FillariGiantElectrobikeHepha
Sivu 15 / 203 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5 13 14 15 16 17 25 65 115 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 421 - 450 / 6086

Aihe: MTB-Turku, Episodi III - shitin kosto

mimgulls Guest
    Kiitos mukavasta kahdesta sunnuntailenkki seurasta ja kilometrejä kerääntyi itselleni 37.4 km.

Kuhankuono - Vahdonkorpi tuli ajettua jäykkäperällä pitkästä aikaa. Jonkin verran oli kaatuneita puita siivottu pois, vaikka oli niitä vielä jäljelläkin. Halasin vähän pitkospuutakin ja nyt on nahka ohutta ranteissa, mutta ei kai mitään pahempaa. Vauhtiakin oli...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pave
    ... siispä sooloilen...
    Ketään en nähnyt!?!

Eihän ole vielä liian myöhäistä aloittaa treenikautta Tahkoa silmällä pitäen?

Suoritin pääosin asvalttia vältellen 80,0 km, 4:11:59 ja jonkun kolmisentuhatta kilokaloria yhdellä banaanilla, geelillä, myslipatukalla ja vajaalla pussillisella vettä, Tahko pitäisi mennä heittäen matkan varrella säännöllisesti tankkaamalla.

Mitäs sitä pitäisi syödä tuon kompensoidakseen, suosituksia?!?

Ennen lähtöä itselleni annettu lupaus vasemman peukalon käyttökiellosta piti, koko reissu 40T:llä. Ainoastaan Vyyryläisenmäki jäi ajamatta, parit pikku lipsahduksen helpommissa paikoissa.

Sisärengas vaihtui hyttysten ininän tahdittamana Pääskyvuoressa. Stemmi ja jarruletku lyhenivät jo alkumatkasta Pläkkikaupungissa ketjujenöljyämistauolla.

Ja selkää kolottaa...
    MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta

Hyvältä kuulostaa Paven vauhti.

Itse irvistelin 41 km aikaan 2:05, eli samaa vauhtia, mutta otin mukaan reilusti siirtymähiekkatie reeniä.

Määkään en käyttänyt vasenta peukkua (1x9)

1300 KCal, ei eväitä.

Selkä... outch...
    Suo, kalja ja läski.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pave
    Ja selkää kolottaa...
    Tästä päivästä tulee selkeästi lepopäivä...

PMMP @ Loimaan tori, taidanpa lähteä käymään kotopuolessa...
    MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta

mimgulls Guest
    Flat pedalit ja flat pedal kengät: Vinkkejä mistä te tilaatte/tilasitte tai voiko niitä ostaa Turussa jostain?

Nukeproof Proton flätit ja Five Ten Freeride kengät itel ja jalka on ku liimattu polkimeen .. melkee ainaki .. CRC:ltä tilasin ..
    The end of the road is just the beginning...

Kävin taas vähän lenkillä:

Five Ten Impactit on hyvät kengät, löytyy hi5bikes.fi

The end of the road is just the beginning...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mimgulls Katso viesti
    Flat pedalit ja flat pedal kengät: Vinkkejä mistä te tilaatte/tilasitte tai voiko niitä ostaa Turussa jostain?
    http://www.chainreactioncycles.com/M...?ModelID=18195

nää o ehottoman parhautta

mimgulls Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti rikardo+ Katso viesti
    37 pienin koko... :P Onk 36 tai 36,5 kokoa olemassakaan? Pakko paljastaa että olen pienikokoinen ja muutenkin vaikeaa löytää mikä sopisi. Minkäs geeneilleen mahtaa...

Tahkolle on nyt sitten ilmottauduttu (60 km). Saa nähdä miten ukon käy

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mimgulls Katso viesti
    37 pienin koko... :P Onk 36 tai 36,5 kokoa olemassakaan?
    Mahtaisko Google tietää?
    www.pyörätarvike.com

Lainaus Alkujaan tämän lähetti eklund Katso viesti
    Kävin taas vähän lenkillä:

Five Ten Impactit on hyvät kengät, löytyy hi5bikes.fi
    Komiaa kyytiä Eklundi antaa Nukelle. Ite koittaa vaan kattella varovasti tollasta lentoo. Ylämäki sujuu multa paremmin ku ei tarvi vauhtia pelätä...
    Juoksen Cooperin testin kahteentoista minuuttiin.

mimgulls Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti SuperD Katso viesti
    Mahtaisko Google tietää?
    Joo, aikani surffasin ja löysin Five Ten Karver, niin löyty pienempää kokoa. Kannattaa sitä välillä pyöräillä naisten kanssa joilla on enemmän kokemusta mitä muita vaihtoehtoja ois. Mun ongelma on ehkä, että lukkopolkimet ei sovi mulle pyöräillä metsässä...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti peruspertti Katso viesti
    Tahkolle on nyt sitten ilmottauduttu (60 km). Saa nähdä miten ukon käy
    Hyvin siellä käy kun muistaa vaan koko matkan polkee. Alamäet siellä kannattaa nautiskella.
    Juoksen Cooperin testin kahteentoista minuuttiin.

Sillä mitään alamäkeä ole. Pelkkää nousua koko kierros.
    Suo, kalja ja läski.

Täpärikuume iski niin pahaksi että menin hommaamaan trek remedyn. Torstaina vasta pääsee ajamaan...
    Siistiä menoa tossa videolla.

Hyvä video Eklundilta taas! Ja 5-10 Impactit on parhaat (...no joo en oo muita edes kokeillut, mutta tuskin millään kyseisen valmistajan kengillä menee valinta pahasti pieleen). Polkimiksi tilaisin esim. nämä

mimgulls Guest
    Impactit on kehuttuja ja ne punaset oisin halunnut, mutta ei löydy kokoa 36... Karver naisten mallissa on olemassa 36. Täytyy surffailla vielä jos löytyis Impactista kokoa 36.

Toinen kysymys: voitteko kerto finlandia maastopyöräily reitistä lahdessa Messilän alueella ne jotka on sen ajanneet... Mietinnässä on jos ois uskallusta lähteä kisaamaan...

Parina vuonna (tai ihan varmasti ainakin yhtenä) olen sen ajanut, 2006 ja 2007 muistaakseni. Turkuun verrattuna paljon nousua ja teknisesti erittäin helppoa. Mutta joku lienee ajanut tuoreemmin kuin minä, HAK ehkä?

FiveTen Sam Hill Monsterit itellä. Hyvät ovat

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ulla Katso viesti
    Parina vuonna (tai ihan varmasti ainakin yhtenä) olen sen ajanut, 2006 ja 2007 muistaakseni. Turkuun verrattuna paljon nousua ja teknisesti erittäin helppoa. Mutta joku lienee ajanut tuoreemmin kuin minä, HAK ehkä?
    Kun on kerta mainittu, niin vastataan.
    Edellisvuonna olin, viimevuonna olin "melkein menossa". Tänävuonna saatan mennä, jos sillä viikolla siltä tuntuu.

Sehän on oikein kiva kuntotapahtuma. Vähän samaa henkeä kuin Finlandiahiihdoissa. Porukkaa sentään vähän enemmän kuin yleensä noissa maastopyöräkekkereissä Suomen maassa.

Reitti oli 2010 vauhdikkaan mukava, ei lainkaan liian tekninen. Jos pitää vauhtia niin varsinkin pitkät ja hiukka kääntyvät alamäet ovat haastaviakin. Tuskin reittiä ainakaan helpotetaan, kun taitaa olla painetta toiseen suuntaan. Helpollahan siellä ei pääse entiselläkään reitillä, Tiirismaa ja Salpausselkä takaavat sen.
    Tahkoon en pysty vertaamaan, kun en ole käynyt (vielä).

Näistä Suomen MTB-maratonkisoista - CUPiko se nyt on - saisi kyllä vastaavat tapahtumat, jos halutaan. Tottakai siellä Suomen huippujen pitää kilpailla, mutta sinne mahtuisi paljon enemmän "tavallista maastopyöräilijää" mukaan, ja varmasti nauttisivat. Kynnys vaan on kovin korkea, mutta se korkeus on vain mielikuvatasolla. Niihinhän on "vapaa" pääsy kaikille kuntoilijoille nytkin. Varmaan niitä pitäisi markkinoida kuntotapahtumia, joihin otetaan huippujakin mukaan (jos osaavat käyttäytyä ). Ja antaa järjestäjien tehdä mieleisiään tapahtumia, joissa jokaisessa saisi olla omat jujunsa. Säännöistä en tiedä, enkä halua tietääkään. Kunhan luvat on kunnossa, niin se riittää mulle.

Sinne vaan Mirri.

No niin, hauskaa kesäpäivää.

mimgulls Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti HAK Katso viesti
    Kun on kerta mainittu, niin vastataan.
    Edellisvuonna olin, viimevuonna olin "melkein menossa". Tänävuonna saatan mennä, jos sillä viikolla siltä tuntuu.

Sehän on oikein kiva kuntotapahtuma. Vähän samaa henkeä kuin Finlandiahiihdoissa. Porukkaa sentään vähän enemmän kuin yleensä noissa maastopyöräkekkereissä Suomen maassa.

Reitti oli 2010 vauhdikkaan mukava, ei lainkaan liian tekninen. Jos pitää vauhtia niin varsinkin pitkät ja hiukka kääntyvät alamäet ovat haastaviakin. Tuskin reittiä ainakaan helpotetaan, kun taitaa olla painetta toiseen suuntaan. Helpollahan siellä ei pääse entiselläkään reitillä, Tiirismaa ja Salpausselkä takaavat sen.
    Tahkoon en pysty vertaamaan, kun en ole käynyt (vielä).

Näistä Suomen MTB-maratonkisoista - CUPiko se nyt on - saisi kyllä vastaavat tapahtumat, jos halutaan. Tottakai siellä Suomen huippujen pitää kilpailla, mutta sinne mahtuisi paljon enemmän "tavallista maastopyöräilijää" mukaan, ja varmasti nauttisivat. Kynnys vaan on kovin korkea, mutta se korkeus on vain mielikuvatasolla. Niihinhän on "vapaa" pääsy kaikille kuntoilijoille nytkin. Varmaan niitä pitäisi markkinoida kuntotapahtumia, joihin otetaan huippujakin mukaan (jos osaavat käyttäytyä ). Ja antaa järjestäjien tehdä mieleisiään tapahtumia, joissa jokaisessa saisi olla omat jujunsa. Säännöistä en tiedä, enkä halua tietääkään. Kunhan luvat on kunnossa, niin se riittää mulle.

Sinne vaan Mirri.

No niin, hauskaa kesäpäivää.
    Mirri kiittää tiedosta ja pistää vakavissaan mietintämyssyyn. Kuulostaa minun kisalta reitistä päätellen kun ylämäistä tykkään ja on vahvimpia ominaisuuksia (ainakin juoksus oli ylämäet minulle tarkoitettu ) Pyöräilys meni vuosi aikaa ennen kun löysin minulle sopivan tekniikan polkea ylämäet ja nyt se löytyi. Ihmettelin kun oli melkein taju mennä seisaaltaan kun poljin aiemmin ylämäet.

Näitä isoja tai isoiksi pyrkiviä tapahtumia voisi listata vaikka Jämi 84 MTB, Finlandia maastopyöräily ja Tahko MTB. Eiköhän nuo kaikki (kaipa myös maratonkisat) ole ihan läpäistävissä maratoonarin kunnolla vaikkkei maastopyöräilykokemusta paljoa olisikaan. Kaikissa näistä on teknisesti helpompi maasto kuin Turun suunnalla, mutta mäkiä toki enemmän. Jämin pitäisi olla reittinä näistä helpoin. Tahkoa kuullaan puhuttavan teknisestikin haastavana reittinä, mutta eihän se turkulaisten mielestä sitä ole. Isoin haaste täkäläisille tuppaa olemaan muun Suomen korkeuserot.
    • Kauas on pitkä matka. Painava on raskas kantaa.

Joo, olenhan minäkin ajanut muutama vuosi sitten Kuusankosken, Korson, Seinäjoen ja Jyväskylän maratonkisoja. (Jyväskylä olisi mahtava treeni Tahkolle!). Nousumetrit ne tosiaan on mikä Turussa ajamaan opetelleelle on eksoottista tuolla muualla. Nykykunnolla, en.

Jaahas, en olekkaan vähään aikaan odottanut torstailenkkiä näin paljon...

Mukava päästä tuulettumaan, kun tuli sitten tänään tieto että lähtee duuni alta! Asian valoisa puoli taas sitten voi olla, että kohta on aikaa harrastaa :-)

Mää harkitsen vakavasti torstailenkille saapumista ja silloin edetään sitten hiipimisvauhtia.
    crash-test-Pikke

Lainaus Alkujaan tämän lähetti greenman Katso viesti
    Sillä mitään alamäkeä ole. Pelkkää nousua koko kierros.
    Ylämäki on YSTÄVÄ!
    Fuck e-bikes
    Fuck Strava
    Fuck tubeless

Jäi taas tolpalla laskematta, montako meitä oli, joku 15 hujakoilla kai. Hiitaahkolla vauhdilla paineltiin pitkin ja poikin lähipolkuja, muutama hiukan eksoottisempikin polku löytyi. Pannutus ja hajotustakuu hoidettu, ei kuitenkaan isoja vahinkoja.
    T:suunnannäyttäjä Bamse.
    Maailmassa on kaksi ääretöntä asiaa, avaruus ja ihmisten typeryys-ensimmäisestä ei olla ihan varmoja (A.Einstein)

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •