GarminElectrobikeGiantHepha
Sivu 133 / 232 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 33 83 123 131 132 133 134 135 143 183 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.961 - 3.990 / 6932

Aihe: Espoon lenkit

Eräjärven alamäki lienee tämä: http://g.co/maps/w5fj3
    BikeRoute Toasterin mukaan 33 metriä pudotusta reilun kilometrin suoralla eli aivan Antiaistentien lukemiin ei päästä. Tosin tiekin näyttää turvallisemmalta kuin Antiaistentie.

Oisko huomenna vähän pidempää ja tasatehoista lenkkiä vaikka jo klo 17? Tavoitteena 3-4 tuntia.

Joku tommonen vois olla ja myötäpäivään vaihteeks
    https://www.google.fi/maps/ms?msid=2...95627,0.309334

Tasaisella vedolla välillä 30-32kmh. Jos olette tulossa niin ilmotkaa tänne, koska muuten en tule tuvalle.

Nyt ei onnistu toi Mikon PK, mutta ensiviikon keskiviikko sopis mulle varsin hyvin ja toi kiekurakin on just passeli eli saatan varastaa sen, muukin hyvä idea sopii. Eli Keskiviikkona 23.5 olis kans tarjolla noin 4h tauolla tai ilman. Lenkki on ns takuulenkki eli ajetaan noin 30km/h ja ylämäet rauhallisesti. Sopii kansiapaikalla siis aika monelle. Lenkillä saa irrotella ja vetää omiakin juttuja, kunhan kertoo etukäteen, muuten tullee penalty :-). Tietenkin säävarauksella, mutta tällä hetkellä sääennuste lupaa kesäkeliä, toivotaan parasta. Ilmoitelkaa tulosta tänne, sanotaanko että mun lisäks 2 muuta riittää ja kertokaa myös halutaanko kaffitauolla vai ilman, niin viritän lenkin sen mukaan. Lähtö pituudesta johtuen tuvalta jo klo 17, korkeintaan 17.30, laittakaa toiveita tästäkin.

Kp,
    mä olen ainakin alustavasti mukana. Toi lenkura on muuten enimmäkseen peruja siltä sun vetämältä viime lenkiltä tuonne suuntaan, joten krediitti kuuluu ennemminkin sulle

Mut joo, toivottavasti tällekkin päivälle riittäis pari kuskia.
    -mikko

Ensi viikolla vois onnistua, tänään ei kyl.

tänään ei taida viideksi mitenkään keritä tuvalle, mutta 18 maissa käyn pyörähtämässä siellä ja tarkoitua olisi ajaa joku 2-4h/ n.30km/h lenkki riippuen miten kroppa reagoi alla olevaan uuteen"kameliin". :-)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hirke Katso viesti
    tänään ei taida viideksi mitenkään keritä tuvalle, mutta 18 maissa käyn pyörähtämässä siellä ja tarkoitua olisi ajaa joku 2-4h/ n.30km/h lenkki riippuen miten kroppa reagoi alla olevaan uuteen"kameliin". :-)
    Sikäli kun huominen tammaravilenkki Porkkalaan ei toteudukaan, niin olisin kiinnostunut lähtemään sellaiselle max. 28km/h keskarin maantielenkille maasturilla, ja tänään klo18 sopisi loistavasti. Kiskaisin tosin eilisellä CF:n 3h/40km maastolenkillä sellaiset hapot reisiin että tuskin irtoaa juuri pk-peruspyöritystä kummempi suoritus… Että jos speksinä on tosiaan kovempivauhtinen lenkki/uudella fillarilla iloittelua niin en suotta tule häiriköimään Jos toisaalta passaisi vähän alle 30km/h vauhti niin sitten lähden mieluusti kunhan saan fillarin pestyä ja rasvattua eilisen jäljiltä.

-Lauri
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

Kyllä mulle passaa hyvin hiljaisempikin lenkki, kun kameli kyllä alkaa jo tottelemaan ohjaksia, mutta kengät tarkennettuna klossien asento on hakusessa ja sitä kautta ruhon epänormaali "oireilu". :-) Koitan kotimatkalla töistä saada asennot kuntoon niin ei tarvitae turhaan kesken lenkin pysähdellä. Yritän päästä 17:45 lähtemään karakalliosta, kohti tupaa. -Keke

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hirke Katso viesti
    Kyllä mulle passaa hyvin hiljaisempikin lenkki, kun kameli kyllä alkaa jo tottelemaan ohjaksia, mutta kengät tarkennettuna klossien asento on hakusessa ja sitä kautta ruhon epänormaali "oireilu". :-) Koitan kotimatkalla töistä saada asennot kuntoon niin ei tarvitae turhaan kesken lenkin pysähdellä. Yritän päästä 17:45 lähtemään karakalliosta, kohti tupaa. -Keke
    Okei, loistohomma! Nähdään tuvalla klo18. Ei mittään stressiä ylimääräisistä pysähdyksistä, meikälle on pääasia että saa raitista ilmaa ja pääsee vähän avaamaan jalkoja eilisen jäljiltä.

