HephaGiantGarminElectrobike
Sivu 14 / 70 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4 12 13 14 15 16 24 64 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 391 - 420 / 2071

Aihe: Hissitolppaa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Verska-Vesa Katso viesti
    Suvanto, kuulostaa siltä että sulla on classic eikä turbo.
    Turbon ei pitäisi vaatia mitään näpäytystä, vaan suorastaan räjähtää ylös kun painaa vipua.
    Kaapeli osoittaa 90 asteen kulmassa, eikä alaspäin, joten kyllä sen pitäisi olla Turbo eikä Classic.

Onko kellään kokemusta K-S:n halpistolpasta eTenistä?

http://kssuspension.com/products/seatposts/eten-remote/

Hinta olis houlutteleva (alle 100€), mutta tekeekö tuolla mitään.

En jaksanu koko ketjua lukea läpi, mut ite oon käyttäny ny jonkun aikaa Spessun Blacklitea
    Tolppahan on kolmiasentoinen, mut itelle ainakin riittäny toi, et voi pitää normikorkeudessa ylhääl, sit hieman alempana teknisemmillä poluilla ja kunnon nopeilla tangolta ajettavilla alamäki traileilla voi sit iskee kokonaan pohjaan.
    Alkuun tuntu et tolppa ei aina palaudu itsestään ylös vaan piti vähän avittaa, sit kun aloin aina välillä suihkauttamaan pikku tipan öljyä liukuputkeen, niin avot ja alko toimii niinko pitää.

Onkohan kukaan vielä mahtanut päästä livenä testailemaan KS LEViä? Toisekseen onko kukaan bongannut onko noita missään hyllyssä? Joissakin ulkomaanelävien nettipuljuissa näyttää olevan listoilla, mutta saatavuus vielä "keltaisella"...
    I'm in a band called 1023MB, we haven't had any Gigs yet...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Vertti83 Katso viesti
    Onkohan kukaan vielä mahtanut päästä livenä testailemaan KS LEViä? Toisekseen onko kukaan bongannut onko noita missään hyllyssä? Joissakin ulkomaanelävien nettipuljuissa näyttää olevan listoilla, mutta saatavuus vielä "keltaisella"...
    Mä pistän LEV:in tilaukseen heti, kun jossain on sitä hyllyssä. Kysäisin Kind Shockilta paljonko LEV vaatii tilaa, niin vastaus oli: 1,5 tuumaa ilmoitetun pituuden lisäksi

Pistäkääs jakoon kauppoja, missä LEViä on näkynyt. Näistä olen itse löytänyt.

www.wiggle.co.uk
    www.bike-components.de
    Hjalmar muokkasi tätä : 26.05.2012 at 13.01

Leviä Superstarilla

Ei kyllä käy selville, onko tilattavissa.

Laitetaan nämä blacx-avautumiset myös tänne oikeampaan paikkaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Leku Katso viesti
    Paljos Blacx kolisee, vai yhtään?
    Kolisee. Selvimmin ylös-alas, mutta jotain klappia on muutenkin. Keskiasentoon ei myöskään ole toivoa saada lukittumaan kisatilanteessa tai kovin helposti ylipäänsä ajaessa. Liike on aika tahmea vaikka on koitettu öljyä ja silikonispraytä. Vaijerin säätö on aika tarkka, että saa lukituksen pysymään luotettavasti, mutta kuitenkin vapautumaan napista. Putken toleranssi on aika väljä (verrattuna esim. Haveniin) ja tolppa suorastaan hölskyy runkoputkessa, mikä aiheuttaa sen, että clampin joutuu kiristämään pelottavan tiukalle. Lisäksi suuresti ärsyttää ominaisuus, että jakkaraan pitää istua, että sen saa nousemaan ylös. Ei kovin hauskaa kisatilanteessa reidet hapoilla, kun kaikki turha punnertaminen pitäisi saada pois.

Luotettavasti toimiva, portaaton lukitus, vaijeri alhaalla, nosto säädettävällä vaimennuksella ja ilman istumalla tapahtuvaa vapautusta. Nuo kun saisi kaikki samaan pakettiin niin siinä olisi "the hissitolppa". Täyttäisiköhän KS LEV nämä vaatimukset.
    Johannes
    "I want to ride my bicycle
    I want to ride it where I like"

-Queen

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hjalmar Katso viesti
    Mä pistän LEV:in tilaukseen heti, kun jossain on sitä hyllyssä. Kysäisin Kind Shockilta paljonko LEV vaatii tilaa, niin vastaus oli: 1,5 tuumaa ilmoitetun pituuden lisäksi

www.wiggle.co.uk
    www.bike-components.de
    http://www.purebike.fr/fr/tige-de-se...lev-a3418.html
    purebike ranska

Lainaus Alkujaan tämän lähetti zeizei Katso viesti
    Laitetaan nämä blacx-avautumiset myös tänne oikeampaan paikkaan.
    Kolisee. Selvimmin ...
    Mun bläksi lähti kans käymään kotonaan. Muttei noiden syiden takia. Onnistuin(?) aikaansaamaan siihen liukuputkeen semmoisen loivan painauman, joka
    kiinnas kiinni tiivisteisiin niin ettei tolppa noussut kun senttiä vaille yläasentoon. Harjoittelin kyllä kaatumistakin ton kanssa, mutten kyllä tiedä mistä
    se sitten itteensä otti - suoraa kontaktia ton putken osan ja ulkomaailman välillä on paha ooteebeessäkään saada.
    Lukitusmekanismi oli äänekkäämpi kuin muissa joo, mut noita muita ongelmia mullei ollu. Takuuseen menee, sen verran väliaikatietoa sain.

Kronologia olen nyt testaillut parisen viikkoa. Se havaittu riski lukituskiskon pinnan strippautumisesta on ilmeinen - jos ohjaimen vaijeri ei pääse
    liikkumaan tarpeeks tolppaan päin, lukitus jää niin huulille et takuulla luistaa kun kovemman ventin persauksesta ja särkee kiskon pinnan.
    Luulen et moni on aiheuttanut tuon ihan itse kiristämällä vaijerin liian pinkeeks. Jonkinasteinen suunnittelubugihan toi on että on säädölle noin
    herkkä. Muuten kyllä fiksuin ja mukavin lajinsa edustaja joka vastaan on tullut.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti zeizei Katso viesti
    Putken toleranssi on aika väljä (verrattuna esim. Haveniin) ja tolppa suorastaan hölskyy runkoputkessa, mikä aiheuttaa sen, että clampin joutuu kiristämään pelottavan tiukalle.
    Aivan, sama vik...ominaisuus. Mä mittasin (muistaakseni) alle Ø31.4 kun nimellinen halkaisija oli Ø31.6. Eli on/oli niin löysä, ettei tolppa pysynyt ylhäällä oman painonsa (562g sahaamattomalla vaijerilla) alla ilman clampin kiristämistä. Kaljatölkistä tms siivua väliin ja helvetisti kitkatahnaa, ettei clamppia tarvitse ylikiristää. Nice.

Mailinvaihto valmistajan kanssa oli mielenkiintoinen tästä kolinasta. Ei kuulemma ole "mitään mekaanista syytä, miksi tolpassa olisi väljää" ja lopuksi "We don't like what we are hearing...".

Voe jeesuksen takajalat sentään. Vähän epäilyttää, että koko paska ei tule enää ikinä takaisin reissultansa. ***** kun tommosta paskaa ei kehtaa edes myydäkään eteenpäin. Mä olen ihan vakavasti ajatellut polttaa ton vehkeen, laittaa videon juutuubiin ja liimata linkin suunnilleen maailman jok'ikiseen hissitolppaketjuun.

Koska nuo kaikki uudet on jokseenkin tuubaa niin näkisin paluun vanhaan ainoana mahdollisuutena

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hjalmar Katso viesti

www.wiggle.co.uk
    www.bike-components.de
    http://www.bike-mailorder.de
    www.actionsports.de
    I'm in a band called 1023MB, we haven't had any Gigs yet...

hupsis, LEV lähti tilaukseen ja kyllä nyt on odottavan aika pitkä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ToLi Katso viesti
    Onko kellään kokemusta K-S:n halpistolpasta eTenistä?

http://kssuspension.com/products/seatposts/eten-remote/

Hinta olis houlutteleva (alle 100€), mutta tekeekö tuolla mitään.
    Mua kiinnosteli sama asia mutta testejä ei pahemmin löydy. Tämä manuskan kohta kuitenkin vähän hillitsi intoa:

NOTICE TO ETEN OWNERS: The ETen and ETen Remote us an open bath cartridge. Inverting the seatpost may cause air and oil to mix
    and may result in temporary suspension action. To remedy this,
    return the seat post to it’s normal position with the saddle head up
    and cycle the seat post several times or wait several minutes until
    the air and oil return to their normal operating positions.

Ai niin: missä tosta Levin (ja minkä muiden KS:n tolppien?) painorajoituksesta on maininta? En löytänyt noista ohjekirjoista ainakaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kooki Katso viesti
    Kerrohan Kemizti sitten vaikka hissitolppalangassa kokemuksia miten kilttishokin tolppa pelaa raskaan sarjan kuskilla. Mä oon noita nyt speksannut liiankin kanssa. Ja mainittakoon vielä, että tehokkaan näkönen kokonaisuus!
    Kun tuolla "maastopyörä enduroon" topikissa näin kehotit, niin kirjoittelenpa:

Kun aiempaa vertailukohtaa mihinkään hissi-heebeliin ei ole, niin voinen todeta, että hyvä tolppa..

havaintoja:
    -pieni sivuttaisliike tuntuu, kun käsin heiluttelee, ei huomaa laisinkaan ajossa..
    -pysyy justaan siinäkohtaa mihin säätää, vaikka tälläkin massalla (ajokamoissa 115kg) "istahtaa" siihen vauhdissa..
    -säätö ilman remotea on mun koordinaatiokyvyllä ainakin ihan tehtävissä..
    -toiminta on mukavan "smooth"..

-bottom line, ei pahaa sanottavaa kun tonverran kävin "testailemassa" tota laitetta..
    Paljon pyöriä, liian vähän aikaa..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kemizti Katso viesti
    Kun tuolla "maastopyörä enduroon" topikissa näin kehotit, niin kirjoittelenpa:

Kun aiempaa vertailukohtaa mihinkään hissi-heebeliin ei ole, niin voinen todeta, että hyvä tolppa..
    Mikäs tuo tolppa oli? Se ei pöljälle pelkällä kuvalla oikein auennut.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Musashi Katso viesti
    Mikäs tuo tolppa oli? Se ei pöljälle pelkällä kuvalla oikein auennut.
    KS i900 dropzone 3" dropilla.. tommonen siis..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kemizti Katso viesti
    KS i900 dropzone 3" dropilla.. tommonen siis..
    No eipä ole paha hinta ainakaan.

Lupaavalta vaikuttaa, saattaa meikäläisenkin pyörä saada KS Levin. Odotellaan kuitenkin hetki, että saatavuus paranee ja Kemizti on saanu omalla KS:llä vähän ajoa alle. Itselläkin kun painoa on, niin pitkäaikaiskestävyys kiinnostaa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ilkkaluukkonen Katso viesti
    ...niin pitkäaikaiskestävyys kiinnostaa
    Itehän ostin tolpan käytettynä, sillä on ajettu jo vissiin ainakin 1 ellei 2 kautta, ainut huolto on ollu tiivisteen (täysin TSI) rasvaus, ohjeet on manuaalissa..

mutta, edelliset kuskit on ollu kyllä alemmassa painoluokassa, katsotaan katsotaan..!!!

Pystyisikö tämän tekemään jotenkin fiksummin jollain matchmakerilla tai ostamalla toinen vaihteen siirtäjä. Eli reverbin kake voisi olla vähän lähempänä kättä ja kyseessä on oikeakätinen kake sijoitettuna vasemalle stongan alapuolelle. jarru,vaihteensiirtäjä,reverb järjestyksen muuttaminen vain pahentaa tilannetta,niin ja etuvaihtaja on shimano vaikka tuo siirtäjä on vanha sram.

Etuvaihtaja pois? Eihän sillä tee mitään pk-seudulla, kun täällä ei oo edes mäkiä.

Aika heikkoa on kind shockien saatavuus. Ei tunnu mistään saavan oikein dropzonea tai leviä. Mitäköhän ongelmia firmalla nyt oikein on...
    Respect is not given, it is taken.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mteebee Katso viesti
    Pystyisikö tämän tekemään jotenkin fiksummin jollain matchmakerilla tai ostamalla toinen vaihteen siirtäjä. Eli reverbin kake voisi olla vähän lähempänä kättä ja kyseessä on oikeakätinen kake sijoitettuna vasemalle stongan alapuolelle. jarru,vaihteensiirtäjä,reverb järjestyksen muuttaminen vain pahentaa tilannetta,niin ja etuvaihtaja on shimano vaikka tuo siirtäjä on vanha sram.
    Vaihda jarrun ja reverbin napin paikkaa tai..

siirry 1x10.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti juu-zo Katso viesti
    Aika heikkoa on kind shockien saatavuus. Ei tunnu mistään saavan oikein dropzonea tai leviä. Mitäköhän ongelmia firmalla nyt oikein on...
    Actionsportsissa(30,9) ja purebikesissä(31,6) ainakin sivujen mukaan on LEViä hyllyssä. Oma tilaus bikecomponentsilta on siirtynyt kahteen kertaan, viimeisimmän ilmoituksen mukaan pitäisi ensi perjantaina lähteä matkaan.
    -muoks- Wigglellä on näköjään molempia hyllyssä. Liekkö hyvät käyttäjäpalautteet lisännyt KS:n kysyntää ja sen takia ei tuotanto pysy mukana.
    Jahvetti muokkasi tätä : 10.06.2012 at 15.49

Melko suolaiset ovat hinnat noissa kaupoissa. Itse peruin juuri bike-componentsin tilauksen kun sieltä tuli mailia että dropzonea tulee elokuun alussa ja levin saatavuudesta ei vielä tietoa. En ymmärrä miksi tilausvaiheessa toimitusaikana oli kuitenkin 2-7 päivää... Eikä ollut ensimmäinen kerta kun näin bike-componentsista tapahtuu.
    Respect is not given, it is taken.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jahvetti Katso viesti
    Oma tilaus bikecomponentsilta on siirtynyt kahteen kertaan, viimeisimmän ilmoituksen mukaan pitäisi ensi perjantaina lähteä matkaan.
    Kauanko sä olet jo odotellut toimitusta? Itse tilasin kuukausi sitten, ja myös samainen ens pe on arvioitu toimituspäivä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mikkokoo Katso viesti
    Kauanko sä olet jo odotellut toimitusta? Itse tilasin kuukausi sitten, ja myös samainen ens pe on arvioitu toimituspäivä.
    Kolmisen viikkoa sitten tilasin, ensimmäinen lähtöpäivä oli tämän viikon perjantai, sitten ilmoittivat että 14.6. ja nyt keskiviikkona tuli viesti että lähtisi 15.6. Kaippa se sieltä tulee joskus.

Eilen tilasin Levin wigglestä, tänään tuli ilmoitus "paketoitu" + tracking numerot. Saattaa vaikka jostain härmistyäkin...

Onkos tuo reverbin natiseminen ominaisuus vai voisko sille tehdä jotain? Onko yleistäkin? Toimii muuten täydellisesti mut ärsyttää se pieni natina ja napsuminen ku pers penkissä ajelee ..
    The end of the road is just the beginning...

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •