HephaFillariElectrobikeGiant
Sivu 135 / 232 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 35 85 125 133 134 135 136 137 145 185 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 4.021 - 4.050 / 6932

Aihe: Espoon lenkit

Kiitosta. Kiva ajaa ammattiporukassa, kun tietää, että voi luottaa. Toivotaan, että vauhti riitti ja huomenna on jaloissa jonkin sortin harjoitusvaikutusta havaittavissa. Parannettavaakin jäi eli otamme uusiksi tyynellä kelillä.

Jes, kovin reeni ikinä. Oli hapokasta ja välillä ei niin mukavaa. Mutta nyt hyvä mieli. Ja täytyy nyt korostaa, että kirit ja ja se eka "revitys" meni ihan hyvin, mutta suunniteltu 50 km joukkue tempo laitto reidet huutaa hoosiannaa. Kiitän!

Kiitos myös täältä. Jaloissa on aika magia olo tällä hetkellä. Vaikka mulla ja Harrilla piiputti koneet ensimmäisenä niin kyllä me oltais voitu viedä toi viimenenkin harjoitus ihan onnistuneesti läpi. Meidän olisi pitänyt saada vain ne nykäykset pois ja ylämäet oltais ajettu heikoimman mukaan. Huomaa ettei meidän porukalla ole vielä hirveesti harjoteltu joukkuetempoa treenimuotona.

Kiitoksia kaikille myös tältä kuskilta. Erityisesti se tempon alku hapotti mukavasti. Täytyy ottaa joku samantyylinen setti uusiksi paremmin levänneenä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VPR Katso viesti
    Sadekeliä lupaillaan, pidetään varaus ja jos näyttää huonolta niin pysyn kotona.
    Ei näytä muita kiinnostavan niin käyn sitten kuvarastiajelulla sunnuntaina.

^ Älähän nyt vielä hötkyile VPR. Mua kyllä kiinnostais, kunhan ajetaan ns. takuu-PK:na. Sadeuhkakin näyttää väistyneen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mantis Katso viesti
    ^ Älähän nyt vielä hötkyile VPR.
    VPR on varattu kuvarastiajelulle sunnuntaina. Nopeat syö hitaat :P

Ok (ja diipa daapa duu täyttöö)

Mä voisin kyllä lähteä sunnuntaina ajelemaan jotain PK-settiä säävarauksella. Tänään ja huomenna on rötväilypäivät.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti snow Katso viesti
    VPR on varattu kuvarastiajelulle sunnuntaina. Nopeat syö hitaat :P
    Missä varauslista? Viikin keskiviikkolenkeille vois varata taas joku viikko.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ari_T Katso viesti
    Mä voisin kyllä lähteä sunnuntaina ajelemaan jotain PK-settiä säävarauksella. Tänään ja huomenna on rötväilypäivät.

Sunnuntai sopii mullekin klo 10.00 ?

^Joo, mä tuun kanssa mukaan. Ja sitten jälleen kerran sitä PK:ta (eli about 30, ei 32-34), tehot ajetaan viikolla. Joku 4-6 tuntia vois toimii. Ideoita?

Olen myös mukana sunnuntaina. Tarvittaessa aikaisempikin lähtö sopii....esim klo 09.00
    Jaakko

Mulle sopis 10, ei oikein aiemmin. PK-vauhti käy hyvin. Voidaan säveltää huomenna jotain.

Olisikohan joku tällainen liian pitkä: Hyvinkäälle ja takas

Tota taukopaikkaa täytyy vain vähän säätää, koska nyt se on tosi epätasaisella jaolla.

^Pitäiskö tossa puolessa välissä tehdä ihan pieni lisäkoukku Mäntsälän kautta, missä vois käydä kahvilla?

^Pitäiskö tossa puolessa välissä tehdä ihan pieni lisäkoukku Mäntsälän kautta, missä vois käydä kahvilla?
    Joo, voi koukata sieltä tai sit pysähtyä Kellokoskella tauolle. Siellä on ainakin pari pientä paikkaa, joista saa evästä ja juotavaa. Lisäksi Hirvihaaran golf-kahvila voisi toimia taukopaikkana (http://www.fillaristit.fi/?id=686). Tuo Vanha Soukkiontie on tosi mukava pikkutie, joten ajaisin mielelläni sitä kautta Sälinkääntien sijaan.

Hieman lyhyempikin voisi olla..esim 150 km..

Su 3.6 lenkki

VPR oli speksannut jo yhden lenkin huomisella, jota voitte myös harkita.
    (Huutelee eräs naapurikerhosta)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VPR Katso viesti
    Tää jäi viimeks torsoksi niin vois ens sunnuntaina 3.6. ajaa tästä vähän modatun version: https://maps.google.fi/maps?saddr=Tu...14,15&t=m&z=10
    Vastapäivään ja tauko Pusulassa.

^Eiköhän menna Arin speksin mukaan, kun VPR on poissa maisemista. Se joka speksaa, määrää reitin. Sitäpaitsi tänä vuonna ei ole poljettu kovin pitkiä lenkkejä tuvalta, jos nyt noita brevettejä ei lasketa.

Vois muuten koittaa speksaa vaikka kesäkuulle jonkun n. 230-260km pitkän lenkin vaikka fiskarssin kautta. Mua ei oikeen noi 400km pitkät lenkit himota, mitä on tyrkyllä.

