuonna ole tullut seurantakoodeja, molemmat toki alle satasen tilauksia mutta silti.

Täytyy meilillä heittää. Ennen tilausta tuli vaihdettua jo muutamat meilit, kiitettävällä nopeudella vastasivat.

Kauhian pitkään jähi fillari Hampurissa sekä itsellä että kaverilla. Noh, nyt on Suomessa, joten saa nähdä, milloin tulee. Huvittavaa on se, että DHL:n paketit jostakin Briteistä tulevat päivässä...

Ei niin hyvää, etteivät saa pilattua mainettaan mitättömällä asialla. Tällä hetkellä haluavat runkolaukun hihnan rikkoutuneen klipsun vuoksi koko runkolaukun lähetettävän takaisin. Eivät osaa ottaa toisesta samanlaisesta laukusta Saksassa hihnaa ja laittaa tulemaan pienen pienessä paketissa. Paras ehdotus on ollut "tilaa toinen laukku ja lähetä alkuperäinen takaisin". Jurppii välinpitämätön suhtautuminen turhiin kuljetuksiin. Saa nähdä jatkuuko asiakassuhde. Raportoin lisää, kunhan saan tapauksen johonkin päätökseen.
    nim. Turha paino lentokoneessa on turhaa painoa lentokoneessa

Edit. Juu, näin se menee. Sen verran sain jäykkiä saksalaisia suomalaisen yhteyshenkilön avulla käännettyä, että lähettävät laukun ensin, ja saatuani sen lähetän viallisen heille. Luottoa löytyi sen verran, kiitos siitä, mutta en vain ymmärrä jäykkyyden määrää, kun haluavat koko laukun, kun pelkkä hihna riittäisi. Noh, pitää käydä lenkeillä useammin, niin saa hiilijalanjäljen pyyhittyä.
    Halloo halloo muokkasi tätä : 22.06.2012 at 13.53

Pyörän kanssa semmonen vino stemmi oli tilattu asentoon comfort... no sehän sojottaa alaviistoon, eli ei kovin comfort siis. Onneksi oli varalta otettu siihen spacereita niin ei tunnu missään.

Aivan ookoo. Sattuuhan noita paremmissakin piireissä ja tuonkin voi korjata itse, jos alkaa häiritsemään.

Uudessa Fillarilehdessä kahdensivun juttu itse R -kaupasta.

Fillari #4 ss. 84-85

Hieman isompi mesta kuin paikallinen R-kioski.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti McHaka Katso viesti
    Kauhian pitkään jähi fillari Hampurissa sekä itsellä että kaverilla. Noh, nyt on Suomessa, joten saa nähdä, milloin tulee. Huvittavaa on se, että DHL:n paketit jostakin Briteistä tulevat päivässä...
    Oliskohan syynä se, että toimitustapa on DHL paket + Itella, eikä DHL Express? Tää olis oma veikkaus.

Ny vähän tökki näitten vouchereitten kanssa. Lähettivät kesäkuulla ihan etanapostilla, ainut vaan että mun vanhalla asiakasnumerolla josta en ees tiennytkään. Andrealle sitte mussutin että mulla kaksi nummeroa. Ja sain sitten uuven kupongin ja vahvistettiin tää mun totuttu. Eilen kun tilasin ja samalla maksoin niin mulla oli kaksi voucheria, järjestelmä hyväksyi ja laski alennuksen. Emailia heti Roselta tavan mukaan missä normi jutut. Aamusella maksoin ja päivällä sitte Eviestiä missä kymppiä kalliinpi hinta, maksanut minä muka vanhalla jo hyödynnetyllä voucherilla. Miksi heletissä heijän järjestelmä sitte hyväksyy jo käytetyn voucherin ja miksi ne kaikki mun alekupongit oli validia until 2013jotain. Panin noottia. Miriam sitte hoiti päivällä homman kuntoon ettei mun tarvinnu kymppiä lisää maksaa, ois menny mun ens kuukauden homma muutoin miinukselle.

-

Edit: Ostoskori osasikin hyödyntää automaattisesti viimetilauksesta saadun alennuskoodin. Fiksua.
    vakaup muokkasi tätä : 30.07.2012 at 09.32 Syy: Ei enää mitn. :)

DHL:n seurantakoodeja ei ole enää ollut meikäläisen parissa viime tilauksessa. Ne ovat siis aiemmin olleet Mein konto -> Bestellübersicht ja sitten oikeasta reunasta + -napista klikaten tilaus auki. Vielä aiemmin tänä vuonna tehdyistä tilauksista ko. napista aukesi tilauksen sisältö ja DHL seurantakoodi, nyt siis ei kumpaakaan.

Muilla samanlaista havaittuna?

Sähköpostilla noita koodeja en ole enää vuoteen(?) saanut, vaan ne on pitänyt poimia tuolta oman asiakasnumeron alla tehdyistä tilauksista.

Sunnuntaina tilattu ja ainakin minulle tulleessa lähetysvahvistuksessa on suora linkki DHL:n seurantaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti marco1 Katso viesti
    Sunnuntaina tilattu ja ainakin minulle tulleessa lähetysvahvistuksessa on suora linkki DHL:n seurantaan.
    No katsopa, näytti olevan profiilissani "statusbenachrictigung: nein", tuo varmaan selittää tuon ilmoitusmailin puuttumisen. Kaikkea sitä oppii.

Tervehdys.
    Uusi edullinen pyörä on nyt eteisessä odottamassa sopivaa lukkoa. Suunniteelin tilaavani Rosebikesta Abus Bordo 6000/90cm. Onko hyvä liike ja tuleeko tavara nopeasti?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hippa Katso viesti
    Tervehdys.
    Uusi edullinen pyörä on nyt eteisessä odottamassa sopivaa lukkoa. Suunniteelin tilaavani Rosebikesta Abus Bordo 6000/90cm. Onko hyvä liike ja tuleeko tavara nopeasti?
    No kyllä kai tuossa aika poaljon kehuja on tässä ketjussa... http://www.bike-components.de/produc...rdo-6000-.html
    Vertaa tomituskulujen kanssa tuohon. Tuolta on ainakin tullut inhimillisessä ajassa tavarat minulle. Tosin ei taida montaa euroa eroa tulla...

kuinkas noiden Rosen kasaamien "valmiskiekkojen" kanssa varastosaldot toimii?
    kaksi esimerkkiä:

tuote voi olla saatavilla myöhemmin
    valitettavasti ei saatavilla BIKETOWN:illa

tuote voi olla saatavilla myöhemmin
    saatavissa BIKETOWN:issa

Kasaako ne kiekot vasta tilauksen ja maksun suorittamisen jälkeen?

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •