Lainaus Alkujaan tämän lähetti TuH Katso viesti
Onko toi Päivöläntie rantaradan pohjoispuolen osalta varmasti ajokelpoisessa kunnossa? Google Mapsin perusteella se näyttäisi olevan ehtaa soratietä. Vähän riskiltä näyttää ryhmäajoa ajatellen.

Lenkki tietty pitenisi siitä noin satasesta noin 120 kilometriin, mutta kierroksen venyttäminen Virkkalantielle (tie 112) asti takaisi asvalttia koko matkalle. Päivöläntie-Stenbrontie-Ingraskilantie-Tähteläntie-Virkkalantie on muutenkin tosi kaunis reitti.
Jeps, mun moka. Olin katsovinani satelliittikuvasta että olisi päällystetty tie. Itse olen hieman aikataulurajoitteinen, joten joudun pitämään lenkin alle 100km pituisena. Tässä olisi hieman muokattuna noin ysikymppinen reitti. http://maps.google.fi/maps/ms?msid=2...84972,0.891953

Toki niitä joita yllämainittu pidempi lenkki kiinostaa voivat ajaa sen, mutta itse joudun tyytymään hieman lyhyempään.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Raimo Katso viesti
Veikkolan jälkimmäisestä liikenneympyrästä voisi tulla 3-4 henkeä matkaan mukaan.
Hyvä homma. Veikkolan väki osaa varmaankin itse arvioida koska ollaan niillä nurkilla.