Huomenna kannattanee suunnata pohjoiseen tuultenkin puolesta. Pääsee myötätuulessa menomatkan ja iltapäiväksi pitäisi hieman tyyntyä.

Joku tuollainen 230-260 km olisi kyllä kiva jossain välissä. Vähän tiukkaa taitaa vain tehdä kesäkuun osalta, kun ensi viikonloppuna on Pirkka, sitten mahdollisesti tuo ylipitkä ja sen jälkeen juhannus.

Mulla ei tällä hetkellä ole mitään juhannussuunnitelmia ja jos ei kummempia pippaloita ilmesty niin mulle sopii kyllä esimerkiksi juhannusviikonlopun jälkeinen sunnuntai 24.6. Syksyllä aattelin et vois ajaa tonne Perniön seudulle, tämmönen olis 264 km: https://maps.google.fi/maps?saddr=Be...16,17&t=m&z=10

Voihan 400:aa pelkäävät ajaa keskenään lyhyen pätkän tuossa 16.-17.6. viikonloppuna.

^ Voi juhannuksenakin polkea Mut joo, pitä tota ylipitkää harkita, joskin jo ajatus puistattaa. Ajankohta olis kyllä vielä sopiva.

Edit: Katos Ville-Pekka kerkis ensteks. Toi juhannus ois kiva mut en uskalla lähteä enää noin pitkälle lähellä laskettua aikaa, mut syssymmällä ton kyl vois polkaista, jos muuten jää hyödyntämättä toi sun reitti.

Joo, en tajunnutkaan että huomiselle suunnitteilla noin pitkä setti. Mulle noin 190km lenkki on tässä vaiheessa liian pitkä, joten skippaan huomisen klo 10.00 tupalenkin. Mulla tarkoitus ajaa noin 3-4h pk-lenkkiä noin 28-30km/h, onko kellään kiinnostusta tällaiselle? Tarkoitus lähteä aamulla aikaisin...Lähden tuvalta 8.30. Tuleeko joku mukaan? Katson aamulla viestit, jos halukkaita on ilmaantunut.
    JaakkoRa muokkasi tätä : 02.06.2012 at 23.05
    Jaakko

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JaakkoRa Katso viesti
    Joo, en tajunnutkaan että huomiselle suunnitteilla noin pitkä setti. Mulle noin 190km lenkki on tässä vaiheessa liian pitkä, joten skippaan huomisen klo 10.00 tupalenkin. Mulla tarkoitus ajaa noin 3-4h pk-lenkkiä noin 28-30km/h, onko kellään kiinnostusta tällaiselle? Tarkoitus lähteä aamulla aikaisin...Lähden tuvalta 8.30. Tuleeko joku mukaan? Katson aamulla viestit, jos halukkaita on ilmaantunut.
    Sopii hyvin aikaisempi lähtö. Nähdään 8:30.

Olipas aika vaihteleva lenkki. Riitti tuulta ja sadetta, mutta saatiin Arin kanssa kierrettyä rapiat 200km ja sykkeetkin pysy hyvin PK:n puolella. Kaksi kuskia kääntyi kotia kohti jokelantien kohdalla. Mahdoitteko kastua? Pilvet näytti ainakin pahalta kun sinnepäin katseltiin.

Olipas aika vaihteleva lenkki. Riitti tuulta ja sadetta, mutta saatiin Arin kanssa kierrettyä rapiat 200km ja sykkeetkin pysy hyvin PK:n puolella. Kaksi kuskia kääntyi kotia kohti jokelantien kohdalla. Mahdoitteko kastua? Pilvet näytti ainakin pahalta kun sinnepäin katseltiin.
    Joo, oli vaihtelevaa säätä ja melko paljon mäkiä. Ihan hyvä lenkki silti - ei harmita, että tuli lähdettyä. Kiitoksia kaikille osallistujille ajoseurasta.

Kiitos seurasta kaikille osallistuneille,Hyvinkäältä Tuusulaan osuudella sateli sen verran että kastuttiin.Matkaa meille kertyi vain 140 km
    30km/h keskarilla ja sykkeet pysyi juuri ja juuri PK:n puolella.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tommi G Katso viesti
    Kiitos seurasta kaikille osallistuneille,Hyvinkäältä Tuusulaan osuudella sateli sen verran että kastuttiin.Matkaa meille kertyi vain 140 km
    30km/h keskarilla ja sykkeet pysyi juuri ja juuri PK:n puolella.
    Neljänneltäkin Hyvinkään kävijältä kiitokset matkaseurasta. Kiva reissu oli, vaikka meinasi olla vähän takki tyhjänä lopussa ja sormet kohmeessa - eli tuo "vain" 140 km riitti mulle oikein hyvin

(Sainpas viimein rekisteröidyttyä tänne...)

Solvallan mäkien hinkkaajille tiedoksi että Nuuksiontie on taas ajettavassa kunnossa, etelään päin menevällä kaistalla on muutama routavaurio mutta muuten tie on päällystetty kokonaan ja Solvallan kohdalle on lisätty kaksi hidastetöyssyä. Uusi pyörätie on myös käytännössä valmis, siinä on vain muutama parin metrin kolo Kattilajärventien risteyksen tienoilla.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •