Leku laittanee sitten ystävällisesti ketjuun mielipiteitä uudesta lelusta?![]()
I'm in a band called 1023MB, we haven't had any Gigs yet...
Tai satulan kiskot natisee.
tolpan rasvasin ku asensin ja kyl satulaki on tiukalla mut täytyy koittaa väännellä sitä käsin jos sais paikallistettuu noi "melusaasteet" ..
The end of the road is just the beginning...
Aikamoinen tuo LEVin hintaero Saksan ja Englannin välillä. Opiskelijabudjetilla operoivan on pakko odotella, että tulee Saksassa saataville.
Joo ei tuota LEViä tänä kesänä varmaan tuolta Bike componentisa saa , meinaavat siirtää toimitusta jatkuvasti.. Pitänee varmaan heiltä peruuttaa toi tilaus
Laittelin tänään Bike-components:iin kyselyä KS Lev:n 31,6 mm / 435 mm - 150 mm-version saatavuudesta ja sain tämmöisen vastauksen:
Elikkäs elokuun puoleenväliin pitäisi ainakin minun odotella. Taitaa Niksu saada sittenkin Reverbin tolpakseen. Saapahan mahdolliset takuuasiat hoitaa ihan ensimmäisellä kotimaisella ja tolpan saisi melko nopsaan kouraan. Kait sen typerän kaapelinvedon voi kärsiä nahoissaan, jos muuten on toimiva peli.Hi Janne,
this seatpost will arrive in the middle of august.
Best regards
Jan
Service
Ainakin ulkomailla -12 Reverbistä on jo vähän pidemmän aikavälin kokemuksia ja hyväksihän tuo on taidettu haukkua: http://forums.mtbr.com/all-mountain/...660853-46.html (#1147 eteenpän)
Kaverikin hommasi reilu kuukausi sitten -12 mallin Reverbin ja eipä tuossa mitään vikaa ole kuulemma ollut. Pitää odotella, että kaveri tulee pyörineen käymään, niin koeistuttaa Reverbiä Niksuun ja tekee sitten valintansa, että mimmoisella kaukosäädön namiskalla tuon tolpan ottaa. Eiköhän tässä ole jo ostopäätös tullut pitkälti tehtyä.![]()
Ei kestä pakkasta nuokaan, muita ongelmia lie vähempi kun vanhemmassa mallissa. 3 tai 4 vastaavaa antaumista noissa
uusissa näin itse viime talvena - lievimmillään sentti joustoa yläasennosta painon alla, pahimmillaan meni täysveltoks.
Pakkasta oli ~-15, samoissa graadeissa sama kävi itselläni myös my11-malliselle, vielä samalla viikolla.
Ainoa säätötolppa jota en oo vielä rikkonu, on kuukauden käytössä ollu Kronolog. Bläksikin sai lommon liukuputkeen.
Reverbejä menny kaks, KS:n tolppia samoin.
Lev on ainakin näin ulkoisesti ihan kivan oloinen kapistus, saa nyt nähdä, mitkä on mietteet koeponnistuksen jälkeen. Takapihalla on kyllä vielä vähän tilaa romuille...
![]()
Leku muokkasi tätä : 15.06.2012 at 15.32 Syy: Toivottavasti tuli riittävän suuri kuva...
Eilen tupsahti postista 2012 Reverb tolppa kokeeksi, 203€ Hibike.comissa. Ei paha hinta. Maisteja pääsee ottamaan sitten joskus kun uusi runko
saapuu...
Crusty Flaming Bacons aka Kärttyisät Liekkipekonit
Jaa sieltä saa niin halavalla ja nopsaan. No hyvä, ostakaa kaikki sieltä!
Asensi Levin. Aikun onkin kivasti toimiva kapine. Tää putoaa ilman mitään kommervenkkejä kevyesti painamalla ja nousee liipaisemalla ylös ilman perseen penkissä käyttöä. Niin ja ilmoitettu 31,6 oli mun digitönärillä 31,57 eli senkin suhteen asia kunnossa. Nyt kun tää vielä kestää läjässä niin avot.
Osaatko käsikopelolla sanoa, että onko LEV:ssä miten paljon väljää sivu- ja eteen/taakse-suunnassa? Sanooko manuaali mitään, että saako pyörää nostella satulasta, vai tykkääkö tolppa siitä kyttyrää?
Niin vähän väljää tuntuu, että en osaa sanoa lähteekö se satulan kiskoista vai mistä. Melkein sanoisin että väljää ei tossa yksilössä oikeastaan edes ole. Ainakaan suoraan paketista...
Mä nyt ainakin nostelen pyörää milloin mistäkin, enkä ole nähnyt missään mainintaa, etteikö saisi nostaa satulasta. Ainoa takaisku oli, kun luulin, että mulla on odin lukkorengastupit, kun ton vivunhan voi laittaa tupin lukkorenkaan tilalle, mutta ei sitten ollutkaan. Odeja.
Kuulostaa hyvältä. Jos vielä joidenkin viikkojen jälkeen on samat fiilikset niin tarttee laittaa tilaukseen. Päätöstä helpottaa se että yrittäessäni saada blacxin toimimaan smuutisti sain sen sellaisen tilaan että se ei toimi lainkaanEikä enää edes vi.... kun päätös vaihtamisesta oli oikeastaan tehty eikä sitä oikein "toimivanakaan" olisi ainakaan kenellekään tutulle kehdannut myydä.
Johannes"I want to ride my bicycle
I want to ride it where I like"
-Queen
Mä ajattelin ilmoittaa sinne bikemikäsenytolikaan, etten taida haluta koko pläksiä enää takaisin, sen käytettävyys vs. tää lev on niin olematon. Pitää yrittää vaihtaa se vaikka reverbbiin.
Eilen ajoin viis ja puoli tuntia leviä renkuttaen ja toimii se nyt vielä. Pari kertaa liipaisin tolpan alas, vaikka piti käyttää etuvaihtajaa. Voi olla hiukan kovilla toi lukitusmekanismi tommosessa hölmöilyssä, mutta vahinkoja sattuu, eikä tolppa vielä tuosta räjähtänyt. On tuossa näin tarkemmin zoomatessa sellainen aavistus väljää sivuttain, ylösalassuunnassa ei ole yhtään. Sen verran vähäisessä määrin sitä on, että mua toi ei haittaa, ainakaan vielä...
Katos Jayjay mitä tuli mulle mailiin tästä pläksistä:
"We were informed by the manufacturer that a whole production of these seatpost has been faulty. The manufacturer will decide this week, whether they will supply repaired units or arrange refunds."
Mistäs ostit, tai vaikka varastit, niin lähetä silti takaisin?
Lev saapui torstaina ja jussin aikana muutama lenkki tehty sillä. Todella jämäkän oloinen peli, mihinkään suuntaan ei ole väljää. Ainoastaan jos satulaa kiertää niin tuntuu hyvin pieni liike.
Vähän jännitti että antaako nostaessa kiville samalla tavalla kuin Foxin doss mutta on todella smoothi tuohon verrattuna:
http://vimeo.com/m/43979062
Hyvältä vaikuttaa toistaiseksi, toivottavasti kestää.
Johannes"I want to ride my bicycle
I want to ride it where I like"
-Queen
^ mun bläksi toimi ihan fain, kunnes onnistuin saamaan lommon liukuputkeen jonka seurauksena putki ei enää liikkunut
täyttä mittaansa. Lommo meni takuuseen, mut eipä noilla ollut samanlaista uutta toimittaa eikä edes arvoita koska
löytyis. Tarjosivat sit korvikkeeks Levin.
V*ttu! Olivat perjantaina B24:stä lähettäneet mulle jotain. Pelkään pahaa, että sieltä paketista paljastuu tommonen helvetin jeebeli.![]()
Kirjanmerkit