-Lauri
    -L.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mantis Katso viesti
    Oisko huomenna vähän pidempää ja tasatehoista lenkkiä vaikka jo klo 17? Tavoitteena 3-4 tuntia.
    Meen pitkästä aikaa soololenkille kun ei ilmaantunut halukkaita.

Ajettiin viime torstain tammaravien lenkki rauhassa kahteen mieheen (kun en muuta osannut/muistanut ), tällä kertaa ei tullut edes kuolema! Kiitokset Kekelle lenkkiseurasta.

-Lauri
    -L.

Löytyykö halukkaita lenkkiseuraksi leppoisalle sunnuntailenkille? Eli tarjolla olisi su 20.5. Tuvalta klo 11, n. 100 km / 27km/h keskarilla takuulenkkiä™
    tauolla tai ilman. Jos tauko päätetään pitää, niin sen voi hoitaa Lappersintiellä tai myöhemmin vaikka Pikkalassa. Jos halukkaita löytyy, huudelkaa tällä niin tulen Tuvalle yhdeksitoista, muuten menen soolona issekseen.

Tässä reittiehdotusta. Opastettu matka loppuu Kauklahden nurkille, josta itse suuntaan Espoonlahtea päin.
    http://maps.google.fi/maps/ms?msid=2...84865,0.891953

Lainaus Alkujaan tämän lähetti juhone Katso viesti
    Löytyykö halukkaita lenkkiseuraksi leppoisalle sunnuntailenkille? Eli tarjolla olisi su 20.5. Tuvalta klo 11, n. 100 km / 27km/h keskarilla takuulenkkiä™
    tauolla tai ilman. Jos tauko päätetään pitää, niin sen voi hoitaa Lappersintiellä tai myöhemmin vaikka Pikkalassa. Jos halukkaita löytyy, huudelkaa tällä niin tulen Tuvalle yhdeksitoista, muuten menen soolona issekseen.

Tässä reittiehdotusta. Opastettu matka loppuu Kauklahden nurkille, josta itse suuntaan Espoonlahtea päin.
    Veikkolan jälkimmäisestä liikenneympyrästä voisi tulla 3-4 henkeä matkaan mukaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti juhone Katso viesti

Onko toi Päivöläntie rantaradan pohjoispuolen osalta varmasti ajokelpoisessa kunnossa? Google Mapsin perusteella se näyttäisi olevan ehtaa soratietä. Vähän riskiltä näyttää ryhmäajoa ajatellen.

Lenkki tietty pitenisi siitä noin satasesta noin 120 kilometriin, mutta kierroksen venyttäminen Virkkalantielle (tie 112) asti takaisi asvalttia koko matkalle. Päivöläntie-Stenbrontie-Ingraskilantie-Tähteläntie-Virkkalantie on muutenkin tosi kaunis reitti.

Hiekkatie se on, ajettiin talvella.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TuH Katso viesti
    Onko toi Päivöläntie rantaradan pohjoispuolen osalta varmasti ajokelpoisessa kunnossa? Google Mapsin perusteella se näyttäisi olevan ehtaa soratietä. Vähän riskiltä näyttää ryhmäajoa ajatellen.

Lenkki tietty pitenisi siitä noin satasesta noin 120 kilometriin, mutta kierroksen venyttäminen Virkkalantielle (tie 112) asti takaisi asvalttia koko matkalle. Päivöläntie-Stenbrontie-Ingraskilantie-Tähteläntie-Virkkalantie on muutenkin tosi kaunis reitti.
    Jeps, mun moka. Olin katsovinani satelliittikuvasta että olisi päällystetty tie. Itse olen hieman aikataulurajoitteinen, joten joudun pitämään lenkin alle 100km pituisena. Tässä olisi hieman muokattuna noin ysikymppinen reitti. http://maps.google.fi/maps/ms?msid=2...84972,0.891953

Toki niitä joita yllämainittu pidempi lenkki kiinostaa voivat ajaa sen, mutta itse joudun tyytymään hieman lyhyempään.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Raimo Katso viesti
    Veikkolan jälkimmäisestä liikenneympyrästä voisi tulla 3-4 henkeä matkaan mukaan.
    Hyvä homma. Veikkolan väki osaa varmaankin itse arvioida koska ollaan niillä nurkilla.

Kunhan olen aamulla ajokondiksessa (ollut koko viikon vähän puolikuntoisena), niin tähtään klo 11 starttiin tuvalta.

Math Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti TuH Katso viesti
    Kunhan olen aamulla ajokondiksessa (ollut koko viikon vähän puolikuntoisena), niin tähtään klo 11 starttiin tuvalta.
    Voin myös tulla mukaan tähän lyhyempään noin 90 km:n lenkkiin aikataulusyistä eli tuvalla tavataan klo 11.

Kiitoksia kaikille hyvästä, joskin rengasrikkojen värittämästä lenkistä. Kyllä tuollaisessa kelissä kelpasi silti ajaa.

Huomiseks luvataan taas mahtikeliä. Oiskos halukkaita lähössä polkemaan vähän lenkkiä klo 17 tai 18?

Ja sama Tiistaina klo 18:00 tuvalle? Mäkitreeniä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kp63 Katso viesti
    Nyt ei onnistu toi Mikon PK, mutta ensiviikon keskiviikko sopis mulle varsin hyvin ja toi kiekurakin on just passeli eli saatan varastaa sen, muukin hyvä idea sopii. Eli Keskiviikkona 23.5 olis kans tarjolla noin 4h tauolla tai ilman. Lenkki on ns takuulenkki eli ajetaan noin 30km/h ja ylämäet rauhallisesti. Sopii kansiapaikalla siis aika monelle. Lenkillä saa irrotella ja vetää omiakin juttuja, kunhan kertoo etukäteen, muuten tullee penalty :-). Tietenkin säävarauksella, mutta tällä hetkellä sääennuste lupaa kesäkeliä, toivotaan parasta. Ilmoitelkaa tulosta tänne, sanotaanko että mun lisäks 2 muuta riittää ja kertokaa myös halutaanko kaffitauolla vai ilman, niin viritän lenkin sen mukaan. Lähtö pituudesta johtuen tuvalta jo klo 17, korkeintaan 17.30, laittakaa toiveita tästäkin.
    Mikko ilmeisesti ainakin tulossa eli ke klo 17 tuvalta. Ajetaan ilman taukoa eli 3 pullon taktiikalla. ja tossa kiekura.

http://maps.google.fi/maps/ms?msid=2...19474,0.615234

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mantis Katso viesti
    Huomiseks luvataan taas mahtikeliä. Oiskos halukkaita lähössä polkemaan vähän lenkkiä klo 17 tai 18?
    Klo 18 vois sopia, minne päin?

Mulla jäi vähän hampaankoloon viime lenkillä Vihdistä, joten sinne päin. Jotain 90km lenkkiä ajattelin. Voidaan vaikka muuttaa vähän fiiliksen mukaan, jos tarvii.

Tossa yks idea vastapäivään: http://maps.google.fi/maps?saddr=Bel...10,11&t=m&z=10

Pitää ajaa SPD:illä kun maantiepolkimet hajosivat

Joo, mulla oli aikalailla samannäköinen lenkura mielessä. Mennään toi, jos se on sulle tuttu. Tosin vihdin golf-centerin mäet jää väliin tällä kertaa, mut paluu on parempi koska ei ajeta Tervalammintietä pitkin. Se oli revitty toiselta puolelta auki viime viikolla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VPR Katso viesti
    Pitää ajaa SPD:illä kun maantiepolkimet hajosivat
    Lenkki jääkin väliin tänään. En saa noita polkimia millään irti pyörästä, väänsin 20 minuuttia hampaat irvessä CRC-liotuksessa mutta ei onnistu näillä vehkeillä. Pitänee hankkia kunnon poljinjakari. Harmin paikka, kelikin olisi ollut erinomainen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kp63 Katso viesti
    Mikko ilmeisesti ainakin tulossa eli ke klo 17 tuvalta. Ajetaan ilman taukoa eli 3 pullon taktiikalla.
    Näyttäis soveltuvan hyvin mullekin tää speksi eli mukana ollaan. Toi nimim. polkupedaalikin olis vissiin tulossa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VPR Katso viesti
    Lenkki jääkin väliin tänään. En saa noita polkimia millään irti pyörästä, väänsin 20 minuuttia hampaat irvessä CRC-liotuksessa mutta ei onnistu näillä vehkeillä. Pitänee hankkia kunnon poljinjakari. Harmin paikka, kelikin olisi ollut erinomainen.
    Kerrankin oli mobiilinetistä hyötyä. Olin jo kerennyt lähtee tuvalle ja tuli sitten mieleen tarkistaa onko sulta tullut jotain viestiä kun kello alko jo olemaan jonkun verran yli 18. Eipähän tarvinnut sitten odotella turhia, kun luin ton sun tekstin.

Joo, oli keli kuin morsian. About niin hyvä kuin voi vaan olla. Tollasen sit loppujen lopuksi kiersin. http://www.google.fi/maps/ms?msid=20...85479,1.229095
    Noi vihdin tiet on kyllä tosi kivoja, varsinkin se vihti golfin läpi menevä tie.

Vielä ku ois ollu ukko tikissä, niin ois ollu hyvä. Alaselkä on ollu jumissa viimeset puoltoista viikkoa eikä ota helpottaakseen.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •