Tuplalaavu.
Ja seuraava rasti.
![]()
Tuplalaavu.
Ja seuraava rasti.
![]()
Yeti muokkasi tätä : 12.03.2012 at 19.45
www.yetirides.com
www.instagram.com/yetinylund
Olin ihan varma tuosta paikasta, mutta ei ollutkaan Vyyryläisenmäessä, tai ainakaan siinä kohdassa kun kuvittelin.
Etäisyys edelliseltä rastilta on noin 1 km.
www.yetirides.com
www.instagram.com/yetinylund
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...243833&lang=fi
Joku käkkäräinen puu jossain Kohmon alueella. En osaa varmastikaan aivan millilleen sanoa sijaintia, mutta tuon avokallion reunalta löytyi puu.
Seuraavassa pelataan koripalloa! Onko liian helppo?
Ei ole liian helppo. Annahan vinkki!
mtbturku.net
MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta
Tässä lähistöllä on aivan loistavat baanat kikkailla! Nyt liikutaan ilpoisissa, asutus on rajattu aivan kuvan ulkopuolelle. Lähistöllä löytyy kartasta melkoiset jyrkäteet ja spraypullonuorisokin viihtyy lähistöllä...
Pieni korjaus kartan tarkastelun jälkeen; taitaa olla maantieteellisesti enemmänkin Uittamolla kuin Ispoisissa. Rajalla?
Yritys hyvä... koettakaas joku muukin. Mukavan kovat polut, jossain vähän liukastetta.
Vinkkiä kehiin, ei aukea edes etsimällä.
Toista tuntia ajelin rinkulaa alueella joka sopis kuvaukseen. Ei natsannut, tai olin vissiin just kohdalla, mutta kuva vanhassa kännyssä oli niin huono etten tunnistanut. Huomenna uusi yritys![]()
Itsekin joku päivä sitten pyörin Vaarniemen suunnalla ja kun päätin näkötornilla nurkilla tarkistaa kännykästä tuon rastin, niin foorumi oli nurin. Olin kuitenkin 99% varma paikasta muistikuvan perusteella. Kun pääsin kotiin niin foorumikin toimi ja tarkistin Vaarniemessä ottamani kuvan niin totesin osuneeni tuohon yhteen prosenttiin![]()
Minä ajan pääni jäädyksiin
Ei taida olla Vaarniemen suunnilla? Sieltä minäkin hain, mutta ei, pari yritystä eikä tulosta
Löytyihän se, kolmas kerta toden sanoi.
Ja sitten "maastoautoa" hakemaan!
![]()
Olisiko tämä torstailenkin saavutettavissa (eli porukalla ajettaessa tunnin ajomatka metsiä pitkin Itäharjulta)?
mtbturku.net
MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta
Kyllä näin uskoisin. Aika likihän tuo on edellistä rastia
Ei näkynyt pysäköityä autoa ainakaan pikaisella silmäyksellä Skanssin / Haritun nurkilla. Saako tuohon jotain pientä vihjettä ;-)
Alle kilometri linnuntietä edellisestä. Lähes siihen suuntaan kun ne linnut syksyllä lentää.
Aamuvirkku sika löysi rastin täältä.
Uutta putkeen... mistä löytyy näin hieno rantapolku?
On muuten paras äänimerkinantolaite tähän mennessä... tuo sika. Tulee hyviä kommentteja kun sitä höräyttelee![]()
artzi muokkasi tätä : 13.05.2012 at 15.57
Rasti löytyi Piispanristin hiekkakuopan laidalta.
Ja sitten jossain päin nojataan kiveen.
![]()
Kivi on täällä...
.. ja jossain muualla.
![]()
Vink 1: Samalla karttaruudulla kuin edellinen kivi...
Tällä kertaa se on tuosta "Kivi on täällä..." tuleva näkymä...
Hakekaa ny, ei tuossa paljoa vaihtoehtoja ole... ja mää tarviisin uuden syyn lähteä aamulenkille![]()
Kirjanmerkit