Maastopyörällä Espoon maantiemiesten kanssa Inkooseen ja takaisin, ajoaika kotiovi-Inkoo-kotiovi yhteensä 4h50min ja matkaa 134km, keskinopeudella 27,7km/h.
Järppä!! siis...sanonko mitä. Toinen ajaa hyvän lenkin ja sä heti alat valittaa! Join kaffet vaihdoin paitaa ja näytin pari juttua äiteelle koneelta. Äitee oli just puhelimessa niin mä ootellessani kävin kirjottaan tänne.
Sano vaan! Ei minulla ole mitään syytä olla Sinulle kateellinen. Kiva, jos ajoit hyvän lenkin - niin minäkin vaikken kahvitaukoa pitänytkään.
Aina se vasen käsi ei vaan muista mitä oikea on taannoin kirjoittanut?
Alkujaan tämän lähetti tempokisu
Yhtämittainen lenkkihän on semmoinen, että korkeintaan pissalle pysähtyy, tai muutamaksi minuutiksi, juomaan tai välinehuoltoa. Jo tunnin tauko >> ei enää yhtämittainen lenkki.
...jatkan raportointia asialinjalla seuraavan lenkin jälkeen.
Päivällä pari kymppiä maasturilla Märynummelle ja siellä enduropätkien kierto ja saman verran takasin maantien laitaa. Yhteensä siis noin kolme tuntia.
Maastopyörällä Espoon maantiemiesten kanssa Inkooseen ja takaisin, ajoaika kotiovi-Inkoo-kotiovi yhteensä 4h50min ja matkaa 134km, keskinopeudella 27,7km/h.
-Lauri
Oli siellä yksi maantienainenkin Mullepas tuli 138 km.
Tänä aamuna ajelin kevyesti 40km/1h23min ennen töihin menoa. Startti oli 05.40. Yliarvioin pahasti kevätaamun lempeyden ja pukeutuminen oli alakanttiin. Sormet palelivat ja käsivarret myös. Muuten oli kyllä nätti ajella, kun aurinko alkoi nousemaan, autoja ei ollut liikenteessä eikä tuullut yhtään. Viime aikoina on tuntunut, että on jatkuvasti normaalia tuulisempaa.
Eilen kauden ekat maantiet kaverin kanssa, joka totutteli uuteen kippurasarviseensa ja paikkakunnan fillarimaastoihin. 45 km melkoisen verkkaalla kyydillä; kaverille tuli hiki, minulle ei.
Comment