Kävin cyclolla kokeilemassa Korialta Anjalan suuntaan, enpä näe mitään syytä ettei pystys jo ajamaan ongelmitta, sitä vois tulla kokeilemaan cyclolla mukaan joskus maantielenkillekattoo miten pahasti jää
Kävin cyclolla kokeilemassa Korialta Anjalan suuntaan, enpä näe mitään syytä ettei pystys jo ajamaan ongelmitta, sitä vois tulla kokeilemaan cyclolla mukaan joskus maantielenkillekattoo miten pahasti jää
Pari kertaa on jo maantienlaitaa kulutettu, että kimppalenkkejä vaan ehdottelee. Tää kesä oli tarkoitus vetää asfalttipainotteisena, mut toki maastoonkin pyrin.
Kunto nolla mutta Saloon olis tarkoitus viikon päästä lähteä. Olisko seudulta
muita lähdössä, voisi kimppakyytiä katella?
Mie oon lähössä saloon, tosin lauantaina jo, lohjalla on majotus hankittuna.
Pitää katella vielä tossa ens viikolla, voi olla että menen johonkin siitä vapun viettoon että se kyllä poistaisi kimppakyytimahikset. Mutta katellaan!
Menen vasta sunnuntaina, ettei vaan pääse tutustumaan rataan![]()
Morjesta! Lyhyet ek:t (0,7-1,3km) Salossa, eihän siellä ehdi edes hengästyä. Emitin nopea leimaus korostuu noin lyhyillä pätkillä.
Kun lumet sulaa metsistä niin porukkalenkit maastoon kiinnostaa. Alkaa ajelut maasturilla asfaltti/hiekkateillä tuntumaan tylsältä.
Löytyykö junaradan eteläpuolelta minkälaista polkuverkostoa?
MC KRAMPPI - Mud, sweat & coffee breaks 2000
mc_kramppi
Moi! Junaradan eteläpuolelta tulee ekaksi mieleen Mielakan rinnekeskuksen ympärystö, löytyy aika hauskaa kangaspolkua jokunen kilometri. Eskolanmäen vieressä olevan Pyydysmäen kuntoilureitin ympärystöstä luulisi myös löytyvän polkua, pitääkin käydä joskus tutkimassa.
Mielakka tuttu juttu, mutta muut paikat vieraita.
mc_kramppi
Joskus täytyy varmaan lähteä nolaamaan itsensäkin, maantielle ei tosin tuolla kalustolla ole asiaa ellei lähdetä ihan pelkkää maisemalenkkiä ajamaan mutta jos metsään uskaltaisi.
Avekkiksen kanssa oli puhetta, että ensi viikon loppupuolella (to-pe) voisi lähteä maastoon.
Huomenna lenkille...
Joo, oisko torstai-iltana mukaan tulijoita maastoon? aikana joku 17-21 väliltä tai miten kellekkin sopii?
Jos jonkun parituntisen tai reilun jos intoa riitää.
Jees, klo 18 eteenpäin sopii minulle. Liittyisin joukkoon Lehtomäen suunnalta, kun pitää käydä anoppilassa.
Huomenna lenkille...
17:50 Lehtomäen K-kaupalta.
Ens viikolla vois koittaa olla mukana, peukalo vähän nitkahti vappuna ja jostain syystä kaverin kanssa suoritetun painimatsin viimeistelyliikkeenä tekemäni triangeli aiheutti aivan järkyttävän verenpurkauman pohkeesta nilkkaan...on myös kipee![]()
Onko ketään täältä päin menossa 12.5 Rajamäen maratonille? Jos vaikka sais matkakuluja hillittyä.
Lisää: t-man mukaan vaan! itse ajelen ensi viikolla varmasti paljon.
Kouvolan Pyöräilijät alkaa ajamaan maastoyhteislenkkejä tiistaisin klo 18. Kokoontuminen Mielakan kahvion edessä. Kaikki ovat tervetulleita. Lisää tietoa tulossa kopy.fi-sivuille.
Onko tänään KoPyn tempoon menijöitä? Jos sen jälkeen olis jonkun lenkin vielä heittänyt
EDIT: Tai vaihtoehtoisesti jos joku on tänään maastoon menossa, niin sitäkin voisi harkita.
Mä ajattelin käydä maastossa tänään kunhan tästä kerkiän, menee varmaan tonne 20.00 lähtö, jos reilun tunnin vaikka. Huomenna aamulla aattelin pidemmän lenkin.
Meni ylityö vähän pidemmäksi kun piti tänään :P
ToniR:n kanssa puhuttiin että jospa maanantaille olisi maastolenkki, lähtö klo 18.00, sovitaan paikaksi nyt sitten vaikka se jäähallin parkkipaikka. Parista tunnista oli puhetta
Tiistaina olisi vissiin taas KoPyn lenkki, harmi että olen itse taas töissä.. No seuraavalla viikolla olen vapaalla niin pitääpi tulla mukaan.
Jees, mukana ollaan ja klo 18 sopii hyvin.
Huomenna lenkille...
Jasso, nyt joutuu huomisen perumaan kun lupauduin ylitöihin.
Ok, mä passaan sitten myös. Katsotaan joku toinen päivä.
Huomenna lenkille...
Noniin, jos kokeillaan uudestaan. Olisko keskiviikkona klo18.00 maastoon lähtijöitä, paikka jäähallin parkki.
Jees, keskiviikko klo 18 pitäisi sopia mulle.
Huomenna lenkille...
Olen tulossa näillä näkymin. Mikäli en ole klo 18:sta paikalla niin ei tarvitse odotella.
mc_kramppi
Koitan päästä tulemaan
Oiskohan se aika korkata maastokausi.
Kirjanmerkit