HephaElectrobikeGiantFillari
Sivu 134 / 281 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34 84 124 132 133 134 135 136 144 184 234 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.991 - 4.020 / 8418

Aihe: MTB Järvenpää

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Petterii Katso viesti
    Kyllä mä Korsoon meen, mutta vasta viikon päästä viikonloppuna.
    No mikä estää käymästä korsossa vaikka jokapäivä? Tosta Koden viestistä kun ei tullut ihan selville mihinkä se on menossa, autolla vai fillarilla ja ajankohtakin jäi vähän auki ?

Nyt olen ihan itsekseni kartoittanut sen saman Jokelan reitin minkä Heccu on meille näyttänyt. Eli reitti on hallussa. Sitä ryteikköpätkää (se joenylitys) en ajanut kun siinä ei ole silleen sujuvan ajamisen kannalta mitään tolkkua. Joen toisella puolella eli itäpuolella (korkeakallio) oleva polku oli ajettava ja melkein kuiva, no ei ihan mutta melkein niin kuin siinä mainoksessakin sanotaan. Siitä tulee semmoinen vajaa 50 km ja kun maasto on helppoa niin sen voi ajaa suhteellisen rennosti pyöritellen ja niistä haastavista polkuosuuksista nautiskellen. Tosin nautintoa voi lisätä suoraan nopeuden suhteeseessa lisäämällä mopeutta.

Heculle vielä kiitos ja kumarrus alkuperäisestä reitityksestä. Syksyllä jos mahdollista kolutaan hyvinkään polkuja enemmänkin.

Ai niin se Korso. En ole Korsossa marakisoissa. Olen Neitikoskella katsastamassa uusia polkuja joista laitan kyllä raporttia myöhemmin

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ARJ Katso viesti
    No mikä estää käymästä korsossa vaikka jokapäivä?
    Rajamuodollisuudet...

Olen Neitikoskella katsastamassa uusia polkuja joista laitan kyllä raporttia myöhemmin
    Sulle ihan osuva paikka.

No niin sekaisin olen. Niinpä on 3.6 se kisa..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti KODE Katso viesti
    No niin sekaisin olen. Niinpä on 3.6 se kisa..
    Kyl kyl mutta ylihuomenna sunnuntaina klo 1100 tutustuttavat jo reittiin...

Tässä kaikille maistiaiset eilisestä tourista Tampereelta.
    http://youtu.be/FZL6U66GBKQ

Kiitokset Hiksille hienosta koosteesta

Ryhmä oli Aktiivi yksi ja meininki oli videon mukaista. Hienoa baanaa ja paikoin teknisiä juurakkonousuja.

Tässä kaikille maistiaiset eilisestä tourista Tampereelta.
    http://youtu.be/FZL6U66GBKQ

Kiitokset Hiksille hienosta koosteesta

Ryhmä oli Aktiivi yksi ja meininki oli videon mukaista. Hienoa baanaa ja paikoin teknisiä juurakkonousuja.
    Hienon näköistä menoa oli. Ensi vuonna mukaan. Mutta kukapa muistaa, mistä alkuperäisvideosta oli varastettu musa tuohon?
    Virallinen yhteislenkki oli tänään aika vaatimaton: http://www.sports-tracker.com/#/work...6doggbag71j9mu
    Oliskos aika jo ajaa joku viikonloppu vähän pidempi (60-100 km) etukäteen sovittu retki, nautiskelijoiden tyylillä?
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Timbe(r)man Katso viesti
    Hienon näköistä menoa oli. Ensi vuonna mukaan. Mutta kukapa muistaa, mistä alkuperäisvideosta oli varastettu musa tuohon?
    Virallinen yhteislenkki oli tänään aika vaatimaton: http://www.sports-tracker.com/#/work...6doggbag71j9mu
    Oliskos aika jo ajaa joku viikonloppu vähän pidempi (60-100 km) etukäteen sovittu retki, nautiskelijoiden tyylillä?
    Tuollainen video on mulle ainakin tullut joskus vastaan http://www.youtube.com/watch?v=ru2Dpe1LkNU. Tampereen tourin videolla oli muuten pirun hieno kypärä yhdellä pyöräilijällä. Kohta on 1.32.
    Tom1 muokkasi tätä : 27.05.2012 at 21.32

Nyt jääkin Korson kisa ajamatta!Uudet tuulet ja alle ATV..

Peukalo ylös

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Timbe(r)man Katso viesti
    [/URL]
    Huudellaan nyt tänne vieraaseen pöytään, että hiljaiseloa pitävät mätisläiset suunnittevat pitkää kimppalenkkiä 9. tai 10.6. Päivää ei ole vielä lyöty lukkoon, joten heittäkää meidän säikeeseen, kumpi päivä kävisi teille paremmin. Lähtö Keinukalliosta Keravalta klo 10.00, mutta päivä on vielä siis auki...
    Aina ajetaan, kun keritään.

^Kyseessähän on The JätteCruisi. Olin pari vuotta sitten ajamassa ja koitan tänä vuonna mukaan taas.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JJT Katso viesti
    Huudellaan nyt tänne vieraaseen pöytään, että hiljaiseloa pitävät mätisläiset suunnittevat pitkää kimppalenkkiä 9. tai 10.6. Päivää ei ole vielä lyöty lukkoon, joten heittäkää meidän säikeeseen, kumpi päivä kävisi teille paremmin. Lähtö Keinukalliosta Keravalta klo 10.00, mutta päivä on vielä siis auki...
    Kumpikin päivä käy minulle ja mukaan tullaan mielellään. Eikä tämä mikään vieras pöytä ole, kyllä mekin ajellaan Keinukalliossa ja Mätiksellä
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Viimeinen kuulutus Tahkolle.

Eli seuraavat urhoolliset on lähdossä kierrokselle tai kahdelle:

Kode, Teemu Kalvas,Tom1, Petteriii, Kasari, Fourtour, Ertsi, DT, Rami Fillarillaan ja Minä.

DT:n vastauksesta en ottanut selvää että oletko lähdössä vai et, mutta tulkitsin niin että olet lähdössä, mutta sinne kannattaa ottaa maastopyörä mukaan ja
    jättää se madone (vai mika lie) naulaan roikkumaan

Olen tilannut jo laskun tulemaan joten tulen kohta lähestymään Teitä tilinumerolla ja summalla.
    Liinavaatteet kuuluu pakettiin eli omia pyyhkeitä ja lakanoita ei tarvitse lähteä hilaamaan mukana.

Ruokahuolto hoidetaan samaan malliin kuin viimevuonnakin eli yhteen pottiin ja sapuskat jakoon tai jotain sinne päin.
    Yritän saada yhden pakun tai retkeilyauton mukaan jotta saisimme logistiikan kohilleen. Mutta mitään en lupaa.
    Todennäköisesti pitää olla kolme autoa tälle porukalle.

Jos tulee sairastuminen niin jokainen maksaa oman osuutensa sille joka on estynyt ettei käy niin kuin viimevuonna.
    Jos ei huvita tai jaksa rahoja ei palauteta.

Lähtö Perjantaina Nummenkylästä meidän pihasta 29.6 kello 9:00 (kahvitaukoja ja ruokataukoja pidetään riittävästi)
    Paluu alkaa Rinnepellolta sunnuntaina 1.7 aamusta. Rauhallisesti ajetaan ilman kiirettä. (siis autolla ajetaan rauhallisesti)

Jos nämä yksinkertaiset säännöt kohtaa oman arvomailmasi niin näillä mennään.

Vai mönkkäri!

Nyt jääkin Korson kisa ajamatta!Uudet tuulet ja alle ATV..
    Olehan Kode varovainen, kävin itte viimeviikolla parin vuoden tauon jälkeen "lämmittelemässä" 500cc Husabergiä, olo on kuin olis pesis mailalla hakattu, selkä ja nivuset ihan romuna, mutta hauskaa oli! Onko kukaan Android puhelimen omistava ladannut marketista ilmasen karttaselain ohjelman, on vaan pätevä ohjelma maastopyöräilyyn, saa zoomattua aina 1:5000 maastokarttaan ja gps näyttää tarkan sijainnin!

Jep KTM 450 SX.. Kyllä muuten ranteet venyy:-D

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ZeiZei66 Katso viesti
    Onko kukaan Android puhelimen omistava ladannut marketista ilmasen karttaselain ohjelman, on vaan pätevä ohjelma maastopyöräilyyn, saa zoomattua aina 1:5000 maastokarttaan ja gps näyttää tarkan sijainnin!
    Mistään druideista en tiedä mitään, mutta menestyneen kotimaisen puhelinvalmistajan luurissa olen tuota ohjelmaa muutaman vuoden jo käyttänyt. Se on kyllä oivallinen, kun kartta päästä hukkuu... Lähikulmillahan sitä ei tarvi, kun täältä alkaa kaikki metsätkin olla hakattu asuinalueiksi, mutta pohjoisemmassa olen pelkästään tuon avulla vaellellut ja pyöräillytkin. Siinä on muuten kätevä toiminto se ulkoisen GPS -paikantimen käyttö - ulkoinen GPS -paikannin on tässä tapauksessa toinen puhelin; näkee omasta luurista missä kaveri menee.

MarkusK Guest
    Morjens ! Olen suht tuore järvenpääläinen ja hiljattain Kipinän pyöräilyyn saanut. Eilen tuotiin kotiovelle 29" canyon jäykkäperä ja sitä olis tarkoitus lähtee ulkoiluttaa ja siksipä tiedustelen että minkälaista polkuverkostoo lähialueilta löytyypi?

T. Markus

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MarkusK Katso viesti
    Morjens ! Olen suht tuore järvenpääläinen ja hiljattain Kipinän pyöräilyyn saanut. Eilen tuotiin kotiovelle 29" canyon jäykkäperä ja sitä olis tarkoitus lähtee ulkoiluttaa ja siksipä tiedustelen että minkälaista polkuverkostoo lähialueilta löytyypi?

T. Markus
    Polkuja löytyy niin paljon kuin jaksaa ajaa. Kelaamalla tätä säijettä taaksepäin löytyy ajettuja reittejä, mutta parhaiten polut löytyy kimppalenkeillä.

Lenkit lähtee Varastomaalin edestä. Keskiviikkona 17:30 ja Sunnuntaina 10:00..

Ja toki täältä voi huudella muina aikoinakin ajoseuraa.

Väärin. Polkuja löytyy jopa enemmän kuin jaksaa ajaa. Kolme vuotta sitten en tiennyt yhtään polkua ja nyt tiedän jo ainakin kaksi.

Kyllä ne kaikki polut jaksaa ajaa. Sulla ARJ on vain huono kunto. Ja niin on minullakin, siksi Markuksen kannattaa tulla sunnuntaina huoletta kimppalenkille. Minä omistan sen polven parantelulle, joten vauhti on minun puolestani maltillinen.

Jonkun polun löytää myös tältä kartalta http://www.openstreetmap.org/?lat=60...om=13&layers=M
    Maastopyöräkelpoisia reittejä tuosta ei näe suoraan. Osaan poluista on luokitus lisättynä. http://openmtbmap.org/ olisi hyvä tai GpsMid myös ne näyttää kännykässä.

Aikas paljon on Juhe saanu ajettua polkuja kartalle (peukku)
    Fatless biker

Väärin. Polkuja löytyy jopa enemmän kuin jaksaa ajaa. Kolme vuotta sitten en tiennyt yhtään polkua ja nyt tiedän jo ainakin kaksi.
    Ja mulla on sitten kaikkein huonoin kunto kun en viimeksi jaksanut kuin 2km

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Meridisti Katso viesti
    Ja mulla on sitten kaikkein huonoin kunto kun en viimeksi jaksanut kuin 2km
    Siinäkin on 2km enemmän kuin mitä minä ajoin...

Hiljaista oli tänään kimppalenkillä. Kaikki muut olivat vissiin kisoissa? ...No Kellokosken alajaoston Tuusulan puolen alajaoston alajaosto teki 3h lenkin kunnes DTSwissin EX500 vanne antautui vaikka päällä oli Contin MK II 2,4" Protection hyvillä paineilla. Pitääkö lenkillä olla varakehä mukana

^ Kelliksen yläjaoston Mäntsälän alajaosto kävi Korson raparallissa ajelemassa kauden avaus kisan. 12,5 minsaa viime vuoden ajasta sain naapistettua pois, rata aavistuksen eri ku v-11,+ silloin oli kuivaa.
    Hyvät fiilikset jäi kisasta kyllä.

Tänään tulossa ihan puoleksi ei ehdi. Paikalla yritän olla 17:35..

Tänään tulossa ihan puoleksi ei ehdi. Paikalla yritän olla 17:35..
    Sama homma, yritän olla paikalla n. klo 17.35. Miten nyt kotona vahdinvaihto onnistuu. Ajakaa
    rampakassa tarvittaessa lämmittelykierros.

Onkos kukaan harkinnut lähtevänsä JätteCruisille? Minä rekrysin paliksen naapurista matkaan. En kyllä palikselta kysynyt, mutta tarvittaessa varmaan voisimme mennä kahdella autolla, jolloin voisimme tarjota kyydin kahdelle... Emme tosin välttämättä aja koko matkaa.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •